Plánujte si čas na obavy

Snažíte se někomu neúspěšně dovolat a dotyčný se zatím neozval zpět? Naplánujte si čas, do kterého vydržíte neplašit a zkusíte zahnat obavy. Pokud se daná osoba neozve do konkrétní doby, můžete začít dělat příslušné kroky.

Vypište se ze svých obav

Chcete-li svým děsům předcházet, posaďte se ke stolu a vše, čeho se obáváte, si vypište na papír. V tomto případě opravdu platí, že papír snese vše. Až uvidíte celý seznam, možná vám to pomůže podívat se na to s odstupem a racionálně se nad jednotlivými body zamyslet.

Promluvte si

Čeká vás důležitá prezentace v práci a vy se obáváte, že bude neúspěšná? Zavolejte svému partnerovi, mámě nebo se sejděte s kolegyní. Odprezentujte si svou práci nanečisto, před někým, kdo vás činí klidnou, a zažeňte strach.

Hluboký nádech, hluboký výdech

Plynulé dýchání je jedním z nejjednodušších způsobů, jak zhoršit obavy a stres. Vyberte si techniku hlubokého dýchání, když máte pocit úzkosti a zaměřujete svou pozornost na váš dech. Hluboké a měřené dechy mají meditativní a uklidňující účinek, což je velmi užitečné při pocitech stresu.

Najděte rozptýlení

Kniha, kterou nemůžete odložit. Nová řada oblíbeného seriálu. Dokonce i hodinová přestávka, když necháte svou mysl odpočinout od vašich obav, může být prospěšná.

Uložit

Reklama