Vztahy

Nezlob se, ale našel jsem si mladší

Jemu je třicet, jí kolem padesáti. Dlouho brali všem skeptikům vítr z plachet a vyvraceli pochybnosti o tom, že vztah mezi partnery s velkým věkovým rozdílem má šanci na budoucnost. Dokud se neobjevila mladá milenka.

vek

Po několikaletém soužití to mezi nimi stále klape. Ona svého partnera láskyplně opečovává, do práce chodí nažehlen, upraven a se svačinkou v tašce, on si toho považuje a nazývá ji kočičkou, miláčkem a holubičkou. A nejen pro ty svačinky a vyžehlené košile.

Udělala toho pro něj hodně i v jeho osobním životě. Vzala ho pod svá ochranná křídla, když v osmnácti opustil brány dětského domova. Přijala ho do své rodiny, byla mu matkou, milenkou a chápavou partnerkou. Možná si myslíte cosi o podivné formě oidipovské komplexu, ale nikdo do jejich vztahu nevidí natolik, aby ho měl právo soudit. Tím spíš, když jim tenhle svazek oboustranně vyhovoval po všech stránkách.

Ale nedávno se objevil někdo, kdo může jejich idylickým vztahem pěkně zamávat. Ozvala se jeho dávná láska a on se znovu zamiloval. Lítá v tom až po uši a najednou se do toho začíná pěkně zamotávat. Vymýšlí taktiky, jak být s ní, hledá alibi u svých známých a přátel. Mladá milenka navíc zabrnkala na citlivou notu a začala mluvit o společném dítěti. A jemu, který se dosud myšlenkami na otcovství nezabýval, se ta představa začala líbit. Aby ne, s miláčkem a kočičkou už to pochopitelně nepřicházelo v úvahu.

A tak v tom chlapec lítá a má dilema. Začít nový život se ženou, která je mu věkově blízká, a opustit, tu, které vděčí za mnohé? Má ji rád a nechce ji ranit, ale srdce ho čím dál silněji táhne k té nové.

Co dělat? Jak dlouho to vydrží táhnout na obě strany? Jak dlouho se bude zamotávat do vlastních lží, než to praskne? Nebylo by lepší promluvit si se svojí současnou partnerkou a nalít jí čistého vína?

   
12.01.2011 - Ona s ním - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [72] FAXÍK [*]

    moc smutný příběh, hlavně pro paní padesátiletou, nechtěla bych být v její kůži Sml68

    superkarma: 0 02.02.2011, 15:01:58
  2. avatar
    [71] kubikulka [*]

    Chlapec asi vyspěl, nemyslím fyzicky, ale psychicky. V děcáku nikdy nepoznal mateřskou lásku a teď se dostal do puberty a zamiloval se. Partnerku-maminku má rád, ale přihlásily se pudy a teď neví kudy kam. Je mi jich obou líto, asiby si měli promluvit a vyřešit to, než si ubližovat.

    superkarma: 0 23.01.2011, 12:25:50
  3. avatar
    [70] SNÍŽEK [*]

    JJDDina — #69 taky si myslím že se má zachovat jako chlap a říct to na rovinu,hlavně by si měl uvědomit,co opravdu chce.Sml22

    superkarma: 0 21.01.2011, 17:21:29
  4. [69] JJDDina [*]

    tak buď miluje jednu nebo druhou.Pokud to hraje na obě strany,ubližuje oběma. Lepší říct pravdu hned...

    1. na komentář reaguje SNÍŽEK — #70
    superkarma: 0 21.01.2011, 13:40:31
  5. avatar
    [68] LadyZa [*]

    No taky mě to potkalo. Bylo to fajn mít hřebečka v posteli, docela jsme si užívali i společensky. Pak přišel s tím, že má dítě, ale nechce se k ní stěhovat. Využila ho, říkala, že bere prášky a pak bác a bylo to. To mi tvrdil, ale nechtěl z teplíčka k vřeštícímu synovi. Počítala jsem s tím, že to nebude na věky, ale tohle to mě nenapadlo, že si upíchne dítko, ale nebude chtít s novou rodinou žít. Tak jsem to nechala plavat, ono se to vystříbří. A najednou si ho přišla ke mně vyzvednou, že jdou na procházku, nebo k doktoru a já hloupá pochopila, že domácí servis u mně je pro něj důležitější než nějaká rodina (mě peníze nedával, ale ona je chtěla). Tak jsem ho vypakovala, moc nechtěl - ale netušila jsem, že to pro mě bude taková šlupka. Trvalo mi dost dlouho, než jsem se z toho vzpamatovala, ale vytrvala jsem a nevzala ho zpět. Sml15

    superkarma: 0 14.01.2011, 14:07:16
  6. [67] molly [*]

    Altamora — #66 To byla spíš reakce na příspěvky ve kterých se psalo že je naprosto v pořádku když od ní odejde kvůli dítěti, že s ní ho mít pro její věk prostě nemůže. To mi jako důvod přijde fakt nefér, zvlášť když to mohl předpokládat už od začátku vztahu. Když někdo ukončí vztah proto že jim to už neklape, pak je lepší rozejít se. To potom ale nechápu jeho dilema. Jestliže ji už nemiluje, je horší ji tahat za nos.

    superkarma: 0 13.01.2011, 12:48:52
  7. avatar
    [66] Altamora [*]

    molly — #51 Nerozumím. Co má touha po dítěti společného s tím, že se muž zamiloval do jiné ženy? Prostě jedna mu vyhovovala v určitém období jeho života, ale byl ještě příliš mladý, když spolu začali žít, teď touží po jiné. Má s tou první zůstat z vděčnosti? Láska se vynutit nedá. Ale měl by to otevřeně říct, ne jí to dělat za zády. Zůstat s partnerem, kterého už nemiluji, to je přijatelné jen v případě, že se jim pod nohama batolí malé děti, jinak je to pokrytectví. Když si představím, že se mnou je můj manžel jen z povinnosti, je mi to velmi nepříjemné, vlastně je to pro mě nepřijatelné. Já bych s ním z povinnosti taky nebyla - tedy dokud je zdravý, nemocného bych na holičkách nenechala, to je jiná situace.

    1. na komentář reaguje molly — #67
    superkarma: 0 12.01.2011, 22:13:51
  8. avatar
    [65] Dimsy [*]

    To, že odejde za mladší hrozí vždycky. Většinou je to potká někde mezi pětačtyřiceti a smrtí. Ona totiž ta doma už samou starostí o něj a jeho potomky docela schátrala. A ta kolegyně, co zrovna nastoupila po škole je taková svěží, veselá, bezstarostná... Bodejť by taky ne, když má na starost jen sebe a ne i protivného chlapa a minimálně pár rozjívených puberťáků. Takže je úplně jedno, jestli je chlap mladší nebo starší. Když se zamiluje, je vymalováno!Sml22

    superkarma: 0 12.01.2011, 21:14:09
  9. [64] rak177 [*]

    Eva_Fl — #63 Přesně.A pokud to někomu klape,tak je to fajn.

    superkarma: 0 12.01.2011, 18:17:10
  10. avatar
    [63] Eva_CZ [*]

    rak177 — #56 jo! Do me se zamiloval o 19 let mladsi student mediciny. Nadhernej kluk, hodnej, milej, chytrej, uzasnej. Boze... Mela jsem o syna vic. trvalo to velice kratce, ja na tohle nemam nervy.

    Pak jsem to chvili tahla s jednim spolupracovnikem, totez v bledemodrym. Fakt mam svych deti dost a dalsi nepotrebuju. Sml23Sml24

    Neodsuzuju ty, ktere to maji jinak. Ja to mam proste takhle.

    Suzko, krivdy bolej furt. Casem sice trochu min, ale me bolej krivdy z detstvi, natoz pak ty cerstvejsi. Sml15

    1. na komentář reaguje rak177 — #64
    superkarma: 0 12.01.2011, 18:10:01
  11. avatar
    [62] Suzanne [*]

    maje — #28 Sml67

    molly — #29 mě můj stejně starý partner taky opustil proto, že chce mít dítě. Se mnou to tak hladce nešlo. Prvotní dohoda byla, že když to nepůjde, nebude to hrotit. Pak se mu zblbly gatě a on to odůvodnil tímhle "bohulibým a pochopitelným" důvodem. Kurva že to bolelo, o to víc, že to vlastně bylo tak strašně pochopitelné. Jeho už bych nechtěla, ale ten podraz občas vybublá a bolí.

    superkarma: 0 12.01.2011, 17:37:55
  12. [61] Anai [*]

    peetrax — #58 Děkuji Sml16 Já se raduju ze života, pokud to jde a na to špatný (a že problémů, výhradně pracovních naštěstí mám hodně) nemyslím a nedělám si zbytečné starosti - dnes je vše ok, tak proč se tím zabývat? Ano, když jsem ráno přečetla článek, bylo mi všelijak, nelíbil se mi, ačkoliv se mě tak moc dotýkal... ale pak se diskuse rozjela a mně to nedalo, hlavně proto, že dnes trávím v práci 12 hodin a mezi číslama se musím něčím rozptýlit, jinak bych je popletla Sml16

    superkarma: 0 12.01.2011, 17:36:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Suzanne [*]

    Nevím, těžko říct. Mně se to stalo taky, že se po osmi letech zblbnul do své spolupracovnice a bývalky (což jsem netušila). Byl stejně starý, ona pouze o dva roky mladší, takže vrstevnice. Je to úplně fuk.

    superkarma: 0 12.01.2011, 17:31:50
  2. [59] rak177 [*]

    maje — #57 Že by Petra Němcová..?Sml16

    superkarma: 0 12.01.2011, 17:11:19
  3. avatar
    [58] peetrax [*]

    Anai — #53 to jsi napsala moc pěkně. Sml16

    1. na komentář reaguje Anai — #61
    superkarma: 0 12.01.2011, 17:10:31
  4. avatar
    [57] maje [*]

    Anai — #55 ale kdepak. já mám ježka, většinou červené vlasy a jsem naprosto jináSml54Sml54 ale i tak díky.Sml24

    1. na komentář reaguje rak177 — #59
    superkarma: 0 12.01.2011, 17:09:01
  5. [56] rak177 [*]

    Anai — #54 Jéé počkej,to jsme si asi nerozuměly,já neočekávala s hrůzou konec.Já se s nimi rozešla,protože jsem na ně neměla nervy.Ale jasně,že jsme měli hezké chvíle,legraci,to jo,ale prostě tam převažovala ta jejich nevyzrálost.Ale víš co,to byl můj problém,že jsem do toho šla zase podruhé,nepoučila jsem se z prvního vztahu,tak tady máš,ještě jednou to samé a dobře mi tak,měla jsem to pochopit hned poprvé.Na podruhé jsem to pochopila,tak už vím.Sml16 Je pravda,že u žádného vztahu si nemůže být člověk jistý,že je navždy,ale velký věkový rozdíl,tam tomu moc nadějí nedávám,pokud se někomu povede,tak je to fajn.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #63
    superkarma: 0 12.01.2011, 16:48:08
  6. [55] Anai [*]

    maje — #48 To je Tvoje opravdová současná fotka u toho nicku? Tak to jsi skutečně hodně krásná, mladá a  charismatická! Sml67

    1. na komentář reaguje maje — #57
    superkarma: 0 12.01.2011, 16:14:10
  7. [54] Anai [*]

    rak177 — #52 Právě, že to byla úleva, ty jsi s nimi šťastná nebyla, ono to není o tom s hrůzou čekat, až mě opustí, protože přece "mě musí opustit, když jsem starší"! Moje kamarádka měla krásný vztah s o hodně mladším mužem, ale nebyla šťastná, je příliš přísná sama k sobě a příliš dbá na etiku a bohužel na to, "co si myslí lidé", nebo aspoŇ ti nejbližší. Takže vítala seznámení s mužem pohledným, bohatým a chytrým. Jasně, žije s ním už dlouho, ale musela hodně zkousnout a hodně se přizpůsobit. A hodně vzpomíná na to ho mladého.... ví, že kdyby se dokázala odpoutat tehdy od svých předsudků, byla by dnes zřejmě šťastnější.

    1. na komentář reaguje rak177 — #56
    superkarma: 0 12.01.2011, 16:10:28
  8. [53] Anai [*]

    Florencie — #42 Děkuju moc, já si jiná nepřipadám, já si dycky myslela, že jsme všechny stejné... ale teď s moudrým stářím přišlo poznání, že ne Sml16 Na druhou stranu, nikdy nemá nikdo jistotu, že to s partnerem vyjde lépe, když bude starší, mladší, takový, makový....prostě NIKDY. Nejlepší je žít ze dne na den, užívat si života, nic si neodpírat, protože nikdy nevíš dne ani hodiny. Proto nesnáším konflikty a především chci žít v klidu a hezky, v pohodě, nemohla už bych žít jako zamlada....

    1. na komentář reaguje peetrax — #58
    superkarma: 1 12.01.2011, 16:07:22
  9. [52] rak177 [*]

    Zralá žena a o dost mladší muž,tak to už ne,děkuji.Mám dvě zkušenosti a nechci více.Bylo to,jako kdybych měla další dítě.Prostě rozdíl je znát ve všech směrech.Takže jsem dvakrát "dětský kroužek" rozpustila a mám klid a jsem opravdu poučená,že tohle není pro mě.Je ale pravda,že do těch vztahů jsem šla s tím,že to není na věky,takže rozchod pro mě byla úleva,pro ně překvapení(samozřejmě jsem ty vztahy neměla najednou,ale zvlášť).Jsem už nějaký čas sama,je mi fajn a třeba se časem objeví někdo věkově ke mně.Ale chápu,že někomu tento věkový rozdíl vyhovuje,mně ne,ale i tak přeji hodně štěstí.

    1. na komentář reaguje Anai — #54
    superkarma: 0 12.01.2011, 16:00:21
  10. [51] molly [*]

    Altamora — #32 touha po dítěti se dá vyřešit i jinak než biologicky, třeba adopcí. Já vím teď budeš argumentovat´, proč by si měl dítě adoptovat, když může mít vlastní, ale to platí i u věkově rovných párů a ne každý se rozvede.

    1. na komentář reaguje Altamora — #66
    superkarma: 0 12.01.2011, 15:51:11
  11. avatar
    [50] Julča [*]

    maje — #48 Nevěra je snad nejčastější důvod k rozvodu, tak si nebudeme namlouvat, že zrovna mě to nemůže potkat Sml80

    superkarma: 0 12.01.2011, 15:29:07
  12. avatar
    [49] Julča [*]

    OlgaMarie — #46 Jasně, když už mě chytáš za slovo, tak aspoň na to, co by se dalo předvídat Sml16

    superkarma: 0 12.01.2011, 15:25:29
  13. avatar
    [48] maje [*]

    Eva_Fl — #47 ale já se nepodceňuji. já naopak vím, že muže "něčím" přitahuji. bylo to tak vždycky a doufám, že to ještě hodně dlouho budeSml30Sml30. to byl jen příklad. mě se nelíbilo, že tady holky psaly, že na to měla být připravená. člověk se může připravit na hodně věcí, ale na zradu a podobné podlosti od někoho, koho člověk miluje, ne. 

    1. na komentář reaguje Julča — #50
    2. na komentář reaguje Anai — #55
    superkarma: 0 12.01.2011, 15:16:28
  14. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    Maje, to mi teda rekni, kde by mohl najit krasnejsi? Ty jsi prirozene nadherna. Mas v sobe neco, co ma napr. Natalie Portman. Srovnej si ji treba s tou kachnou Paris Hilton. Vis, o cem mluvim? Tak se laskave nepodcenuj!Sml31

    1. na komentář reaguje maje — #48
    superkarma: 0 12.01.2011, 15:04:13
  15. avatar
    [46] OlgaMarie [*]

    Julča — #43 Neznám nikoho, kdo by byl ve vztahu připraven na všechno.

    1. na komentář reaguje Julča — #49
    superkarma: 0 12.01.2011, 14:55:48
  16. avatar
    [45] maje [*]

    RenataP — #44 viď? čekám, až bude jednou náhodou při penězích, abych ho mohla oškubat jak husuSml32Sml32

    superkarma: 0 12.01.2011, 14:23:33
  17. avatar
    [44] RenataP [*]

    maje — #38 to je věru pádný důvod k "nerozvodu"... to je možná silnější stimul, než evoluce a příroda k tomu Sml52Sml68

    1. na komentář reaguje maje — #45
    superkarma: 0 12.01.2011, 14:21:36
  18. avatar
    [43] Julča [*]

    Anai — #40 Ale jo, když vám to vyhovuje, tak není co řešit. A sama píšeš, že spíš počítáš s tím, že si může najít vrstevnici. Jde o to, být připravená na všechno.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #46
    superkarma: 0 12.01.2011, 13:56:17
  19. avatar
    [42] Florencie [*]

    Anai — #40 Sice tě neznám, ale z toho, jak píšeš je cítit, že jsi jiná Sml22 Ale tak hezky jiná, pohodová ženská Sml67

    1. na komentář reaguje Anai — #53
    superkarma: 2 12.01.2011, 13:48:12
  20. avatar
    [41] femme [*]

    Anai — #36  Sml30 když já jsem chtěla sama sebe ušetřit konce, o kterém se píše v článku  Sml24 a že by na něj možná taky došlo, děti už mám tři a stačí Sml24 Sml30 

    superkarma: 0 12.01.2011, 13:44:14
  21. [40] Anai [*]

    Julča — #17 A na to zas řeknu, že u nás je to tak, že mi spíše nahrazuje on otce, ať to zní sebeabsurdněji - on je psychicky usedlější, než já, tak nějak rozumnější, zodpovědnější a tak. A od mládí je pouze na starší, nikdy neměl vztah s mladší ženou, nebo jen o trošku starší, přede mnou byla vrstevnice, která neustála ten věk. rozdíl, já ano, já jsem prostě tak nějak jiná....

    1. na komentář reaguje Florencie — #42
    2. na komentář reaguje Julča — #43
    superkarma: 0 12.01.2011, 13:41:44
  22. [39] Anai [*]

    molly — #29 My se před těmi 8 lety domluvili, když jsme spolu začali, že mě jednou opustí kvůli tomu, že si bude muset najít matku pro své dítě, ale on se k tomu nějak pořád nemá... věk už na to má... vloni jsme měli krizi, tak jsem mu domlouvala a on nechtěl, že chce být se mnou! Jo, jo, chlap chce hlavně to, co nemá jistý a možná že my ženský jsme na tom stejně! Sml22Sml30

    superkarma: 0 12.01.2011, 13:38:37
  23. avatar
    [38] maje [*]

    Anai — #37 tak u nás je to stejně. pouze není bohat. ani na jeho věk, ani na ten můj. ale za to má (díky manželsví máme) dost dluhů. Sml57Sml57 ty se ale počítají pouze při rozvodu.Sml32

    1. na komentář reaguje RenataP — #44
    superkarma: 0 12.01.2011, 13:37:38
  24. [37] Anai [*]

    maje — #16 U nás je to tak, že o domácnost se starám taky já a on mi volá, abych vše vyřídila, zařídila, zjistila, udělala, koupila, poradila Sml52 atd., atd.... akorát někdy nakupuje (nebo společně), ale finančně mě podporuje, to ano, je poměrně bohat na ten věk Sml16...

    1. na komentář reaguje maje — #38
    superkarma: 0 12.01.2011, 13:35:09
  25. [36] Anai [*]

    femme — #5 Jéje, to kdyby mě můj o 20 let mladší požádal o ruku, tryskem bych pádila k oltáři! Asi jsem cvok Sml30

    1. na komentář reaguje femme — #41
    superkarma: 0 12.01.2011, 13:31:06
  26. avatar
    [35] ToraToraTora [*]

    Partnerský vztah založený na vděku a soucitu. Hm, to je vize do budoucnosti jako prase.

    Partnerský vztah založený na lásce a touze po dítěti....evoluční biologie tomu dává větší šanci Sml24

    superkarma: 3 12.01.2011, 12:56:41
  27. avatar
    [34] Julča [*]

    Altamora — #31 S tím souhlasím. každý by měl počítat s každou variantou. Ne slepě věřit, že je vztah na život a na smrt. POkud někdo něco bere jako samozřejmost, velice často se pak diví.

    superkarma: 0 12.01.2011, 12:22:31
  28. avatar
    [33] selinka [*]

    maje — #28 nevím, ale už když jejich vztah začal, tak ona už byla zkušená paní v necelých 40 a pochybuju, že byla tak naivní, aby od toho čekala lásku na celý život. Přeci jen už musela mít nějaké zkušenosti, proto píšu, že s tím tak nějak počítat musela ... ale já jsem možná přehnaně skeptická Sml80  v tom dalším potvrzuju, že souhlasím Sml16

    superkarma: 1 12.01.2011, 11:57:09
  29. avatar
    [32] Altamora [*]

    molly — #29 Když žena opouští muže, tak jí máme tleskat, když muž opouští ženu, tak ho máme ukamenovat? Nechtěla, bych, aby se mnou byl manžel jen ze soucitu nebo vděčnosti nebo z pocitu zodpovědnosti. To ze všeho nejmíň. Na to jsem příliš hrdá.

    1. na komentář reaguje molly — #51
    superkarma: 1 12.01.2011, 11:52:49
  30. avatar
    [31] Altamora [*]

    maje — #28 V současnosti se rozvádí padesát procent manželství. I když si to

    člověk pro sebe nepřeje, musí realisticky uvažovat, že se to může stát i

    jemu. A pokud jde o nesourodý pár, tím spíš by ten starší z páru měl

    být realistou. A že tento konkrétní muž se v tom plácá a neví, jak říct

    pravdu? Vyrostl v dětském domově, nemá tak úplně představu o tom, jak to

    ve vztazích chodí, manželku má asi pořád rád, jen ho vrstevnice

    přitahuje mnohem víc. Trochu je v tom i to pohodlí, které mu manželka

    poskytuje. Jasně, že by se měl rozhodnout a řešit to. Jenže - kolik je

    mužů, kteří  mají souběžné vztahy léta a neřeší to? Já sama jich pár

    znám. Nesouhlasím s tím, ale to je tak asi vše, co se s tím dá dělat.

    1. na komentář reaguje Julča — #34
    superkarma: 0 12.01.2011, 11:48:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme