Tak, jak to udělala přední česká návrhářka Kateřina Geislerová a Společnost Nespresso. Představují jedinečný autorský model z recyklovaných kávových kapslí Nespresso. Elegantní šaty jsou součástí dlouhodobé spolupráce společnosti s touto talentovanou návrhářkou.

„Vždy jsem měla ráda výzvy a projekty, které mi umožňují objevovat něco nového v mé tvorbě. Vytvořit originální model z kapslí exkluzivní kávy Nespresso a uchopit kreativním způsobem zajímavý materiál a objekt, se kterým jsem nikdy nepracovala, pro mě byla opravdu výzva, na kterou jsem se moc těšila,“ říká návrhářka Kateřina Geislerová.

m

Návrhářka zvolila pro svůj model kapsle ve zlatavých tónech, které korespondují s celkovým konceptem exkluzivní kolekce Grands Crus káv, jejíž součástí se šaty stávají. „Hlavním a nejvýraznějším prvkem je korzet, který je vhodný pro každou ženu, a může tak být představen v mnoha zajímavých interpretacích. Na šatech se snoubí zlatá s černou, což je jedna z nejelegantnějších kombinací. Výsledný efekt sofistikovaného černého podkladu s kontrastními zlatými aplikacemi tvoří velice luxusní propojení, kde kapsle vynikají jako šperk a dávají celému modelu patřičný punc noblesy,“ popisuje pojetí šatů Kateřina Geislerová.

Lajla Hradilová Kotačková, marketingová manažerka společnosti, k tomu říká: „Chceme nejen milovníkům kávy ukázat, že materiál, ze kterého jsou kapsle vyráběny, je velmi krásný a lze nalézt mnoho způsobů, jak jej opakovaně použít. Po vzoru našich zahraničních kolegů jsme proto navázali spolupráci s módní návrhářkou. Kateřina pro nás vytvořila opravdu originální model, který dokazuje, že i hliník může být materiálem vkusným, elegantním a velmi efektním.“

Šaty zdobené kávovými kapslemi skvěle zapadají do moderního konceptu „eco-luxury“. Výrobou takovýchto produktů se podporuje udržitelnost a vysoký standard kvality. Slovo „luxus“ je zde použito v jeho původním smyslu, tedy „krásný, vzácnější než ostatní, vzbuzující obdiv a uznání“, přičemž se tento význam týká právě schopnosti vytvářet krásné věci ekologicky, bez plýtvání a dopadu na životní prostředí.“

Reklama