Bulvár

Nevěře třikrát sláva !

Žena, kterou nikdo nesváděl, se nemůže chlubit svou poctivostí.

Michel de Montaigne

Pracuji v zahraniční firmě. Můj šéf je žena - a to žena velice schopná, náročná, ale také  velmi nervózní a podrážděná. Některé dny jsou opravdu peklem, a když se šéfka vzdálí z pracoviště, je to pro nás důvod k oslavě.

Nemá to tedy zrovna lehké. Doma má dvacet let stejného manžela, který těžce dědkovatí. K tomu téměř dospělé děti, které se ale nechtějí hnout z domova, protože kdo by jim pral a vařil knedlíky. A tak i navzdory tomu, že vypadá velice dobře a je velmi inteligentní, dělá víceméně doma "služku", a na pracovišti je osobou velmi zodpovědnou. Ale co by neudělala pro rodinu. Má přece velký plat, a tak její synek může bezstarostně chodit na vysokou. A dcerka se teď učí na maturitu, tak to luxování nějak nestíhá.
Vždyť je tu maminka........

Není se tedy zase až tak čemu divit, že v práci většinu času nadává. Často například kritizuje taktiku zahraničního vedení a je schopna jejich nesmyslné požadavky vyprávět několikrát za den do telefonu. Mluví vždy příliš nahlas a ještě k tomu podupává. Zvoní telefony a do kanceláře pořád někdo leze. Opravdu, oáza klidu.

Začínala jsem být v práci velmi nespokojená. Před nedávnem mi bylo tvrdě vytčeno, že jsem jí přepojila na linku klienta, kterému jsem nebyla schopna odpovědět na dotaz. Stojím si za tím, že odpověď byla v její kompetenci, a telefony ji přepojuji zcela výjimečně. Chápu, že tam jsem proto, aby mohla velet a já mám být její oporou a zdí, za kterou se jednotvárné problémy nedostanou. Tentokrát to přehnala a já začala uvažovat o změně místa. Ale co se nestalo...

Nejdříve jsme si všimli, že má nový účes a trochu zhubla. Pak jsem postřehla, že manželovi říká, že přijede naše vedení a že tedy přijde později kvůli firemní večeři. Jelikož to nebyla pravda, tak jsem taktně předváděla, že úporně pracuji a vůbec ji nevnímám. Od té doby jsem nastražila všechny smysly.

Ano, uhodli jste. Moje šéfka má milence! Jak už to ve větších firmách bývá, drby se zde roznáší snad samy a rychlostí blesku. A tak se ke mne doneslo, jak se věci mají.

Milencem je náš klient z jiného kraje, který do Prahy jezdí párkrát do měsíce. Poslední dobou tráví každý večer svých služebních výjezdů s naší velitelkou.
Ale ta už takovou velitelkou zase není. Svou práci zvládá bez emocí, její potřeba nadávat úplně vymizela a na tváři má často milý úsměv. I na manžela, který jí volá například kvůli nenalezeným ponožkám, je do telefonu příjemnější. A problémy s dětmi řeší levou rukou, například - luxování je nekompromisně rozděleno mezi potomky. Studie, nestudie.
Jen s těmi firemními večeřemi ... jakoby se roztrhl pytel, ehm...

A tak - co je zde špatného na nevěře? Všichni zúčastnění jsou spokojenější, nikomu není ubližováno. Šéfka má dostatek inteligence a organizačního talentu na to, aby se její rodina nic nedozvěděla.  

A já místo měnit nebudu. Tak prima šéfa bych jen stěží našla...

 

 

Pokud vás zajímá nejnovější pohled vědy na monogamii, klikněte na odkaz a přečtěte si článek s názvem "Nevěra má biologickou podstatu". Velmi zajímavé...

                            http://www.britskelisty.cz/0105/20010521g.html  

 

 

                         
   
08.10.2003 - Společnost - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [187] Ťapina [*]

    Aha, tak já se vlastně taky nemůžu chlubit svou poctivostí

    superkarma: 0 09.12.2003, 22:42:05
  2. [186] tventula [*]

    My máme taky společné finance,akorát si ten můj myslí,že všechno stojí jako před 10 lety.

    superkarma: 0 14.10.2003, 16:58:43
  3. avatar
    [183] marcellina* [*]

    Marino, myslim, ze to mas zarizeny dobre a souhlasim s tebou

    superkarma: 0 10.10.2003, 07:48:03
  4. avatar
    [178] Simba [*]

    Marina: Samozřejmě, lze dávat výplatu hotově. Jako zaměstnanci ti zaměstnavatel musí vyjít vstříc. A jako společná kasička může být i jeden společný účet, na který chodí oba platy. Nebo snad ne?

    superkarma: 0 09.10.2003, 15:14:52
  5. avatar
    [166] Dudlajlama [*]

    Kosmokosmo, kdybys byla to, co o sobe pises,totiz skareda, cemuz neverim, pak jsi docela ve vyhode. Poslouchej nekdy debaty vetsi skupiny chlapu, kteri sice cumi na ty Krasomily, jenze razi nazor, ze nenapadna ci nehezka zenska je v posteli mnohem lepsi, proste se vic snazi. A nazor, ze zahybani, ci nedejboooze sex, je jen vysada mladych, krasnych a uspesnych, je od nekoho bud velmi nezraleho, nebo presprilis sebevedomeho, nebo .

    superkarma: 0 08.10.2003, 23:37:04
  6. avatar
    [165] Drahuška [*]

    No nevím, jak spokojeně byste se tvářily, kdyby váš manžel, coby velmi zaneprázdněný šéf, hledal rozptýlení jinde. Pak byste asi těžko říkaly: "proč ne". Nechápu, že je tolik ženských tak povrchních a hloupých.

    superkarma: 0 08.10.2003, 23:08:52
  7. avatar
    [164] kosmokosmo [*]

    zemi;

    superkarma: 0 08.10.2003, 22:11:26
  8. avatar
    [163] kosmokosmo [*]

    zemi....jak typicka PANNA na majetek...

    superkarma: 0 08.10.2003, 22:08:15
  9. avatar
    [161] kosmokosmo [*]

    Holky tak ja se teda uprimne priznam: že na nevěru jednoduše nemám, protože jsem šeredná, blbá/, chudá a nikdo o mě nestojí

    superkarma: 0 08.10.2003, 21:58:21
  10. avatar
    [160] Léthé [*]

    Nejvýstižnější a podle mě nejpravdivější je názor 36.
    Nemám co k tomu dodat.

    superkarma: 0 08.10.2003, 20:56:54
  11. avatar
    [159] Dudlajlama [*]

    Zemim, neboj, tohle nestastne obdobi vydrzis, clovek dokaze nemozne, kdyz dojde na lamani chleba. Jeste k Marine#148, ano, mam idealni recept jak hospodarit s penezi, svoje operativne utratim a pak delam avarske najezdy do manzelova konta . A co dodat k nevere? Nikoho neodsuzuju, sama ale neverna nejsem a nikdy jsem nikomu nebyla. Kdyz nekoho miluju, tak mi to s jinym nejde a kdyz nekoho milovat prestanu, vyklizim pole, protoze zit v prazdnem vztahu bez lasky a respektu proste neumim. Mozna je me videni sveta prilis zplostele, jsem to ale ja a jina uz nebudu. Nakonec rozvod muj synek taky prezil, mel docela hezke a klidne detstvi a nemusel koukat na zuriveho tatika a nestastnou mamu.

    superkarma: 0 08.10.2003, 18:53:54
  12. avatar
    [158] blesksoft [*]

    Já bych nevěru nikdy neodpustila, já bych mu totiž už nikdy nemohla věřit a neustále bych ho podezřívala. Když to udělá jednou udělá to i podruhý.

    superkarma: 0 08.10.2003, 18:52:15
  13. avatar
    [154] mam-ča [*]

    Marina : No, my jsme ten případ, že peníze dáváme na společné konto a vybíráme podle potřeby. Ale my už jsme spolu 25 let, což sice není záruka „doživotí“, ale nějak to funguje.
    Je fakt, že kdyby se manželovi splašily hormóny a prohlédl, že si v životě ještě nic neužil a začal to na stará kolena dohánět, tak jsem nahraná jako zemim.
    Ale já jsem tu zmínku o hospodyni a kurtizáně myslela tak, že takové to – nakoupila jsem, stálo to tolik a tolik a …nastavená dlaň…. Připadá mi to ponižující, asi bych volila jiný způsob, např. vyčlenit částku na domácnost a z té hospodařit. Třeba i s podrobným vyúčtováním a případným odůvodněným překročením limitu.
    Trochu mě překvapilo, že opravdu nemáš o životě iluze, asi je to dobře, ale je to smutné.
    Já jsem nikdy neměla k penězům ten správný přístup. Když jich bylo málo, hospodařilo se „obálkovou metodou“, vždycky jsme nějak vyšli a nikdy jsme si nepůjčovali. Měla jsem podvědomý strach z dluhů, co kdyby někdo z nás onemocněl, a nemohli bychom splácet.
    Dnes je naopak módní žít „na dluh“ a má to jistě své výhody. Ale „starého psa novým kouskům nenaučíš“.
    Přeji Ti hodně štěstí, ten Tvůj přístup k životu je asi ten správný…

    superkarma: 0 08.10.2003, 17:24:00
  14. avatar
    [153] Exupery [*]

    Koukám, že tady už se téma trochu změnilo, ale chci říct, že kdyby mi byl nevěrnej a nedozvěděla jsem se to, tak bych přece byla v pohodě. Nechtěla bych to vědět. Ze všeho nejvíc by mi vadilo, kdybych se to dozvěděla jako poslední, třeba že by se tím ještě někde chlubil, to by byl na Myslím, že moje máma asi ví, že jí táta někdy zahnul, ale je jí to jedno, protože ví, že by se na ní kvůli žádný nevykašlal a že se tím nikde nevytahuje. Taky by mi víc vadila jedna stálá milenka než sem tam nějakej úlet. Můj je zodpovědnej, tak by si snad vzal prezervativ I když on je tak zodpovědnej, že by mi třeba ani nezahnul Což mi připomnělo jeden vtip. Jak vejde naprosto opilej člověk do tramvaje a řve:"Na týhle straně sedí samý paroháči a na týhle zas samý volové....". Zvedne se pán na straně těch paroháčů a povídá."No dovolte, mě moje žena nikdy nezahnula." A opilec na to:"Ó, pardón, račte si přesednout."

    superkarma: 0 08.10.2003, 17:17:21
  15. [151] zindule [*]

    I když se musí nechat, že tahle rodina tím trošku získala. Ale neříkej hop dokud nepřeskočíš.

    superkarma: 0 08.10.2003, 17:12:49
  16. [150] zindule [*]

    Já říkám, že nevěru bych neodpustila. I když nevím, jak bych danou situaci zvládla.

    superkarma: 0 08.10.2003, 17:10:53
  17. avatar
    [145] mam-ča [*]

    Marina : Já vím, že je dnes jiná doba. (doba předmanželských smluv, soupisu majetku vlastního a společně nabytého…) Asi to oběma stranám usnadňuje případný rozchod.
    Ale naše generace nějak při svatbě, nebo společném soužití nemyslela na tyhle konce.
    Promiň mi tedy můj dotaz.
    Nepřipadáš si při tomhle způsobu financování domácnosti jako špatně placená hospodyně a dobrovolná kurtizána ? Kam se poděla sounáležitost a láska ? Růžové výhledy do budoucna ?

    superkarma: 0 08.10.2003, 16:33:37
  18. avatar
    [144] Sanofi [*]

    Kamila: Máš na tuto věc dobrý nadhled

    superkarma: 0 08.10.2003, 16:26:45
  19. avatar
    [141] medved [*]

    Marina: a to si vedes seznam veci, ktery si koupila ze svyho ? ja treba vim, ze kdysi jsme jeden kupovali pracku a druhy lednici, ale kdybys me zabila, tak nevim kdo kupoval co
    me prijde, ze jedna vec je nebyt blba a druha hnat podeziravost do extremu

    superkarma: 0 08.10.2003, 16:17:46
  20. avatar
    [139] medved [*]

    zemim: promin, ze me to vyzivne tak zarazilo...ja vim, ze na nas otec platil (na dve deti) 1200 Kc cela leta a nikdy se to nezmenilo.....nevedela jsem,ze je to dneska nejaky procento z platu...a co kdyz se mu plat zmeni ? to se pak taky vyzivny meni ?

    superkarma: 0 08.10.2003, 16:15:23
  21. avatar
    [131] Vivian [*]

    láska je láska... naštěstí jsem potkala skvělého člověka a jsem šťastná. nechtěla bych (a naštěstí jsem nikdy nemusela) se setkat s nevěrou ani s jiným neštěstím...

    no ale tady se nedá zobecňovat a házet všechno do jednoho pytle. pokud není nikomu ubližováno... lidský život je složitý a nelze jej zjednodušit předsudky...

    superkarma: 0 08.10.2003, 15:52:08
  22. avatar
    [121] medved [*]

    zemim: vyzivne 6-8 tis. Kc ? ty brdo...tak to tvuj manzel neni az takovy lakomec
    ale jinak chapu, ze si v tezke situaci a drzim palecky

    superkarma: 0 08.10.2003, 15:24:55
  23. avatar
    [113] isis [*]

    zemim: Přeji hodně štěstíčka a věř, že přijde ,když to budeš nejmíň čekat a od koho bys to nečekala vůbec nikdy. Důležité je, abys nezahořkla, jen měla tu správnou trošku opatrnosti.

    superkarma: 0 08.10.2003, 14:35:02
  24. avatar
    [100] marcellina* [*]

    Vlastoooooooooo, nedelej kravu

    superkarma: 0 08.10.2003, 13:56:42
  25. avatar
    [93] marcellina* [*]

    Zemim: drzim ti palce, at to nejak zvladnes

    superkarma: 0 08.10.2003, 13:46:13
  26. avatar
    [84] marcellina* [*]

    zemim: no vidis, ted by sis mohla jenom polepsit

    superkarma: 0 08.10.2003, 13:30:51
  27. avatar
    [81] Aka [*]

    Nevěra se mi vůbec nelíbí. Pokud to někomu doma neklape, a partneři se nechtějí rozvádět kvůli dětí, pochopím dohodu, kdy si každý najde nového partnera a přeci zůstávájí spolu a drží rodinu. Potom tito lidé u mě nabývají na hodnotě. Jinak

    superkarma: 0 08.10.2003, 13:26:50
  28. avatar
    [65] femme [*]

    Taky máme děsnou protivnou šéfovou a nabízíme ji kdekomu, ale protože je taková jaká je , tak ji nikdo z kolegů nechce

    superkarma: 0 08.10.2003, 12:11:34
  29. avatar
    [61] mam-ča [*]

    Pokud na nevěru nahlížíme „shůry“, může nám připadat, že je všem prospěšná. Podřízení se radují, že je šéfka vstřícná, doma se nevěrná manželka jistě k manželovi také chová mile, dospívajícím dětem je velkoryse prominut nejeden prohřešek, sterilně čistá domácnost už není jediným prosazovaným dogmatem. A tak se vlastně i vztahy v rodině zklidňují a pročišťují.
    Ale to, že to dotyčná šéfová dělá tak hloupě okatě, svědčí o „splašených hormonech“, chytání „ujíždějícího vlaku“. Je to trestuhodné zpronevěření se vůči celému jejímu dosavadnímu životu, kdy za prchavou chvilku štěstí, přijde nepřiměřeně vysoký trest.
    A představte si sebe, v roli podváděného partnera. Dosud on (často jediný) žije v blažené nevědomosti, zatímco o nevěře jeho ženy si už cvrlikají vrabci na střeše. Je jen otázka času, kdy se to provalí.
    Přiznám se, že já bych to v pozici „podváděné“ asi nevydýchala. Ono když se vás to bytostně dotýká, veškerá velkorysost jde stranou.

    superkarma: 0 08.10.2003, 12:01:52

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [58] ValinaK [*]

    já myslím, že šéfová nemusí mít nutně problém, třeba se v manželství prostě nudí.

    superkarma: 0 08.10.2003, 11:55:55
  2. avatar
    [57] isis [*]

    Nevěra přece není řešení problému, pouze ho takhle oddaluje. Jestli je opravdu zamilovaná, bude se čím dál více poutat ke svému milenci, a jednou to rodině bude divné, co se změnilo, proč je najednou všechno jinak, a pak .... už jen nepříjemnosti

    superkarma: 0 08.10.2003, 11:50:49
  3. avatar
    [44] ValinaK [*]

    karolina: nebuď na tu paní tak ošklivá. Když bude šikovná ,nikdo se to nedozví a ona má v denní prudě na co vzpomínat

    superkarma: 0 08.10.2003, 10:56:13
  4. avatar
    [43] Sanofi [*]

    renule77: Máš pravdu.....opravdu se nad tímto vážným tématem zamysleme

    superkarma: 0 08.10.2003, 10:47:31
  5. [42] helip [*]

    Je fakt, že to všem kolem pomohlo a šéfce také, ale až to praskne, u toho bych být nechtěla.

    superkarma: 0 08.10.2003, 10:39:14
  6. avatar
    [37] Kocicka [*]

    citát sedí, ale nevim jestli to ta pani vyřešila správně! Já jen doufam,že k takovýmto zlepšovákům manželství nikdy nebudu muset sahat!

    superkarma: 0 08.10.2003, 09:53:08
  7. avatar
    [35] ValinaK [*]

    v tomhle případě by meli všichni melnci poděkovat (včetně manžela ).

    superkarma: 0 08.10.2003, 09:44:22
  8. avatar
    [32] marcellina* [*]

    Safra, jak tu mluvite, ze kdyz je sef spokojeny, tak jsou spokojeni vsichni , tak sem si vzpomnela, ze jsem vcera toho svyho "malinko" nastvala , takze chudaci podrizeni . Zato muj sefik se dneska tvari nejak spokojene a to streda je teprve dneska

    superkarma: 0 08.10.2003, 09:24:08
  9. [31] Rak [*]

    Podle dostupných studií je prokázáno, že u zamilovaných je mnohem vyšší hladina endorfínů - z toho vyplývá ta dobrá nálada a vlídnost, nepotřebují příliš papkat - proto to zhubnutí, a jsou velmi výkonní.
    Otázkou je, co přijde, až se šéfka odmiluje, ale věřím, že teď je s ní hrozně dobrá spolupráce.

    superkarma: 0 08.10.2003, 09:11:59
  10. avatar
    [29] Brett [*]

    Jo jo, vidite, jak takova "malickost" dovede cloveka potesit. A plati pravidlo, kdyz je spokojen sef, jsou spokojeni vsichni. A tak to ma byt. Vzdyt v zamestnani travi clovek minimalne jednu tretinu dne (kdyz nepocitam cestu tam a zpet) a proc se zbytecne rozcilovat a delat si vrasky, kdyz je zivot krasny a bohuzel kratky.

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:59:06
  11. avatar
    [28] xantypa [*]

    Proc ne, v praci je hned lip a kdyz se ona citi dobre tak a je stastna a spokojena muzu ji to jen se prat

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:56:07
  12. avatar
    [26] marcellina* [*]

    No kdyz jsou nakonec spojeni vsichni, tak to musim jen za

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:39:35
  13. avatar
    [25] Lucimo [*]

    ishi: Ale ten podváděný manžel neví, že je podváděný a třeba je šťastný, že je žena usměvavější, že zvládla děti a jemu nevyčítá že je na všechno sama...Kdo ví...

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:35:24
  14. avatar
    [24] Acinka [*]

    Něco na tom bude, šéfová neměla žádnou radost ze života - v práci makala, doma dělala uklízečku a posluhovačku. Teď je spokojená, protože se o ní taky někdo zajímá, řekne jí jak jí to sluší ...ženská potřebuje pohlazení po duši

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:33:59
  15. avatar
    [23] Aja [*]

    Marně se neříká, že ženská potřebuje chlapa, když je protivná...Nevíte o nějakém pro běsku?
    Čulík jesště furt vydává Britské listy...? Asi našel echtsponzora.

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:33:57
  16. avatar
    [22] Žábina [*]

    Jestli je pravda,že je rodinou tak zneužívaná,proč by se taky nemohla povyrazit? Když tím nikomu neubližuje, od rodiny neodchází.. Horší je, když někdo za sebou hned spálí všechny mosty..

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:25:46
  17. avatar
    [21] Lotka [*]

    Agátka: no to asi dřív přijde Jindřiška o práci, když šéfová zjistí, jak ji všude drbou

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:19:04
  18. avatar
    [19] Lenice [*]

    ale tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...

    superkarma: 0 08.10.2003, 08:00:19
  19. avatar
    [16] aninas [*]

    Mili: no jo, takova kolegyne povi i co nevi

    superkarma: 0 08.10.2003, 07:48:02
  20. [15] sun [*]

    souhlasím s vámi, v tomhle případě je to super, ale až se na to přijde.... .Já nevěru fááááákt nesnáším.

    superkarma: 0 08.10.2003, 07:47:52
  21. avatar
    [14] Agátka [*]

    Počkej až se rozejdou, to bude zas ródeo . Abyste jí pak hledali nového .

    superkarma: 0 08.10.2003, 07:30:31
  22. avatar
    [11] Petronela [*]

    Proc NE? Kdyz jsou vsechny strany spokojene? Dobry navod v pripadě nevrlych sefu, proste jim najit milenky ci milence

    superkarma: 0 08.10.2003, 07:06:28
  23. [9] Zuzanicka [*]

    Babinec v práci=neskutečná drbárna

    superkarma: 0 08.10.2003, 06:53:36
  24. avatar
    [8] aninas [*]

    Mili: No to nemuzeeeeeeee

    superkarma: 0 08.10.2003, 06:50:17
  25. avatar
    [6] Lotka [*]

    Takhle si představuji drbárnu

    superkarma: 0 08.10.2003, 05:50:06
  26. avatar
    [5] aninas [*]

    Galadriel: no vsak o prospesne nevere taky nema nikdo vedet.
    Neni kumst, aby to vsichni vedeli, ale kumst je, aby to bylo utajeno a delalo radost tem vsem - sefce, manzelovi, detem a hlavne PODRIZENYM
    Paklize se na to pride, uz to neni radost

    superkarma: 0 08.10.2003, 03:53:15
  27. avatar
    [4] Dudlajlama [*]

    Anino, prospesne to je do te doby, nez se to parohaty manzel domakne, pak muze nastat draaaamo prevelike, nekdy i kudlicky litaji, takze pozor na prozrazeni .

    superkarma: 0 08.10.2003, 02:19:57
  28. avatar
    [3] aninas [*]

    Jake z toho plyne ponauceni?
    VSICHNI, kdoz mate nevrleho sefa, co sefovou, koukejte jim sehnat nejaky objekt jejich touzeni

    superkarma: 0 08.10.2003, 00:54:04
  29. avatar
    [2] Jarunka [*]

    Pokud ma dostatek inteligence a organizacni talent, nechapu, proc si domu neporidila nejakou vypomoc

    superkarma: 0 08.10.2003, 00:52:13
  30. avatar
    [1] aninas [*]

    Jindrisko - takovuhle neveru lze jen vrele doporucovat
    Nevera, kde jsou vsichni spokojeni je velice prinosna z uzdravujici
    Jak je videt, uzdravuje partnerske, rodicovske i pracovni vztahy.

    superkarma: 0 08.10.2003, 00:51:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme