Bulvár

Nejhorší nakupující jsou podle mě důchodci

Děkujeme za první příspěvek na dnešní téma, kterým je nakupování. Čtenářka Olga má špatné zkušenosti s důchodci. Myslíte si také, že jsou agresivní?

Mám jeden opravdu špatný zážitek z nakupování. Byla jsem s manželem a dětmi v supermarketu. Dcera s manželem se někam rozprchli a já postavila syna s vozíkem do uličky a poodešla ještě pro nějaké zboží.

Když jsem se vracela k synovi s košíkem, vidím že na syna najíždí pán v důchodovém věku. Syn stál a koukal, co se děje. Zavolala jsem na pána, co to dělá a on mi odpověděl, že chce projet a že klukovi říkal, aby mu uhnul a on kouká a nic.

Tak mu povídám, pane je to dítě a asi vás neslyšel. Důchodce se na mě rozkřikl, že je to sice dítě, ale debilní. Než jsem se stačila nadechnout pán si to prokličkoval k nejbližší pokladně a zmizel. Můj syn od té doby nechce zůstat s košíkem nikdy sám

Nejhorší nakupující jsou podle mého názoru důchodci a jsou velice agresivní. Stále nadávají na mladé lidi, ale oni sami se chovají jako hulváti.

olga

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.

Milá olgo, jsem ráda, že jste otevřeně řekla svůj názor. Mám stejný pocit. Zvláště muži ve věku nad šedesát dokážou být neuvěřitelně zlí. Nevíte, milé ženy-in, čím to je?

Máte také nějakou nepříjemnou zkušenost z nakupování? Nebo vás naopak něco mile překvapilo?

Napište nám o svém zážitku na

redakce@zen-in.cz

   
26.01.2010 - Blog redakce - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [163] esterka820 [*]

    měla kluka vzít sebou za ruku a né ho nechat u košíkuSml22,neplacenej nákup nikdo neukradneSml23.

    jsem ,sice mladá,ale invalidní a o slušnosti a hulvátství bych mohla napsat knihu...taky jsem důchodce-invalidní...Sml80možná trochu se zamyslet,naši rodiče jsou taky důchodci a my budem taky staříSml22!!!!

    superkarma: 0 08.02.2010, 12:53:00
  2. [162] ata2 [*]

    Já jsem zažila že se důchodci v obchodě mlátili berlama kvůli kuřecím čtvrtkám v kauflandu.

    superkarma: 0 05.02.2010, 19:09:29
  3. [161] magies [*]

    Sml80To nevím proč nemuže stát bokem skošíkem aby neomezoval druhy kupujícíSml31

    superkarma: 0 05.02.2010, 18:06:25
  4. avatar
    [160] OlgaMarie [*]

    syrrit — #106 Však jsi jejich kolektivu šéfovala!

    superkarma: 0 05.02.2010, 08:34:20
  5. avatar
    [159] átéčko [*]

    helča 65 — #156 Sml22 Z mladého hulváta vyroste starý hulvát!

    superkarma: 0 03.02.2010, 17:32:25
  6. avatar
    [158] Věrulinka [*]

    denkas — #157 helča 65 — #156 Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 03.02.2010, 13:47:39
  7. avatar
    [157] denkas [*]

    helča 65 — #156 Sml67Sml16 Taky si myslím ,že to je o lidech! a né o věku!

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #158
    superkarma: 0 03.02.2010, 13:28:12
  8. [156] helča 65 [*]

    Sml80Po přečtení většiny příspěvků se mi zatím nepodařilo zjistit, proč jsou důchodci považováni za nejhorší nakupující. Stále častěji se mi ale vybavuje přísloví: Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Sml16

    1. na komentář reaguje denkas — #157
    2. na komentář reaguje Věrulinka — #158
    3. na komentář reaguje átéčko — #159
    superkarma: 0 03.02.2010, 13:26:07
  9. avatar
    [155] átéčko [*]

    pujka — #154 Tak to jo. protože u nás nahází matky děcka do košíku, a hurá!!! A zapomínají u pokladny říct, že děti už něco spapaly. Nemám ráda ohmatávače. To by mi vadilo, kdyby se mi sápali po břiše...Sml31

    superkarma: 0 01.02.2010, 20:07:35
  10. avatar
    [154] pujka [*]

    átéčko — #153 Je snad jasné, že košíky mají jisté přihrádky či sedátka pro mrňataSml30 a navíc tu 1 housku co žižlá vždy poctivě zaplatímeSml22.

    Nikdy jste se nesetkala s lidí typem "ohmatávač"Sml57...já teda jo, rádi sem objímají a líbají a osahávají cizí lidi...pokud to jsou mí dobří přátelé...tak nic proti a i ti se zeptají zda mohou pohladit bříškoSml16

    1. na komentář reaguje átéčko — #155
    superkarma: 0 01.02.2010, 16:48:27
  11. avatar
    [153] átéčko [*]

    pujka — #152 Děcko nemá sedět v košíku, kde se dávají potraviny. A v žádném případě jíst to, co není ještě vaše!

    Asi fakt vypadáš jako exot, že ti chtěli i břicho hladitSml67

    1. na komentář reaguje pujka — #154
    superkarma: 0 01.02.2010, 14:49:30
  12. avatar
    [152] pujka [*]

    Často se mi stává, když posadím malého (2 roky) do košíku a otočím se do regálu pro zboží...najednou se zjeví důchodkyně (cca 65 let) a začne mi dítě v košíku otlapkávatSml23, tahat za tvářičky ....no to bych padla.

    A když drží malej v ručičce housku kterou s klídkem ukusuje...neváhá ta cizí paní mu ji vzít a začít jej sama krmitSml31.

    Když jsem byla ještě těhotná...vrhali se mi na břicho a chtěli jej hladitSml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #153
    superkarma: 0 01.02.2010, 11:49:37
  13. avatar
    [151] prece ja [*]

    pravda je , že mladí si starých lidí neváží. většinou. na druhou stranu, pokud někdo vystupuje stylem....já jsem starší a víc jsem toho viděl, tak mě holobrádku nepoučuj.....dost těžko si uctu získají.

    dělám na uřadě a musím říct, že hodně lidí , kteří jsou starší než já se takto chová.bývají arogantní a nerudní , většinou nejvíc spěchají a nechtějí si nechat vysvětlit , že to jak si to představují, tak to nejde. někteří si nechají poradit ( i když stylem....seš tu pro mě, tak makej a snaž se), ale někteří ani to .

    superkarma: 0 31.01.2010, 13:31:52

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [150] xenie [*]

    lleennaa — #30 http://www.dvdr.cz/zbozi_video.php?shop=vi&id_zbozi=17271

    superkarma: 0 28.01.2010, 21:11:50
  2. avatar
    [149] Alka1 [*]

    jiti — #148 Ježkovi voči, to jestli je někdo zakomplexovaný, nemá přece souvislost s věkem nebo kdy se narodil. Celou dobu se tady o tom bavíme. A jaká nejlepší léta, co je to za blbost, to se mají všichni nad 50 zastřelit?  Sml28

    superkarma: 0 28.01.2010, 17:17:41
  3. avatar
    [148] jiti [*]

    Taky mám ten názor že nejvíc zakomplexovaných jedinců je mezi muži nad 50 let. Nevím jestli je to tím že svoje nejlepší léta zili v soudružizmu nebo je to prostě tím věkem.

    1. na komentář reaguje Alka1 — #149
    superkarma: 0 28.01.2010, 16:19:13
  4. avatar
    [147] wich [*]

    Na druhou stranu, jak si lidé zvolili, tak mají. Nechávají se nachytat

    na laciná gesta soudruhů či přebarvených soudruhů o zvýšení rodičovského, nemocenské, soc. dávkek...

    přičemž na to není z čeho brát, takže opět to zaplatí pracující Sml80 Nízká volební účast je taky znamením, jak je těm lidem republika u prd.le.

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:53:12
  5. avatar
    [146] wich [*]

    denkas — #145 Proto tvrdím, že je zde potřeba vláda odborníků, kteří jsou úspěšní ve svém oboru, zajištění, aby v parlamentu vytvářeli zákony pro funkční stát, a nezabývali se většinu pracovní doby tématy jako nesmyslné zvyšování vlastního platu, cest do zahraničí, a jiné hlupoty, které ruinují státní rozpočet, ale jednoduché je, hodit to na občany - plaťte, plaťte, plaťte Sml31 Takovým typickým politikem byl tady v kraji Tošenovský, za jeho vlády Ostrava kvetla Sml80 Teď za soudruha jsme se zase zastavili.

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:51:47
  6. avatar
    [145] denkas [*]

    wich — #144 Jo o tom to je!! Kdyby! Jenže kde vzít někoho ,kdo tomu rozumí a hlavně kdo to chce dělat pro lidi a né jen pro sebe!Sml80

    1. na komentář reaguje wich — #146
    superkarma: 0 28.01.2010, 13:38:40
  7. avatar
    [144] wich [*]

    denkas — #142 Podnikatelé tady zaměstnávají značnou část obyvatelstva a stát je za to trestá. Už když si do firmy vezmu jediného člověka na výpomoc, musím za něj ročně platit nehorázné sumy. Stát takhle lidi NUTÍ k černému trhu, daňovým podvodům, krádežím Sml80 Kdyby ekonomiku státu dělali trochu vzdělaní lidé, kteří myslí pro stát, situace zde by se o mnoho zlepšila.

    1. na komentář reaguje denkas — #145
    superkarma: 0 28.01.2010, 13:31:52
  8. avatar
    [143] wich [*]

    jastura — #137 Konečně rozumně smýšlející člověk.

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:27:48
  9. avatar
    [142] denkas [*]

    wich — #140 No já bych to tak neřekla! Já bych to řekla obráceně! Né podnikatelé ,ale stát má v tom bordel! Stát to umožňuje tyto podvody! Ruku na srdce ,kdo z nás by to nevyužil! Sml80Ale to je prostě jedno s druhým! Nezaměstnanost ,neschopní politici,šidící podnikatelé, Já osobně nevim ,co má největší vliv na ten náš dluh,nejsem ekonom ,ani politik. Akorát vim ,že kdybych takto hospodařila já ,tak už sem bezdomovec! Ale co stát?! Fakt nevim ,jak toto jednou dopadne,ale dobře určitě né!Sml23

    1. na komentář reaguje wich — #144
    superkarma: 0 28.01.2010, 13:24:03
  10. avatar
    [141] Alka1 [*]

    Našla jsem zajímavý článek na téma mladí versus staří. Sml24

    http://www.senio.cz/index.php?w=art&id=798&rub=2&s=

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:15:18
  11. avatar
    [140] wich [*]

    Alka1 — #135 A tato doba, současně s výchovou z předchozí doby naučila lidi označovat podnikatele jako daňové podvodníky a tuneláře. Lidi, kteří dávají lidem práci. Myslíte si, že stát zaměstná všechny své občany? Rozhodně ne a proto trestá soukromé podnikatele vysokými daněmi a odvody za zaměstnance.

    1. na komentář reaguje denkas — #142
    superkarma: 0 28.01.2010, 13:15:08
  12. avatar
    [139] denkas [*]

    jastura — #137 Kolik má známej zaměstnanců!? Kolik to je měsíčně ,kolik ročně! A kolik je takovejch podnikatelů!! Tak si to spočítej kolik to je peněz! A lidi "normálně" zaměstnaní si musí zdanit každou korunu!! A když se dřou ,tak si bláhově myslí ,že se jim to jednou vrátí v důchodu!!

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:14:16
  13. avatar
    [138] denkas [*]

    Alka1 — #135 Věrulinka — #134 Sml67 SOUHLAS!!! Ve všem s váma souhlasim!!

    superkarma: 0 28.01.2010, 13:11:26
  14. [137] jastura [*]

    Věrulinka — #134 Zaujala mě ta část, že díky podnikatelům, kteří se snaží něco obejít je kasa prázdná. No, nepodnikám, ale myslím si, že kasa je prázdná hlavně pro to, že naši mocipáni si zvedají platy na neúměrnou výši s žádným rizikem zodpovědnosti, že státní zakázky jsou předražené.... Vezmu-li za příklad svého známého, který podniká - ano, dává zaměstnancům asi 2000 měsíčně na ruku na přilepšenou, ale státu odvádí dost nehorázné prachy na daních a dalších platbách. Vše je zdaněno x-krát - spotřební daň, DPH ...., co s tím nahoře dělají? mě už přešla chuť přispívat jim na ty jejich nenažraný pupky

    1. na komentář reaguje denkas — #139
    2. na komentář reaguje wich — #143
    superkarma: 0 28.01.2010, 11:32:58
  15. [136] jastura [*]

    sludka — #130 promiň za koš, chybička při klikání..Sml15

    superkarma: 1 28.01.2010, 11:25:25
  16. avatar
    [135] Alka1 [*]

    Věrulinka — #134 V dnešní ziskové době jsou důchodci prezentováni jako paraziti, které za sebou vláčí všichni pracující. Neustálé zveřejňování statistik, kde se píše, kolik důchodců musí živit jeden pracující a kolik jich přibylo, dělá z těchto lidí jen pouhá obtěžující čísla. Doba, ve které se vše přepočítává na peníze, tak šlape po důstojnosti lidí, kteří jsou závislí na sociálním systému. Sml31

    Tato doba dělá příživníky z lidí, kteří museli celý život pracovat a odváděli daně státu a nemohou za to, že se doba změnila a státní kasa je prázdná. Sml80

    Vždyť ze státní kasy jsou placeni i poslanci, státní reprezentace, miliardy za prohrané arbitráže, vytunelované banky...Sml28 

    Rozčiluje mě pak, když slyším, že staří zabírají mladým byty, místa v práci, místa v tramvaji, překáží při nakupování...

    Úroveň státu (společnosti) se pozná právě podle toho, jak se chová ke svému nejslabšímu článku - starým lidem, dětem a zvířatům. Sml15 Sml15 Sml15

    1. na komentář reaguje denkas — #138
    2. na komentář reaguje wich — #140
    superkarma: 0 28.01.2010, 08:29:49
  17. avatar
    [134] Věrulinka [*]

    Tedy to je počteníčko Sml15, mě se líbí nejvíce jak se někdo jenom umí ohrazovat výrazem,,ploštěnky a nízkým IQ čtenářek"Sml52, ale není to právě tak, že jenom ti s tím nízkým IQ se takto vyjadřují?

    Nebo to je ta,,úcta k lidem"?Sml80

    Již toto samotné vyjadřování o ostatních tady, napovídá o úrovni samotné pisatelce, či pisateliSml80

    Takto by se měli lidi vzájemně urážet a ponižovat, že?Sml80

    Ani nedomýšlím, jaký z nich budou důchodci, to bude tragédie pro lidi okolo nich Sml68, pro další generaci, i když ona v tom vyrůstá o to bude mít větší lokty, aby jste se jednou nedivili, jak oni budou jednat s vámi.Sml15

    Chvílemi při pročítání mám dojem, že by nás důchodce měl stát zastřelit, co? Aby se mladým žilo lépe.Sml52

    To je děsSml15

    Vše je v lidech, v každém jedinci, jak se chová, zda slušně, nebo je z něj hulvát, nic se nedá paušalizovat, či rozdělovat a nebo házet do jednoho pytle.

    Ale jedno vím jistě, ve větších městech, jsou lidi daleko více zlí, o proti venkovu, bohužel.A nezáleží na věku Sml23, když dokáží kluci ve věku 13 a výše, zabít svojí babičku pro pár korun, to je asi tak čím? Odpovím, špatnou výchovouSml68

    A oni ti důchodci, museli dřít, aby dneska měli důchod, to že je systém jiný, mladí si musí na svůj důchod šetřit, to nezavinili dnešní důchodci Sml80

    Šlo to z generace na generaci, mladí nevyčítali důchodcům-rodičům, že jsou důchodci Sml23, jako je to dnes, i tady z tý diskuze cítím, jak by nás měli odstřelit.Za co, za to že vás rodiče vychovali?Sml15Sml68

    Já nevím, ale vždyt i vaše rodiče jsou, či v dohledné době budou důchodci, taky je necháte raději odstřelit?Sml80

    Ale že dnešní důchodci, mámy s malými dětmi zaplatí činži za předražený byty, jak prohlásil pan Havel,,králíkárny" a zbyde jim pár korun na jídlo a všechno potřebný, to je hodně smutný, to nezavinili důchodci, aby vám tak leželi v hlavě.

    Pořád se tady píše, jak důchodci ráno stojí u obchodu, jak hlídají letáky se slevama, no je to smutný, oni nemají na drahý potraviny, ale čím to asi tak je?Sml80

    Ale když se někde otevíral příkladně nový obchoďák s elektronikou, lidi se málem ušlapali, rvali se o zboží, kolikrát to ukazovali v televizi, byli tam důchodci?

    NE nebyli, jenom mladí, ti staří na to nejen že nemají peníze, ale ani energii.

    To jsem byla zase já v úžasu, co lidi dokáží, pro pitomý video za zaváděcí cenu 500.-KčSml80

    A že podnikatelé nedělají daňový podvody, neříkám že všichni, ale většinově ANO, proto je taky ta kasa prázdnáSml80

    Zaměstnacům dají mimimální mzdu, aby nemuseli platit větší zdravotní a důchový pojištění a zbytek výplaty jim dávají na ruku.Sml80A proč asi, aby měli více pro sebe ze zisku.Sml80

    Jednou, moje generace se toho už nedožije, tady to bude vypadat a mladým a poctivým lidem, nezávidím Sml23Sml15, já je lituji, co je čeká.

    A ukamenujte mi, hlavně slušně, věřím, že jste byli všichni dobře vychovaní Sml67

    1. na komentář reaguje Alka1 — #135
    2. na komentář reaguje jastura — #137
    3. na komentář reaguje denkas — #138
    superkarma: 0 28.01.2010, 07:37:09
  18. avatar
    [133] wich [*]

    Není to o věku, je to o slušném chování, hulváti jsou v každém věku. Ale žel si všímám čím dál víc, že pro některé lidi je stáří jakousi povolenkou, chovat se neslušně a otevírat si ústa na lidi jen proto, že jsou mladí.

    superkarma: 0 27.01.2010, 17:06:01
  19. avatar
    [132] denkas [*]

    vodfon — #131 Sml67Sml67To bylo hezké!!

    superkarma: 0 27.01.2010, 11:22:01
  20. avatar
    [131] vodfon, kolie [*]

    Důchodci jsou stateční!

    1. na komentář reaguje denkas — #132
    superkarma: 0 27.01.2010, 04:57:33
  21. [130] sludka [*]

    13042000 — #78 13042000 — #78 13042000 — #78 13042000 — #78 13042000 — #78 13042000 — #78

    Jsem ráda, že i mladí jsou pozorní ke starším lidem. Také jsem to nemyslela, že by všichni mladí byli nepozorní vůči staším lidem. Hodně zákleží na výchově v rodině a ve škole. My se snažíme vštěoivat vnoučatou, aby byli nejen ke starším, ale celkem pozorní vůči lidem. Jsou zde i lidé zdravotně postižený, kteří potřebují naši pomoc.Sml22Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje jastura — #136
    superkarma: 0 26.01.2010, 20:01:17
  22. avatar
    [129] Suzanne [*]

    Jakej šel, takový potkalSml24

    superkarma: 0 26.01.2010, 18:47:20
  23. [128] mindulinka [*]

    I když jednou mě důchodkyně chtěla pustit sednout u doktora - měla jsem už 2měsíc vleklý zápal plic, a když slyšela s jakým funěním jsem se dovlekla do čekárny, tak mi i místo nabízela.

    superkarma: 0 26.01.2010, 18:04:49
  24. [127] mindulinka [*]

    Takže za to, že jsou někteří důchodci nerudní a hulváti může jejich stáří - že už jsou v důchodu??? No, když oni dnešní důchodci jsou v důchodu už od 50ti let. To nám se stát nemůže, že si v důchodu začneme připadat neatraktivní - v 70ti už s tím budeme smíření. Já jen stojím za názorem, že když porovnám vzorek nakupujících - tak z nich vyjdou nejhůře důchodci. Tím ovšem nechci říct, že se tak chovají všichni. Moje tchýně - teprve do důchodu půjde - ale slova typu: akce, levně, lidl,kaufland - jsou na ní jako magnet. A pak se ještě chlubí, jak byla první s vozíkem. Ježíši to bude protivnej nakupujícíc důchodce.

    superkarma: 0 26.01.2010, 18:02:23
  25. [126] RKD [*]

    Já si na důchodce stěžovat nemůžu ani na nákupech ani nikde jinde. žiji na sídlišti, kde jsou hlavně maminy s dětma a důchodci (pracující jsou h¨lavně  v práci Sml30) a myslím si, že zatím bez jakýchkoliv střetů. Naopak babičky jsou milé, zeptají se jaké to je, s dvouma takovýma prckama zavzpomínají, když ony měly děti, já jsem ráda, že s nimi pokecám. U doktora mě dokonce jedna babička pustila a ostatní ve frontě taky překecala, aby tu "maminku" s tím miminkem a bříškem pustili, aby chudinka nemusela čekat Sml79 a jednu paní, co mě pustit nechtěla, vzala za ruku a řekla, že si spolu popovídají než mně vyšetří malého Sml52 paní asi šťastná nebyla, ale pak se smála taky. Myslím, že je to v lidech, u starých lidí se jen ty vlastnosti víc přiostřují. Míň jím záleží na tom, co si pomyslí okolí. spíš někdy, když luští ty slevy anebo nakupují prošlé zboží mi je jich líto. Kolikrát jsem nějaké těžkojdoucí paní nabídla, že jí svezu nákup pod kočárem apod. naše důchodkyně v baráku se mi zas nabídly s hlídáním. Chce to vůli na obou stranách a trošku empatie.

    superkarma: 1 26.01.2010, 17:59:46
  26. avatar
    [125] denkas [*]

    paníliška — #121 Sml67To máš pravdu! Mě se zas jednou stalo.čekala jsem frontu na košík-už je to dlouho-a když konečně na mě přišla řada a odcházela jsem s košíkem ,tak se přihnala těhule a že jí ho mám dát! To sem fakt nechápala! Kdyby přišla do fronty ,tak bych ji bez řečí pustila před sebe,ale tohle! A já bych musela jít stát znova celou frontu!! To mě teda přišlo sprostý!Sml80

    superkarma: 0 26.01.2010, 17:19:52
  27. avatar
    [124] Bugy [*]

    13042000 — #100 Vždyť říkám, že jsou aspoň dva druhy důchodců - ti co mají zájmy a jsou dlouho mladí a pak ti, co jsou nespokojení se životem  a bez zájmu.

    Ale asi si ten přístup nesou  z mládí.

    Ale, že je to téma na diskuzi, že? Dá se probírat ze všech stran!

    superkarma: 1 26.01.2010, 17:12:11
  28. avatar
    [123] Suzanne [*]

    paníliška — #121 Inu ba právěSml30

    superkarma: 0 26.01.2010, 16:33:08
  29. avatar
    [122] paníliška [*]

    Druhou

    superkarma: 0 26.01.2010, 15:59:29
  30. avatar
    [121] paníliška [*]

    Suzanne — #120 Štěstí, že u sebe běžně nenosíme pistole. Sml30

    Máš pravdu, hodně je to opravdu o tom, jak se do lesa volá.... A na ruhou stranu je dost Matek, na jejichž dítě se nesmíš ani špatně podívat, které s kočárem kličkují mezi regály a běda, když jim nejdeš z cesty. Sml32

    1. na komentář reaguje Suzanne — #123
    2. na komentář reaguje denkas — #125
    superkarma: 0 26.01.2010, 15:57:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme