Zdraví

Nejjistější cesta k plochému bříšku

břicho

Také se už dlouho pídíte po tom zaručeně nejúčinnějším receptu na ploché bříško? Podívejte se, jaké cviky označil za „zaručeně nejúčinnější“ tým amerických odborníků, když pestrou škálu cviků podrobil pečlivé studii.

Jízda na kole

Nejedná se o skutečnou jízdu na kole, tento známý cvik ji jen vzdáleně připomíná. Pokud máváte rukou, čtěte přesto dále. Možná zjistíte, že jste až dosud na kole „nejezdili správně“.

  • Lehněte si na podložku obličejem vzhůru, ruce si lehce přiložte na hlavu (spánky).
  • Přibližte kolena k hrudníku a zdvihněte lopatky ze země, aniž byste natahovali krk.
  • Napněte levou nohu a zároveň otáčejte hrudník k pravé straně tak, že přiblížíte levý loket k pravému kolenu.
  • Opakujte totéž i na opačných stranách, tedy napnout pravou nohu a pravý loket přiblížit k ohnutému levému kolenu.
  • Tyto šlapací pohyby opakujte zhruba patnáctkrát za sebou.

Cviky s gymnastickým míčem

Další účinné cviky na posílení břišních svalů můžete vykonávat v posilovně, kde vám jistě také ochotně poradí. Pokud se však v prostředí fitness center necítíte dobře, pořiďte si velký gymnastický míč. Další top cvik na posílení břišních svalů totiž můžete snadno provádět právě s tímto náčiním.

  • Lehněte si na míč tak, že se o něj opřete dolní částí svých zad a horní polovinou hýždí.
  • Zkřižte ruce za hlavou.
  • Pomocí břišních svalů zdvihejte trup z míče, přitom se snažte spodek trupu přitlačovat směrem dolů ke kyčlím.
  • Po celou dobu se pokuste udržet míč ve stabilní poloze, pohyb by tedy měl být co nejvíce plynulý.
  • Položte se zpět na míč, uvolněte břišní svaly.
  • Celý cvik zhruba patnáctkrát opakujte.

Se vzpřímenýma nohama

K tomuto vysoce efektivnímu posilovacímu cviku nepotřebujete nic jiného než místo na podložce, kam si můžete pohodlně lehnout.

  • Položte se na podložku obličejem vzhůru a zdvihněte nohy rovně do výšky s překříženými koleny.
  • Zatněte břišní svaly, zdvihněte lopatky z podložky a pokuste se hrudník přiblížit co nejblíže ke svým nohám.
  • Po celou dobu ponechte nohy vzpřímené v dané pozici.
  • Cvik opět přibližně patnáctkrát opakujte.

Jakkoli jsou popsané cviky účinné, nejdůležitější je vytrvalost. Tedy nikoliv počet opakování cviku, které zvládnete udělat „na jeden zátah“. Počítá se především pravidelnost, s jakou se dokážete posilování břišních svalů věnovat alespoň pár minut každý den. Po prvních pár dnech ještě nikdo neviděl výsledky, důležité je vytrvat.

Zdroj: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises.htm

Připravil server www.krecove-zily.cz

   
06.05.2009 - Hubněte - autor: (vek)

Komentáře:

  1. avatar
    [5] Avilo [*]

    Na můj špíček nic neplatí, i když cvičím sedy lehy každý denSml80

    superkarma: 0 21.06.2009, 20:47:48
  2. avatar
    [4] izis.80 [*]

    já vám nevim, s břichem jsem teda nikdy problém neměla, ale když vidim kamarádky co chudáci cvičej na břicho jak diví a furt vypadaj jak ve 4 měsíci, tak pochybuju, že ty co to maj tak divně narostlý s tim něco udělaj, vždyť i některý vychrtlý modelky maj pupek jak starosta.

    superkarma: 0 06.05.2009, 17:05:56
  3. avatar
    [3] Solei [*]

    bezva na blokaci páteře v krční oblasti

    superkarma: 0 06.05.2009, 13:22:13
  4. [2] 000444 [*]

    cvičím každý večer,ještě jsem si koupila zeštíhlující přípravek,a sice to provozuji pár dní,tak doufám,že se ale výsledek dostaví...

    superkarma: 0 06.05.2009, 13:20:49
  5. avatar
    [1] ToraToraTora [*]

    ....to by mě mohlo

    superkarma: 0 06.05.2009, 10:30:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme