Sto dní před oficiálním zahájením olympijských her v Riu de Janeiru přichází společnost Procter & Gamble, poskytující svým zákazníkům výrobky značek Tide®, Pampers® nebo Head & Shoulders®, s novým videem „Strong“, které navazuje na oceňovanou kampaň „Děkuji, maminko“.

Děkuji, maminko

Po úspěchu dřívějších spotů společnosti P&G, „Pick Them Back Up“, „Kids“ a „Best Job“, jež sklidily nebývalý úspěch a staly se jedněmi z nejsledovanějších videí olympijských her vůbec, se „Strong“ hlásí k jejich odkazu a zároveň nově upozorňuje na klíčovou roli maminek v životě každého z nás. Video „Strong” nám připomíná každodenní odvahu našich maminek, díky níž nalézáme sílu překonávat všechny životní překážky.

Film sleduje osudy čtyř sportovců a jejich maminek během cesty za olympijským snem. Přibližuje malé i velké okamžiky v životech hrdinů a ukazuje, jak jim neobyčejná podpora matek dává sílu čelit jedné z největších sportovních výzev. Pro zhlédnutí videa „Strong“ navštivte prosím následující odkaz: www.youtube.com/watch?v=fMTWqgx-4Ds.

Děkuji, maminko

Moje maminka pro mne byla vždy velkou inspirací,” svěřuje se Barbora Špotáková. „Bez její opory a důvěry bych se nikdy nedostala tam, kde jsem teď. Jsem moc ráda, že mohu reprezentovat společnost P&G, protože si uvědomuje, jak velkou roli sehrávají maminky v našich životech. Maminka mi velice pomohla, když jsme se přestěhovaly do Prahy a vše pro mne bylo nové. První roky bez prostředků a v novém prostředí náš vztah utužily asi nejvíce. V tu chvíli jsme se musely spolehnout jedna na druhou a být si navzájem oporou. Když něco takového překonáte, jste právě o to silnější než vaše soupeřky na stadionu.“

Děkuji, maminko

Režie videa se zhostil hollywoodský režisér Jeff Nichols. Ten má na kontě například nedávno vzniklý a hojně diskutovaný snímek Midnight Special. Video Strong bude k dispozici ve dvouminutové digitální verzi nebo ve zkrácené podobě, která se objeví na televizních obrazovkách ve více než třiceti zemích světa.

„Tato kampaň nese jasné poselství – za každým sportovcem stojí úžasná máma,“ říká Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer. „Proto jsme se rozhodli podporovat maminky olympioniků a jsme hrdí, že jim naše produkty pomáhají na cestě za olympijským vítězstvím. Když vidíme, jak statečné maminky jsou a co všechno pro své děti obětují, rozhodli jsme se naší kampaní vyzvat všechny, aby se připojili a společně s námi poděkovali za nepostradatelnou roli, kterou hrají v našich životech.“

Děkuji, maminko

V souvislosti s olympijskou kampaní P&G je každoročně zveřejněn i průzkum značek, jako jsou Bounty® nebo Pantene®, který napomáhá společnosti vylepšovat produkty tak, aby co nejlépe vyhovovaly všem maminkám i rodinám. Tento rok vůbec poprvé značky společnosti P&G odhalí výsledky průzkumu v “Celosvětovém reportu zaměřeném na maminky”. Ty přináší nový pohled na to, co znamená být mámou v současném světě. Některá z hlavních zjištění jsou:

Nejde pouze o to, co matky říkají nebo co dělají, záleží na tom, jaké skutečně jsou

  • 86 % maminek si přeje, aby děti cítily jejich přítomnost a vliv jejich výchovy, i když nemohou být spolu
  • 67 % maminek říká, že mnohem důležitější, než vědět o každém kroku svého dítěte, je být mu dobrým vzorem
  • Většina žen říká, že poté, co se staly matkami, si svých vlastních maminek váží mnohem více než dříve a uvědomují si jejich trpělivost (54 %), empatii (42 %) a emocionální sílu (41 %)

Mateřství je výzva, se kterou se maminky dokážou popasovat

  • 64 % maminek je přesvědčeno, že mateřství je nyní o mnoho složitější, než bylo v minulosti
  • Skoro všechny maminky (97 %) přiznávají, že vůbec netušily, jak těžké mateřství bude, a většina z nich potvrzuje, že poté, co se staly matkami, musely vyvinout neobyčejnou emocionální sílu
  • Ty, které se den co den starají o své děti (54 %), si myslí, že dokážou úspěšně vést své rodiny (81 %)

Kompletní výsledky výzkumu budou zveřejněny k nadcházejícímu Dni matek.

Děkuji, maminko

Protože chce společnost P&G poskytnout všem maminkám po celém světě to nejlepší, značky firmy P&G budou doprovázet olympioniky i jejich maminky na jejich cestě na letošní olympijské hry 2016 v Riu de Janeiru. P&G je partnerem 21 zemí světa, mezi které patří například Kanada, Čína, Francie, Německo, Japonsko, Velká Británie, Spojené státy či hostitelská země, Brazílie. Společně s nimi navázala partnerství i česká sportovkyně s maminkou.

  • Barbora Špotáková (česká oštěpařka a dvojnásobná olympijská vítězka), která je sama maminkou, a její maminka Ludmila Špotáková
  • Ashton Eaton (USA, zlatý olympijský vítěz v desetiboji) a maminka Roslyn Eaton, kteří jsou sponzorováni značkou Gillette®
  • Jessica Ennis-Hill (UK, zlatá olympijská vítězka v sedmiboji), která je sama maminkou, a její maminka Alison Powell, sponzorované značkami Pampers® Olay® a Venus®
  • Jaqueline Carvalho (Brazílie, olympijská vítězka ve volejbale), která je také maminkou, a její maminka Josiane Costa

Protože si společnost P&G váží neobyčejného úsilí sportovců na nejdůležitější sportovní události vůbec, připravila pro sportovce i jejich rodiny unikátní prostor „P&G Rodinný dům“ v Riu de Janeiru, kde si budou moci vychutnat chvíle odpočinku a užít si výjimečnou péči poskytovanou značkami Pantene®, Gillette® a Head & Shoulders® a také využít zdarma služby prádelny Tide®.

http://www.pg.com

Reklama