.

„Nejsme spolu ani dva měsíce a pracujeme na miminku, jsme opravdu blázni?“ ptá se Jana

Vztahy

„Nejsme spolu ani dva měsíce a pracujeme na miminku, jsme opravdu blázni?“ ptá se Jana

Některé ženy s plánováním potomka dlouho vyčkávají. Jiné, jakmile si najdou partnera, by nejraději ihned rodily. Jana je ten druhý případ. Sice ve dvou předchozích vztazích po dítěti neprahla, nyní ale obrátila. Že je s novým partnerem necelé dva měsíce, ji netrápí. Okolí s jejich snahou o miminko nesouhlasí a nazývají je blázny.

sd
Foto: Shutterstock.com

Jana nikdy zvlášť netoužila po dítěti, ale nyní se po dlouhé době zamilovala. S přítelem tvoří pár necelé dva měsíce. Nejen, že spolu tráví veškerý volný čas a už spolu i bydlí, teď se začali snažit o miminko. „Nedá se říct, že bych byla přesvědčená, že on je ten pravý. Na tenhle nesmysl nevěřím, ale je mi s ním fajn,“ vysvětluje Jana a pokračuje. „Jelikož už nejsme nejmladší, padla samozřejmě i otázka na děti. On je hrozně chce. Uvědomila jsem si, že i já bych už chtěla miminko. Proč tedy čekat. Nikdy přeci nevíme, jestli dotyčný partner je ten, se kterým budeme do konce života. Domluvili jsme se a skončili s chráněným sexem a uvidíme, jak to dopadne.“ Jana se s touto novinkou pochlubila i svému okolí. To překvapivě striktně nesouhlasí.

„Reakce byly vesměs stejné. Nejdřív smích, protože si mysleli, že je to sranda, a pak kázání. Jsme prý blázni a magoři. Docela mě to mrzí. Hlavně jsem kvůli názorům našich nejbližších začala více přemýšlet, jestli bychom opravdu neměli počkat. Přítel má jasno, prý se nesmíme nechat ovlivnit, ale já najednou nevím. Na jednu stranu bychom to o rok mohli posunout, ale existuje vůbec nějaké správné načasování, kdy by se ve vztahu mělo začít pracovat na dítěti?“ ptá se Jana na závěr.

Důležitý je partnerský vztah, ne vášnivá láska, ta je pouze dočasná a po čase vyhasne.
Neznámý autor

Zdroj: www.citaty.net

Čtěte také:

   
02.08.2016 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [42] datura [*]

    My jsme na první dítě čekali 3 roky, dítě jsme plánovali taky hned po svatbě, ale následovalo pár samovolných potratů a kecy tchýně, ať se raději rozvedeme, když jsem nenormální a neumím dítě donosit . Nakonec se zadařilo a druhé dítě bylo bez problémů. Ne nadarmo se říká, že Pánbůh se nejvíc směje, když si něco naplánuješ.Sml16

    superkarma: 0 05.08.2016, 13:45:16
  2. avatar
    [41] Ni-ka [*]

    gerda — #38 Máš pravduSml67

    superkarma: 0 03.08.2016, 06:56:01
  3. avatar
    [40] AmeA [*]

    Ať si dělá dle pocitů každý dle sebe Sml59

    Neodsuzuji a neposuzuji Sml25

    superkarma: 0 02.08.2016, 22:51:41
  4. avatar
    [39] kobližka [*]

    risina — #22 Nevíš,fakt? To se mi ani nechce věřit Sml58Sml16

    superkarma: 0 02.08.2016, 19:14:03
  5. avatar
    [38] gerda [*]

    Ni-ka — #23No jo, ale dřív, když spolu lidi chodili, tak to bylo doslova chození po venku, případně sem tam kino nebo výlet a pak šupky dupky domů k rodičům. Dneska se hned mladí sestěhují, opravdu spolu bydlí se vším všudy, v podstatě už žijí jako manželé...a tím se připraví i o všecko to pěkné, na co se dřív "snoubenci" těšívali. Už mají vlastně všecko za sebou, začínají se spolu nudit a co ještě nemají? Dítě. Tak se na tom začne usilovně pracovat.Sml57 To ale reaguju na tvůj příspěvek, dnešní téma je o něčem jiném.

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #41
    superkarma: 3 02.08.2016, 15:46:46
  6. [37] Andreadornova [*]

    Tohle záleží na každým, pokud se na to oba cítí proč ne.... Znám spoustu párů, kdy žena otěhotněla hned na začátku vztahu a některé to ustály jiné ne, záleží na tom jak se budou doplňovat, ale rozhodně bych kvůli tomu nedělala nějaký zbytečný humbuk

    superkarma: 1 02.08.2016, 14:32:46
  7. avatar
    [36] catcat [*]

    Mickey Mouse — #35prosím tě, co jiného je střídavá péče? Pro děcko nic moc, ale rodiče si to rozděliliSml80

    superkarma: 5 02.08.2016, 14:11:13
  8. avatar
    [35] Mickey Mouse [*]

    Rikina — #32 Dům lze prodat (včetně hypotéky) a peníze rozdělit. Dítě tak snadno nerozdělí. Sml57

    1. na komentář reaguje catcat — #36
    superkarma: 3 02.08.2016, 14:02:53
  9. [34] prababka [*]

    Proč si skoromaminky nenechají ani kousíček tajemství a intimity ? To kopírování tzv. celebrit / a že jich máme na počet obyvatel ČR rekordní počet ! / je hloupé. Čekám , kdy se začnou uveřejňovat grafy bazálních teplot čekatelek.

    superkarma: 1 02.08.2016, 14:00:49
  10. [33] Rikina [*]

    risina — #30 Sml52 Koukám, že už se tady nedomluvíme ani česky. Sml57

    superkarma: 0 02.08.2016, 13:58:59
  11. [32] Rikina [*]

    EvkaH0512 — #31 Dům nebo dítě, to je snad malinko rozdíl? Sml80 I když - jestli je to na 30 let hypotéky, tak je dům větší závazek než dítě, které je možno vykopnout do života již v 18 letech. Případně v 26, kdyby studovalo. Sml57

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #35
    superkarma: 0 02.08.2016, 13:58:21
  12. [31] EvkaH0512 [*]

    Když to oba tak cítí, tak klidně. Znám pár lidí, kteří po krátké známosti měli dítě a klape jim to dodnes. Záleží jen na nich, my do jejich soužití nevidíme. Držím jim palce Sml16 Já jsem se seznámila s mým mužem na jaře a k Vánocům už jsme si koupili vlastní dům. Chodili jsme spolu 3 měsíce a začali jsme prohlížet nabídky realitek a scháněli domeček. Když lidi cítí, že to tak chtějí, proč ne? Na co čekat?

    1. na komentář reaguje Rikina — #32
    superkarma: 0 02.08.2016, 13:56:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] risina [*]

    Ni-ka — #24 Preludovat? Sml58

    1. na komentář reaguje Rikina — #33
    superkarma: 0 02.08.2016, 13:22:34
  2. avatar
    [29] baraval [*]

    Moc by mne zajímal jejich věk. Píše se zde, že již nejsou nejmladší, ale to je dost široký pojem. Jinak těžko soudit. Z vlastní zkušenosti vím, jak zde již pode mnou bylo psáno, že vztah může vydržet i poté, co žena otěhotní ihned na počátku chození s partnerem. Jsem s manželem již 21 let.

    superkarma: 1 02.08.2016, 13:17:07
  3. avatar
    [28] catcat [*]

    tedy pardon, ale po 2 měsících začít mluvit o "pracování na miminku" je úchylnost. Fujtajxl - máte být zamilovaní a milovat se, ne pracovat na něčemSml24

    superkarma: 3 02.08.2016, 12:43:01
  4. [27] lavazza2 [*]

    Jako s tím bydlením bych to ještě brala (vl. zkušenost) po ta krátké době. Ale mít spolu takhle brzo prcka... Sml80 Těžko říct.

    superkarma: 0 02.08.2016, 12:38:36
  5. avatar
    [26] Kadla [*]

    A to já jim to zase schvaluju.. na rozdíl od většiny pode mnou. Dlouhý vztah vůbec není zárukou trvalého ani spokojeného vztahu - je to sázka do loterie tak jako tak. Po roce chození se to ještě pořád nepozná - četla jsem, že běžná doba počátečního "přetvařování" se trvá cca 2 roky. No a v dnešní uspěchané době to je spíš tak, že ti co spolu chodí dlouho, se většinou rozejdou. Znám páry, které se znaly kratičce a vyšlo jim to. A ty, co spolu chodily několik let se rozešly... Třeba budou mít štěstí a bude z nich prima rodinka...

    superkarma: 3 02.08.2016, 12:05:25
  6. avatar
    [25] Kadla [*]

    Ni-ka — #24To máš trošku posunutý význam. Laborovat znamená spíš mít s něčím potíže, s něčím se potýkat. Viz:

    http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/laborovat

    superkarma: 2 02.08.2016, 12:02:53
  7. avatar
    [24] Ni-ka [*]

    risina — #22 Laborovat - přemýšlet, špekulovat, preludovat:)Sml58

    1. na komentář reaguje Kadla — #25
    2. na komentář reaguje risina — #30
    superkarma: 0 02.08.2016, 11:34:30
  8. avatar
    [23] Ni-ka [*]

    risina — #12 Fakt???tak to je super. Dřív se lidi brali, když spolu chodili rok a teď????Všichni spolu chodí sto let a stejně jim to nevyjde.Možná to je ale tím, že Vy jste se VZALI, někoho už to pouto, že se vzali drží. Jenže slečna ve vyprávění se nebude nebo spíše nemluví o vdavkách, chce mít jen dítě a nějaký budoucí život s přítelem asi moc neplánuje.

    Z druhé strany ale je fajn, že i ten přítel chce mimino, protože řekněme si, některá chodí s chlapem dva měsíce a otěhotní - chlap je dobře situovaný a pak chudák jen platí a platí. Tento přítel o tom ví a souhlasí:)

    1. na komentář reaguje gerda — #38
    superkarma: 0 02.08.2016, 11:32:57
  9. avatar
    [22] risina [*]

    kobližka — #21 Co znamená "laborovat" nad něčím? Sml58

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #24
    2. na komentář reaguje kobližka — #39
    superkarma: 0 02.08.2016, 11:32:26
  10. avatar
    [21] kobližka [*]

    Stejně jako Rikina se podivuju tomu šílenému výrazu "pracovat na miminku" Sml28 pracovat se dá na stavbě přehrady,na opravě dálnic,nebo třeba na výzkumu léčiv,ale na miminku???

    No,nic,já to nějak přežiju....jen nechápu,že má pořád někdo potřebu ventilovat svoje soukromé plány okolí Sml80

    Jestli chce mít slečna po dvouměsíční známosti se svým partnerem dítě,ať ho má,je to jenom jejich věc.A jestli nad tím laboruje,tak asi nebude všechno zase tak O.K.

    1. na komentář reaguje risina — #22
    superkarma: 2 02.08.2016, 10:53:40
  11. avatar
    [20] navia [*]

    theodorka1 — #18děkuji, rozšířila jsi mi obzorySml52 Já jsem nedávno z rozhovoru svých dětí zjistila KDO je "šampon".

    superkarma: 0 02.08.2016, 10:24:35
  12. [19] teufel [*]

    Ať se jde slečna léčit!

    superkarma: 0 02.08.2016, 09:56:21
  13. avatar
    [18] theodorka1 [*]

    navia — #16http://cestina20.cz/slovnik/loviskovat

    1. na komentář reaguje navia — #20
    superkarma: 0 02.08.2016, 09:52:44
  14. [17] bobani [*]

    těžko posuzovat

    superkarma: 0 02.08.2016, 09:34:24
  15. avatar
    [16] navia [*]

    gerda — #10co je lovískovat? To jsem fakt ještě neslyšela. JInak osobně bych taky nikomu nevykládala, že se pokouším počít... z osobní zkušenosti vím, že to není tak jednoduché....

    1. na komentář reaguje theodorka1 — #18
    superkarma: 1 02.08.2016, 09:15:14
  16. avatar
    [15] janaa1 [*]

    gerda — #10

    přesně to jsem chtěla napsat, zlatá slova Sml22

    superkarma: 0 02.08.2016, 09:10:03
  17. [14] kantor10 [*]

    karitavdf — #3gratuluju,že to vyšloSml67

    superkarma: 1 02.08.2016, 09:07:04
  18. [13] mařinka [*]

    Znám pár, kde se po čtvrt roce rozhodli vzít a mít dítě, do tří měsíců byla svatba a nevěsta těhotná. Jsou spolu už deset let, mají několik dětí a jsou šťastní. Někomu to vyjít může.

    superkarma: 0 02.08.2016, 08:59:46
  19. avatar
    [12] risina [*]

    Ni-ka — #6 My jyme podobnyxpripad - znali jsme se necely meyic, kdyz nsme naplanovali svatbu. Ta byla 5 mesicu od seznameni a ja vzapeti otehotnela. A jsme spolu uz pres 30 let. Treba to Jane a jejimu priteli taky vyjde.

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #23
    superkarma: 5 02.08.2016, 08:45:33
  20. [11] cilani [*]

    To se jako někdo chlubí okolí, že se začal pokoušet o děcko??Sml80 Osobně bych oznamovala max. to, že jsem v tom a to jen nejbližším..

    superkarma: 2 02.08.2016, 08:32:24
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    Rikina — #9Ano, tak to chápu - vypráví o tom po celém okolí, aby měla nějakou rezervu pro případ, že by jí to s chlapem nevyšlo. Okolí o tom vědělo, souhlasilo, tak ať se taky postaráSml57 Ta holka je opravdu nerozumná, ale v dnešní době je to vcelku běžné. Fráze "pracovat na dítěti" je stejně pitomá, jako např. slovo "těhu", "lovískovat" Sml3 a podobné krásy jazyka. Už z toho je vidět kvalita nastávající matkySml30

    1. na komentář reaguje janaa1 — #15
    2. na komentář reaguje navia — #16
    superkarma: 4 02.08.2016, 08:09:21
  22. [9] Rikina [*]

    Předpokládám, že to "okolí", kterému to dotyčná vykládá, jsou především její rodiče, možná sourozenci. Sml80 No a ti asi tuší, že oni budou první, za kterými si přijde slečna pro pomoc, kdyby to nevyšlo, a zůstala by s dítkem sama. Takže plně chápu jejich bouřlivý nesouhlas - u vědomí možných situací v budoucnu.

    1. na komentář reaguje gerda — #10
    superkarma: 3 02.08.2016, 08:01:43
  23. avatar
    [8] denkas [*]

    Taky nechapu, proč to kdekomu vykládá. Sml80 Asi by měla míň mluvit a víc myslet. Je pravda,že nikdo neví zda ten dotyčný je na celý život. Ale stejně bych ještě aspoň půl roku počkala, než bych na to hupsla.

    superkarma: 1 02.08.2016, 07:41:23
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Kdo jiný by měl mít děti než ti, kteří je chtějí.Sml16

    superkarma: 4 02.08.2016, 07:27:27
  25. avatar
    [6] Ni-ka [*]

    Nechápu, proč o tom vykládá okolí:)))Prostě, když dítě chci a partner s tím souhlasí, bydlí spolu, jde jim to spolu, mají se rádi, tak ať si mimčo udělají. No ale pokud to je jen takový hec, jakože je nám fajn - po 2 měsících musí být jinak by se rozešli, co ještě nemáme???? Mimino. Znám lidi, kteří po půl roce začali plánovat svatbu, no a vyšlo jim to - jsou spolu 30 let. Někteří jedinci spolu chodí 10 let, vezmou se a do půl roku se rozvádí. Já bych do toho po dvou měsících určitě nešla (záměrně), navíc nevím kolik má slečna let. No a pokud už teď počítá s tím, že ji a mimčo přítel opustí - tak do toho už bych asi vůbec nešla. V příspěvku 3 se píše, že to pánovi a paní vychází už 20 let a to se znali 3 měsíce:)))Což je super.

    1. na komentář reaguje risina — #12
    superkarma: 5 02.08.2016, 07:15:20
  26. [5] Rikina [*]

    "Pracovat na dítěti" - to je tak pitomá fráze, tohleto, kdo to vymyslel? Sml80 No a k obsahu - to dítě si to nezaslouží, aby mělo takové rodiče. Kdyby si lidi všeobecně lépe plánovali početí potomků, jednak by nebyla planeta přelidněná, druhak by výrazně ubylo samoživitelek, brečících, jak nemají na suchou vodu. Sml24 Jistě, jsou na světě oblasti, kde se to nijak neřeší a potomstvo se neplánuje. Prostě přijde na svět a až pak se ho rodiče snaží nějak uživit. A Unicef fotí ty dojemné fotky hladovějících dětí... ale to už bychom byli někde jinde. Stručně řečeno, jo, je to holý nerozum a nadšení v oparu růžové zamilovanosti. Sml68

    superkarma: 9 02.08.2016, 07:14:00
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Rozumné to v žádném případě není. Ona prostě dítě chce a asi počítá s tím, že pokud to s partnerem nevyjde - nevadí. Dosáhla svého. Teď je ve fázi zamilovanosti, kdy nevidí nedostatky. Její věc, pokud touží po neúplné rodině.Sml80

    superkarma: 3 02.08.2016, 06:29:14
  28. [3] karitavdf [*]

    Moje žena otěhotněla tři měsíce po našem seznámení,po půl roce jsme se vzali a minulý měsíc jsme oslavili 20.výročí svatby...Sml24Nic jsme neplánovali,prostě se to takhle sešlo a vyšlo to.Jestli to byla náhoda nebo štěstí opravdu nevím,ale je to tak.Sml16

    1. na komentář reaguje kantor10 — #14
    superkarma: 10 02.08.2016, 02:04:16
  29. [2] iřka [*]

    peetrax — #1 souhlasím

    superkarma: 0 02.08.2016, 00:16:43
  30. avatar
    [1] peetrax [*]

    Sml28 Zjevně o tom není moc přesvědčená, když řeší reakce okolí. Ta ať ještě radši počká, pořídit si dítě není to stejné jako pořídit si třeba andulku.

    1. na komentář reaguje iřka — #2
    superkarma: 4 02.08.2016, 00:09:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme