.

Nejhorší místa pro první rande. Kam opravdu nechodit?

Vztahy

Nejhorší místa pro první rande. Kam opravdu nechodit?

Konečně se vyjádřil a pozval vás na první rande. Chcete ho poznat co nejlépe, popovídat si a něco o sobě zjistit. Jak si ale nezkazit první rande? Americký časopis Cosmopolitan vybral několik míst, které jsou nejvíc nevhodná pro první rande. Milé Ženy-in, třeba vám tyto rady k něčemu budou, a když ne, tak se třeba jen pobavíte. :)

1. Narozeniny přátel
Hurá, máte domluvené první rande! Ale vzápětí se dozvíte, že vás pozval na večírek, kde se zapíjí narozeniny jeho nejlepšího kamaráda. Narozeninová párty není tím nejvhodnějším místem na první schůzku, kde ho chcete co nejlépe poznat. Přiznejte si samy, není nic horšího než nuceně konverzovat s cizími lidmi, které vidíte poprvé v životě, zatímco on bude soutěžit na baru, kolik vypije panáků.

2. Kluby
Jste fanynka například kapely Kryštof nebo Chinaski, a už máte lístky? Vyrazte si na koncert raději s kamarádkou! První rande si v narvanému klubu stejně neužijete, zaprvé si nebude mít spolu kam sednout, a za druhé - místo rozhovoru na sebe budete jen křičet, protože se neuslyšíte...

3. Fast Foody
Řetězce rychlého občerstvení neboli fast foody jsou někdy fajn, ale ne jako místo pro první setkání, kdy máte v plánu si „svého vyvoleného“ pořádně oťuknout. Když vám navrhne fast food jako místo pro hlavní večeři, tak buď šetří, nebo to chce mít rychle za sebou... Navrhněte mu romantičtější místo!

4. Dům vašich rodičů
Máte v plánu ho pozvat do domu/bytu svých rodičů? To je opravdu troufalé. Jestli ho nechcete vylekat, tak na to hned zapomeňte. Na seznámení s rodiči je přece jen brzy, ovšem pokud neočekáváte, že vám na prst rovnou navlékne zásnubní prsten.

5. Posilovna
Fitness centrum nebo tělocvična je rovněž místem, kam se na první rande nechodí. Představte si, jak jste upocená a při běhu na pásu funíte... To přece nevypadá sexy!

6. Videohry
Váš vysněný protějšek miluje videohry, zatímco vy je k smrti nenávidíte! A on vás pozval, abyste sledovala, jak to natře svému nejlepšímu kamarádovi v zábavné střílečce. Omluvte se a raději rande odložte!

Která místa nejsou vhodná pro první rande podle vás?

   
14.04.2014 - Láska a vztahy - autor: Lucie Ulmanová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [49] Linde [*]

    margot — #44 Pentlička — #39 SStream — #41 cilani — #35 jééé, holky, naprosto mi mluvíte z duše! Ž-in jsem objevila tak před deseti lety, byly zde skvělé články, skvělé diskuze, fajn lidi. I když občas diskuze vyhrocená, tak se zde dalo čerpat tolik moudra, názorů a úhlu pohledu! Tehdy jsem i občas něco vyhrála za soutěže, ráda jsem psala na denní téma, diskutovala...a už delší dobu si říkám, čím to je, že to zde otevřu jen ze zvyku, přelítnu nápisy a krom diskuze s cestováním opět v klidu zavřu...co se dočtu zde, už jsem četla jinde a příspěvky v diskuzích jsou většinou jak odpovědi v mateřské školce...Tak to není jen můj pocit???To jsem upřímně ráda!Sml59 Nic to ale asi nemění na faktu, že Ž-in ztratila ten punc jedinečnostiSml15. Nic zvláštního tu není, žádné téma, nemá smysl pročítat denní příspěvky, protože nemají společné téma, aby se člověk podíval, jak se s tématem kdo popralSml80

    superkarma: 0 02.05.2014, 21:26:45
  2. [48] leontieen [*]

    gerda — #1 To samé v bledeěmodrém. Stejná zařízení jsou i v Česku a všude ve světě. I ten Cosmopolitan zde vychází.

    superkarma: 0 29.04.2014, 19:07:06
  3. [47] leontieen [*]

    Článek, který vznikl, aby v tom americkém Cosmopolitanu něco bylo napsáno. Ony ty redaktorky musí z něčeho platit složenky.

    Když se najdou dva lidé, kteří si rozumí, cítí k sobě vzájemné sympatie a mohou si věřit, tak to klape, i když se poprvé sejdou na jmenovaných místech nevhodných pro rande. A pokud ne, tak je nanic, že se poprvé sešli na některém z vhodných míst.

    Prostě, když to nezavoní a nezazvoní, tak je to nanic.

    superkarma: 0 29.04.2014, 19:00:13
  4. [46] pinokio [*]

    Pavla_b — #22 miluji její knihy, v nemocnici mi moc pomáhaly

    superkarma: 0 23.04.2014, 16:43:19
  5. [45] knihovna [*]

    Taky souhlasím s úpadkem. Včera jsem třeba poslala své psaní na nadhozená témata a jedno bylo \co jste dělali o víkendu. Tak jsem to napsala, co jsem dělala a editorka dne mi napsala, bohužel nehodíte se do editace. Tak nic, no, demotivující! Já se nezlobím, editorce jsem odpověděla, ale že se hodím, protože proto a ona mi odpověfěla: děkuji za pochopení Sml80 Takže jsem ukázkový případ blbého nápadu nedávát denní témata. Témata prostě,holky, vyschla Sml16.

    superkarma: 0 15.04.2014, 18:55:16
  6. avatar
    [44] margot [*]

    tak nějak s vámi holky musím souhlasit, za nějakých 14-15let na magazínu je to takové období vcelku na prd, čím byla ž-in odlišná, je kdesi v trapu - dřív jsem si bez magazínu nedokázala představit den, přijít aspoň na čumendu, poklikat zadarmoSml30 no, dnes mě sem prakticky nic netahne. denní témata už taky nejsou - motivovaly občas něco usmolit a mě i ke čtení a zjištění "různých pohledů na věc". takto je to jen pel-mel článků, co najdu téměř kdekoli - kdybych měla chuť a čas trávit jejich hledáním. dřív to tu byl rituál nad Hertou a dalšími atraktivními kousky, dnes jen honba za kliky a komentáři z musuSml80 no, mrzí mě to. snad se blýskne zas na lepší časy a snad to tu nakonec nebude jak u konkurence (propojené tu občas odkazySml30) - kde mrtvé duše klikají co měsíc kytičkySml30Sml30

    1. na komentář reaguje linde — #49
    superkarma: 0 14.04.2014, 23:11:23
  7. avatar
    [43] Suzanne [*]

    gerda — #40 Sml30

    superkarma: 0 14.04.2014, 18:30:11
  8. avatar
    [42] gerda [*]

    SStream — #41 jojo, na Hertu vzpomínám taky ráda, to už je letSml26 - byla jsem na pracovišti, kde jsem byla sama, neměla s kým promluvit. Tak jsem objevila ženu in, kde byly tehdy opravdu kvalitní diskuse - nehonily se body v soutěžích - takže diskuse byly opravdu "o něčem", nikoliv bezduché jednoslovné poznámky. Vím, že jsem asi porušovala nějaké pracovní předpisy, když jsem hledala únik v diskusi nesouvisející s povoláním, ale měla jsem po ruce pádný argument: vždyť já bych jinak asi zapomněla mluvit!!Sml52 Pracoviště plně automatizované, lidský faktor zatlačený docela dozadu a já kromě Dobrý den, prosím průkaz...jsem za celý den nic jiného neříkala. Tak abych dočista nezblbla, zkoušela jsem normální rozhovory jinde.

    superkarma: 1 14.04.2014, 18:24:24
  9. avatar
    [41] SStream [*]

    Pentlička — #39 Mě taky přitáhla Herta :-) a pak taky články a aktivity Míši Kudláčkové.  Ale hlavně asi společnost. Diskuze byly dle mého názoru na vysoké úrovni a pokládala jsem za příjemné i poučující se těchto účastnit. Ctila se tady čeština jako nikde jinde stejně jako úcta ke vzdělání (a vzdělaným). Ale souhlasím s Tebou, žena-in se měnila hodně a ne vždy to bylo k lepšímu. Jednou nahoře, jednou dole. Třeba to bude někdy zase fajn.

    1. na komentář reaguje gerda — #42
    2. na komentář reaguje linde — #49
    superkarma: 2 14.04.2014, 18:10:59
  10. avatar
    [40] gerda [*]

    Suzanne — #38 a tak nedělej, že nevíš, koho myslímSml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #43
    superkarma: 0 14.04.2014, 16:19:10
  11. avatar
    [39] Pentlička [*]

    gerda — #34 Já jsem sem přišla někdy v době, kdy tu každý den vycházela Herta - bylo to bezva, vtipné, prostě mě to přitáhlo. Dlouho jsem se ani neregistrovala, jen mě bavilo číst si diskuse pod články, nechtěla jsem ani zveřejňovat svoje názory, bavilo mě číst ty cizí. Bylo to neuvěřitelně obohacující, spousta zajímavých a různorodých ženských, se zajímavými a různorodými názory. Od té doby uplynulo takových 14 let - nevím přesně. Byla období, kdy se mi sem ani chodit nechtělo, pak se to tu zase zlepšilo. Teď momentálně to beru jako období, které je nic moc (hlavně ta kravská soutěž s klikáním, už aby to skončilo!!!), ale doufám, že zase dojde ke zlepšení. jinak se z ženy-in stane stejný dámský magazín, kam nikdo nechodí, protože tam nikdo nediskutuje. Doufám, že redakce opět zavede denní téma, to bylo fajn a proč rušit něco, co funguje? Ledaže by jim už došly nápady na denní témata, ale třeba zas přijmou nějakou tu novou krev. Bylo by mi líto, kdyby to tu skončilo, už jiný magazín tohoto typu neznám.

    1. na komentář reaguje SStream — #41
    2. na komentář reaguje linde — #49
    superkarma: 1 14.04.2014, 16:17:57
  12. avatar
    [38] Suzanne [*]

    gerda — #36 A tak já se považuju za sluníčkovou lidičku, přesto ráda čtu inteligentní články Sml57

    1. na komentář reaguje gerda — #40
    superkarma: 1 14.04.2014, 16:14:10
  13. avatar
    [37] gerda [*]

    cilani — #32víš, jde asi taky o to, jakou mají řadoví redaktoři svobodu slova. Ono to bude asi jako v každé současné firmě - musí být loyální. Na to, co tady probíráme, těžko kdo z redakce odpoví, pokud by to neměly být formální fráze, jinak si těžce naběhne.Sml80 Tak nějak si to představuju, když se zamyslím nad současnou atmosférou všech firem. Kdo dnes půjde proti rozhodnutí šéfa?Sml15 Takže dokud on neusoudí, že nejde tou nejlepší cestou, musí za ním všichni ťapkat i tou špatně zvolenou. Zažila jsem dost pracovišť, kde vládla pevná ruka.

    superkarma: 1 14.04.2014, 16:12:48
  14. avatar
    [36] gerda [*]

    cilani — #35 možná o to jde, mít tu jen sluníčkové lidičky, kteří si s ničím hlavu nelámou a mocinky se lovískují.Sml29 A neví, co je kritika.Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #38
    superkarma: 1 14.04.2014, 16:03:54
  15. [35] cilani [*]

    gerda — #34 no,teď se obmění čtenářky a budou tu jen drby a blbý kydy.. Ono záleží jen a pouze na redkaci a majiteli, jestli to nechá padnout do hnoje a přestane se to tu odlišovat od jiných magazínů.. ale o tom už je nejspíš stejně rozhodnuto.. prostě budou jen další z mnoha.. nuda, tuctovost.. zas to má plus.. nebudu zapínat komp jen proto, že mě zajímá, co je tu nového.. není proč..Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #36
    2. na komentář reaguje linde — #49
    superkarma: 0 14.04.2014, 15:40:04
  16. avatar
    [34] gerda [*]

    cilani — #30 jenže, jak už předtím nějaká čtenářka psala, tak žena in se odlišovala právě tím, že tu nebyly jen pel mel drby, ale i témata, některá k pobavení, některá k zamyšlení - to udržovalo pozornost, přitahovalo.  Já byla dokonce ráda i za témata konfliktní. Nejvíc mě štvou bezduché stereotypní reakce pod články či příspěvky, vyloženě jen kvůli tomu kliknutí. Přitom jsem si jista, že se počítají právě jenom mechanické kliky a nikdo se nezajímá o obsah. Ledaže by stanovili délku příspěvku podle znaků. Než jsem si všimla, že se kdysi soutěží, napsala jsem jednou do rubriky vlastní příspěvek, pravda, byl trochu delší...a jaké mé překvapení, když jsem ho četla po pár stránkách, zkopírovaný, s cizím nickem - čtenářce to vůbec blbé nebylo a klidně to tam prodávala jako svoje. Pochybuju, že za to dostala od redakce za ušiska.

    1. na komentář reaguje cilani — #35
    2. na komentář reaguje Pentlička — #39
    superkarma: 0 14.04.2014, 15:21:13
  17. avatar
    [33] samecka [*]

    gerda — #6 Sml52Sml52Sml52Sml57

    superkarma: 0 14.04.2014, 15:11:43
  18. [32] cilani [*]

    gerda — #26 jj, ten tu fakt chybí.. a všeobecně ti dřívější redaktoři.. nějak si redakce holt neumí udržet nějakou laťku a jde to k hnoju..

    Dříve se dalo diskutovat i s některými redaktory, teď se tu max. objeví ublížený výkřik, ale jinak nic, co by mě lákalo.. Prostě je to už jen tuctový magazín, kterých je všude habakuk..

    1. na komentář reaguje gerda — #37
    superkarma: 2 14.04.2014, 15:10:56
  19. avatar
    [31] samecka [*]

    Pavla_b — #22 já to saméSml67Sml67Sml67, ta ironie, ten nadhled Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 14.04.2014, 15:10:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] cilani [*]

    gerda — #24 tak majitelům určitě.. lidi holt maj rádi drby, takže kliků a tím i peněz z reklam budou mít více.. chodila jsem sem ráda právě proto, že mi to tu přišlo jiní.. teď už je to jen zvyk..

    1. na komentář reaguje gerda — #34
    superkarma: 1 14.04.2014, 15:06:31
  2. avatar
    [29] SStream [*]

    gerda — #27 přijmi mou omluvu za vynechání Tvého ctěného nicku :-) S Kobližkou a Torou jsem se tematicky scházela nejčastěji, tak snad proto právě ony. Jakuba je mi líto. Redakční příspěvky stály většinou za prd pokud se zrovna nejednalo o jeho reportáž nebo Sašin rozhovor. Onehdy jsem vzpomínala rozkošného "hajzlíka" Čejku, který mi zaručeně vždycky zvedl tlak Sml30 Dobrého půl roku jsem tady nebyla tak docela žasnu. Je mi to líto, bylo to bezva místo.

    superkarma: 1 14.04.2014, 14:51:06
  3. [28] Pavla_b [*]

    gerda — #26 Ale k čemu takový záměr? Takových bulvárů je plný internetSml80. Ž-in prošla mnoha změnami, ne všechny jsme považovala za šťastné, ale toto tu fakt ještě nebylo. Mám strach, že stálé čtenářky ubydou...

    superkarma: 2 14.04.2014, 14:44:04
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    SStream — #25 tož to prrr, něco jsem občas vyplodila i já, ale rozhodně jsem nečekala, že za to něco dostanu. A taky jsem většinou nedostalaSml30 Píšu lehce, nic mi to neudělá. Ale jakmile redakce přešla na tuhle inovaci, ňák se mi psát nechce. Výjimkou je dnešní příspěvek o Krylovi, nedalo se to přejít bez vzpomínky. A ta Demokracie se přímo nabízí.Sml57

    1. na komentář reaguje SStream — #29
    superkarma: 0 14.04.2014, 14:40:34
  5. avatar
    [26] gerda [*]

    Pavla_b — #23 já si myslím, že je to záměr, posilovat bulvární směřování magazínu. Když tu byl třebas... Jakub Kočí, bylo to zajímavější a ne tak plytké. A odešel. Přesto nebo proto?Sml57 Zajímalo někoho, že je to pár čtenářkám líto?Sml80 Jede se dál....Sml14, hlavně že se pilně kliká.

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #28
    2. na komentář reaguje cilani — #32
    superkarma: 2 14.04.2014, 14:37:53
  6. avatar
    [25] SStream [*]

    zenu-in vzdycky drzely nad vodou ty, co za drobný úplatek ve formě "výhry" sepsaly něco co mělo hlavu a patu a další holky si to sem chodily číst. Téma dne bylo taky jistou výzvou, komu se podaří vymyslet víc chytlavou blbinu. Třeba mě to bavilo a taková Tora nebo Kobližka byly soupeřky jež mají můj nejvyšší respekt. Byla to sranda. A když se ještě jednalo třeba o Tefal pánev - o tu jsem napsala články dokonce dva Sml30 Ale to byly dárky za práci. Teď se rozdávaj dárky za click, double click, "komentuji" a podobné sračky.

    1. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 3 14.04.2014, 14:35:27
  7. avatar
    [24] gerda [*]

    cilani — #21 položme se na otázku: komu to prospívá??Sml58

    1. na komentář reaguje cilani — #30
    superkarma: 0 14.04.2014, 14:34:16
  8. [23] Pavla_b [*]

    cilani — #19 Taky mi připadá, že se tu množí akorát příspěvky z bulváru, pod kterými nikdo nediskutuje. A redakci je to zatím fakt asi jedno.

    1. na komentář reaguje gerda — #26
    superkarma: 2 14.04.2014, 14:30:45
  9. [22] Pavla_b [*]

    RosaGloriaDei — #15 Betty McDonald a její úžasné knížky...asi špatně načasováno a nebo to prostě není zrovna to pravé pro tebe, ale já její knihy miluju a vracím se k nim často..i když to umím skoro zpamětiSml58

    1. na komentář reaguje samecka — #31
    2. na komentář reaguje pinokio — #46
    superkarma: 0 14.04.2014, 14:29:25
  10. [21] cilani [*]

    gerda — #20 a mezitím to vzdají ty čtenářky, kvůli jejímž komentářům mělo smysl sem chodit.. Jde to tu do kytek i kdyby tomu zůstali čtenáři, tak úroveň článků klesá tak dolů, že to za chvíli bude na úrovni Blesku ne-li níž..

    1. na komentář reaguje gerda — #24
    superkarma: 0 14.04.2014, 14:23:30
  11. avatar
    [20] gerda [*]

    cilani — #19 Hin sa hukáže - jen co skončí ta protahovaná a veselá jarní soutěžSml30.

    1. na komentář reaguje cilani — #21
    superkarma: 0 14.04.2014, 13:55:24
  12. [19] cilani [*]

    Ono je hlavně dobrý vidět, že redakci je to úplně šumák, co si tu o tom zmatku a nesmyslech myslí čtenářky... 80 % věcí tu už ani neotvírám..

    1. na komentář reaguje gerda — #20
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #23
    superkarma: 1 14.04.2014, 13:26:12
  13. avatar
    [18] gerda [*]

    RosaGloriaDei — #17 co třicet, doba, kdy se mi předčítaly tyhle knížky s obrázkama, je ještě delší!!Sml15

    http://nartaya.blog.cz/1301/tem-nejmensim

    superkarma: 0 14.04.2014, 13:08:59
  14. avatar
    [17] RosaGloriaDei [*]

    RosaGloriaDei — #15 Šla jsem teď  do ložnice pro fňukajícího syna a došlo mi, že vlastně kecám, že čtu docela dost, oba noční stolky jsou plné knížek, jen žánrově jsem se vrátila o víc než 30 let zpátky Sml30

    1. na komentář reaguje gerda — #18
    superkarma: 0 14.04.2014, 12:31:47
  15. avatar
    [16] gerda [*]

    RosaGloriaDei — #15 neboj, to přijdeSml16

    superkarma: 0 14.04.2014, 12:27:36
  16. avatar
    [15] RosaGloriaDei [*]

    gerda — #11 Když už vzpomínáš ty rodiče Sml16 Protože mamka byla v dávných dobách členem Klubu čtenářů, či jak se předplatné knih jmenovalo, měli jsme docela slušně vybavenou knihovnu i doma, dala mi dost dobrých tipů, ale navždy si budu pamatovat, jak mi nadšeně podsunula Vejce a já. Byla jsem sice už na gymplu (takže mi bylo něco mezi 14 a 18), ale celá knížka pro mě tenkrát postrádala jí tolik oceňovaný humor. Vlastně celá ne, já ji nikdy nedočetla, i když tuším, že teď už bych ji vnímala úplně jinak, jistá nechuť ve mně zůstala. A od té doby vím, že všechno má svůj čas....PS: ještě jsem pak dostala (nechápu proč) Co život dal a vzal...prý mi ji přinesl Ježíšek Sml57

    Mám-li být upřímná, knížky teď nečtu skoro vůbec, ne proto, že bych neměla čas, ale vždycky jsem bývala takový ten čtenář, co když se do něčeho zakousne, tak nepustí, dokud se nedobere konce. A to teď opravdu nejde, a tak radši brouzdám po Netu. Však ono přejde pár let a zase nebudu vědět, co s načatými večery...

    1. na komentář reaguje gerda — #16
    2. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #17
    3. na komentář reaguje Pavla_b — #22
    superkarma: 0 14.04.2014, 12:23:40
  17. avatar
    [14] gerda [*]

    buczeq — #13 Ameryka je zem neomezených možnostíSml34

    superkarma: 0 14.04.2014, 12:10:42
  18. [13] holedajan [*]

    Tohle snad nemůže nikdo myslet vážně. Sml30 Něco by mě ani ve snu nenapadlo, že to někdo může brát jako místo pro první setkání....

    1. na komentář reaguje gerda — #14
    superkarma: 0 14.04.2014, 12:00:35
  19. avatar
    [12] enka1 [*]

    Sml30Sml67všechny

    když koukám na výpis, kam vlasně jít?Sml54

    superkarma: 0 14.04.2014, 11:51:49
  20. avatar
    [11] gerda [*]

    RosaGloriaDei — #10 nééé, kraviny jsem nečtla nikdy, nevytahuju se, chraň bůh. Ale mám v sobě cosi, co varovně zablikalo, když se jednalo o literární vatu. Šla jsem od Mateřídoušky přes Pionýrské noviny až k Mladému Světu, který měl ve své době dobrou úroveň. Zažila jsem Lips Tulliana, výborný komiks (sehnala jsem i knihu později vydanou, z recese samozřejmě). Každý měsíc jsem číhala na nové číslo Repertoáru malé scény, díky níž jsem poznala třebas Camiho a jeho Minikomedie. Rudolf byl a je dobrý autor, Metráček bodoval i ve filmu. Teď toho holt vychází moc, pokud nejsou sečtělí rodiče, děcka mají smůlu, těžko se orientují, pokud si nedají poradit a nejdou do knihovny, kde se jim budou věnovat.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #15
    superkarma: 0 14.04.2014, 11:22:39
  21. avatar
    [10] RosaGloriaDei [*]

    gerda — #5 Ono je to těžko. Už teď má tento příspěvek devět komentů, já píši desátý. Co na tom, že si tady z toho děláme diskuzi, která vlastně s článkem vůbec nesouvisí? Účel je splněn...Jenže až nás to komentování pitomostí skutečně přestane bavit, a až skončí soutěž, rapidně klesne křivka sledovanosti, a pak to tady tvůrci webu mohou rovnou zabalit. Vzpomínáš, jaký rozruch svého času dokázalo vyvolat Kotě?

    A k těm časopisům - musím přiznat, že jsem na "takových" také vyrostla, i když tedy Bravo začínalo po revoluci vycházet spíš jako časopis pro hudební fanoušky, jestli si dobře vzpomínám. Mě víc lákala Dívka, pak i ten Cosmopolitan, jednu dobu jsem přešla od Stanislava Rudolfa, od nějž do té doby nebylo knížky, kterou bych nečetla, k Harlekýnkám. Mamka jen koulela očima, za co utrácím kapesné (respektive, utrácely jsme ho tak všechny, protože všechny tyto "super" věci byly dost drahé a v knihovně svéhu času nebyly, každá koupila něco, a pak jsme si to půjčovaly, bylo to čtení max. na jeden den). Nebyl internet a já jsem tenkrát snad ani ještě neměla občanku :-)

    1. na komentář reaguje gerda — #11
    superkarma: 0 14.04.2014, 11:14:34
  22. avatar
    [9] Suzanne [*]

    gerda — #8 Kruci, to by byl ale průser Sml35 Hlavně pro nás Sml30

    superkarma: 1 14.04.2014, 10:44:45
  23. avatar
    [8] gerda [*]

    Suzanne — #7 nonono, co když autorka tenhle převzatý článek mínila vážně?!Sml58

    1. na komentář reaguje Suzanne — #9
    superkarma: 0 14.04.2014, 10:35:57
  24. avatar
    [7] Suzanne [*]

    gerda — #6 Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje gerda — #8
    superkarma: 0 14.04.2014, 10:31:55
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Suzanne — #4 ano ano, je to ten styl. A pak by bylo možná dobré mít tu i rubriku se vtipy, protože by se tam uplatnil příklad ze života, jak píše ta dívenka, co čte Bravo a podobné hovadiny "milé Bravíčko, ráda bych si pozvala chlapce k nám do domu. Jsem ještě panna a chtěli bychom zkusit svůj první sex. Zde jsem si přečetla, že při prvním styku praskne panenská blána. NEPROBUDÍ TO RODIČE??"Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #7
    2. na komentář reaguje samecka — #33
    superkarma: 2 14.04.2014, 10:24:34
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    RosaGloriaDei — #3 idealistkoSml52 Cosmopolitan jsem jednou, je to dost dávno, z nudy listovala v kadeřnictví. Zděsila jsem se nad úrovní článků a ještě víc nad tím, že se radami v něm možná někdo začne řídit. Děsné kecy.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #10
    superkarma: 0 14.04.2014, 10:22:06
  27. avatar
    [4] Suzanne [*]

    Tohle vypadá spíš na bravíčko Sml58Sml24

    1. na komentář reaguje gerda — #6
    superkarma: 0 14.04.2014, 09:45:09
  28. avatar
    [3] RosaGloriaDei [*]

    gerda — #1 Co víš, třeba klesl věkový průměr čtenářek, tak je nutné rozšířit záběr informací Sml57 Nebo je to takový malý nepovedený pokus, jak poradit rozvedeným nebo vdovám, které již dlouho první rande neměly Sml32

    Možná by bylo v rámci "zemětřesení" užitečné k některým příspěvkům dát malou anketku, web by získal pár kliků navíc a ještě by se v redakci dozvěděli, jestli se vůbec najde někdo, koho podobný příspěvek alespoň minimálně zajímá. Neuvědomuji si, jestli datum narození je povinnou součástí registrace, ale už jen z komentů pod články (i když z těch povinných asi ne, to je pravda) se dá usuzovat, že dvanácti-patnáctileté holčičky chodí pro rozumy úplně jinam.

    A nebo se na konci dubna dozvíme, že dort se pejskovi s kočičkou příliš nepovedl a že to celé byl jen zbytečný Apríl Sml58

    1. na komentář reaguje gerda — #5
    superkarma: 7 14.04.2014, 09:01:27
  29. avatar
    [2] Altamora [*]

    Schůzka podle bodu jedna je naopak vhodná. Když je někdo schopen zlít se na prvním rande, když se chová nevhodně ve společnosti, tak to není ten nejlepší partner pro život a je zbytečné ztrácet s ním čas.

    superkarma: 0 14.04.2014, 08:48:08
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    A jak to chodí u nás? Co my tady, s Cosmpolitanem?Sml80

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #3
    2. na komentář reaguje leontieen — #48
    superkarma: 2 14.04.2014, 06:03:57

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme