Milé ženy-in,
dnešní téma je pro mne jako téma na román. Myslím si, že i když Vám popíšu všechny situace, které se týkají mých reklamací zjistím, že jsem Vám nepopsala všechno.

Začalo to od té doby, co jsem se vdala. Při zařizování bytu jsme si koupili obývací stěnu – došlo to tak daleko, že si jí stěhováci odvezli.

Protože jsme koupili rodinný domek, zařizovali jsme úplně všechno. Koupili jsme si sporák. Plynový s elektrickou troubou. Po zabudování sporáku nám všechno fungovalo, kromě trouby. Reklamace proběhla rychle. Sporák nám vyměnili.

Pak následovaly další a další spory o nekvalitní výrobky.

Jedna taková reklamace, ze které jsem vyšla bez výrobku a bez peněz, byla, když jsem začala pracovat po mateřské dovolené v kanceláři, kam celý den chodili klienti. Šla jsem si tedy koupit kostým, abych reprezentovala firmu. Kostýmek byl hezký a ještě k tomu byl s kalhotami i se sukní. Byla jsem spokojená, že mám něco hezkého na sebe. Netrvalo to však dlouho a oděv se začal ve švech roztahovat  - nikoli tím, že bych tloustla. Při  první reklamaci vše probíhalo v pořádku, tak jak má. Jenže, když jsem si šla reklamaci vyzvednout, mi sdělili, že  mi tuto vadu neuznávají, protože ten kostým nosím denně, když pracuji v bance.

Nikdy jsem v bance nepracovala, to mne také udivilo, kde vzali takovou hloupost. Kostým jsem nepřevzala a chtěla jsem se sejít s majitelem obchodu, který měl sídlo jinde, ale pro tržby si jezdil. Závěr byl takový, že jsem se s panem majitelem nikdy nesetkala, a když jsem si šla po určité době reklamaci převzít, tak prodejna už neexistovala. Takto jsem přišla o vadnou věc i peníze.

Další reklamovaná věc byla kabelka. Manžel mi koupil k narozeninám koženou kabelku. Jenže ta se začala odírat. Když jsem ji šla vrátit, tak mi pan prodavač sdělil, že jsem ji uvnitř čistila, tak mi ji nevezme. Na to jsem mu odvětila, že boty by mi také nepřevzali špinavé.  Chtěl abych si napsala vyjádření k reklamované věci sama, prodejce mi odpověděl, že nebude vyřizovat reklamaci se mnou jako se třetí osobou.

No, na závěr se tento akt dohrál až na městském úřadě, živnostenském odboru, kde záležitost prošetřili a zjistili, že prodejce překročil stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace a byl povinen mi vrátit peníze. V prodejně jsem si vyslechla několik nadávek, ale to už mi bylo jedno, když jsem věděla, že mi musí vrátit peníze.

Také jsem reklamovala u vietnamského prodejce, kde si dcera koupila boty.  Na požadavek, že chce paragon jí řekli, že ho nepotřebuje. Po 2 dnech jsem šla s botami zpět. Nikdo si nedovede představit ten povyk, jaký jsem v prodejně ztropila. Peníze jsem však dostala zpět. Byla jsem vítěz. Nejhorší však bylo, až když jsem si po odchodu z prodejny uvědomila, že jsem tam byla jediná a kolem mne se seběhla snad celá vietnamská republika. Jen tak mimochodem – vietnamské prodejce nepodporuji. Toto byl první a taky poslední nákup u nich.

Mám toho ještě mnoho na srdci, jenže by můj příspěvek byl tak dlouhý, že by to nikoho nebavilo číst, tak si ty další zážitky nechám k jinému podobnému tématu.

Jinak Vám všem přeji kvalitní výrobky a pokud ne, tak vždy kladně vyřízené reklamace
Vrzi


Je vidět, že máte o čem psát. Taky je vidět, že s vámi bych se rozhodně hádat nechtěl, ani kdybych měl pravdu já.:) Ale jinak je fajn, že se nenecháte odbýt a jdete si za svým.

Reklama