Vztahy

Nemám čas na kamarádky

friend

Na pravidelné „babince“ jsem se těšívala. Dvakrát třikrát do měsíce jsme se sešly, daly si dobrou večeři a semlely obligátní témata přes děti, chlapy, módu až po drby z práce. Teď je tomu konec.

Přiznávám, že mi moje kamarádky chybí. Jejich stesky, vtípky, názory i schopnost problémy druhých zhodnotit nezaujatě z určitého odstupu. Také mi chybí jejich životy, které jsem zase nezaujatě a z odstupu hodnotila já.

Znáte pořekadlo o štěstí z neštěstí druhých? To fakt funguje, i když samozřejmě ne doslova. Jak bylo povzbudivé slyšet, že starosti a nezdary prožívá i ten druhý a člověk v tom není sám! Že ten kříž na zádech zkrátka nosíme všichni.

Teď je se vším konec. Na své kamarádky jsem přestala mít čas. Částečně za to může finanční krize – všem nám přibyla práce a ubyl volný čas. A tak nějak se začala vytrácet ta potřeba se vidět. Vypravit se večer, kdy padáte únavou, na nějaký babinec? Zrovna když jste tak hezky usazené s knížkou? Zrovna když na vás čeká hora nevyžehleného prádla? Právě když se těšíte na další díl seriálu? A v momentě, kdy venku lije jako z konve? Vždy se najde nějaká výmluva a musím přiznat, že nejen na mé straně. Naše babince se zkrátka rozpadly. Za sebe musím říct, že za to může i „můj“ pes. Z práce vždy spěchám za ním, aby nebyl zbytečně dlouho sám. A přitom vůbec není můj – o tom ale někdy jindy.

Podívejte se, jak skončily dvě znepřátelené kamarádky

Z oblíbených babinců nakonec zbyly občasné telefonáty nebo krátká kafíčka jen ve dvou. Jedno takové mám mít zítra – a už teď vím, že se mi nechce. Musím přece stihnout ještě tolik povinností! Kam to až dospěje? Skončím nakonec jako kůl v plotě?

Máte vy čas na své kamarády? Jak to děláte?

   
14.05.2010 - Ona s ní - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [53] Xandy [*]

    Ahoj, já jsem taky neměla čas na kamarádky a teď toho lituji, protože žádné nemám. Jestli jste na tom stejně, tak se mi ozvěte. Můžeme si třeba jen tak dopisovat.

    Já jsem z okolí Brna, žiju s přítelem a 14-ti letým synem.

    hrncir.imrichova@seznam.cz

    superkarma: 0 10.11.2013, 14:23:09
  2. avatar
    [52] Mylady [*]

    Eva_Fl — #48 Sml58 Mě bude stačit, když mě do hrobu rozumně upraví, aby se někdo nelekl, pokud by se na mě koukl na poslední cestě. Sml15

    Souhlas a a....., kolem padesátky by žena měla mít něco víc v sobě, než jen řešit, jak vypadá. Tím samozřejmě vůbec nechci bagatelizovat, když někdo vypadá dobře, spíš naopak, já se o to snažím celý život a snažit se v rámci možností budu, ale ne, že to je nejdůležitější, protože v tomto věku se hodnoty přece jenom přesouvají jinam, nebo by aspoň měly. Ale všimla jsem si, že v tomto jsme tady tak nějak všechny zajedno a víme o čem je řeč. Sml16

    superkarma: 0 16.05.2010, 15:53:11
  3. [51] a.... [*]

    Anai je prostě odstrašujícím příkladem toho, jak to vypadá, když ženská neumí stárnout, když nepřijme ten prostý fakt, že boj proti přírodě je marný.  Je moc dobře si přečíst, co tady psala, krásný edukativní příklad k zamyšlení a srovnání si príorit, protože po padesátce odvozovat své sebevědomí od vzhledu, to snad musí připadat tristní úplně každému.

    superkarma: 2 16.05.2010, 12:20:35
  4. avatar
    [50] Vera.Macík [*]

    Anai — #8 Řečeno slovy dnešních mladých - tak to je teda hustý. Sml68

    superkarma: 0 16.05.2010, 11:41:27
  5. avatar
    [49] risina [*]

    Anai — #29 Ježkovy zraky...  Kdyby mě někdo, koho beur jako kamarádku, chtěl duševně i fyzicky vvylepšovat , tak ho pošlu do háje.

    superkarma: 2 16.05.2010, 11:04:42
  6. avatar
    [48] Eva_CZ [*]

    Mylady — #47 paneboze..... Presne tak. Sminky ani prachy si do hrobu nikdo nevezme. Teda nikdo krome me. Ja jsem doma naridila, at mi sbalej sminky do prirucni kabely, az to prijde.

    1. na komentář reaguje Mylady — #52
    superkarma: 0 16.05.2010, 01:38:23
  7. avatar
    [47] Mylady [*]

    díky Evě Fl, jsem si přečetla, co píše Anai, a musím ti napsat, že je mi tě líto, pokud máš priority postavené takhle. V tom našem babinci, jedna kámoška začala taky v tomto duchu a muselo se to odstřihnout. OK, víme, že dělá nějakou kosmetiku, když budu mít zájem, dobře, objednám si, ale nesmím v tom cítit to cílené, prodat a jsem s tebou, protože mám z tebe zisk. Tím by i naše přátelství skončilo. A já jí bez problémů  řeknu, že na nějaké akce, kde vím, že by mě hustily do hlavy, co teď prostě nechci, nepůjdu.

    A naše přátelství takhle může v klidu fungovat dál.

    Nikdy nevíme, co nám přijde do života a koho budeme potřebovat, třeba jenom tím, že nám řekne  - jsem s tebou. Myslím, že tvoje zákaznice ti to neřeknou. Ale na tyto věci si musí každý přijít sám, že mít se "dobře" opravdu není všechno.

    Mojí sestře diagnostikovali rakovinu střev, metastáze jater. je jí přes 50 let a je vděčná za každou podporu. Přitom materiálně má absolutně všechno a víc, než může kdy spotřebovat. Jenže ona nikdy nelpěla takhle bláznivě jen na penězích, takže jí zůstali i ti, co jí mají rádi. Sml22

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #48
    superkarma: 0 15.05.2010, 18:29:40
  8. avatar
    [46] Eva_CZ [*]

    Anai, kdysi jsi mi pripadala jako temer prima baba. Vyrobky ty firmy, ktera te tak okouzlila, stojej tezce za hovno.

    To jen tak mimochodem.

    Kdyz jsem konecne vystrizlivela, zjistila jsem, ze kupodivu MAM kamaradky. Kdyz nepocitam tu jednu, nejvetsi a nejuzasnejsi, kterou mam navzdory dalce mezi nami uz pres dvacet let, zjistila jsem to v nemocnici. Tech holek, co za mnou prislo, tech holek, co nosilo kastrulky s jidlem mym dvema klukum domu. Co jim pomahaly uklidit a nakoupit... S tema jsem se pak pravidelne schazivala, mely jsme babinec kazdou stredu a omluva proste neexistovala, zasly jsme si na prima veceri a semlely, co se dalo.

    Dan za kosmo - trcim v jednom meste uz hodne dlouho, ale kamaradstvi musi prijit. Ja si s Americankama nejak nesouznim. Takova ta povrchni kamaradstvi jo, mela jsem snad i 3 vetsi kamosky, no jedna se odstehovala do Cali, druha je v NY, treti v Oregonu - copak je to tady kurna mozny? A Cesky tady? Mne to proste nejde byt kamoska s nekym jen proto, ze jsme ze stejny zeme. Sml23 Nabalila jsem na sebe za ty roky virtualni a jednu, ktera se stala i skutecnou, jezdi sem a BUDE sem jezdit a jo, je to jako bychom navazaly na nit prerusenou pred par hodinama. Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 15.05.2010, 17:04:31
  9. avatar
    [45] Mylady [*]

    já takové babince zatím udržuji a myslím, že je to fain. Ikdyž jednou za měsíc, ale pokud nechceme, aby se ten vztah vytratil, tak je dobré si ten čas udělat.

    superkarma: 0 15.05.2010, 15:11:26
  10. avatar
    [44] Julča [*]

    Já mám kamarády, kamarádky nikdy nemají čas. Dost mě to mrzí, ale co nadělám. Taky se nevnucuji.

    superkarma: 0 15.05.2010, 09:53:28
  11. [43] Rikina [*]

    Dvakrát třikrát do měsíce, to je skoro moc, ne? Sml80 Svoje kamarádky teda vídám podstatně méně. Ale zas je to většinou na celý den, neb spolu jezdíme na výlety. No, není čas, pravda, ale to si ho člověk musí udělat. Nebo by měl... kamarádi a kamarádky za to přece stojí, a seriál v TV nebo domácí práce, to nikomu neuteče.

    superkarma: 1 15.05.2010, 08:41:50
  12. avatar
    [42] Věrulinka [*]

    Jak nemám čas na kamarádku-y, vždy si udělám čas, momentálně je kamarádka v nemocnici  a jak se mi po ní stýská, chybí mi to kafčo s ní, probrání našich starostí Sml15

    Dávám přednost kamarádce před jakoukoliv prací, ta počká Sml80

    superkarma: 0 15.05.2010, 07:12:58
  13. avatar
    [41] syrrit [*]

    Anai — #37  uáá  máš nadobro vymytý mozek pleťovou vodou a nahrazený krémem proti vráskám .-)).

    superkarma: 5 14.05.2010, 21:36:50
  14. [40] ovenka [*]

    Vracela jsem kosmetiku MK a peníze mám vidět ....Telefonování a psaní mě vyšlo možná na víc než kosmetika. Nechci o této značce už slyšet.

    A kamarádky si držím stále, dávné z dětství, spolužačky , sousedku z bytovky , maminky od spolužáků mých dětí, bývalou kolegyni z práce...Ikdyž se se všemi nevídám pravidelně, víme o sobě a jsem ráda, když se sejdeme. Vzdálenost neřešíme. Jednou se sejdeme u nás, jindy jedeme my k nim. Se spolužačkou jezdíme i na dovolené- celé rodiny. Znám ji 32 let. Ona je v Čechách , já na Moravě, ale přátelství nám vydrželo. Nebo "holky" z dětství, jak jsem jim byla vděčná, když přišly na pohřeb mé maminky...

    superkarma: 0 14.05.2010, 21:36:13
  15. avatar
    [39] átéčko [*]

    Anai — #35 Každá firma ti vezme kosmetiku zpět, pokud ti nevyhovuje!  Já jsem z MK měla oteklé oči, což mi neudělala nikdy žádná kosmetika. Ani žádný flám.Sml16

    superkarma: 0 14.05.2010, 20:02:47
  16. avatar
    [38] Žábina [*]

    Anai — #36 Mary Kay znám a neřekla bych že mají nějak exkluzivní výrobky

    exkluzivní ceny, to jo

    já nedám dopustit na zn.Vichy, kam se na ní celá MK hrabe Sml58

    superkarma: 0 14.05.2010, 17:01:24
  17. [37] Anai [*]

    átéčko — #33 Ano, je možné, že bohužel jsou mezi námi  poradkyně, kterým jde jen o peníze, ale filozofie firmy je "dávat víc než brát" a chovat se k jiným tak, jak chceš, aby se chovali ostatní k Tobě. K tomu nás vedou a myslím, že opravdu to podnikání funguje pouze, když to dodržujeme. Zákaznice pozná, když je náš postup falešný, takže jsi prostě narazila na nevhodnou poradkyni, uznávám. Pravidlo by se mělo  dodržovat a věř, že když to dodržuji, jsou všechny mé zákaznice nejen spokojené, ale i nadšené....

    1. na komentář reaguje syrrit — #41
    superkarma: 0 14.05.2010, 16:22:03
  18. [36] Anai [*]

    Bébina — #32 Přes internet se to prodávat nesmí, to se neslučuje s etikou firmy a už od května je to dokonce na vyloučení z registrace! Z netu můžeš koupit výrobky prošlé, vadné, nebo s jinou náplní, co víš... MK je kosmetika pro všechny za velmi rozumnou cenu špičková kvalita - nejen mně, ale i spoustě kolegyň, které znám, změnila pleť k nepoznání. Platíš si ve výrobcích také zákaznický servis, neřídka - třeba já - líčím profesionálně zdarma své klientky na ples nebo svatbu (cena je 500 - 1500 pro info).

    1. na komentář reaguje Žábina — #38
    superkarma: 0 14.05.2010, 16:18:16
  19. [35] Anai [*]

    átéčko — #31 Já Ti to nevnucuju, já půlky tváře nemažu, každá poradkyně si to tak trošku dělá po svém, i kyž základní postupy jsou stejné... A je skvělé, že si můžeš veškerou péči ale i dekorativku po libosti vyzkoušet a pak teprve koupit, navíc i použitou vrátit. To neumožní žádná jiná firma!

    1. na komentář reaguje átéčko — #39
    superkarma: 0 14.05.2010, 16:15:43
  20. avatar
    [34] mio [*]

    Velké babince držíme cca 1x za čtvrt roku, proběhne večeře, víno a pak hurá do nějakého klubu. A taková ta menší setkání - těch mám nepočítaně. Ať už s kamarádkami, které vidím častěji třeba kvůli stejně starým dětem a aktivitám nebo s těmi, se kterými mě pojí hlavně minulost..na kamarádky (dobré) si čas najdu vždycky!!Sml16

    superkarma: 0 14.05.2010, 15:21:17
  21. avatar
    [33] átéčko [*]

    Bébina — #32 Protože to je firma, kde si prodejci hodně vydělají. Prd jim jde o to, abys ty vypadala dobře. Hlavně že to sype. Platíš si i tu poradkyni.

    1. na komentář reaguje Anai — #37
    superkarma: 0 14.05.2010, 14:47:18
  22. [32] Bébina [*]

    Anai — #28 Hele jako vyrobky by celkem sly, ale kdyz jsi od firmy, tak mi krucinal vysvetli, proc je to tady drazsi nez vsude kolem? A stejne to radsi nakupuju na Aukru nez pres kosmetickou poradkyni, byt je to kamaradka. Ono je docela rozdil, koupit si stejny vyrobek bud za 750Kc nebo za 450Kc i s postovnym.Sml8

    1. na komentář reaguje átéčko — #33
    2. na komentář reaguje Anai — #36
    superkarma: 0 14.05.2010, 14:16:47
  23. avatar
    [31] átéčko [*]

    Anai — #28 Tak dobře. Z Oriflame, ani Avonu jsem se neopupínkovala, ale když někdo přinese ty blbé katalogy, tak koukají jen ty "měkké"povahy. Ale když mi někdo z Mary Kay v mých letech ukazuje, jakými pohyby se čistí pleť, mám chuť  se sebrat jít pryč.

     A když mi půlku obličeje naplácá krémem s tím, že mi namaže druhou polovinu, až uznám, že krém funguje, je to vůl!!!

     A pak se mají dotyčné seřadit a prodejkyně vybírá peníze za kosmetiku kterou jim sama vybrala, tak tohle je už MOC!!!!!

    Tohle tedy NE! Ani kdyby to dělala kamarádka, ví, že tohle se nehodí!

    A v papírech mají jen to, jak si poradkyně krásně vydělá!!! A ani zmínka o tom, že šetří přírodu, že nedělají pokusy na zvířatech.

    Tahle fakt NE,DÍK!Sml23

    1. na komentář reaguje Anai — #35
    superkarma: 1 14.05.2010, 14:15:43

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] evelyn [*]

    Anai — #29 kdyz myslisSml80me by takove kecy k smrti nudily, je to jak ty priblble reklamy v televizi

    superkarma: 0 14.05.2010, 13:59:00
  2. [29] Anai [*]

    evelyn — #26 Ty jo, to jsem si naběhla Sml30Sml52 Stojí o mě a moc a moc by ses divila, co udělá takové kosmetické vylepšení s duší ženy.... žena opečovávaná a krásná = sebejistá a sebevědomá = úspěšná v práci i partnerství = šťastná = zdravá zase dokolečka... Proto to dělám, vždy to byl můj koníček, vylepšovat lidi, duševně i fyzicky....

    1. na komentář reaguje evelyn — #30
    2. na komentář reaguje risina — #49
    superkarma: 0 14.05.2010, 13:55:43
  3. [28] Anai [*]

    átéčko — #19 Mary Kay je o něčem úplně a diametrálně jiném, než avon či oriflame.... to není katalogový prodej.

    1. na komentář reaguje átéčko — #31
    2. na komentář reaguje Bébina — #32
    superkarma: 0 14.05.2010, 13:53:29
  4. [27] Anai [*]

    OlgaMarie — #10  Budu přece pořád pracovat - takže utrácet je mohu se svýma klientkama a poradkyněma :-)))) -  většina z nich jsou mými kamarádkami, buď byly před tím, nebo se staly poté, co se staly těmi klientkami... no a navíc mám dva syny dospělé a zadané už, brzy budou i vnoučata... já se tedy fakt nebojím, že se budu nudit! Práce v mk je o lidech a kontaktech a musí se dělat s láskou a srdcem, jinak je to k ničemu Sml16

    superkarma: 0 14.05.2010, 13:52:07
  5. avatar
    [26] evelyn [*]

    Anai — #8 jestli davas jeste ve svem veku vzhled na prvni misto pred vsim ostatnim, je neco spatne. Nerikam chodit zanedbana, ale stavet hadry a kremy v zebricku hodnot nejvys, to svedci o povrchnosti a s nejvetsi pravdepodobnosti ty kamaradky ani nestoji o nejake kafe s tebou, kdy tema hovoru bude stejne povrchniSml80

    1. na komentář reaguje Anai — #29
    superkarma: 4 14.05.2010, 13:46:15
  6. avatar
    [25] RenataP [*]

    RenataP — #24 ještě doplním, oni si ten čas a prostor najdou, protože je to pro ně v tu chvíli PRIORITA.

    superkarma: 0 14.05.2010, 13:03:49
  7. avatar
    [24] RenataP [*]

    jednapani — #20 stoprocentní souhlas.

    Když obě strany opravdu, ale OPRAVDU chtějí, tak si čas a prostor najdou.

    Je to jako s láskou, nemůžete si ji vynutit, ani vytrénovat k dokonalosti. To prostě musí spontánně být a když není, tak není.

    1. na komentář reaguje RenataP — #25
    superkarma: 0 14.05.2010, 13:03:26
  8. avatar
    [23] Milala [*]

    Tak já snad už takovou kamarádku v pravém slova smyslu nemám.Ale každý pátek se s dvěma manželskými páry scházíme v hospůdce na pivo.No a to je potom takový babinec kontra chlapinecSml30

    superkarma: 0 14.05.2010, 13:00:02
  9. avatar
    [22] Žábina [*]

    Anai — #8 tak to mě přijde hodně vypočítavé, promiň Sml15

    z takového setkání snad ani nemůžeš mít radost Sml80

    je to už úplně o něčem jiném Sml80

    superkarma: 0 14.05.2010, 12:41:07
  10. avatar
    [21] Žábina [*]

    jednapani — #20 moc hezky napsané Sml67

    přesně tak to cítím i já - odstěhovala jsem se do jiného města, ale před měsícem jsem byla v mém rodném městě a kamarádky si na mě udělaly čas, bylo to na rychlo a o to víc si toho vážím Sml67

    moc mě to potěšilo, krásně jsme si pokecaly a bylo to super Sml67

    superkarma: 0 14.05.2010, 12:40:04
  11. avatar
    [20] jednapani [*]

    Nemám moc kamarádek, ale s těma, které zůstaly, o sobě víme pořád. Nescházíme se často, ale když se jedna ozve, ostatní si čas udělají, domluvíme se. Když padám na hubu a dáme si s "holkama" pár deci v příjemném prostředí a probereme přitom život, tak je to bezvadná vzpruha. Knížku a Tv můžu mít pořád, seriály se dají dokoukat i na internetu, když už to bez nich někdo nemůže vydržet. Prádlo nebo úklid se pro jeden den nezblázní a rodina s namazaným chlebem místo teplé večeře taky hlady neuhyne. "Nemám čas" je pomalu už zaklínadlo, ale když se chce, vždycky se to dá zařídit. Ovšem v tom případě, když ty lidi chci skutečně vidět a mám si s nima co říct. Vždycky se domluvíme dopředu a zařídím si to tak, abych si ten večer užila bez výčitek, že jsem měla dělat něco "užitečnějšího".

    1. na komentář reaguje Žábina — #21
    2. na komentář reaguje RenataP — #24
    superkarma: 0 14.05.2010, 11:43:43
  12. avatar
    [19] átéčko [*]

    Já má pár dobrých kamarádek, které ví, jak to se mnou je. Domluvíme se na kafíčko, já nemůžu, tak kafíčko bude až mě přestane bolet hlava. Ale určitě bude!!!! Kamarádky bych nevyměnila za peníze. A čas s nima nepokládám za ztracený.

    A kdybych se snima měla sejít proto, abych jim nabízela cosi z katalogu Orif., Avon,....to bych si musela naliskat.

    1. na komentář reaguje Anai — #28
    superkarma: 0 14.05.2010, 11:37:58
  13. avatar
    [18] Lilinka [*]

    posp — #16 macamala — #15 Souhlasím, kdo chce, čas si najde. Sml22

    superkarma: 0 14.05.2010, 10:42:05
  14. [17] macamala [*]

    macamala — #15 to je odpověď na č. 11

    superkarma: 0 14.05.2010, 10:39:08
  15. [16] posp [*]

    na kamarádky mám čas vždycky, protože takový babinec utužuje hlavně nervy člověk se vypovídá a nemusí s problémem chodit k psych.Ostatně ,že nemám čas je výmluva.Takže dámské dýchánky at žijou

    1. na komentář reaguje Lilinka — #18
    superkarma: 1 14.05.2010, 10:19:48
  16. [15] macamala [*]

    Navíc já jsem časově přizpůsobivější, takže v 90 % bych napsala na její návrh, že mi to vyhovuje. Nepotřebuji pocit, že se doprošuji setkání. Ale jsem si vědoma, že má pocit,že  ze mě nemůže mít žádnou výhodu, tak proto je to tak. Tuším, že si udržuje jen lidi, z kterých může profitovat.

    1. na komentář reaguje macamala — #17
    2. na komentář reaguje Lilinka — #18
    superkarma: 0 14.05.2010, 09:49:45
  17. [14] Lyoness [*]

    Ano, spousta kamaradstvi zasla na nedostatek casu. Taky si radsi rada posedim vecer s knizkou nebo s pletenim u hezkeho filmu, nez abych sla nekam do spolecnosti.

    Po celem dni v praci se mi nikam nechce.

    Ale jsou pratele, ktere si udrzuju. A jdu s nima na to kafe nebo veceri nebo zaparit, ikdyz se mi nechce. V 99% se z toho vyklube super akce..

    OlgaMarie — #10 No co, az bude mit cas utracet, najde si jine zname a pratele... Nebo obnovi stara pratelstvi...

    superkarma: 0 14.05.2010, 09:47:37
  18. avatar
    [13] heligona [*]

    Na kamarádky si vždycky čas udělám, pokud je ovšem zájem oboustranný. Jakmile druhá strana ztratí zájem, nevnucuju se. Pokud bude chtít, ozve se sama... jestli ještě budu chtít já Sml16

    superkarma: 0 14.05.2010, 09:46:25
  19. [12] lonkue [*]

    Jo kamosky jsou velmi dulezite... Par jich udrzuji v Cechach. Povidame si pres skype, facebook nebo mail. Vidam se s nima maximalne dvakrat do roka. Ale jsou to moje kamaradky uz leta a jsou mi nejbliz. Z poslednich 12 let a 6 zemich, ve kterych jsem zila mam vzdycky nejakou znamou, ale neni to ta kamaradka "na zivot a na smrt", ktere mam z Cech. Vzdycky strasne zalezi na souzneni dusi.... Dobra kamoska, se kterou bych se mohla sejit, kdyz chci mi chybi. Takova je dan za kosmopolitni zivot....

    superkarma: 0 14.05.2010, 09:43:46
  20. avatar
    [11] Lilinka [*]

    macamala — #6 To znám velmi dobře, taky už nepíšu. Sml15 Dopadlo to tak, že ona "kamarádka" se ozve cca 1x za půl roku, přičemž dojde-li ke konkrétní domluvě setkání, vždy jí do toho "náhodou" a "nečekaně" něco vleze, takže ze setkání sejde.

    superkarma: 0 14.05.2010, 09:17:42
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Anai — #8 Nic ve zlém, ale možná se pak sice  nebudeš cítit tak chudá jako osamělá. A k čemu ti bude vyšší důchod, když ho nebudeš mít s kým utrácet...

    Švihám k holiči, zítra se snad uvidím s lidmi, které jsem neviděla drahnou spoustu let, snad se poznáme.

    1. na komentář reaguje Lyoness — #14
    2. na komentář reaguje Anai — #27
    superkarma: 0 14.05.2010, 09:01:02
  22. avatar
    [9] SENSITIVESKIN [*]

    Hm,tak já to mám stejný...nějak jsou v posledním roce jen samé starosti a stresy a člověk nemá chuť na nic. Štve mne to,ale jak se seknu,tak je to v hájiSml15

    superkarma: 0 14.05.2010, 08:52:41
  23. [8] Anai [*]

    Jako bych to psala já, neuvěřitelný...Sml30 U mě potřeba vydělávat více peněz před penzí, takže se stýkám cíleně jen se svýma klientkama a jen s těmi ještě dám po semináři o kosmetice nebo líčení nějakou tu decku vína, zpravidla u mě, nebo u nich doma.... Kdysi jsem odsuzovala své známé, o kterých se říkalo, že kamarádí jen s těmi, z nichž kyně nějaký kšeft. Jsem teď stejná, ovšem divíte se? Co když za 5 let budu muset odejít do důchodu a vyžít s 12 tis. měsíčně s tím, že 10 odchází pryč za bydlení, mobil, spoření, atd... Ne, já nechci být chudá ubohá zanedbaná, ošklivá, obézní a kulhající důchodkyně, taková, jakých okolo sebe vidím stovky....

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #10
    2. na komentář reaguje Žábina — #22
    3. na komentář reaguje evelyn — #26
    4. na komentář reaguje Vera.Macík — #50
    superkarma: 0 14.05.2010, 08:33:00
  24. avatar
    [7] femme [*]

    čas na své kamarádky a přátelé si najdu vždycky Sml80 přátelství je prostě nutné udržovat Sml58 

    superkarma: 0 14.05.2010, 08:07:53
  25. [6] macamala [*]

    S jednou kámoškou máme pravidelná setkání, zajdeme na dobrou večeři, vínko, pokec. S druhou, ke které jsme kdysi měla blíž, se vídám hodně málo. Pokud jí nenapíšu, že se sejdeme, tak to sama neudělá. Přijde mi to jako doprošování, takže už nepíšu. Mrzí mě to. Navíc si na setkání vymezí tak hodinku, což je jako nic.

    1. na komentář reaguje Lilinka — #11
    superkarma: 0 14.05.2010, 08:06:48
  26. avatar
    [5] enka1 [*]

    OlgaMarie — #2 Sml22Na četnosti setkání nezáleží, s jednou partičkou chodívám pravidelně, s dalšími někdy...........,kupu prádla klidně nechám na potomSml24

    superkarma: 0 14.05.2010, 07:27:59
  27. avatar
    [4] maje [*]

    tak to je přesně jako u mě. na kafe se domlouváme už rok a nemůže se dohodnout tak, aby se nám to hodilo oboum. a přesto vím, že tady pro mě je a doufám, že ví ona, že jsem tady pro ní i jáSml24Sml24

    superkarma: 0 14.05.2010, 07:16:28
  28. avatar
    [3] Pajinka [*]

    je to přesně, jak píšete - večer padám únavou a představa, že bych někam vyrazila - tak se setkáváme občas v pátek, kdy člověk ví, že nemusí druhý den ráno vstávat, jinak jsme se přesunuly do virtuální úrovně, píšeme si přes komunikační kanály, takže o sobě víme, jen se osobně nevidíme - ale když už to vyjde, tak to stojí za to Sml76 Sml52

    superkarma: 0 14.05.2010, 07:08:03
  29. avatar
    [2] OlgaMarie [*]

    Suzanne — #1 A také se s nimi bavíš, když se potkáte, jakoby jste se včera rozešly?

    1. na komentář reaguje enka1 — #5
    superkarma: 0 14.05.2010, 07:04:59
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Mám kamarádky, se kterými se nemusím velmi dlouho vidět, přesto vím, že JSOU.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #2
    superkarma: 0 14.05.2010, 00:27:19

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme