Bulvár

Nestávkuje se za ideu, ale za obyčejného člověka!

Dneska jsem se dozvěděla, že se nestávkuje za ideu ani za stravenky, ale za obyčejného člověka. Od rána mi vrtá hlavou, jak takový obyčejný člověk vypadá.

Vzpomněla jsem si na rodiče. Celý život vstávají před svítáním, pracují manuálně, vychovali dvě děti, žijí slušně, do důchodu mají kousek a reformy se jich tedy nedotknou. Když jsme se bavili o stávce odborů, maminka křičela něco nepublikovatelného a tatínek po prohlášení:“ Ať jdou do ****.“ Praštil s dveřmi a šel sekat dříví.
Co třeba mé skromné já? Matka třech dětí, toho času na mateřské dovolené a z části pracující? No, jestli jste si mého názoru na odbory v diskuzích ještě nevšimli, tak přitvrdím:)
Manžel. To víte invalida třetího stupně by asi chtěl nějaké sociálně vyměklé reformy, nebo stát coby charitní organizaci. Na adresu odborářů měl tak hlučný projev na jedno nadechnutí, že jsem ho přihlásila k profesionálním lovkyním perel.
Jů, tchánovci. To víte, podnikají, ti to mají třeba jinak? Nemají. Jsem zvyklá, že je tchýně hlučnější, ale na stávku se jí už raději ptát nebudu, ještě mi píská v uchu po demonstraci názoru na blokádu.
Kruci, kde pohledat obyčejného člověka? Na druhou stranu mne může těšit, že jsme tedy národem neobyčejných lidí.
A bez ohledu na to, kdo má pravdu a kolik nás tahle sranda bude stát, neprodám svůj hlas za stravenky. Protože vím určitě, že za mě dneska nestávkují.
TTT

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.


Díky TTT, za váš příspěvek. Je mi bližší než jiné názory dnes zveřejněné. A dnes opravdu nebrečím po příspěvcích, i když mail zeje prázdnotou. Všiml jsem si, že na ženských serverech se o vážnějších věcech většinou moc nediskutuje. A že se často stává, že ženy nemají chuť své názory dávat všanc kritice. Je to škoda, protože jsem přesvědčen, že je třeba, aby do politiky šlo více žen, ale ne kvótami, ale zespodu od píky obecních sdružení a spolků.

  • Co si o stávce myslíte vy?
  • Stávkovala jste někdy?
  • Souhlasíte se stávkou, nebo ne? Proč?
  • Stávka vás nezajímá? Pobavte nás tím, co baví vás…
  • Udělejme si krásný oddychový den.

redakce@zena-in.cz

Nejzajímavější příspěvek odměním sladkostmi dle vašeho výběru. Tak vzhůru do psaní, focení a posílání…

   
16.06.2011 - Příběhy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [43] kobližka [*]

    Jako vždy trefné Sml59a vtipné

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:23:59
  2. avatar
    [42] átéčko [*]

    Když jsem jela kolem nádraží, napadlo mě, že by mohly ČD alespoň nechat pořádně uklidit a umýt vlaky a vagony.  Jsou špinavé a zanedbané. Mohli by se stydět!!!

    superkarma: 1 16.06.2011, 19:18:46
  3. avatar
    [41] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #39 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 16.06.2011, 18:28:23
  4. avatar
    [40] Lukáš Čejka [*]

    Sway01 — #37 to je pravda, zeleznicarum jde treba o nezdanene jizdenky - Režijky jsou v podstatě jediný nedaněný benefit, který nám zbývá.

    viz. rozhovor se stavkujicim zeleznicarem http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/doprava/jezdit-do-70-je-nemyslitelne-rika-v-depu-prosedively-strojvudce_204736.html Sml80

    superkarma: 0 16.06.2011, 18:15:22
  5. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    "Kalousku, polez ven!" křičela demonstrantka na politika před ministerstvem financí. Když ji vyslyšel, spustila: "On má ještě drzost se tady objevit!"

    Boze, koho si to ti odborari s sebou privedli? Sml54

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #41
    superkarma: 1 16.06.2011, 18:07:19
  6. avatar
    [38] Lukáš Čejka [*]

    Na odpoledne naplánovali odboráři také pochod Olomoucí, nakonec se jich sešlo necelých třicet.  Sml52

    superkarma: 0 16.06.2011, 18:03:33
  7. avatar
    [37] Sway01 [*]

    maje — #26 staci se podivat na stranky CMKOS. Ne, neni to o stravenkach...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #40
    superkarma: 0 16.06.2011, 17:28:24
  8. avatar
    [36] Lukáš Čejka [*]

    Lukáš Čejka — #35 Kalousek terminator Sml57Sml30

    superkarma: 0 16.06.2011, 15:47:24
  9. avatar
    [35] Lukáš Čejka [*]

    Nejvetsi ranar je ale stejne Kalousek, sam sel uprostred silnice proti davu odboraru a dokazal je vytlacit, viz rekce odboraru:

    Šel uprostřed silnice proti davu. Byli jsme rádi, že jsme odtamtud dostali ženy, protože to tam bylo opravdu nebezpečné," řekl šéf odborového svazu horníků Jan Sábel.

    "Šlo o život. Tlačil demonstranty, kteří byli doslova v tunelu. Doporučíme premiérovi, aby ho vyzval, ať sám podá demisi," dodal předseda Asociace samostatných odborů Bohumír Dufek.

    Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #36
    superkarma: 0 16.06.2011, 15:45:11
  10. avatar
    [34] maje [*]

    Lukáš Čejka — #33 máš recht, Lukáši, jako vždycky.Sml52Sml52Sml52Sml52 ale zase kdyby měli v ruce nějaký návrhy, tak se mohli aspoň v tomhle teple ovívat

    superkarma: 0 16.06.2011, 15:12:53
  11. avatar
    [33] Lukáš Čejka [*]

    maje — #28 demise se rve celkem dobre - je to trojslabicne slovo, zkus si zarvat nekolikrat za s sebou treba : Odstoupeni z funkce.Sml57

    S tim by nedosli ani na ten Palacak Sml54

    1. na komentář reaguje maje — #34
    superkarma: 0 16.06.2011, 15:10:21
  12. avatar
    [32] maje [*]

    ToraToraTora — #31 já mám takový pocit, že už je úplně jedno. on asi málokdo ví, kdo vůbec stávkoval a za co "bojoval"Sml24Sml24

    superkarma: 1 16.06.2011, 14:59:48
  13. avatar
    [31] ToraToraTora [*]

    maje — #30 Nehledě na to, že jsem vždy myslela, že odbory jsou zakládány jako prostředník mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem, za účelem ochrany zamětnanců proti zvůli či hanebnému zacházení ze strany zaměstnavatele. Nechápu tedy jak můžou autobusáci stávkovat proti snižování porodného.....chápu, pokud jsou rodiči, ale z titulu odborů? Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #32
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:52:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] maje [*]

    ToraToraTora — #29 mám pocit, že nepoužili žádné mechanismy. jen ty rajčata a řvaníSml24Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #31
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:49:24
  2. avatar
    [29] ToraToraTora [*]

    maje — #28 Ano, pochopila jsem tě, jen jsem chtěla ještě dodat, že žádný zákon není jen tak, jak upadl ministrovi ze stolu. Prochází složitým řízením, kdy se k němu vyjadřují různé organizace a spolky i občané, pokud mají zájem a tehdy by ho měli využít i ti, co protestují. Ne počkat, až to bude hotové a pak jenom křičet, že je to blbě. Prostě myslím, že zde nebyly použity veškeré mechanismy při psaní reforem, které byly k dispozici

    1. na komentář reaguje maje — #30
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:48:13
  3. avatar
    [28] maje [*]

    ToraToraTora — #27 a to je to, o čem jsem psala. já jsem nenašla nikde jediné řešení, které by nabízeli. kromě pískání a řvaní demiseSml80Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #29
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #33
    superkarma: 1 16.06.2011, 14:44:18
  4. avatar
    [27] ToraToraTora [*]

    maje — #26 My jsme třeba v konkrétní věci dostali jako firma prostřednictvím hospodářské komory zákon týkající se určité konkrétní úpravy k připomínkování a bylo. Normálně se jednalo kdo co a proč, ale za předpokladu, že byly předkládány návrhy na zlepšení.

    1. na komentář reaguje maje — #28
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:42:41
  5. avatar
    [26] maje [*]

    já s tebou v podstatě souhlasím. stávka, řvaní na kohosi a házení rajčat ještě nikdy nic nevyřešilo. ale je fakt, že je to asi jednodušší, než slušně přijít  a říct: tady jsou řešení, kroky a rozbor, proč by to tak mělo fungovat. toho jsem se nedočkala ani u politiků, ani u odborářů.ale asi jsem jen špatně hledalaSml24Sml24Sml24 

    na druhou stranu - DOUFÁM, že tahle stávka není jen o stravenkách a že jestli ten nahoře dá, tak z nich vypadne aspoň trochu něco kulturního (ale na to už je asi taky pozdě). a to, že mi vadí, koho podporuji a co všechno platím ze svých daní, to zase joSml22Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #27
    2. na komentář reaguje Sway01 — #37
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:40:07
  6. avatar
    [25] heligona [*]

    Radek Kříž — #19 dnešní zadání:

    Máte na stávku nějaký souhlasný, nebo nesouhlasný názor? Sem s tím do Hyde parku.

    Pokud máte se stávkou již nějaké zkušenosti, podělte se. Stejně tak jako s osobními stávkami.

    + co vás napadne Sml80

    se pořád tvrdí, že muži nerozumí ženám, protože ty mluví v náznacích. Mi to připadá spíš naopak. Pokud něco chci, stačí to na rovinu říct.

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:26:05
  7. avatar
    [24] Radek Kříž [*]

    Eva Hliníková — #23 Já sázím na přirozenou inteligenci a tzv. sedlácký rozum.

    Nevěřím v genialitu těch co nás vedou. To jsou stejní lidé, jako vy, nebo já...

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:23:17
  8. avatar
    [23] Eva Hliníková [*]

    Radek Kříž — #19 A proč jako od čtenářstva zde čekáš něco, čeho nejsou schopni ani organizátoři akce? Odboráři jsou prostě PROTI reformě. Žádný návrh řešení nepředkládají Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #24
    superkarma: 2 16.06.2011, 14:18:40
  9. avatar
    [22] ToraToraTora [*]

    heligona — #18 Pro mnohé jistě ne Sml24

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:17:17
  10. avatar
    [21] ToraToraTora [*]

    Radek Kříž — #19 Jo takhle....hmmm, tak to ano. Na tom něco je .Já se nechci nikoho zastávat, ale já to včera pochopila spíš tak, že to máte spíš na háku, protože stejně nikdo do práce nepřijde Sml30 má chyba

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:16:42
  11. avatar
    [20] ToraToraTora [*]

    heligona — #17 Pochop, vlastní názor je, byl a bude vždycky komplikace, bez ohledu na humor Sml24

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:13:39
  12. avatar
    [19] Radek Kříž [*]

    ToraToraTora — #14 Jasně, že je to k dnešku, čekal jsem, že když napíšu, pište mi co chcete, nebudu dávat mantinely, tak že v den, kdy se nevědělo co bude a měnilo se to časem, přijde třeba nějaká úvaha, nebo myšlenka.

    Místo toho a to nemyslím váš příspěvek,přichází jen výkřiky, že je všechno špatně, že se máme špatně... ale nic co by z toho vedlo pryč. Ani náznak řešení.

    Čekal bych třeba jen náťuk některých témat souvisejících, jako když jsme to včera rozebírali s kamarády na FCB.

    Tady nic takového neprobíhá. Ženský se v podstatě hádají, ale prakticky okamžitě to přechází do osobních soubojů. Ne do bojů o řešení a myšlenky...

    Přesně to, co vnesl Paroubek do politiky. Nic nevymýšlet - jen kritizovat a říkat o druhých - že jsou neschopný..

    Těšil jsem se na názorovou platformu...

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #21
    2. na komentář reaguje Eva Hliníková — #23
    3. na komentář reaguje heligona — #25
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:12:58
  13. avatar
    [18] heligona [*]

    Uááá, spadla jsem mezi nežádoucí Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #22
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:12:09
  14. avatar
    [17] heligona [*]

    funnka — #15 já nechápu, jak může někdo podporovat odboráře. A TTT je vtipná, ať podporuje, koho chce. To trochu pleteš hrušky s jabkama Sml79

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #20
    superkarma: 1 16.06.2011, 14:11:08
  15. avatar
    [16] ToraToraTora [*]

    funnka — #15 Kde je v článku slovo o ODS? Poraď mi, prosím

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:10:39
  16. [15] funnka [*]

    doteď mi přišla TTT vtipná.Dneska sní absolutně nesouhlasím.Jak může chtít někdo podporovat ODS,fakt nechápu-pokud teda nemá hodně peněz a může si to dovolit

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #16
    2. na komentář reaguje heligona — #17
    superkarma: 1 16.06.2011, 14:09:02
  17. avatar
    [14] ToraToraTora [*]

    Radek Kříž — #11 Teď nevím, jestli je to k dnešnímu tématu nebo obecně. Jsem zmatena. Jakože dneska nedošlo nic k zamyšlení? Včera to vypadalo jako piště si co chcete, vyhrajete, co chcete... Já měla spíš na mysli, že by mi nevadilo, kdyby se vyskytovalo víc článků s politickými tématy, protože jsem přesvědčena, že ženy mají názor na světaběh a jsou schopné glosovat nejen trendy v kosmetic. Aby nedošlo k nedorozumění, to bych nerada

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #19
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:06:24
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    átéčko — #10 Dneska je to mejdan, ale ještě kolem oběda to bylo i o názorech Sml30

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:03:02
  19. avatar
    [12] heligona [*]

    ToraToraTora — #9 to by musel být úplně jiný koš Sml57

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:02:08
  20. avatar
    [11] Radek Kříž [*]

    ToraToraTora — #1 My jsme důkazem, že ne! Dávám prostor pro názory všech a že bych dostal do mailu něco, co by vybočovalo? Co by mělo koule? Co by šlo nějak analyzovat a zamýšlet se nad tím?

    Proč?

    Já na to stále čekám. A není to první vážnější téma u kterého jsem si toho všiml...

    V čem je zakopaný pes?

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #14
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:02:01
  21. avatar
    [10] átéčko [*]

    ToraToraTora — #9 vždyť jsi v plusu, dělám co můžuSml57

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #13
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:01:14
  22. avatar
    [9] ToraToraTora [*]

    Už někdy někdo košem přesvědčil druhého o svém názoru? Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #10
    2. na komentář reaguje heligona — #12
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:59:58
  23. avatar
    [8] ToraToraTora [*]

    heligona — #6 Proti tomu by se mělo očkovat....zřejmě došly argumenty Sml52

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:58:38
  24. avatar
    [7] ToraToraTora [*]

    Milé košovatelky, takhle mne nepobavil ještě dneska nikdo. To je jedinečný důkaz toho, že odboráři stejně jako jejich stoupenci trpí chronickou nedostatečností  schopnosti stoupnout si k problému čelem. Díky.

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:57:44
  25. avatar
    [6] heligona [*]

    Co to co to, basketbalistky útočí jak steklé. tomu říkám vyjádření názoru Sml54

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #8
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:57:16
  26. avatar
    [5] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #1 k te glose jen dodam - jsem presvedcen, ze mladych a krasnych zen neni nikde a nikdy dostatek, tak pokud je rec o nich, tak jsem pro Sml54

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:56:00
  27. avatar
    [4] átéčko [*]

    jastura — #2 má i své zastánce...Sml34

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:52:15
  28. avatar
    [3] ToraToraTora [*]

    jastura — #2 Sml30Zrovna jsem na to myslela

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:51:32
  29. [2] jastura [*]

    ToraToraTora — #1 koukám, že by tě dnes nejraději někdo vymáz, ať napíšeš co napíšeš Sml30

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #3
    2. na komentář reaguje átéčko — #4
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:49:32
  30. avatar
    [1] ToraToraTora [*]

    Radku, k té glose pod příspěvkem....jestli dámské magazíny nás ženy moc nepodceňují. My o politice  debatujeme velmi rády. Kolikrát raději než o kosmetice či bokovkách

    1. na komentář reaguje jastura — #2
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #5
    3. na komentář reaguje Radek Kříž — #11
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:38:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme