Vztahy

Nemohu bez něho žít

 

Potkali jsme se na výletě.

Jela jsem vlakem do Prčic a on si přisedl do mého kupé.

 

Zaujal mě na první pohled.

Přes jeho šediny vyzařoval takové charisma, ze kterého se mi nedostávalo dechu. Chování měl, jak se na správného gentlemana sluší, a také božsky voněl. Byla jsem tehdy zvyklá na postpubertální kamarády, u kterých jsem byla ráda, když mě slušně pozdravili. Všichni jezdili na skateboardech, a tak byli věčně zpocení a ušmudlaní.

 

Pán v kupé se najednou objevil v čistém sportovním triku a stylových, drahých džínech. Byl  navoněn, s úsměvem a chováním, které mi ohromně imponovalo.

Nemluvil o skateboardu ani o hip hopu.

 

Začal mi nenuceně vyprávět o zámku, ze kterého právě jel.

Neřešil historii ani se nezaobíral příliš kulturní stránkou věci. Popisoval mi své dojmy a krásy tohoto místa ze svého pohledu a s čerstvě nasátou atmosférou ze starobylých místností a věží. Okamžitě jsem zatoužila se tam podívat…

 

Přiště už jsme tam jeli spolu a od té doby ještě několikrát.

Mám z něho pocit, že mě vede a řídí moje jednání. Nic mi nevnucuje, jen tiše a klidně radí. Učí mě chovat se ve společnosti, dokonce mi říká, jak se oblékat. Někdy si nejsem jistá a ptám se ho, co si mám vzít na sebe. Chápete, on se zamyšleně podívá a pak mi nasměruje a vysvětlí proč. Když se nezeptám, mlčí. Nechává mi mou svobodu a ztřeštěnost, poradí, jen když se ptám.

 

O sexu vám nebudu nic říkat.

Snad stačí popis mých kamarádů a je vám to jasné. Jaký je asi rozdíl mezi sexem s osmnáctiletým umaštěncem a zkušeným a smyslným elegánem? Jste ženy, víte…

 

Žijeme spolu přes dva roky a já se cítím velice šťastná.

Můj otec mi do života moc nedal. Nikdy si mě příliš nevšímal a možná i to hraje u nás nějakou roli.

 

Můj přítel, skvělý milenec a náhrada otce v jedné osobě, je pro mě vším.

Já vím, že to není příliš perspektivní vztah. On je o dvacet let starší a má děti, které jsou stejně staré jako já. A já jednou dítě chtít budu. Ale jedno vím jistě...

 

Pokud se budu muset rozhodovat, jestli dítě s jiným mužem, anebo zůstat s tímto a bezdětná, cítím to jasně. Zůstanu s ním, jelikož bez něho nemohu žít…

   
04.04.2005 - Láska a vztahy - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [135] saruz [*]

    Moje sestra se v 16 zamilovala do muže staršího o 30 let, ženatého, otce jednoho dítěte. Nepomohly protesty rodiny a on se kvůli ní po čase rozvedl, když měla sestra 19, tak se vzali . Narodili se jim postupně dva kluci a vypadalo to, že jsou spokojeni a i rodina se postupně s jejím rozhodnutím smířila. Ve 30 letech se zamilovala do mladšího kluka(20 let), opustila manžela i kluky a do roka se rozvedla. Při rozvodovém stání jako důvod uvedla, že se přece nebude starat  o starého chlapa a vzdala se i svých synů, doslova řekla, že si chce začít užívat života a oni jí v tom brání. Náš tatínek se s jejím chováním až do své smrti nevyrovnal, bral to jako svou prohru v její výchově. A jak je to dnes? Mladý kluk ji po čase opustil, vlastní kluci s ní odmítají kontakt a tak zůstala sama, nakonec má to, co chtěla. 

    Tak takhle taky někdy dopadají vztahy. Sml80

    superkarma: 0 26.11.2012, 11:47:32
  2. avatar
    [133] *Kotě* [*]

    Susina: rulez - slangová podoba slova "rules" (protože se tak vyslovuje - "rúúúlz" ). V angličtině "something rules" znamená v konzervativním jazyce něco jako "je to to nejlepší, co může být".

    superkarma: 0 08.04.2005, 00:57:00
  3. avatar
    [131] Bába Bára [*]

    vítr: Je mi 46 a manželovi přes 60. Proč by mě to mělo děsit? Zvládá všechno - od domácích prací přes péči o chatu až po sport (sjezdování, divoká voda apod.). A sex? Stále stejně báječný. Nezáleží na věku, ale na přístupu k životu. A peníze v tom opravdu nehrajou roli - před 20 lety, když jsme spolu začínali, jsme na tom byli oba stejně špatně (teď už je to naštěstí lepší)

    superkarma: 0 05.04.2005, 16:10:38
  4. avatar
    [126] Susina [*]

    Galadriel: jo, ais máš pravdu... prý hlavně ta poslední byla poněkud ducha mdlého... ale oddaně vzhlížející ke slavnému umělci...no, asi mu to dělalo dobře... Nedvěd asi totéž, no jo.. no, buďme rády ,že to není případ náš a našich "starších kousků" co???

    superkarma: 0 04.04.2005, 21:25:17
  5. avatar
    [125] Dudlajlama [*]

    Oui.... , dal jsem temer nedosla. Susino, myslim, ze temhle slavnym chlapikum proste hrabe a v podstate je to smenny obchod. Sama vis, ze jsem majitelkou starsiho kousku, jenze tohle uz je pro me asi tak podobny pripad jako kdyz Anna Nicole Smith hubickovala toho sveho skvrniteho starce . Janda navic opravdu hodne sesel a vypada starsi nez je. Podobny pripad je Nedved s uslintanou pusou a jeho Pavlinkami

    superkarma: 0 04.04.2005, 21:06:22
  6. avatar
    [124] Susina [*]

    Nyotaimori: aha.. tak já popátrám v Collinsovi.... vrtá mi to hlavou, fakt to neznám..

    nadávky ve fránině jsou dobrý... mě je učily moje holčičky, když jsem tam byla au pair....teda učily mě je tajně....

    superkarma: 0 04.04.2005, 21:05:55
  7. avatar
    [122] Susina [*]

    Galadriel: znám bráchu Petra jandy, a on je docela vyšílenej z toho, jaký holky si jeho brácha nachází..

    superkarma: 0 04.04.2005, 19:51:37
  8. avatar
    [121] Dudlajlama [*]

    Ted jsem si jeste vzpomnela na Petra Jandu a jeho nastavajici, tam je to opravdu truchliva podivana, pan Janda, pri vsi ucte k nemu, vypada jako uplne dedkovity dedek, ktery sice ma v rukou to mlade a pruzne telo, lec netroufam si predstavit to jeho. Na rozdil od nej je treba smrncovni Menzl a vekovy rozdil neni tak do oci triskajici. Taky se mi libi par Juraj Herz a Tereza Pokorna, vypadaji naprosto v pohode .

    superkarma: 0 04.04.2005, 19:48:32
  9. avatar
    [120] Susina [*]

    Nyotaimori: v jaký řeči??, "rulez" je jeden tvar slovesa ve francouzštině, ale to nebude ono...

    superkarma: 0 04.04.2005, 19:34:23
  10. avatar
    [118] Susina [*]

    Nyotaimori: prosím tě, přelož mi význam toho "rulez" - zbytku rozumím.... dík..

    superkarma: 0 04.04.2005, 19:14:05
  11. avatar
    [110] Susina [*]

    *Kotě*: ne, 22... je to takový rozdíl???

    superkarma: 0 04.04.2005, 16:52:12
  12. avatar
    [109] *Kotě* [*]

    Susina: Ale tobě nebylo osmnáct, když jsi manžela poznala, pokud vím

    superkarma: 0 04.04.2005, 16:45:57

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [107] ad.astra [*]

    No, tak já tedy jsem z tohodle článku na rozpacích. Pavlínka je asi dost lehce naivní a zmanipulovatelná, když si nechá radit, co na sebe, řídí její jednání a učí ji chovat se ve společnosti. jen by mě zajímalo, zda-li žijí "spolu", nebo každý zvlášť, jen volný čas tráví spolu. Není tam zmínka o práci a o společné domácnosti, které se člověk musí taky věnovat. život není jen o výletech na zámky a chození do restaurace na večeře. A co až s věkem se dostaví nějaké nemoce? Bude i nadále tak nadšená, nebo bude hledat své "umaštěné" vrstevníky, aby se odreagovala od všedních starostí? Přemýšlela třeba nad tím, že až bude ona stará, nemocná, bude potřebovat pomoc, tak bude mít nějakou oporu?

    superkarma: 0 04.04.2005, 16:16:57
  2. avatar
    [105] Susina [*]

    a....: ale houby... je vidět, že vůbec nevíš, o čem mluvíš... nikdy jsem netrpěla slepým obdivem a nekritičností ke svému o dvacet let staršímu parnerovi, submisivní nejsem vůbec a on dobře ví, že usměrňovat mě je jako usměrňovat raketu v letu... a světe, div se, tři roky jsme spolu chodili, a skoro deset let jsme manželé... a řeknu ti, že ten submisivní ve vztahu teda nejsem já... máme rozdílné povahy, on je klidnější, vyrovnanější, a jako téměř každý chlap i pohodlnější, zatím co já jsem podstatně energičtější a hodlající ovlivňovat svět.. prostě si povahově vyhovujem...
    záleží na povaze obou....samozřejmě, že bych nesnesla chlapa, který by mě v mém věku dirigoval jako nesvéprávnou, ale prostě jsme měla (a nejen já, i další holky tady v diskusi) štěstí..

    superkarma: 0 04.04.2005, 16:09:30
  3. avatar
    [104] marcellina* [*]

    a.... : viz mlade pruzne telo.. i tak to muze byt

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:56:47
  4. avatar
    [103] marcellina* [*]

    a... : jo takovy typci jsou taky , ale tem se prece rozumne zeny muzou jenom ne?

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:55:32
  5. [101] a.... [*]

    marcellina*: jo pružné mladé tělo je skvělá věc,jenom jestli z něl po nějaké době(ta je velmi individuální)nebudou pánové příliš unaveni,malí též pracovní povinnosti,kariéru,vlastní aktivity,...

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:54:17
  6. [100] a.... [*]

    marcellina*: "ach moje žena mi nerozumí" neznám trapnější kecy postarších pánů k oblbování mladých holek, mluvila jsem o narcistní povaze těchto pánů(potřebě být stále středem pozornosti a obdivován) nikoli o tvých výrazech...to "moje žena mi nerozumí" vlastně znamená -už mě neobdivuje,protože mě už bohužel moc dobře zná...

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:49:46
  7. avatar
    [99] marcellina* [*]

    a... : jinak souhlas, jsou urcite i taci, kteri u sebe snesou jen mladou lehce ovlivnitelnou a manipulativni partnerku a nehlede na to, ze takova mlada zena ma i veeelice pritazlive mlade, pruzne telo

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:44:18
  8. avatar
    [98] marcellina* [*]

    a... : zadnych mych narcistnich vyrazu jsem si nevsimla , co se tyce toho, ze si nekdo s nekym nerozumi, mluvila jsem o partnerkach techto "starsich" muzu. Nepsala jsem, ze si tito s nikym vekove pribuznym nerozumi... ani to, ze ti, co si nerozumi se svyma partnerkama, si nerozumi treba s jinyma partnerkama a nebo se stejne starymi kamarady

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:42:06
  9. [97] a.... [*]

    marcellina*: já mluvím o těch, kteří bez ohledu na svůj věk snesou jen partnerku kolem 20,tedy nevyprofilovanou osobnost,žena kolem 30 (i když vedle nich do tohoto věku doroste)jim už připadá nesnesitelná,právě díky své narcistní osobnosti,prosím šetři výrazy,že si někdo s někým nerozumí,na porozumění musí být vžda dva,pokud si někdo nerozumí s nikým z lidí své věkové kategorie,má určitě nějaký vážný osobní problém

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:37:31
  10. avatar
    [96] opicka [*]

    Ve vztahu starší muž - mladší žena nevidím žádný problém. Sama mám tuto zkušenost (on je o 18 let starší), pokud jde o mne je mi 25. Pravda je, že někdy to není zrovna nejjednoduší, máme na některé věci rozdílné názory (přece jen vyrůstal ještě v trochu jiné době), ale jinak si nemohu stěžovat. Letos jsme oslavili 2. výročí. Mojim rodičům chvilku trvalo než si zvykli vídat po mém boku staršího muže, ale teď už je to v pohodě. Horší to je z reakcí v okolí.

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:35:35
  11. avatar
    [95] Chameleonka [*]

    Nemám čas číst příspěvky dozadu, tak jeden názor podložený vlastní zkušeností.. jednak mě teda dojal prošedivělej voňavej džentlmen s kvantem životních zkušeností a nadhledu, kterému bude, soudě podle odhadovaného věku pisatelky, zhruba tolik, co mně.. nemám dojem, že by mí vrstevníci disponovali tím, co nadchává autorku článku.. ale to je úhel pohledu... taky právě proto pro dívku ve 20 může čtyřicátník budit respekt a úžas a on je vlastně z jejího subjektivního pohledu asi opravdu takovej borec.. ve 30 padesátník má pořád ještě co nabídnout, nejlepší věk, životní zklidnění, ustálené názory... ale když se blíží čtyřicítka a chlapovi šedesát, tedy na jedné straně stále mladá žena v nejlepším věku a na druhé straně pozvolna chátrající unavený důchodce, asi to chce těžkou dávku tolerance na obou březích, aby to ustáli
    A ještě k té poslední větě... milá Pavlína by si měla uvědomit, že dříve či později bude muset bez svého přítele žít, protože těžko může doufat, že svoji životní cestu ukončí oba současně.. a tak tvrzení, že raději obětuje děti, je hodně unáhlené.. může se jí stát, že zůstane mladá a sama.. ale už stará na to, aby budovala něco nového.. myslím, že v případě chlapa není na dítě nikdy pozdě - ovšem musí to tak cítit on (a pochopitelně by mu mohlo být míň jak 80 )

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:34:26
  12. avatar
    [94] marcellina* [*]

    a.... : ne kazdy starsi pan, ktery ma mladsi partnerku, musi byt nutne tez sobecky, sebestredny, nevyrovnany muz s pedofilnimi sklony . Proste si treba jen uz se svymi vrstevnicemi nerozumi, protoze nejsou tak flexibilni, treba jsou i psychicky zestarle, na plno veci si uz pripadaji stare, kdezto on jeste nechce na zivot rezignovat

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:25:33
  13. [93] a.... [*]

    ad Susina:dívenka starší začne být kritičtější,netrpí slepým obdivem, je méně submisivní, dá se hůř usměrňovat, v tom je ten problém,proto se stává pro pána nesnesitelnou,neboť je jistě velmi sebestředný a chce být neustále obdivován

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:11:30
  14. avatar
    [92] Juana [*]

    Když mi bylo 17, tak kamarádka z gymplu chodila tehdy s 25letým klukem a my si taky říkali, jak s tím dědkem může chodit.Máma je o 11 let mladší než táta, seznámili se, když jí bylo 17 a taky prý ho dlouho odmítala, že takového starce nemusí . No, nakonec ji ukecal.
    Jo a když se teď kouknu na svoje vrstevníky - čtyřicátníky - tak akorát zjišťuju, že je to samej přestárlej puberťák (včetně toho, co mám doma). I když já si osobně taky nepřipadám jako teoreticky babička - tím narážím na ty, co se staly babičkou v 38 letech.

    superkarma: 0 04.04.2005, 15:04:31
  15. avatar
    [91] Susina [*]

    Fiona: a já se klidně pasuju do role gerontofilky..

    violetta: no to jsi mě teda uklidnila..

    a....: a proč začne problém?? sakra, a to jsem si myslela, že už jsem dospěla, a ty mi tvrdíš, že ne... hmmm, asi bych se nad sebou měla zamyslet..

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:52:53
  16. [89] a.... [*]

    o co vlastně v tom vztahu jde, o věkový rozdíl nebo o to,že někteří pánové mohou mít partnerky jenom ve věku 18-20 let,nezáleží na tom ,je-li jim 30,40,50..až slečna vedle nich dospěje,začne problém...

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:33:12
  17. [88] Rikina [*]

    violetta 82: napřed si ji vychová, potom si bude užívat - plodů výchovy

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:30:11
  18. avatar
    [87] *Kotě* [*]

    catcat: Hele, pro mě v mém pokročilém věku mi taky hlava osmatřicetiletýho postaršího elegána nějak nebere ale dovedeš si představit, jak takový životem otřelý čtyřicátník musí působit na osmnáctiletou dívenku?

    I když já to fakt ze svého pohledu nechápu, mně v 18 letech připadali čtyřicátníci jako dědci A dneska, když si představím, že bych se intimně stýkala s mužem ve věku svého otce nebo tchána, tak se mi taky poměrně zvedá kufr

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:29:27
  19. avatar
    [85] Susina [*]

    violetta: no to snad nemyslíš vážně.. teď jsem fakt smíchy poprskala obrazovku.. pochybuju že je Pavlína desetiletá dívenka, takže o pedofilii asi nemůže být řeč..
    a proč tak nenávistný výpad z tvé strany???

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:25:51
  20. avatar
    [81] catcat [*]

    Holky, nějak mi rozum nebere - cca 38 let - starší smyslný elegán???? Vždyť je to zajoch!

    superkarma: 0 04.04.2005, 14:06:21
  21. avatar
    [80] Léthé [*]

    Melissa: Stylové džíny? Prostě naducaná zadní kapsa od peněženky a naducaný rozkrok . Zdá se ti to málo „stylové“?

    superkarma: 0 04.04.2005, 13:57:35
  22. avatar
    [79] Luciš [*]

    Nechte ji žít. Maximální rada, kterou dám, než do něčeho skočí, ať si to děvenka hódně rozmyslí, jestli je to její šálek čaje - na celý život.

    superkarma: 0 04.04.2005, 13:34:33
  23. avatar
    [77] Gabi [*]

    Melissa: "stylové džíny" definuje hlavně značka a cena , možná myslela Pavlína hlavně, že nebyly od "stánkařů" se švy "za roh", byly čisté a nebyly o několik čísel větší s rozkrokem u kolen.

    superkarma: 0 04.04.2005, 13:15:56
  24. avatar
    [76] Gabi [*]

    Teď už mi čtyřicátník taky nepřijde jako "pán ve středním věku", ale když mi bylo 18 byl to pro mě "dědek" .
    Myslím, že vliv věkového rozdílu mezi partnery nelze přeceňovat. I když na Pavlíně je vidět, že je poměrně přístupná případné manipulaci A nevím, zda v 18 může nějakou "smyslnost" ocenit.

    superkarma: 0 04.04.2005, 13:09:55
  25. avatar
    [75] kemy [*]

    každej má rád něco jinýho, ale podle toho, jak milostivě Paavlínku onen muž "směruje" si představuji ješitu, kterej se neumí smířit se svým věkem Doufám aspoň, že ještě může a to přijde na svět. Jinak holka spláče nad vejdělkem.

    superkarma: 0 04.04.2005, 12:58:39
  26. avatar
    [72] Markýza [*]

    Machilka: to je výchovou - aspoň u mojí sestřenky to tak je - furt do ní někdo vandroval, nikdy nic neudělala dobře, pořád byla špatná a tak si našla i takovýho chlapa, podle toho ten vztah vypadá, když nemá žádnou sebedůvěru a sebevědomí, tak je pak týraná.

    superkarma: 0 04.04.2005, 12:28:05
  27. avatar
    [71] Machilka [*]

    Markýza: Sestřenka s chlapem se taky věčně mlátí a udobřujou, pak rodí děti... Každou chvíli slyšíme že spadla ze schodů nebo z kola, ale ona ho přece miluje a on ji taky!!!
    Já bych skoro řekla, že si ho až zaslouží!

    superkarma: 0 04.04.2005, 11:42:45
  28. avatar
    [70] Machilka [*]

    Léthé64: Ale pozor, aby nebyly jen jedny

    superkarma: 0 04.04.2005, 11:38:17
  29. avatar
    [69] Markýza [*]

    Suzanne: no je to výstavní vůl - ale ona to nikdy nechtěla slyšet - zamilovaná

    superkarma: 0 04.04.2005, 11:36:39
  30. avatar
    [68] Susina [*]

    Suzanne: .. a vo tom to je..

    superkarma: 0 04.04.2005, 11:27:43

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme