Vztahy

Nejlepší holky zůstávají na ocet. Ale proč?

Proč ty nejúžasnější holky zůstávají na ocet? Nebo: Proč si nabrnknou týpky, které jim nesahají ani po kotníky? Co dělají špatně? Čím se provinily, že mají v životě takovou smůlu? Copak je to spravedlivé?

Pro příklady nemusím chodit daleko, několik takových žen mám kolem sebe. A můžu svědomitě prohlásit, že to opravdu nejsou žádné „husy“, které by přebíraly, až by přebraly.

leave

Třeba taková Pavla.

Je jí třicet, je moc hezká, milá, má vysokou školu, ale fyzické práce se rozhodně neštítí. Od malička byla zvyklá makat u koní, starat se domácí zvířata a být samostatnou jednotkou, jak se říká. Udělala si řidičák na kamion a probrázdila s ním (sama) celou Evropu.

Teď už by se ráda usadila a žila „obyčejný“ poklidný život. Dokonce si začala plnit svůj velký sen. Postavit si malý domek se zahradou, mít spoustu zvířat, fajn chlapa a rodinu. Postavila malý domek, pořídila zvířata a k dokonalému štěstí už jí chybí jen zasadit strom (už ho má vyhlídnutý) a zplodit potomka.

Jenomže k tomu by musela mít vhodného partnera. Ten, se kterým momentálně žije, je rozvedený, má dvě děti a o dalším sňatku, natož o dítěti už nechce ani slyšet. Je to sobec, kterému vyhovuje, že má mladou milenku, která skáče tak, jak on píská.

Ale Pavla ho nepošle k vodě, jak bychom jí všechny nejradši poradily, stále věří, že si to její milovaný ještě rozmyslí, nebo se nechá k dítěti „ukecat“.

Nenechá, a pokud ano, při nejbližší příležitosti bude mít na talíři, že on dítě nechtěl, a když si ho umanula, ať si poradí sama. Koneckonců, vždycky to dokázala.

Je to začarovaný kruh.

Sama z vlastní zkušenosti vím, že rady zvenčí jsou k ničemu. Člověk si to musí odžít sám, nabít si ústa, aby mu došlo, že udělal chybu.

Ale není škoda toho času?

Čtěte také:

   
12.12.2014 - Láska a vztahy - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [31] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #29 jenze s tebou je radost byt. Sml22

    superkarma: 0 15.12.2014, 01:15:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    v.poho — #28 A na tom něco je.

    superkarma: 0 14.12.2014, 09:37:27
  2. avatar
    [29] Suzanne [*]

    Rikina — #27 Možná je jich málo, ale těch hodně samostatných ženských taky není tolik, aby nebylo možné najít partnera. Nekteré třeba najdou v zahraničí, to je fuk, ale jde to. A očekávání... my žijeme normálním rodinným životem, jeho děti, moje, dům, splněné sny. Kdybychom se potkali dřív, meli bychom ty děti zřejmě spolu. Je to jinak, ale nikomu to nevadí. Jen tím říkám, že to jde. A holka z článku mi přijde v pohodě, rozhodně bych jí nepodsouvala to, co tu vydedukovali někteří diskutující. Prostě je taková, jaká je a v tuto chvíli žije s ne-vhodným partnerem.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #31
    superkarma: 0 14.12.2014, 09:36:48
  3. avatar
    [28] v.poho [*]

    Rikina — #27..ona je otázka, jestli by, pokud by příliš sestoupila ze svých představ a přijmula někoho, kdo jí nemá co nabídnout, byla šťastnější. Ale to je otázka jenom pro ni a ne pro její okolí. Pokud si odpoví, že ano, tak jo, tak si to prostě podělala sama.

    Já sama za sebe vím, že v polovičatém vztahu bych šťastná nebyla. Pro mě by zůstat sama byla ta lepší volbaSml24.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 0 13.12.2014, 10:01:43
  4. [27] Rikina [*]

    Suzanne — #25 jednak takových mužů je málo, no a potom taky ta žena sama by měla vědět, co vlastně od toho chlapa očekává. Sml80

    Mám takovou ségru. Vzdělanou, znalou cizích jazyků, šikovnou, úspěšnou, zcestovalou a i k tomu domu se dopracovala. Ale blíží se jí padesátka a dosud je svobodná a bezdětná, ačkoli zájem o ni byl, jenže byla to ona, kdo ty pány postupně odmítal, protože jejich představy o společné budoucnosti byly velice odlišné od těch jejích, nebo - u některých - měla pocit, že jí právě jaksi nemají co nabídnout. A že ona by musela obětovat příliš mnoho ze svého životního stylu a příliš ty svoje představy překopat a přizpůsobit, aby se do nich ten muž vešel. Což se jí nechtělo, neviděla důvod, proč by to měla dělat. Teď je zasnoubená, ale pán je cizinec, žijí každý v jiném městě, a každý svůj život, a jen se setkávají. To je patrně ten důvod, proč jsou spolu schopni být - protože se vídají málo. Sml57 Pokud vím, on ani na vteřinu neuvažoval o tom, že by se přistěhoval do jejího domu na vsi, a ona zas nechce do jeho bytu ve velkoměstě. Vzájemně se navštěvují, a tak to oběma vyhovuje. To ovšem není úplně schůdný model pro slečnu, která chce mít rodinu, děti... jako výše popisovaná Pavla. Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #28
    2. na komentář reaguje Suzanne — #29
    superkarma: 1 13.12.2014, 08:58:43
  5. avatar
    [26] Suzanne [*]

    Suzanne — #25 Jasně - je ráno, to se pak duše stává přízí Sml30 Spřízněná, samozřejmě.

    superkarma: 0 13.12.2014, 08:00:43
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    Rikina — #23 Zde bych si to dovolila upřesnit. Chlapa nemusí potřebovat jen na plození, když zvládne všechno sama. Co třeba jako PARTNERA? Zpřízněnou duši, které nepotřebuje dokazovat, že to či ono neumí, proto ho nutně potřebuje? Před deseti lety bych nevěřila, že to lze, ale ano, lze to. Mám chlapa, kterého "nepotřebuju". Uplatím bydlení, jsem spokojená se svojí prací a jsem i ráda sama se sebou, dokonce ani na plození ho nepotřebuju. Přesto jsem vím, proč s ním jsem. Ač jsem nepostavila dům, byla bych i bez něj naprosto soběstačná. Jen jsem prostě vedle něj šťastnější než sama, považuju to za zázrak a dar.

    Jen dodávám - taky jsem typ ženy, které se 90% mužů děsí. Podle vyjádření emotivního vyjádření Mickeyho níže se už nedivím, že se mě prostě někteří báli. Sml30 Někdo má prostě pocit, že když baba zaparkuje kamionem, už jí nemá co dát. Má. Ale musí mít co.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #26
    2. na komentář reaguje Rikina — #27
    superkarma: 3 13.12.2014, 07:58:42
  7. [24] Rikina [*]

    Jinak teda, upřímně řečeno, ta Pavla - dle článku má vysokou školu, takže studovala cca do 23 let, pak brázdila Evropu v kamionu, a současně u toho stíhala makat u koní a postavit dům, starat se o zvířata, to všechno do třiceti - slečna má patrně v zadku vrtulku, aby tohle všechno stíhala. To není ženská, to je přírodní úkaz. Sml57 Před takovými uteče každý, taky bych zdrhala. Sml24

    superkarma: 0 12.12.2014, 23:19:26
  8. [23] Rikina [*]

    Tak to jsou ale dva extrémy. Žena, která s rukama v klíně čeká, až pro ni někdo postaví dům a zasadí strom, a pak teprve s tím dotyčným eventuálně i zplodí syna, pokud to bude vypadat, že je pán všechny uživí, nebo opačný pól, kdy žena sama postaví dům a zasadí strom, a muže chce jen na to plození a jinak aby jí do ničeho nekecal, protože ona má své představy. Sml80 Ono to chce nějakou rozumnou střední cestu. Jenže když už ta žena X let žila sama, obvykle se jí nechce přistupovat na nějaké kompromisy, jednak na to není zvyklá, a druhak má pocit, že k tomu není důvod, že přece doteďka bylo všecko po jejím a sama si všechno řídila a organizovala, tak proč najednou brát na někoho ohled. Jenže bez toho to nejde. Leda by si k sobě našla někoho, kdo chce být ovládán a dirigován, ale zas takový muž těžko může imponovat dámě podobného kalibru. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 0 12.12.2014, 23:13:40
  9. avatar
    [22] Suzanne [*]

    v.poho — #18 Kadla — #17 Sml67

    superkarma: 0 12.12.2014, 23:02:00
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    peetrax — #20 Souhlasím.Sml22

    superkarma: 0 12.12.2014, 22:59:09
  11. avatar
    [20] peetrax [*]

    Karo Líná — #11 asi byses divila, jak je někdy těžké sehnat partnera, který člověku padne do noty, líbí se mu, pak z toho vzejde vztah atd. V každém věku, nejen kolem třicítky.

    Většinou se takhle nadřazeně ozývají ti, kteří nikdy takový problém neměli anebo mají velice krátkou a selektivní paměť. My ostatní spíše soucítíme a víme, že teorie je jedna věc a praxe bohužel jiná.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #21
    superkarma: 0 12.12.2014, 22:32:47
  12. avatar
    [19] Kadla [*]

    v.poho — #18 Sml67 100% souhlas

    superkarma: 0 12.12.2014, 20:42:34
  13. avatar
    [18] v.poho [*]

    Kadla — #17 Sml22Sml22Sml22 Asi tak nějak. To by taková žena mohla taky čekat do smrti a pokud by se náhodou dočkala, zase ji budeme označovat za zlatokopku.Sml57

    Jojo, taky jsem potrefená husa, ale nezdá se mi, že by tím Pohodář strádal nebo si snad nedejbože připadal k ničemu a méněcenný. Mickey Mouse — #13 Rovnoprávnou roli totiž může ( a má) mít, i když se k ženě přistěhuje, pokud je to ten správný vztah, ona se s ním o samostatnost a rozhodování ráda podělí. A jiné představy o životě? Tak snad vidí, že má (nemá) dům a zvířectvo a pokud mu to nevyhovuje, začne si s jinou.

    Můj chlap mi jednou řekl, že na to, aby si muž začal se samostatnou ženou s názorem, musí mít koule a dostatečné sebevědomí. A to není v tom, jak velké má svaly anebo umí řvát. To je v hlavě.

    1. na komentář reaguje Kadla — #19
    2. na komentář reaguje Suzanne — #22
    superkarma: 2 12.12.2014, 18:18:22
  14. avatar
    [17] Kadla [*]

    Mickey Mouse — #13No ale to máš moc černobíle pojaté. Já patřím mezi "potrefené husy". Po rozvodu jsem si vzala obří hypotéku, koupila hrubou stavbu malinkatého domečku, dostavěla, mám pět koček, zahrádku atd. Kdybych měla čekat, než potkám nějakého chlapa, abych se k němu mohla nastěhovat nebo aby mi ten domeček/byt koupil či postavil, tak bych mohla dodnes (a je to už 9 let) bydlet pod mostem... A nepřipadám si, že by mě nikdo nechtěl, přestože jsem, jak říkáš, samostatná. Ani mě nikdo neobchází obloukem. Tak to asi s těmi samostatnými ženami nebude tak zoufalé Sml30

    1. na komentář reaguje v.poho — #18
    2. na komentář reaguje Suzanne — #22
    superkarma: 4 12.12.2014, 17:18:00
  15. avatar
    [16] *Lefff* [*]

    Karo Líná — #11 Souhlasím. Sml22

    superkarma: 0 12.12.2014, 14:48:32
  16. [15] cilani [*]

    Karo Líná — #12 jj, když jsem poznala přítele, taky mi říkal, že děti nechce.. má již dvě a o obě se stará, s matkama vychází přímo ukázkově.. (holt když byl mladej, byl blbej a zbouchl babu - postavil se k tomu čelem, druhé dítě bylo s manželkou i když nečekané..) Teď by si i dítě pořídil, ale ví, že já nejsem ještě rozhodnutá, tak to nechává na mě.. Podstatné je, že tohle jsme si vyřešili hned ze začátku a případné změny provedeme až po oboustranně vyhovující domluvě.. Sml80

    superkarma: 0 12.12.2014, 12:50:39
  17. [14] MaVy [*]

    chlap takovouhle samostatnou, už dopředu všechno udělající ženu nechce, připadal by si k ničemu a není se co divit Sml80

    superkarma: 0 12.12.2014, 10:58:11
  18. avatar
    [13] Mickey Mouse [*]

    Takovou "úžesnou" ženu by většina mužů obešla obloukem. Protože ona je taaak samostatná a taaak všemu rozumí, že chlapa nepotřebuje.

    Tak ať si napřed milá Pavla ujasní, proč vlastně chlapa chce. Co mu nabízí? Že se k němu bude chovat jako k méněcennému, nesvéprávnému, zbytečnému "přívažku"? Že ho kdykoliv odbude se slovy "nepleť se mi do toho, já tě nepotřebuju"?

    Ačkoliv nesnáším nesamostatné ženy, přesto bych Pavlu také nebral. Partnerovi totiž musí nabídnout ve svém životě rovnoprávnou roli. A to znamená například počítat s tím, že partner bude mít jinou představu o "malém domku se zahradou", o "spoustě zvířat" a o společném životě.

    1. na komentář reaguje Kadla — #17
    2. na komentář reaguje v.poho — #18
    superkarma: 3 12.12.2014, 10:08:00
  19. [12] Karo Líná [*]

    A moc nechápu, proč je partner Pavly v článku nazvaný sobcem. V čem se chová sobecky? Pokud Pavle hned na začátku vztahu řekl, že už se znovu ženit nechce a dvě děti z prvního manželství už mu taky stačí, naopak se zachoval úplně férově a že s ním Pavla zůstává, je čistě jen její problém Sml22 Sobecky se chová ona, když čeká, že on kvůli ní změní názory.

    1. na komentář reaguje cilani — #15
    superkarma: 3 12.12.2014, 09:24:07
  20. [11] Karo Líná [*]

    cilani — #7 Sml67

    Když já nevím, ono to s tím přívlastkem "nejlepší" nebude tak žhavé. Jako nejlepší a nejúžasnější je vidí jejich nejlepší kamarádky, popřípadě vlastní rodiče, a tam je to vnímání poněkud neobjektivní Sml32

    Pár osamělých žen znám, některé byly samy vždycky, jiné měly krátké aférky (většinou se ženáči). Když jsem je znala krátce, taky mi přišlo neuvěřitelné, že tak hezké a schopné ženy nemají chlapa a rodinu, i když tolik chtěly. Čím víc jsem je poznávala, tím víc jsem chápala, proč to tak je. Taky bych s nimi nevydržela Sml80

    Jak už tady zaznělo, úžasní lidé většinou mívají úžasné partnery. A já prostě nevěřím tomu, že po všech stránkách skvělá 30letá holka nesežene adekvátního muže pro založení rodiny. Taková s tím problém nemívá Sml23

    1. na komentář reaguje *Lefff* — #16
    2. na komentář reaguje peetrax — #20
    superkarma: 2 12.12.2014, 09:13:13
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Pokud bych chtěla děti, nebyla bych s tím, kdo je nechce.

    superkarma: 2 12.12.2014, 08:48:50
  22. avatar
    [9] Suzanne [*]

    kaba — #3 Z vlastní zkušenosti vím, že slevovat není dobré. Sml80

    gerda — #1 Taky jsem potřebovala chlapa jen k tomu, abych nebyla sama. Jinak jsem vždycky všechno zvládla. Po rozvodu mi přišel do cesty chlap, který to má stejně, o to raději děláme věci spolu, zalíbily se mi jeho koníčky a jemu se zalíbilo, že se to zalíbilo mně.Sml30

    Ovšem já jsem nebyla tlačená touhou po dítěti. Nejdřív se Pavla musí oprostit od toho, že zrovna teď někoho potřebuje, a nebýt vedle člověka, který evidentně nechce sdílet její představy o životě.

    superkarma: 3 12.12.2014, 08:26:14
  23. avatar
    [8] Kadla [*]

    Rikina — #5Jojo, naprostý souhlas.

    superkarma: 0 12.12.2014, 07:59:18
  24. [7] cilani [*]

    Když mně nepřijde, že nejlepší holky zůstávají na ocet. Nejlepší holky v mém okolí mají super chlapa, se kterým se chystají nebo už založily rodinu.. ale své sny si neplní samy, jdou do toho právě s tím nejlepším chlapem. Mají nebo budou mít společné nejen dítě, ale i zážitky a vzpomínky třeba právě na to společné stavění domu. Sml80

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #11
    superkarma: 3 12.12.2014, 07:53:34
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Rikina — #5vítej, už jsem tě postrádalaSml36

    superkarma: 1 12.12.2014, 07:51:28
  26. [5] Rikina [*]

    Slečna Pavla už udělala všechno sama a na toho muže už jaksi nic nezbylo - jen to případné otcovství. A to je trochu málo. Sml80 Přijít do hotového, to by se mi taky nechtělo, bála bych se, že budu muset skákat, jak ten druhý píská, protože je to přece jeho dům, jeho zvířata a jeho představa o životě, a já bych byla jen ten kamínek, co má doplnit mozaiku? No, nic moc. Sml80 Ostatně i zde v diskuzi to již padlo - na takového muže by se hledělo jako na "příživníka", a má tohle nějaký zapotřebí? Proč? Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #6
    2. na komentář reaguje Kadla — #8
    superkarma: 0 12.12.2014, 07:38:07
  27. avatar
    [4] helikoptera [*]

    Já myslím, že to není pravda, že nejlepší holky jsou na ocet - já jsem šťastně zadaná již 8 let Sml30

    superkarma: 4 12.12.2014, 07:34:51
  28. avatar
    [3] kaba [*]

    protože se sebou nenechají orat? Na druhou stranu, nevím jestli bych raději neslevila, než být sama Sml16

    1. na komentář reaguje Suzanne — #9
    superkarma: 1 12.12.2014, 07:22:25
  29. [2] prototype [*]

    Asi proto, že jsou nejlepší. A muži se jich bojí Sml16

    superkarma: 1 12.12.2014, 07:13:41
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Tahle ženská si bez chlapa hravě poradí, potřebuje ho vlastně jen k tomu, aby nebyla sama. A on není tak hloupý, aby to nevěděl. Měla by ho vyrazit z domu, odpočinout si, srovnat si všecko v hlavě a pak si dát třeba inzerát do slušné seznamky. Příživníka sežene snadno všude, na seznamkách si může diktovat pravidla.Sml58 Anebo...může se nechat otěhotnět a mít dítě jen pro sebe.Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #9
    superkarma: 1 12.12.2014, 06:06:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme