.

Neschopnost v posteli z něj udělala trosku a alkoholika

Vztahy

Neschopnost v posteli z něj udělala trosku a alkoholika

Smutný příběh napsala dnes k tématu jedna ze čtenářek, která si přála zůstat v anonymitě. Toto její přání plním. Příběh je opravdu silný a poukazuje na to, jak je pro některé muže jejich výkonnost důležitá...

Co se stane s mužem, když přestane být výkonný v posteli? Smutný příběh zaslala k dnešnímu tématu jedna z vás, milé čtenářky...


Páteční téma k anonymitě jako stvořené - kdo by šel veřejně se svou kůží na trh a hlavně se svými zážitky???
No dobře, jdu na to i bez podpůrného prostředku, který jsem si chtěla předem dát - panáka whisky. Nevadí, dám, až dopíšu.
Můj bývalý muž byl o dost let starší než já. Všude se chlubil, jakou má mladou ženu a hlavně, jaký je chlapák v posteli. Jenže ouha, léta přibývaly a sil ubývalo.
Dostal od lékaře Viagru. Celý natěšený, jak mu pomůže a bude z něj zase sexuálně schopný chlap, ji spolkl. Čekal, co se bude dít za zázrak ohledně jeho mužství. Dělo se. Začal rudnout jako koňský buřt, oči mu lezly z důlků a sotva funěl. Měla jsem strach, že ho může každou chvíli sklátit mrtvice. Také se tak tvářil. S mokrým ručníkem na hlavě, dvěma prášky na srdce, dalšími dvěma na nervy zapitými dvoudeckou bílého vína, ulehl do smrtelné postele. Takto pravil, že je s ním amen. Během pár minut byl sjetý a začal chrápat tak příšerně, že z toho náš pes začal výt. Tak jsem se odklidila z ložnice a dopila zbylé víno. To mi dodalo náladu. Dočetla jsem svoji oblíbenou knihu a usnula. Od té doby to u nás šlo z kopce. Mužovo ego utrpělo ránu. Léčit se nechtěl. O to více začal práškovat a zapíjel vše alkoholem. Stal se z něj prakticky feťák, závislák na prášcích a „chlastu“ a úplný impotent... Změnil se natolik, že si poradit nenechal, nechtěl. Začal být agresivní, mumlal nesmysly. Pořád mne podezíral z nevěr a nazýval hanlivými slovy. Po třech letech jsem se odstěhovala. Žiju nový život a jsem šťastná.
Z doslechu vím, že dnes již bývalý manžel je troska. Ale pije a práškuje dál... Kažký svého štěstí strůjcem...

Anonym

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma den 2. března 2012: Poruchy erekce

  • Setkala jste se u některého ze svých partnerů s poruchami erekce?
  • Jak se poruchy erekce odrazily na psychice vašeho partnera?
  • A jak na vaší?
  • Našli jste společně řešení tohoto problému?
  • Myslel si váš partner někdy, že má poruchy erekce, ale vy jste to tak nevnímala?

Téma ožehavé, leč velice závažné. Poruchy erekce mohou se vztahem pěkně zamávat. Zajímá mě, jestli jste se někdy s tímto problémem u svého partnera setkala a jak jste ho řešila. A abychom byli diskrétní, nemusí jít o stávajícího partnera, pochopitelně. Pokud si budete přát přispět, ale nechcete zveřejnit svůj nick zde v magazínu, podepište příspěvek svým nickem a do závorky za něj napište: Anonym. Nick uvádějte zejména proto, že pro vás i tentokrát máme přichystaný pěkný dárek za jeden z příspěvků. Tím je volně prodejný potravinový doplněk na podporu erekceLiderin® (18 + 6 tablet) od Walmarku a knížku Mystický sex od A do Z- průvodce spiritualitou Východu i Západu, milostná inspirace, meditace, nejstarší mystérium (vydalo nakladatelství METAFORA - www.metafora.cz). Abyste měla šanci tento přípravek získat, musí váš příspěvek býd alespoň tak dlouhý, jako tento odstavec a do redakční e-mailové schránky dorazit nejpozději 2. 3. 2012 v 15.15 hodin.

liderin

   
02.03.2012 - Příběhy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [54] Dudlajlama [*]

    v.poho — #36 hromadne vykrikovani, litovani a za tim rada srdickovych a slunickovych smajlikuSml16.

    peetrax — #48 Sml22

    superkarma: 0 03.03.2012, 19:24:28
  2. avatar
    [53] Kytinkak [*]

    myslím, že jsi udělala dobře, mohl by tě do toho hnusu stáhnout sebou, nikdy člověk neví

    superkarma: 0 02.03.2012, 21:07:40
  3. avatar
    [52] ekleinovka [*]

    peetrax — #48 To máš pravdu,i takový druh humoru je někdy opěrná berlička na přežití čehokoli...

    superkarma: 0 02.03.2012, 19:44:57
  4. avatar
    [51] monkee [*]

    PBD — #31 Opět nedočítáš příběhy do konce...Sml80

    superkarma: 0 02.03.2012, 17:00:06
  5. [50] free [*]

    Pro starší generaci mužů je toto téma asi větším tabu než pro mladší muže.  Nenaučili se o problémech mluvit.  Můj muž byl rozumný a neměl ani žádné problémy, vadilo mu ale o intimních věcech mluvit. Hned jsem byla sprostá.... ale copak je sprosté slovo penis?

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:59:05
  6. avatar
    [49] tajnostii [*]

    Smutný konec

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:58:37
  7. avatar
    [48] peetrax [*]

    "Nejlepší" je, jak všichni vědí, co se tam dělo, že to byl "první problém" a pisatelka při něm hned zdrhla, ale která z nich by vydržela v takovém vztahu žít další tři roky? A že to popisuje s černým humorem? No a co? Já jsem díky černému humoru přežila pár hodně těžkých  období, takže tenhle zpětný pohled celkem chápu.

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #52
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #54
    superkarma: 1 02.03.2012, 16:56:46
  8. avatar
    [47] peetrax [*]

    Suzanne — #35 souhlas. Sml67

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:49:59
  9. avatar
    [46] marianaant [*]

    To záleží na každém jedinci, jestlis e přizná nebo ne. To už je taková povaha.Sml22Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:47:53
  10. [45] Jala [*]

    Já bych nesoudila.

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:44:45
  11. avatar
    [44] LudPa [*]

    Kdo chce kam, asi by dopadl stejně i tak.

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:18:56
  12. avatar
    [43] nugyna [*]

    smutny pribeh. Skoda, ze si nenechal pomoct. Asi si myslel, ze vztah je zalozen na jednom. Dobre jsi (jste) udelala. Blecha-v-kozise — #9 apokud jsi to psala ty, tak se nedivim, ze jsi to dala jako anonymSml30Sml30..jestli to neni zase nekde okopcene

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:33:55
  13. [42] magic11 [*]

    Sml80příliš jednostranné, těžko soudit.Sml80

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:03:15
  14. avatar
    [41] ekleinovka [*]

    /40/to sice hlásá,jeji blbost byla asi v tom,ze to nechala dojit dost daleko,nevím,nevím,možna se ho bála,třeba ublizoval i dětem,těžko soudit,jsou to jenom úvahy

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:17:11
  15. avatar
    [40] PBD [*]

    ekleinovka — #38to je pravda..Pisatelka jen hlásá o chlapovi,jakej byl/nebyl..a vlastně po něm hází jen samou špínu..ale težo říct,jaká byla/nebyl v té situaci ona.. 

    At se děje v partnerství cokoliv,trvám si na to,že nikdy není vina jen na jedné straně..

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:04:23
  16. avatar
    [39] kobližka [*]

    ekleinovka — #38 Jistě,nevidíme do jejich problému a slyšely jsme jen jednu stranu.

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:01:39
  17. avatar
    [38] ekleinovka [*]

    /37/koukám,ze tady jedou zajimavy úvahy,asi by to chtělo zažít něco live,uhel pohledu je někdy zavadejici

    1. na komentář reaguje kobližka — #39
    2. na komentář reaguje PBD — #40
    superkarma: 1 02.03.2012, 14:00:13
  18. avatar
    [37] kobližka [*]

    kobližka — #20 Možná jsem se jenom překoukla,ale nic jsem v článku o násilnosti vůči manželce nečetla.Tam šlo o ten začátek problému a jestli se chovala jako "slečna drsňák"  hned napoprvé,co měl manžel problém,to je otázka.Možná se ani nesnažili situaci řešit.Taky bych nežila s alkoholikem a násilník,ale mě se od začátku nelíbilo,jak "vtipně" popisuje zdravotní problém manžela.Jak by se asi jí líbilo,kdyby on někde vyprávěl,že ona je frigidní,suchá lípa,neschopná sexu...

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:55:55
  19. avatar
    [36] v.poho [*]

    secret — #30 To je příliš zjednodušený pohled. Ze stylu, jakým píše, bych nepoznala o její povaze nic. Pokud se někdo vyjadřuje stroze a s černým humorem, vůbec to neznamená, že uvnitř není citlivější než kdejaká fňukna. Každý si prostě nepotrpí na hromadné litování a vykřikování, jak já jsem se snažila a jaký já jsem chudák.Sml80

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #54
    superkarma: 4 02.03.2012, 13:50:03
  20. avatar
    [35] Suzanne [*]

    Nevím, ale po třech letech (předpokládám, že tam proběhly nějaké beznadějné pokusy o záchranu) bych to asi taky vzdala. Někdy je dobré stát opodál a taky trochu myslet na sebe. Kdyby stál o záchranu, byla bych připravená. Ale mít pocit, že to tak už zůstane a trpět jenom proto, aby mě ostatní ocenili jako světici? Ne.

    1. na komentář reaguje peetrax — #47
    superkarma: 3 02.03.2012, 13:46:19
  21. avatar
    [34] Suzanne [*]

    enka1 — #22 proč je hajzl?

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:43:00
  22. avatar
    [33] ekleinovka [*]

    /26/plne souhlasím.spise asi v pudu sebezáchovy před alkoholický prasetem

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:35:37
  23. avatar
    [32] PBD [*]

    secret — #30..to ano..Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:32:44
  24. avatar
    [31] PBD [*]

    pinokio — #26proč to honíš do extrému? ono má vše své meze..na jednu stranu je jasny,že je blbost se nechat řezat,ponižovat a podobně..Ale zas na druhou stranu balit kufry hned jak se vyskytne problém či nepříjemná sitace-to je taky hovadina..

    1. na komentář reaguje monkee — #51
    superkarma: 0 02.03.2012, 13:31:26

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] murat [*]

    její přístup se dá vytušit už ze stylu jakým píše...Sml24

    1. na komentář reaguje PBD — #32
    2. na komentář reaguje v.poho — #36
    superkarma: 1 02.03.2012, 13:30:49
  2. avatar
    [29] PBD [*]

    kobližka — #20souhlasím:)

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:30:09
  3. avatar
    [28] PBD [*]

    gaba23 — #19já se nehádám:) já zkušenost se zavislákem mezi nejbližšími nemám..

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:29:07
  4. [27] Saritka [*]

    Já se divím i teď naším celebriťákům, jak si berou mladé ženy, co chtěji ukázat a dokázat?  Všeho dočasu.Sml16

    superkarma: 1 02.03.2012, 13:16:01
  5. [26] pinokio [*]

    kobližka — #20 takže v zájmu lásky si nechám nadávat,budu žít s alkoholickým prasetem a nechám se mlátit,co bych v zájmu lásky neudělala

    1. na komentář reaguje PBD — #31
    superkarma: 2 02.03.2012, 13:07:21
  6. [25] dadma [*]

    Bohužel chlapi jsou na tohle hákliví.Myslí si že na tom stojí svět, no jejich asi ano.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:58:54
  7. [24] jithule [*]

    smutný konec

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:58:14
  8. avatar
    [23] Lubička [*]

    je to smutný příběh ze životaSml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:51:51
  9. avatar
    [22] enka1 [*]

    No,když chlap vidí ego jen v údní úspěšnosti, pak se nelze divit. Jinak, Anonyme, jsi docela hajzlSml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #34
    superkarma: 1 02.03.2012, 12:43:58
  10. avatar
    [21] ekleinovka [*]

    /20/třeba tam nebyla láska z jeho strany,kdyz se vychloubal,ze ma mladou,možna se potreboval zviditelnit .Takyuz mohl pit dávno před tím,těžko rici

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:39:41
  11. avatar
    [20] kobližka [*]

    A jak se k tomu problému postavila ona dáma?Zřejmě nijak citlivě,když dokáže popsat situaci,kdy manželovi bylo špatně,s černým humorem.Možná,kdyby byla trochu víc empatická a nikoliv takový drsňák,šlo problém řešit.Ale kde chybí láska a vůle.....

    1. na komentář reaguje pinokio — #26
    2. na komentář reaguje PBD — #29
    3. na komentář reaguje kobližka — #37
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:33:56
  12. avatar
    [19] gaba23 [*]

    PBD — #16 měla jsem v rodině závislou osobu a vím, jak se s nimi těžko rozmlouvá.

    1. na komentář reaguje PBD — #28
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:25:04
  13. avatar
    [18] Jindriska8 [*]

    Alkohol nikdy nepomůže vztahu,ale uškodí,smutný konec.Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:19:37
  14. avatar
    [17] řinka [*]

    Já to vdím ještě jinak,čtenářka píše,že byl manžel o mnoho starší.Nepřestalo se mu náhodou dařit peněžně?Prostě nebylo tinti rinti tak co s ním z dědkemSml15

    superkarma: 1 02.03.2012, 12:18:44
  15. avatar
    [16] PBD [*]

    gaba23 — #13 já nesoudím..mě to tak z článku prostě přijde..A mluvit se dá z každým,jen se musí vědět "jak na to" Sml22

    1. na komentář reaguje gaba23 — #19
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:13:37
  16. avatar
    [15] ekleinovka [*]

    Někdo si pomoci nechá,někdo nenechá,vzájemná podpora je dulezita,ale musí byt o vstřícnosti obou zucastnenych

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:13:03
  17. avatar
    [14] gaba23 [*]

    Blecha-v-kozise — #9 Taky to nechápu, vždyť už nick je anonym Sml80

    superkarma: 2 02.03.2012, 12:09:08
  18. avatar
    [13] gaba23 [*]

    PBD — #10 no, on když chlap nechce komunikovat, tak s ním nic nepohne, si myslím já. Nesoudila bych Sml15

    1. na komentář reaguje PBD — #16
    superkarma: 1 02.03.2012, 12:07:49
  19. avatar
    [12] carmi [*]

    To mi přijde divné. Nějak rychle od něj dala ruce pryč.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:07:35
  20. [11] FAXÍK [*]

    alkohol je neštěstí, metla lidstva

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:06:39
  21. avatar
    [10] PBD [*]

    Rikina — #7Mě to tak taky přijde..že ho v tom prostě nechala a utekla..

    1. na komentář reaguje gaba23 — #13
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:06:35
  22. avatar
    [9] Blecha-v-kozise [*]

    Anonym? Neznám takový nick:)) Proč se stydíte,tohle je přece lidské:)

    1. na komentář reaguje gaba23 — #14
    2. na komentář reaguje nugyna — #43
    superkarma: 1 02.03.2012, 12:04:29
  23. [8] Danulka K. [*]

    Také jeden příběh ze života - smutným ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Hlavně že vy jste spokojená a máte jistě pěkný sex.

    superkarma: 0 02.03.2012, 11:55:30
  24. [7] Rikina [*]

    PBD — #6 Taky mám dojem, že paní tomu moc nepomohla... ke zlepšení. Sml80 

    1. na komentář reaguje PBD — #10
    superkarma: 0 02.03.2012, 11:48:39
  25. avatar
    [6] PBD [*]

    Stát se muže cokoliv,ale partnerství je o vzájemné podpoře..s toho příspěvku mi vyznívá,že se ho dotyčná nechala,ať se v tom plácá..Sml22 Ani se nedivím,že psala anonymě..i když o tom včera nemusela psat,že písne jedině anonymě,pak to krapet ztrácí smysl..

    1. na komentář reaguje Rikina — #7
    superkarma: 0 02.03.2012, 11:41:49
  26. avatar
    [5] řinka [*]

    Starší pán a mladá žena,to si pánové neuvědomují.

    superkarma: 0 02.03.2012, 11:41:18
  27. [4] petulka132 [*]

    Ferdas — #2 Když má někdo někoho rád, tak se mu snaží pomoct. Ale jsou lidé, kteří si nechtějí nechat pomoct. Znám takové. Pak je lepší nechat je být aby to toho člověk nespadl sám....Myslím, že tohle bude ten případ

    superkarma: 0 02.03.2012, 11:40:37
  28. avatar
    [3] Věrulinka [*]

    Sml15Sml79 tak to neřešil zrovna dobře, jj mužský trpí a jak Sml22Sml16, ale takto to řešit Sml15

    superkarma: 0 02.03.2012, 11:40:06
  29. avatar
    [2] Ferdas [*]

    nepíšete jak jste se k tomu stavěla vy..kdoví kdo ho k tomu dohnal... Sml52

    1. na komentář reaguje petulka132 — #4
    superkarma: 0 02.03.2012, 11:37:14
  30. [1] petulka132 [*]

    To mě mrzí.... Bohužel se takové věci stávají a je to škoda. Jak se tam ještě přidá alkohol, jde to z kopce...

    superkarma: 0 02.03.2012, 11:34:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme