Novinky

Není nad peníze ve strožoku!

míní naše čtenářka s nickem Gerda po jedné zkušenosti s nejmenovaným penzijním fondem. Přečtěte si tento příspěvek, možná máte podobné zkušenosti.

Milé ženy in, ani mi nepřipomínejte boj s jedním penzijním fondem. Nebudu nic moc psát, protože se na to snažím spíš zapomenout. Jen podotknu, že posílat jim pravidelnou měsíční úložku po několik dlouhých let - to bylo v pořádku. Ale když jsem po nich chtěla plnění, narazila jsem. Na naší pobočce mě vždy po vypsání formuláře ujistili, že mám vše správně vyřízené a můžu co nejdříve čekat vyplacení částky. Formulář se mnou zpracovávala referentka pobočky vlastníma rukama a hlavou. Po čtrnácti dnech mi z centrály písemně oznámili, že formulář obsahuje chyby.

Toto celé se ještě 2x zopakovalo, já peníze potřebovala - oni ty moje zřejmě taky;) - a čas běžel. Celá situace se mi zdála minimálně podivná. Při třetí návštěvě jsem už na pobočce  preventivně ztropila hlasitý virvál (musela jsem se vynasnažit vypadat nepříčetně, jinak bych to z nich asi nedostala:) a to takový, že mě raději uklidili do vedlejší místnosti a tam na mě zavolali vedoucí.

Nešetřila jsem ani ji a vyčetla jí neprofesionalitu a neúctu ke klientům. Dlužno říci, že do třetice už jsem peníze bez řečí obdržela. Když měli tu odvahu navrhnout mi u nich pokračování ve spoření, odešla jsem a raději nic neříkala. Toť má zkušenost. Nebudu jmenovat, je stále na trhu a mívala masivní reklamu.

Gerda

Milá Gerdo, tak přesně tohle mě taky rozčiluje. Člověk jim vlastně svěřuje své peníze, oni s nimi disponují, a my za to ještě musíme platit. A kdy chceme své peníze zpět, sedí na nich, jako by byly jejich. Něco je špatně

Text nebyl redakčně upraven

Napíšete nám také o svých zkušenostech, milé ženy-in? Máte nějak pojištění? Jak jste spokojená se službami? Už jste někdy čerpala pojistku?

Měla jste podobné zkušenosti jako Gerda, nebo to šlo bez problémů? Podělte se s námi o své zážitky s pojišťovnami

Na vaše příspěvky se moc těším na adrese: redakce@zena-in.cz

   
11.06.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [33] Rikina [*]

    Sml80  Cvičně jsem si několikrát zkusila říct slovo "strožok", nahlas - a málem si zlomila jazyk. Ještě že se to u nás neříká Sml57 vždyť bych ani nevěděla, co to je a na co se to používá.

    superkarma: 0 11.06.2013, 21:57:12
  2. avatar
    [32] paníliška [*]

    gerda — #27 Jen jsem se snažila Ti vysvětlit, jak to funguje a jaká jsou pravidla. To je vše.

    Ke keždé smlouvě o penzijním připojištění je přiložen penzijní plán a statut. Ačkoli je to čtení dlouhé, možná by stálo za to si ho projít. Sml33

    superkarma: 0 11.06.2013, 21:24:16
  3. [31] free [*]

    To je to neštěstí molitanových matracíSml15

    superkarma: 0 11.06.2013, 21:18:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] denkas [*]

    DanaD — #21 Nejlíp pod mojíSml80

    superkarma: 0 11.06.2013, 17:04:18
  2. avatar
    [29] arminka [*]

    ozón — #19 kde vzít ty peníze do toho strožochu Sml30Sml30

    superkarma: 0 11.06.2013, 16:21:27
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    v.poho — #26 myslím si, že jsem se tenkrát svobodně rozhodla právě pro ten určitý penzijní fond a na oplátku bych očekávala, že mou důvěru nezklamou. Nebudu jmenovat, ale když jsem si v době, ve které jsem stále čekala na vyplacení naspořené částky, vyhledávala reference na onen fond, zkušenosti klientů atd...s velkým zadostiučiněním jsem si přečetla, že skutečně nejsem sama, kdo takhle dopadá. No, v úvodu příspěvku jsem psala, že na to ani nechci vzpomínat. K nim bych už nikdy nešla a je dost možné, že to pokazily právě diletantky na naší pobočce. Ale to jsou jejich interní starosti, které nemají přenášet na klienty.

    superkarma: 0 11.06.2013, 15:47:57
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    paníliška — #25 vidím to zcela opačně: já jim leta svěřuji svoje peníze, a za to očekávám, že až je budu v řádném termínu požadovat, nebudou dělat obstrukce a chyby (nabyla jsem dojmu, že záměrné). Kde to teda jsme? Platit jako blbci, a pak se cítit provinile, když chceme plnění? Ze svého nedávají navíc ani ň.

    1. na komentář reaguje paníliška — #32
    superkarma: 0 11.06.2013, 15:44:42
  5. avatar
    [26] v.poho [*]

    paníliška — #25 Pracovník je ale představitelem firmy, kterou zastupuje, tudíž bych očekávala, že společnost to bude brát jako svoji chybu a ne, že mi o chyby ve formuláři bude prodlužovat termín výplaty.Sml80

    Právě proto, že jsem zvyklá, že nikdo jiný než já se o mě nepostará, mám taky určité nároky.Sml31

    1. na komentář reaguje gerda — #28
    superkarma: 0 11.06.2013, 14:31:06
  6. avatar
    [25] paníliška [*]

    peetrax — #23 Máš pravdu, je to v nás stále hluboce zakořeněné - vše zdarma, k čemu spořit a ať se stará někdo jiný.

    K článku - penzijní fondy mají výpovědní lhůtu, která činí 2 měsíce, počítá se od 1. dne měsíce následujícího po doručení výpovědi fondu. k chybám ve formuláři - za to je odpovědný pracovník, který ji sepisoval.

    1. na komentář reaguje v.poho — #26
    2. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 0 11.06.2013, 14:22:42
  7. avatar
    [24] v.poho [*]

    peetrax — #23 Konkrétně u PF a potažmo i bank má paní Haklová pravdu. My jim opravdu svěřujeme (půjčujeme) majetek, s kterým oni hospodaří a vydělávají na něm, takže bych řekla, že máme právo očekávat, že nám ho zhodnotí.

    Však oni nám také nepůjčují zadarmo (hypotéky apod.).Sml80

    O tom je jeich a potažmo zase naše (třeba penzijní pojištění) podnikání.

    superkarma: 0 11.06.2013, 14:18:12
  8. avatar
    [23] peetrax [*]

    Ano, něco je špatně. To, že si tady ještě většina lidí myslí, že všechno by mělo být zadarmo - narážím na doslov paní Haklové. Dnes jsem právě podle jejích doslovů pod články nabyla dojmu, že v jejím světě je vše strašně jednoduché a velice rychle vyřešitelné. Sml6

    1. na komentář reaguje v.poho — #24
    2. na komentář reaguje paníliška — #25
    superkarma: 0 11.06.2013, 14:06:11
  9. [22] doginka [*]

    OlgaMarie — #7 Tak to je síla

    superkarma: 0 11.06.2013, 13:35:26
  10. avatar
    [21] DanaD [*]

    gerda — #20 nejlip pod zdravotni Sml52

    1. na komentář reaguje denkas — #30
    superkarma: 0 11.06.2013, 13:16:52
  11. avatar
    [20] gerda [*]

    ozón — #19 musíš být flexibilní, vstrč to prostě pod matraciSml30

    1. na komentář reaguje DanaD — #21
    superkarma: 0 11.06.2013, 12:39:54
  12. [19] ozón [*]

    ale  kde  vzít  ten  strožoch  ?  Sml30

    1. na komentář reaguje gerda — #20
    2. na komentář reaguje arminka — #29
    superkarma: 0 11.06.2013, 11:52:19
  13. avatar
    [18] gerda [*]

    DanaD — #16 přesně, svěřit své peníze instituci je dnes velmi riskantní.

    superkarma: 0 11.06.2013, 11:05:54
  14. avatar
    [17] pajda [*]

    Neměla jsme problém. Spíš mě děsí, že mi okamžiku, kdy jsem vybrala výsluhovou penzi, chodí stále nějaké "douúčtování" na stále menší a menší částkySml57

    superkarma: 0 11.06.2013, 11:04:23
  15. avatar
    [16] DanaD [*]

    Sml30 jak to tak ctu, jeste ze nemam z ceho sporit

    1. na komentář reaguje gerda — #18
    superkarma: 0 11.06.2013, 10:42:57
  16. avatar
    [15] Jindriska8 [*]

    U mě to proběhlo bez problémů a hned jsme si založila další připojištění.Sml22

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:32:35
  17. [14] step1 [*]

    Penzijní pojištění jsme v rodině ukončovali už několikrát a u nás tedy proběhlo vše v pohodě. Dokonce poslali peníze dříve než říkali. Ale do životního bych nešla nikdy.

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:20:28
  18. avatar
    [13] v.poho [*]

    ozón — #10 ...a doufám, že ti neopomněli sdělit, že to co jsi si odečetla na daních, musíš ještě dodanit v daňovém přiznání.

    Jo, jo, ŽP je taky úžasný produkt.

    Pro pojišťovny.Sml22

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:12:25
  19. avatar
    [12] RosaGloriaDei [*]

    na PF mě štve hlavně neskutečně nízké procento zhodnocení vzniklé samotným hospodařením fondu

    přesto jsem v době, kdy jsem platila daně, doplácela 12tis kvůli odpočtu s tím, že po 15 letech prostě polovinu vložených peněz vyberu...už to nebude tak dlouho trvat

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:10:48
  20. avatar
    [11] RosaGloriaDei [*]

    v.poho — #1 tak ony budou příští rok volby a všechno bude jinak...

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:07:02
  21. [10] ozón [*]

    byla jsem  nucena  z  finančních  důvodů  zrušit  životní  pojistku  po  11  letech  a  vrátili  mi  polovinu  naspořené  částky  .  gauneři  ...Sml31Sml32Sml68

    1. na komentář reaguje v.poho — #13
    superkarma: 0 11.06.2013, 10:06:47
  22. avatar
    [9] marde [*]

    Syn zažil něco podobnéhoSml22

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:04:02
  23. [8] V19 [*]

    mám podobnú skúsenosť Sml15

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:56:00
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Poprvé jsem měla také potíž s výplatou naspořených prostředků v PF. Pečlivě jsem si odkontrolovala každou položku a hned sedla a napsala přímo na Ministerstvo financí žádost o kontrolu mně vyplacených prostředků. V pondělí posláno, ve středu odpověď, že částku zkontrolují. Za týden jsem obdržela omluvný dopis z PF s tím, že mi částka bude doplacena. Tím jsem záležitost pustila z hlavy a vzpomněla si za rok! Přesně za rok a den jsem poslala děkovný dopis MF + kopii omluvného dopisu z PF a sdělila jim, že dosud mi nedorovnali ani korunu. Za 3 dny jsem měla částku na účtu.

    1. na komentář reaguje doginka — #22
    superkarma: 0 11.06.2013, 09:51:06
  25. avatar
    [6] terezalah [*]

    děsný Sml23

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:49:33
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    v.poho — #1 a hlavně ta výhoda - nesmíš vystoupit!!Sml57Sml52

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:48:01
  27. avatar
    [4] Hanula [*]

    Sml15no to bych také těžko vydejchávala - ach ju - lákačky lákačky a když dojde na plnění takSml68

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:39:36
  28. [3] Danulka K. [*]

    Takovu zkušenost jistě zažilo více z nás.

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:37:33
  29. [2] Maryene [*]

    To byl důvod, proč jsem z jedné nejmenované společnosti odešla, místo toho, abychom klientům umožnili výběr peněz, nutili nás, aby je dále investovali.

    superkarma: 0 11.06.2013, 09:36:42
  30. avatar
    [1] v.poho [*]

    ...a proto všem vřele doporučiji 2. pilíř penzijní reformy.

    Máte to na doživotí.Sml57

    Tak si to užijte.Sml30Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje gerda — #5
    2. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #11
    superkarma: 0 11.06.2013, 09:34:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme