Vztahy

Nekonečný rozchod

love

Už máte za sebou rozchod se svou velkou láskou či dlouholetým manželem? Jak to probíhalo? Dokázali jste to hned napoprvé, nebo to byl předlouhý bolestný proces stále se opakujících rozchodů a nových pokusů vztah obnovit a udržet? Byly jste silné a rozhodné, nebo tápající rozklepané třtiny ve větru zmítané pochybnostmi, lítostí a strachem?

Podivná láska

Jejich vztah začal šťastně. On se zamiloval, ona po čase také. Zpočátku se jí sice nijak zvlášť nelíbil, ale byl výřečný, schopný a vytrvalý, a tak se nakonec váhy naklonily na jeho stranu. Martin a Iveta. První půlrok se milovali jako šílenci. On ji zahrnoval květinami a oblíbenou čokoládou, ona se stylizovala do podoby anděla.

Problém byl, že každého uhnětl stvořitel z úplně jiného těsta. Nedá se říci, že jedno bylo o mnoho horší než druhé, ale vůbec se k sobě nehodila. Voda a oheň, sůl a cukr, vítr a země. Ta láska přerostla v něco divného, patologického. Nemohli být spolu ani bez sebe. Někdo tvrdil, že jsou Italské manželství, další se rozdělili na dvě skupiny. Jedna fandila jemu, poměrně jednoduchému mačistickému muži užívajícího si všech požitků života, jiní se spíš klonili k ní, sofistikovanější, zodpovědnější, ale řídící se možná až příliš radikálními soudy.

Kdo se s kým rozvede?

A oni se milovali i nenáviděli zároveň. Měsíc před porodem jejich syna Martin Ivetě oznámil, že se chce rozvést. Ona proplakala celé dny, on nakonec z pocitu povinnosti zůstal. Když byl synovi rok, Iveta se s kočárem vypravila k obvodnímu soudu podat žádost o rozvod. Tentokrát to už nemohla vydržet ona. V podatelně na ni úřednice zírala jako na kaskadérku a nechápala, jak se někdo s tak malým dítětem může chtít rozvádět. Když Martinovi za pár dnů sdělila, co se chystá, prosil a přemlouval ji tak dlouho, až žádost stáhla zpět. Kvůli malému Kubíkovi, aby mu nebrala tátu.

Drama života

Martin byl kvartální alkoholik. Týden pil, pak se léčil a svíjel se několik dní v opileckých depresích. Potom měsíc pracoval, staral se, nosil dost peněz, vymýšlel společné projekty. A zase nanovo. V době pitek byl Martin arogantní, sprostý, plný výčitek a urážek, nezáleželo mu na dítěti, natož na ženě. Iveta byla na všechno sama, Martin byl na všechno sám, skončilo to tak, že si oba žili své životy, společný měli jen byt. Jednou se s Ivetou po bouřlivé hádce rozešel Martin, příště byla iniciátorem rozchodu Iveta. Za pár týdnů se jednomu nebo druhému situace rozležela v hlavě a svého druha volal zpátky. Proč? Z lítosti, pocitu vlastnictví, ješitnosti? Byla v tom ještě láska? A tak to šlo sedm let. Martin začal navštěvovat psychiatra, Iveta byla bytostně nešťastná a myslela na nejhorší. Rozejít se ale nedokázali.

Nakonec, po jednom z dalších rozchodů, se dohodli, že se musí začít bránit každý i sám proti sobě. Martin podal žádost o rozvod, Iveta jednoznačně souhlasila, a když došlo na soudní jednání, byli rozvedeni během hodiny. Martin však zase selhal a začal Ivetu na kolenou prosit, aby to zkusili znovu.

Pud sebezáchovy

Tentokrát ale u Ivety konečně zafungoval pud sebezáchovy. Když Martin denně telefonoval, chodil na návštěvy, nakupoval dárky a škemral o milost, nereagovala. Martin se začal čím dál častěji uchylovat k věrnému příteli alkoholu, v noci volat opilý a vinit ze svých stavů neoblomnou Ivetu. Proseděl celé noci na schodech před bytem, kde ho ráno Iveta nacházela opilého a spícího.

Aby je Iveta zachránila oba, rozhodla se byt prodat a odstěhovat se kamkoli, kam za ní Martin nebude mít přístup. Tím, že se Iveta odstěhovala a zabránila Martinovi, potažmo i sobě v dalších iracionálních pokusech o společné soužití, které oba drtilo neskutečnou vahou, zachránila oběma zdravý rozum.

A i když z počátku nevěřila tomu, že by se ještě byla schopná do někoho zamilovat, brzy zjistila, jak byly takové úvahy nesmyslné. Když si nyní, deset let po té, vzpomene na své manželství, není schopná uvěřit, že byla něco takového schopná dopustit. Ale cesta k moudrosti je přece někdy tak bolestná.

Zažili jste někdy tak komplikovaný rozchod? Dali jste se dohromady se svým bývalým? S jakým úspěchem?   

   
20.01.2010 - Láska a vztahy - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [51] gira [*]

    diky holky... myslim, ze to je casty scenar... a ja jsem fakt rada, ze mi to doslo a ze snad zacinam znova a lip (doufam tedy, ze jsem se z toho neco poucila - to je na tomhle vzdycky asi to nejlepsi, v tom je snad skrytej ten smysl) :)

    superkarma: 0 20.01.2010, 21:34:54
  2. [50] Sixty [*]

    S agresivitou a opilstvím jsem se pámbuzaplať nikdy srovnávat nemusela. Ale podobný vztah "ani bez něj, ani s ním" jsem měla od 15 let. Ten problém byl jen takové necitlivé a asi i trochu bezohledné chování. Když jsem to proto ukončila, jako ke "kamarádce" se ke mně choval daleko líp... ale prozatím úplně jsme se v podstatě rozešli až za dalších 20 let...

    superkarma: 0 20.01.2010, 21:01:20
  3. [49] Kameika [*]

    gira — #45 Bože málem jsem myslela, že někdo píše můj příběh. Bohužel jsem uplně na začátku jdu za týden k právníkovi. Chtěla bych to mít už za sebou.Sml15

    superkarma: 0 20.01.2010, 20:54:22
  4. avatar
    [48] mandzarik [*]

    gira — #45 Opravdu moc pěkně napsaný.

    superkarma: 0 20.01.2010, 20:45:16
  5. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    maje — #16 jednou se ohlednes a misto hezke minulosti po boku toho, kdo za to stal a daval ( a ted nemam na mysli material ), bude jednio velke prazdno. A zivot je strasne kratkej na to, abychom ho promrhali. Ver mi. I kdyz bohuzel zkusenost je nesdelitelna.

    superkarma: 0 20.01.2010, 20:38:13
  6. [46] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    gira — #45 Moje řeč. Hezky napsaný. Doufám, že to případným nerozhodnutým zájemcům pomůže se rozhodnout Sml32.

    superkarma: 0 20.01.2010, 18:19:31
  7. avatar
    [45] gira [*]

    Holky zlaty... nikomu neradim, kazdej si svuj zivot zije sam. Muzu jen prijit se svou troskou do mlyna. Taky mi to trvalo, nez jsem se rozhoupala a odesla od manzela, dlouhy leta, byla to kdysi laska jako hrom, ale pak se to nejak zvrtlo, sice nepil, ale ponizoval me, cim dal vic, a hlavne pred detma, kontroloval me, urazel moji rodinu a pratele atd. Bala jsem se odejit, kvuli detem, bylo mi i dlouho lito jeho rodicu, ale hlavne - neverila jsem si, ze se dokazu osamostatnit, ze to zvladnu, nedokazala jsem si to ani predstavit. To bylo to hlavni. Pak mi najednou doslo, ze je to OBRACENE!!! Ze me ponizoval, protoze jsem mu to dovolila, svym chovanim, svym vlastnim postojem k sobe. Ze musim zacit u sebe a uvedomit si, co chci ja, a ne porad jen ti ostatni. Najednou mi to docvaklo! Ze dne na den jsem VEDELA, ze odejdu a ze to dokazu - a taky se mi to povedlo, vsechno slo necekane jako po dratkach (trochu jako zazrakem, ale myslim, ze je v tom nejaka vnitrni dynamika, ze proste to odhodlani to nasmeruje, a pak to uz funguje samospadem - to je tedy aspon moje zkusenost). Taky jsem k odstehovani vyuzila doby, kdy byl na delsi sluzebni ceste (nemyslim, ze je to nefer, ale ciste bezpecnostni opatreni). Necitim k nemu zast, nemyslim, ze je hajzl, ani nemyslim, ze to delal schvalne. Myslim, ze jsme oba potrebovali tu lekci a jsem za ni rada. Deti to snad taky zvladnou (10 a 5 let). Neni to pro ne sranda, ale sranda ani neni, jit jim prikladem jako kus hadru, se kterym si kazdy muze delat, co chce! To uz ted vim. Takze nelituju. Odesla jsem s naprostym vnitrnim klidem, az me to samotnou prekvapilo. Proste to se ten cas naplnil - melo mi to dojit a doslo. Ani chvilku jsem nelitovala. Kazdy zensky v tyhle situaci preju, aby si taky uvedomila svoje priority. A ta pritorita je myslim predevsim, neublizovat sama sobe. Protoze kdyz nam nekdo ublizuje, my jsme to dovolily... A deti to vidi a uci se z toho. Ja zadne zachovani manzelstvi "kvuli detem" neuznavam. Citim z toho pokrytectvi a strach jednat, postavit se za sebe. Drzim palce vsem, co vahaji... Vim, o cem mluvim.

    1. na komentář reaguje Brenda Volšová — #46
    2. na komentář reaguje mandzarik — #48
    3. na komentář reaguje Kameika — #49
    superkarma: 1 20.01.2010, 17:15:12
  8. [44] Bébina [*]

    Lucieee — #38 Chlasta, je agresivni, bije te a ponizuje? Pak je to hajzl, co si nezaslouzi slitovani. Never tomu, ze se nekdy zmeni a neztracej s nim cas. Jestli ti tahne na 30, pak nemas moc casu. Chces mit nekdy deti a normalni rodinu? Pak utec a co nejdriv. Mas vlastni prosperujici salon, mas bydleni, nemas zadne zavazky. Jsi naprosto sobestacna a vzhledem k salonu i schopna a sikovna. Celych 9let ti jenom ublizoval a nezaslouzi si tedy zadne ohledy. Zbalila bych se, zatim co je v lecebne, nechala jen dopis, ze ho opoustis kvuli jeho zavislosti, agresivite a soustavnemu ponizovani. Mozna by nebylo od veci i zalhat a napsat, ze jsi jeho domaci nasili nahlasila na policii a at se te neodvazuje kontaktovat. Nebo tam rovnou zajit a vse nahlasit, vzdyt on ti vyhrozuje. Vse bych rekla jak svym rodicum tak tchanovcum. A jako bonus bych mu tam nechala nezaplacene slozenkySml57

    superkarma: 0 20.01.2010, 16:41:05
  9. [43] Lucieee [*]

    Brenda Volšová — #42 tak trochu,nechci je tim zatezovat...Sml15

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:37:51
  10. [42] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    A tví rodiče vědí, jak se k tobě chová?

    1. na komentář reaguje Lucieee — #43
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:31:16
  11. [41] Lucieee [*]

    Dekuji moc za povzbuzeni,budu na tom pracovat.

    Ja bezim do salonu,musim se dat cestou do klidu,abych negace neprenasela na zakaznice...

    Dekuji mooc a preji hodne stesti v zivoteSml16

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:30:55
  12. avatar
    [40] kareta [*]

    Lucieee — #38 zbav se toho strachu, musíš se POŘÁDNĚ NAŠTVAT a odehnat ho, to nebude čekat, po dobrým to asi s takovým nepůjde.Sml80

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:28:24
  13. [39] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    Lucieee — #37 Jo, a klidně bych  se zdejchla, až bude v těch "lázních". Fér nefér. On se taky k tobě nechová fér, ne? Aspoň na to budeš mít klid a čas, protože když se budeš balit v jeho přítomnosti...no nevim nevim...bude všechno daleko horší a třeba tě zas ukecá (srdceryvný scény, slzy, sliby, prosby). Ty bys pak zůstala a on by byl na koni víc než kdykoli předtím... A zase všechno dokola... Promysli to Sml32.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:27:51
  14. [38] Lucieee [*]

    mandzarik — #36 Je agresivni,casto i bez alkoholu a momentalne i po telefonu kdyz vola z lecebny kdyz mu nechci pritakavat a delat neco pro vztah jak rika..Nikdy s nim nebyla rozumna domluva,kdyz jsem si rikala,ze by jsme se mohli na rozchodu lidsky domluvit,tak jsem to pak radeji vzdala,protoze byl schopny mne v noci vyhnat ven a jeste mi dat pres pusu,kdyz jsem sal..tak jsem na to nemela silu,rikala jsem si,ze to musim poradne naplanovat ten odchod,ale i tak se bojim,jak bude vyvadet..bojim se,ze bude uhanet rodice  atak..

    1. na komentář reaguje kareta — #40
    2. na komentář reaguje Bébina — #44
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:22:45
  15. [37] Lucieee [*]

    To bylo od smaeho zacatku...Byla jsem naivni husicka,ktera si nechala hoodne libit a veskere chyby prikladala sama sobe..Ale jak on rika,takovou jsem Te mel nejradeji..Sml22

    Kdyz jsem si zacala barvit vlasy na blond,tak rikal,ze jsem se zmenila..i chovanim..no keci neskutecne..na barve vlasu preci nezalezi...chtela abych si vlasy barvila na hnedo..ale neudelala jsem to..pak jsem sem tam zasla s kamaradkou na kavu..take mel s tim trochu problem,ja od zacatku sedela doma na zadku a jen vyvarovala,gruntovala a shanela mu dobrutky po celem meste..ale pak jsem si uvedomila,ze za to jeho chovani delam ze sebe akorat hlupaka..

    Clovek se pouci..tak snad nebudu delat jednou stejne chyby..

    Zatim svobodna,bez deti,tak je to jednodussi,nez mit deti..

    1. na komentář reaguje Brenda Volšová — #39
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:20:10
  16. avatar
    [36] mandzarik [*]

    Lucieee — #30 Teď jsem se rozčílila Sml31 On je agresivní ? On je ještě k tomu všemu agresivní ? Bože. Exmanžel byl taky. Nejdřív popitej, pak už i střízlivej. Ponižování, to už je součást toho psychickýho nátlaku. Zůstaneš s ním ze soucitu a on Tě časem zabije. Buď doopravdy, nebo Tě tam postupně dostane.

    1. na komentář reaguje Lucieee — #38
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:18:53
  17. [35] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    Lucieee — #30 Svou si pořád mlejt bude a mlejt nepřestane! Na to se můžeš spolehnout. Jestli ti to nedokázal doteď... Navíc už je "starej", mám na mysli, že už ho nepředěláš... Neblbni. Dokud jsi mladá...

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:17:57
  18. avatar
    [34] mandzarik [*]

    maje — #27 Ty splněný sny Ti upřímně přeju. Já bych prchla. Snad víš, proč zůstáváš.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:16:13
  19. avatar
    [33] mandzarik [*]

    Lucieee — #30 Vyděrač jeden. Manipulátor. Jak povědomé.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:13:17
  20. avatar
    [32] mandzarik [*]

    Lucieee — #30 Ale mně je svým způsobem exmanžela taky líto. Ale on by mě zničil. Tu lítost, respektive soucit, si můžu nechat na památku. A jít dál.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:12:36
  21. avatar
    [31] mandzarik [*]

    Petorio — #23 Sílu najdeš v tom vědomí, co nechceš. To je to rozhodnutí. Jak ho uděláš, uleví se Ti. A technický věci jsou dle mýho vždycky řešitelný. No ano, organizace ... mně konkrétně ovšem devastující manželství organizaci  všeho nesmírně komplikovalo.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:11:32

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Lucieee [*]

    Dekuji mooc za prispevkySml16

    Nejak zas mam silu realizovat sve plany...Ale vzdy mne dostanou jeho srdceryvne zpravy jak mu mam dat sanci,ze mi ukaze ze dokaze byt lepsi..Pak zas vola a vnucuje mi jeho predstavy jak vse bude naprosto idealni az se vrati,ze zacneme uplne novy zivot..prijde mi to naivni predstava..Ale on si "mele" porad tu svou...

    Na druhou stranu je mi ho lito..ale to zas nemyslim na sebe...Sml15

    1. na komentář reaguje mandzarik — #32
    2. na komentář reaguje mandzarik — #33
    3. na komentář reaguje Brenda Volšová — #35
    4. na komentář reaguje mandzarik — #36
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:09:47
  2. avatar
    [29] mandzarik [*]

    maje — #12 Díky, maje. Jak bylo psáno, člověk netuší, kolik síly v něm dřímá. A kolik bylo potračeno. Kolik přišlo úplně vniveč v nefunkčním vztahu. Já se toho nebojím. Bála bych se zůstat. No jasně, chce to dobrou organizaci, nepřecenit se, ale ta jistota, že holky nebudou přejímat vzorce patologickýho vztahu a já pomalu padat na pusu, ta je neskutečnej motor. Nejhorší jsou nesplněný očekávání. Opakovaně nesplněný. A když nic neočekáváš - tak proč zůstat ? Na to jsi moc mladá.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:07:13
  3. avatar
    [28] mandzarik [*]

    Brenda Volšová — #25 Přesně tak. A to je v podstatě i moje odpověď maje.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:04:10
  4. avatar
    [27] maje [*]

    Petorio — #23 kde vzít sílu? sama v sobě. i já se tak rozhodla. ale bohužel jsem dovolila, aby mi manžel volal. díky tomu a psychickému stavu dcerky jsem se vrátila. a teď taky vím, co chci. a vím, že splněné sny na mě čekají. a vůbec to nebude za dlouho.

    1. na komentář reaguje mandzarik — #34
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:04:06
  5. avatar
    [26] mandzarik [*]

    Lucieee — #22 Naprosto souhlasím. Jestli je teď - za svobodna a bez dětí, kdy na Tebe nemá žádný zásadní páky, Tvoje sebevědomí na nule, představ si tu manipulaci, ty možnosti, který dostane, když s ním zůstaneš. Jestli se Ti těžko vystupuje teď, pak to bude ještě těžší, ne-li nemožný. A věř - lidi se potřebujou podpořit navzájem. Ne táhnout jeden druhýho nahoru, a ten druhej naopak. Zničilo by Tě to.

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:03:28
  6. [25] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    Lucieee — #22 Člověk občas netuší, jaká vnitřní síla v něm dřímá. Když jsi dokázala tohle všechno, něco v tobě bude Sml30. Potom bude i daleko snazší navázat nějaký nový vztah, protože budeš vyrovnaná a spokojená sama se sebou...

    1. na komentář reaguje mandzarik — #28
    superkarma: 0 20.01.2010, 11:03:08
  7. avatar
    [24] maje [*]

    Lucieee — #22 a víš ty co? i mě manžel ponižoval a já si říkala, že jsem dobrá maximálně do kuchyně a starat se o jeho pohodlí. ale přestaň se litovat a pochybovat a podívej se na něj. ne kriticky, ale tak, jak to je. co dokázal on - ty máš salon, byt, platíš nájem,... on je na léčení, evidentně si musí dokazovat, že je chlap tím, že si na tobě honí svoje triko a zvyšuje sebevědomí, mě pomohlo to, že jsem konečně našla práci. a přeji ti, abys našla hlavně sama v sobě tu sebeúctu,která ti právem náležíSml67

    superkarma: 0 20.01.2010, 11:01:50
  8. [23] Petorio [*]

    Pomale rozchazeni a slozite situace s malym ditetem chapu, ziju v tom, ale neni mi jasne, kde vzit silu odejit? A stat si za tim! Co vlastne sama chci, to nevim, vim jen, co nechci, co uz se neda vydrzet. Nevim, co by bylo potom, jak bych to zvladala, jak ja sama bych se trapila a pochybovala. Jak zajistit fungovani, organizacni zalezitosti, spokojenost ditete...Rodina mi nepomuze, kamaradky rikaji, ze u nich doma je to podobne-sveho muze moc nemusi, nudi se a kolikrat zahybaji samy jeste vic...

    1. na komentář reaguje maje — #27
    2. na komentář reaguje mandzarik — #31
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:59:42
  9. [22] Lucieee [*]

    Asi je to pravda..Rikam si,kdyz jsem si dokazala sehnat najem,podepsat smlouvu,platit najem,tak to musim dokoncit..On mne vzdy snizoval,zaridila jsem si v lete salon na masaze,take mi rikal,ze brzy skoncim atd,..ale zakazniku mi pribyva a ja to dokazala,je to pro mne sice jedine,ale za to velke stesti,ze jsou zakaznici spokojene..tak musim dokazat i odejit  zacit zit..a trochu take zacit myslet sama  na sebe..

    dekuji za reakceSml16

    1. na komentář reaguje maje — #24
    2. na komentář reaguje Brenda Volšová — #25
    3. na komentář reaguje mandzarik — #26
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:54:15
  10. [21] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    Lucieee — #19 Jednou si pogratuluješ. A když to uděláš, už jen tím krokem stoupneš na ceně sama u sebe...

    superkarma: 0 20.01.2010, 10:50:37
  11. [20] Osmimetrová anakonda visící na větvi [*]

    Lucieee — #17 Na co čekáš? Na nějaký zásah shora? Je to přece TVůJ život a nikdo nemá právo rozhodovat za tebe, jak ho máš žít. Nemáte děti, nejste svoji, tak honem pryč. Pak už to bude jen horší...

    superkarma: 0 20.01.2010, 10:47:57
  12. [19] Lucieee [*]

    maje — #18 Ja vim,je to opravdu tezke..ale nejak uz nemam silu s nim byt..Musim prestat koukat na to,ze nasi ho maji radi,ja s jeho rodicema vychazim velice dobre..ale s nima zit nebudu..Ja to vsechno vim,jen udelat ten krok...Me sebevedomi je na bodu mrazu..rikal,ze muzu byt rada,ze ho mam,ze si nikoho jineho nenajdu..ale ostatni rikaji,ze je to tim,ze on si neveril,ze on ma problem...

    1. na komentář reaguje Brenda Volšová — #21
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:44:06
  13. avatar
    [18] maje [*]

    Lucieee — #17 sice tuším, co ti každý bude radit, ale sama moc dobře vím, jak moc to je někdy těžké. ale důležité je, abys věděla sama uvnitř, co chceš. on tě totiž vydírá a ty mu to toleruješ a přizpůsobuješ se mu. ale co doopravdy chceš?Sml80Sml80až to budeš vědět, tak se podle toho zachovej, a kašli na to, jak bude vyvádět.Sml79

    1. na komentář reaguje Lucieee — #19
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:25:16
  14. [17] Lucieee [*]

    Ono je to ale neni jednoduche..Sml80

    Od pritele odchazim pres 3roky,vzdy to radeji vzdam,kdyz vidim,jak mi vse komplikuje..Nas vztah nebyl nikdy idealni,problem byl jeho alkohol,je kvartalni alkoholik a s tim spojena agrese..a i zarlivost..Jsme spolu pres 9let,tahne mi na 30 a nejak je mi z toho vztahu na nic..V rijnu jsem uz opravdu chtela od neho odejit,zaridila jsem si byt,kde si od te doby platim najem..ale neodesla jsem..protoze on se rozhodl jit do lecebny..tak jsem zustala,..ale mozna to byla chyba,dela mi sceny po telefonu a snazi se mi porad neco vnutit,jak ja bych mela neco delat pro vztah,ze on dela,ze se sel lecit..atd..Po tom spatnem co jsem si s nim prozila uz nemam chut jit dal,ale docela se ho bojim,protoze rika,ze on neprohrava..a toto by dle neho byla prohra a nejaka domluva o rozchodu by asi nebyla mozna..je agresivni..Sml15

    Tak se v tom koupu a nevim,co delat..Zda se rychle nejak odstehovat co je v lecebne..prijde mi to trochu nefer..nebo vyckat az se vrati za mesic pak ne mozna ziva odejit...Sml15

    1. na komentář reaguje maje — #18
    2. na komentář reaguje Brenda Volšová — #20
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:17:35
  15. avatar
    [16] maje [*]

    alpina — #15 my spolu normálně komunikujeme, já se starám o domácnost,atd... a podle toho, co dcerka říká a jak se chová, tak bych řekla, že neSml80Sml80 . a já se těším na ty krásné nové zítřkySml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #47
    superkarma: 0 20.01.2010, 10:03:44
  16. avatar
    [15] alpina [*]

    maje — #14 to není jenom o tom, jestli chlastá nebo ne, popisuješ váš vztah jako naprosto nefunkční, myslíš, že vaše dcera to nevnímá?Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #16
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:51:36
  17. avatar
    [14] maje [*]

    alpina — #13 ale počkej. on si dá doma sem tam pár piv, ale rozhodně už nepije. chlastal 1. ligu, ale už je to 2 roky zpátky. tady je asi to nedorozumění. Sml15

    1. na komentář reaguje alpina — #15
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:48:51
  18. avatar
    [13] alpina [*]

    maje — #12 holka prober se!! Za pár let ti může dcera vyčítat, že jsi od opilce neodešla dřív... teď z toho ještě nemá rozum! A ty takhle ztratíš nejlepší léta svýho života!

    Největší blbost, kterou rodiče můžou udělat, je zůstat v nefunkčním vztahu jenom kvůli dětem. Nejen, že to děti nikdy neocení, ale navíc jim to škodí, i když to tak na první pohled nevypadá.... věř, že vím, o čem mluvím!

    1. na komentář reaguje maje — #14
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:43:59
  19. avatar
    [12] maje [*]

    mandzarik — #10 tak holka, smekám před tebou. s takhle malýma dětma, to si věříš. a myslím to vážně, že tě obdivujiSml59Sml59

    1. na komentář reaguje alpina — #13
    2. na komentář reaguje mandzarik — #29
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:28:23
  20. avatar
    [11] maje [*]

    Lyoness — #9 ale víš jak to je. člověk míní, pánbůh mění. teď si říkám, že už bych chlapa nechtěla. budu mít čas jen pro sebe, svoje koníčky,.. ale třeba hned zítra potkám prince na bílém koni a bude všechno jinak. Sml57Sml57

    superkarma: 0 20.01.2010, 09:25:50
  21. avatar
    [10] mandzarik [*]

    maje — #8 Ježiš, Maje, všímáš si, že Ti udělá radost, když se zapomene a udělá dceři svačinku ? Mně to spíš přijde smutný. Dcerka je vážně malá. Ten model, který je mezi vámi jako rodiči, začne přebírat. Výše uvedený článek hodně popisuje mou situaci - s jediným rozdílem, nerozcházeli jsme se a nevraceli, trápili jsme se oba, týden jsem rozvedená, až prodám dům, přestěhuju se do jinýho města, neboť to, co článek popisuje, se děje podobně taky u nás. A moje dcery - mají 3,5 a 5 roků. Jsem přesvědčená, že ten řez, kterej jsem udělala, byl za celý moje manželství to nejlepší rozhodnutí. Pro mě, pro děti, a nakonec i pro manžela. To krásné dětství můžeš dceři vytvořit i sama, nebo časem s někým jiným. Ta svoboda vlastní volby je neskutečně úlevná. Než dostuduje, to může být i za dvacet let, když si to trochu natáhne Sml24

    1. na komentář reaguje maje — #12
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:25:48
  22. [9] Lyoness [*]

    maje — #1 tak trochu souhlasim s German.... vzdyt ho nemilujes, nevazis si ho. Kdybyste meli alespon pratelsky vztah a on ti pomahal....

    Vim, psala jsi, ze nemas kam jit, ale nejaky maly podnajem do zacatku by se nasel - stejne ti moc penez nedava a chlasta. A ver mi, at ho dcera ma rada jakkoli, zacne si casem cim dal vic uvedomovat, ze to neni v poradku - nebo naopak bude si myslet, ze je to ok, a jednou zkonci jako ty.

    A ty jeste muzes zacit novy zivot jako mlada... Treba i s jinym muzem...

    1. na komentář reaguje maje — #11
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:14:06
  23. avatar
    [8] maje [*]

    German — #7 ale nebude to trvat tak dlouho. zítra jí bude už 7 let!Sml57 já vím, že by si zvykla, ale takhle je spokojená a já chci, aby měla krásné dětství. a já jsem se naučila, že když potřebuji pomoc, tak se spoléhám sama na sebe. třeba konec udělám dřív, ale kdo ví. třeba se zamiluji, on bude milovat mě a hlavně dcerku a půjdeme dřív. ale já to neberu, že trpím. žiju si svůj život. nic od manžela neočekávám a když náhodou se zapomene a např. udělá svačinu pro dceru, tak jsem příjemně překvapená. jo, a tak budu mít retrívra na mazlení a vlkodava na hlídání. ten bude stejně velký jako manžel, aspoň nebude machrovat (chlap, ne pes)Sml57Sml57

    1. na komentář reaguje mandzarik — #10
    superkarma: 0 20.01.2010, 09:09:58
  24. [7] German [*]

    maje — #1 Dcera je ještě přece hodně malá, než dostuduje a začne pracovat - to bude trvat ještě spoustu let. Nemůžeš svou nezáviděníhodnou situaci nějak vyřešit dřív? Z tvých příspěvků mám vždycky dojem, že jsi docela silná žena, žádná zhroucená chudinka, takže bys to určitě zvládla.

    Ale samozřejmě, dobře se to teoretizuje, když v té situaci přímo nejsme. Sml15

    1. na komentář reaguje maje — #8
    superkarma: 0 20.01.2010, 08:39:14
  25. avatar
    [6] Alenka0010 [*]

    Moje dcera takhle chodila a rozcházela se s klukem od svých 16-ti do 20-ti, kdy konečně poznala, že to opravdu nemá cenu...rozmazlenej jedináček, kterej se od rodičů nikdy neodpoutá, sám jí řekla, že takový servis, jaký mu poskytuje maminka, by jinde neměl. Dnes je dcera sama a hrozně ji to deptá, všechny kamarádky mají známost ještě od školy, všichni jsou zadaní. A já jí neumím pomoct.

    superkarma: 0 20.01.2010, 08:32:19
  26. avatar
    [5] femme [*]

    maje — #1  nechci ti radit, ale proč čekáš s rozvodem na to, až dcera dostuduje? Sml80  jak tě tak čtu, tak ten tvůj píp ti stejně nepomáhá, ani finančně, ani jinak Sml80

    superkarma: 0 20.01.2010, 08:28:32
  27. avatar
    [4] femme [*]

    maje — #1  retrvír není hloupý, hloupý je tvůj manžel Sml31 ale je fakt, že rozhodně není hlídací, ten retrívr, ne manžel Sml30 Sml58 ale jinak je retrívr ten největší milášek Sml67

    superkarma: 0 20.01.2010, 08:25:56
  28. avatar
    [3] kareta [*]

    maje — #1 děláš chybu, dcera by se nezhroutila, zvykla by si. A retrívr není hlídací pes, pořiď si kavkazáka, ten tě fakt ohlídá, sežere kdekoho, možná i tebeSml30

    superkarma: 0 20.01.2010, 08:15:50
  29. avatar
    [2] enka1 [*]

    maje — #1 Retrívr Tě fakt neohlídáSml16, máme ho. Lupiči ukáže všechno, jen když si s ním bude hrát.

    superkarma: 0 20.01.2010, 07:46:13
  30. avatar
    [1] maje [*]

    když jsem to četla, bylo to, jako kdyby někdo popisoval můj život. akorát že můj manžel nebyl kvartální alkoholik, ale pil každý den 5 let. sice chodil do práce, i tak máme velké dluhy, to, že nemám třeba na jídlo a poplatky je mu dodnes jedno (i když mi peníze dává, ne vždy to na vše stačí) a já to doplácím z výplaty, ze které kupuji i jídlo a platím vše pro dceru, podvádí mě, doma s ničím nepomůže,lže mi,... nejhorší je, když jeden přijde o úctu k druhému. a i tak to nějak plácáme, já se snažím žít svůj život společně s dcerou, ta se mi už nehroutí, jako když jsme se odstěhovali, a je opět celé dny usměvavá. na druhou stranu, my se ani zase tak nějak nehádáme. já radši přestanu mluvit (jeho to hrozně rozčilujeSml57) a odcházím. a pořád se těším, že až dcerka dostuduje a najde si práci, já se rozvedu, koupím si malý domek a protože tady budu tak do 100 let, tak si ho užiju. koupím si tam zlatého retrívra a ten mě bude hlídat. a hlavně, manžel tuhle rasu nemá rád, že prý jsou hloupí. už proto si koupím tuhle rasuSml57Sml57Sml57

    1. na komentář reaguje enka1 — #2
    2. na komentář reaguje kareta — #3
    3. na komentář reaguje femme — #4
    4. na komentář reaguje femme — #5
    5. na komentář reaguje German — #7
    6. na komentář reaguje Lyoness — #9
    superkarma: 0 20.01.2010, 07:34:41

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme