míní naše čtenářka s nickem Gerda po jedné zkušenosti s nejmenovaným penzijním fondem. Přečtěte si tento příspěvek, možná máte podobné zkušenosti.

Milé ženy in, ani mi nepřipomínejte boj s jedním penzijním fondem. Nebudu nic moc psát, protože se na to snažím spíš zapomenout. Jen podotknu, že posílat jim pravidelnou měsíční úložku po několik dlouhých let - to bylo v pořádku. Ale když jsem po nich chtěla plnění, narazila jsem. Na naší pobočce mě vždy po vypsání formuláře ujistili, že mám vše správně vyřízené a můžu co nejdříve čekat vyplacení částky. Formulář se mnou zpracovávala referentka pobočky vlastníma rukama a hlavou. Po čtrnácti dnech mi z centrály písemně oznámili, že formulář obsahuje chyby.

Toto celé se ještě 2x zopakovalo, já peníze potřebovala - oni ty moje zřejmě taky;) - a čas běžel. Celá situace se mi zdála minimálně podivná. Při třetí návštěvě jsem už na pobočce  preventivně ztropila hlasitý virvál (musela jsem se vynasnažit vypadat nepříčetně, jinak bych to z nich asi nedostala:) a to takový, že mě raději uklidili do vedlejší místnosti a tam na mě zavolali vedoucí.

Nešetřila jsem ani ji a vyčetla jí neprofesionalitu a neúctu ke klientům. Dlužno říci, že do třetice už jsem peníze bez řečí obdržela. Když měli tu odvahu navrhnout mi u nich pokračování ve spoření, odešla jsem a raději nic neříkala. Toť má zkušenost. Nebudu jmenovat, je stále na trhu a mívala masivní reklamu.

Gerda

Milá Gerdo, tak přesně tohle mě taky rozčiluje. Člověk jim vlastně svěřuje své peníze, oni s nimi disponují, a my za to ještě musíme platit. A kdy chceme své peníze zpět, sedí na nich, jako by byly jejich. Něco je špatně

Text nebyl redakčně upraven

Napíšete nám také o svých zkušenostech, milé ženy-in? Máte nějak pojištění? Jak jste spokojená se službami? Už jste někdy čerpala pojistku?

Měla jste podobné zkušenosti jako Gerda, nebo to šlo bez problémů? Podělte se s námi o své zážitky s pojišťovnami

Na vaše příspěvky se moc těším na adrese: redakce@zena-in.cz

Reklama