.

Nechtěl dítě a teď si hraje na šťastného otce!

Vztahy

Nechtěl dítě a teď si hraje na šťastného otce!

Jolana žila s Markem dlouhých osm let, přesto se nikdy nevzali a nezaložili rodinu, protože se Marek bál závazků. Deset měsíců od rozchodu se mu ale narodila dcera a Jolana se cítí podvedená.

dad

Založení rodiny je obrovský životní krok, ke kterému je někdy těžké se odhodlat. Strach ze ztráty svobody, volnosti a finanční nezávislosti často mnohé muže dovede k jediné myšlence: „Dítě nechci!“

Když takový ortel vede k rozpadu dlouholetého partnerství, tak to pořádně bolí. O to víc pak ženu musí zranit, když pouhých deset měsíců od rozchodu oslavuje její ex narození svého prvorozeného syna... Přečtěte si příběh mé kamarádky Jolany (jméno jsem na její přání změnil).

Jolana a Marek

Náš vztah nebyl nikdy jako z červené knihovny. Byl plný krásných okamžiků sblížení, ale i nevěr, hádek a zklamání. Přesto trval dlouhých osm let.

Marek byl vždycky hrozně divoký - lákaly ho večírky, párty a noční život. Je to takový ideální vzorek bohéma. Studoval uměleckou průmyslovku a jako velmi nadaný malíř už měl několik samostatných výstav (i když má i vedlejší práci, protože uměním se v naší zemi uživit nedá).

Já ho ale znám dost dlouho na to, abych věděla, že pod tou maskou exhibicionisty jen skrývá svoje obavy a nesmělost. Vím, že je to v jádru strašně hodný a citlivý kluk, i když pro okolí vždy byl spíše nezodpovědným frajírkem.

Velké problémy v našem vztahu nastaly tak po pěti letech, kdy mi bylo třicet a začaly mi tikat biologické hodiny.

Doufala jsem, že v Markovi dokážu vzbudit touhu po dítěti. Že z něho konečně sloupnu tu slupku namistrovaného záletníka, který se za živého boha neusadí, ale nepovedlo se, selhala jsem na všech rovinách.

Vždy to skončilo na tom, že mě miluje a moc chce, ale na dítě se ještě necítí, prý je moc brzy.

Čekala jsem, doufala, přesvědčovala, ale nic. Po osmi letech mi došla trpělivost, a i když mi to zlomilo srdce, rozešli jsme se.

Problém je, že pracujeme ve stejné firmě (i když na jiných pozicích), takže ho mám dost často na očích - to pak rozchod jen tak nepřebolí, ale i tak jsem se ze všech sil snažila jít dál.

Věděla jsem, že si brzy našel novou známost (taková věc se v malém podniku neutají), ale co, to už je zkrátka on, nikdy neuměl být sám.

Teď, po deseti měsících od našeho rozchodu jsem se ale dozvěděla něco, co mě naprosto položilo - jeho holka mu porodila holčičku.

Byť o celém jejím těhotenství nikdo celou dobu nic nevěděl, teď se chlubí na všechny strany. Uspořádal velkou oslavu, kam pozval všechny kolegy (jo, pozval i mě, ale omítla jsem - slušně, ale jednoznačně), v kanceláři má všude vyvěšené fotky malé a každá jeho druhá věta je věnovaná dceři.

Nežárlím na jeho holku, ale jsem naštvaná. Pořádně naštvaná! Připadám si prostě podvedená...

Jolana

Čtěte také...

   
26.09.2012 - Ona s ním - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [57] V19 [*]

    život je raz taký....

    superkarma: 0 06.11.2012, 20:58:47
  2. avatar
    [56] xx-b [*]

    saruz — #49 jj, souhlasím s tebou Sml22

    superkarma: 0 04.11.2012, 11:34:57
  3. avatar
    [55] cibulicka [*]

    Jak píše "capkova" Život píše romány..

    superkarma: 0 15.10.2012, 14:36:29
  4. avatar
    [54] tomáš [*]

    Nojo, je to článek napsaný asi jen jako udička k diskusi... (oslava narození syna ?? když se narodila dcera..)

    Je to ale nesporně příběh ze života.

    Měla jsem kolegyňku, která pro budoucí manželství postupně pořídila hnízdečko i zařízení. Jen "ptáček" chtěl mít svobodu.Zneužíval její "mama servis", do svatby se nehrnul, a dítě? To už tuplem ne...A přesto ho ta slečna nedokázala odstřihnout, možná se bála, že nenajde nikoho lepšího?? Je to asi otázka nízkého sebehodnocení Sml80.

    Kolega dostal sladkýSml50 dáreček. On - vyhlášený nezodpovědný frajírek - byl postaven před hotovou a nezvratitelnou skutečnost. Teď se v tom plácá, ještě se nedokázal rozhodnout. Perou se v něm city i touha po svobodě a taky trochu "vztek" že to takto dopadlo. No, nevím jestli to mamina nakonec vyhraje....

    superkarma: 0 01.10.2012, 20:12:12
  5. avatar
    [53] RosaGloriaDei [*]

    minule to byl osmiletý vztah anonymní čtenářky Terezy (?)

    superkarma: 0 01.10.2012, 14:16:16
  6. avatar
    [52] kapkamore [*]

    Cesty života jsou nevyzpytatelnéSml22

    superkarma: 0 30.09.2012, 20:40:42
  7. avatar
    [51] capkova [*]

    Život píše romány ...

    superkarma: 0 28.09.2012, 09:59:49
  8. avatar
    [50] Motiva [*]

    Problém je, že on si to dítě může pořídit v podstatě kdykoliv, ale žena má svůj čas omezený, a , jestliže po dítěti opravdu touží, neměla by ztrácet tolik let ve vztahu s mužem, který ji zahýbá, kde může, a evidentně se nechce vázat. Může se jí pak stát, že v touze po dítěti bude snižovat své nároky na partnera, jen aby si to dítě už konečně pořídila.

    superkarma: 0 27.09.2012, 16:28:59
  9. avatar
    [49] saruz [*]

    Zřejmně to nebyl ten pravý pro tebe.

    1. na komentář reaguje xx-b — #56
    superkarma: 0 27.09.2012, 00:00:41
  10. [48] Reni [*]

    Je to život. I dost krutý.

    superkarma: 0 26.09.2012, 23:45:20
  11. avatar
    [47] hubajda [*]

    jerenika — #45 to ja take ne

    superkarma: 0 26.09.2012, 23:38:13
  12. [46] Jala [*]

    Je to smutné se rozejít po tak dlouhé době, chápu Jolaninu zatrpklost.

    Ale měla by se rychle vzchopit, čas utíká ...

    superkarma: 0 26.09.2012, 21:57:07
  13. [45] jerenika [*]

    Těžko říct, co se v tom vztahu všechno odehrálo..

    Ale fakt je, že pokud bych o něm věděla, že je záletník, tak bych s ním vztah, natož dítě, nechtěla. Sml80

    1. na komentář reaguje hubajda — #47
    superkarma: 0 26.09.2012, 21:22:16
  14. avatar
    [44] ekleinovka [*]

    Přesně tohle se stává, žijí spolu spoustu let, dítě jeden z nich ještě nechce a po rozchodu si rychle najdou nového partnera, se kterým jde vše hned....bude lépe

    superkarma: 0 26.09.2012, 20:20:20
  15. avatar
    [43] Trinii [*]

    Mě se to stalo osobně, takže velmi chápu. Ze začátku jsem to taky tak vnímala, ale teď po pár letech jsem ráda, protože to byla velká zkušenost, tak dlouhý vztah a teď mám úplně jiný a o moc  lepší život než s ním, takže jsem upřímně ráda, že on je spokojený se svou rodinou.

    superkarma: 0 26.09.2012, 19:26:25
  16. [42] PEPI11 [*]

    Asi ji neuměl říct do očí, že není ta pravá.  Pak přeskočila jiskra s novou partnerkou a už to šlo. Možná už u té první jiskra zhasla,  a ona si toho nevšimla

    superkarma: 0 26.09.2012, 18:59:16
  17. avatar
    [41] tajnostii [*]

    Je to smutné,ale stává se toSml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 17:42:59
  18. avatar
    [40] daska59 [*]

    Ani nevíš, jak ti rozumím. Můj syn je ve velmi podobné situaci a prostě to tak asi mělo být. S bývalou si rozuměl, měl ji rád, ale dítě nějak nepatřilo do jejich vztahu. Tedy samozřejmě pro něj. Jakmile si našel novou přítelkyni, okamžitě v něm vzplál množitelský pud a miminko je na cestě. Prosím, neutápěj se v zahořklosti, to prostě rozum nepochopí a není to tvoje ani jeho chyba, je to nějaká zvláštní chemie Sml16. Uvidíš, že najdeš toho pravého.

    superkarma: 0 26.09.2012, 17:12:59
  19. avatar
    [39] risina [*]

    Podobně jako ostatní si myslím, žš si na šťaatného otce nehraje, ale prostě jím, je. Nechtěl dítě tehdy a s Jolanou, později a s jinou ano. Ať si Jolana zkusí představit, že by jji někdo tlačil do dítěte před 10 lety. Taky by asi nechtěla - a pak k tomu přání dozrála...

    superkarma: 0 26.09.2012, 16:10:15
  20. [38] magic11 [*]

    přej a bude ti přáno Sml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 15:48:04
  21. avatar
    [37] rorysa [*]

    ToraToraTora — #18 Naprosto souhlasím Sml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 15:45:41
  22. avatar
    [36] SNÍŽEK [*]

    pokud se do roka známosti oba nedohodnou na plánech do budoucna a dětech,nemá smysl spolu dál být,škoda promarněného času.Sml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 15:27:58
  23. avatar
    [35] Markýza [*]

    nemyslím si, že si hraje na šťastného otce, on asi šťastný bude. Holka smiř se s tím, že to dítě nakonec přece jen chtěl, ale ne s tebou.

    Osobně bych s člověkem, který by mě podvedl, nebyla, a ne tak ještě několikrát podvedl. - teda předpokládám, že ta popisovaná nevěra byla z jeho strany, protože jestli z tvojí, tak je to ještě ubožejší.

    superkarma: 1 26.09.2012, 14:44:25
  24. [34] cilani [*]

    rusalka2008 — #33 já znám i variantu, kdy to dítě prostě přišlo neplánovaně, antikoncepce neantikoncepce..Sml80

    superkarma: 0 26.09.2012, 14:16:58
  25. avatar
    [33] rusalka2008 [*]

    Anebo ho ta druhá na dítě rychle uhnala, je dost takových, co chlapa postaví před "hotovou věc" (kdo sleduje seriál Ulice, je tam zrovna podobný příběh).

    1. na komentář reaguje cilani — #34
    superkarma: 0 26.09.2012, 14:12:07
  26. [32] Trefa [*]

    Trefa:nebyl to asi vas vytouzeny.tak jste se rozesli.on asi dostal rozum a to dite udelal.nebo ho nova partnerka tak rikajic podvedla.rekla mu to az bylo pozde a dite uz nemohla dat pryc.netraptese,snad zivot vam pomuze nekoho nejit a budeta stastna a mit deti.

    superkarma: 0 26.09.2012, 13:36:02
  27. [31] MaVy [*]

    ToraToraTora — #18 taky souhlas,asi viděl,že jejich vztah není tak skvělý,aby mněli dítě,spolu teda

    superkarma: 0 26.09.2012, 13:24:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] gerda [*]

    Bébina — #28 asi jsi uhodila hřebík na hlavičkuSml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 13:19:26
  2. avatar
    [29] lenig [*]

    hezké povídání a mně se líbí, že jsi dělala, co tě táhlo a bavilo...jako jáSml59Sml59Sml59

    superkarma: 0 26.09.2012, 13:06:24
  3. [28] Bébina [*]

    Třeba to nebylo tak, že by nechtěl dítě. Ale jen nechtěl dítě s NÍ.

    1. na komentář reaguje gerda — #30
    superkarma: 0 26.09.2012, 12:43:36
  4. [27] honzule8 [*]

    nebyl to ten pravý, brala bych to jako výhru

    superkarma: 0 26.09.2012, 12:41:25
  5. [26] step1 [*]

    Krupová — #14 Taky si myslím, že ta nová se ho tolik neptala. Prostě dítě je na cestě a basta.

    superkarma: 0 26.09.2012, 11:45:32
  6. avatar
    [25] hubajda [*]

    asi to nebyl ten pravej

    superkarma: 0 26.09.2012, 11:11:27
  7. avatar
    [24] margot [*]

    prostě jsi to s ním neuměla a asi jste se k sobě nehodili. navíc mi hlava nebere, když ten vztah nebyl ideální, stejně jsi tlačila na založení rodiny. smiř se s tím a jdi dál, tímhle už nemá smysl se zabývat

    superkarma: 0 26.09.2012, 10:44:49
  8. avatar
    [23] Hanula [*]

    Sml16i mužské zradí hormony

    superkarma: 0 26.09.2012, 10:36:48
  9. [22] Karo Líná [*]

    lenig — #1 No, kdyby našla toho správného, který bude chtít taky mimčo, tak si nejsem úplně jistá, jestli s ní Sml30 Podle počtů v článku začala dítě chtít ve třiceti, po pěti letech soužití. Po osmi letech vztahu jí došla trpělivost a rozešli se, takže jí bylo 33. O jeho dítěti se dozvěděla po deseti měsících od rozchodu a to dítě už je nějaký čas venku, takže je jí nejspíš 34 let.

    Čas na první dítě se začíná docela vzdalovat a to ani nepřičítám to, že by nejdřív musela toho potencionálního taťku najít (podle vyznění článku ho asi nemá) a pak zjistit, že to ten pravý skutečně je a pak ještě by museli to dítě vyrobit..... což se nemusí podařit hned, a to i s ohledem na věk Sml57

    No, good luck. Chlapi, co chtějí rodinu, obvykle loví ve vodách tak o 10 let mladších, logicky. Moc mi hlava nebere, proč tak dlouho otálela..... na to, aby zjistila, že ho do dítěte fakt neukecá, stačil bohatě rok.

    superkarma: 1 26.09.2012, 10:33:21
  10. avatar
    [21] pajda [*]

    Jolana sama píše, že se hádali - mít dítě je závazek na celý život apořídit si ho s někým, s kým se hádám, je problém. A ještě mě tam bije do očí, jak přesně Jolana ví, že Marek je úplně jiný, než jak se chová. Rozhodovat o partnerovi, jaký "opravdu je", podle vlastních představ je cesta do pekla. Marek je asi - z Jolanina pohledu bohužel - opravdu šťastný...

    superkarma: 1 26.09.2012, 10:19:45
  11. avatar
    [20] Kytinkak [*]

    také si myslím, že to nebyl ten pravý, takový za slzy a vztek nestojí

    superkarma: 0 26.09.2012, 09:47:22
  12. avatar
    [19] ladouch [*]

    ToraToraTora — #18 Naprosto souhlasím, výstižně napsáno.Sml22Sml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 09:36:48
  13. avatar
    [18] ToraToraTora [*]

    Milá Jolano, on to dítě patrně chtěl, ale ne s Tebou. Třeba je to důvod přestat prskat kolem sebe jedové sliny a zamyslet se nad sebou. nebo jsi vážně chtěla dítě s někým, kdo tě několikrát podvedl, zklamal a poslední tři roky jsi ho do dítětě musela přemlouvat? Sml52Sml52Sml52 Tak to by bylo horší, než jsem si doposud myslela.

    1. na komentář reaguje ladouch — #19
    2. na komentář reaguje MaVy — #31
    3. na komentář reaguje rorysa — #37
    superkarma: 2 26.09.2012, 09:23:02
  14. [17] DCOlga [*]

    Určitě to bolelo a musí bolet i teď, ale není to poslední chlap na světě. Tak ať se poohlídne po jiném, který bude mít rád ji a bude s ní chtít mít i dítě.

    superkarma: 0 26.09.2012, 09:22:11
  15. avatar
    [16] ToraToraTora [*]

    Dimsy — #15 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 26.09.2012, 09:20:57
  16. avatar
    [15] Dimsy [*]

    Já těm chlapům fakt nerozumím. Proč oslavuje prvorozeného syna, když má dceru?Sml52

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #16
    superkarma: 3 26.09.2012, 09:15:31
  17. avatar
    [14] Krupová [*]

    musela tam toho být víc, než pisatelka napsala. Asi se rozešli nejen kvůli dítěti. Všechno se dá vyřešit. Možná na něj Jolana moc tlačila a nová známost nic neřešila a postavila ho k hotovému.

    1. na komentář reaguje step1 — #26
    superkarma: 0 26.09.2012, 08:51:19
  18. [13] doginka [*]

    To se bohužel  stává ,i ze svého okolí znám takové případy. Je to rána,ale Jolana se ztoho musí oklepat a jít dál,ten pravý se určitě najde.

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:51:12
  19. avatar
    [12] carmi [*]

    Znám takový případ ve svém okolí. Není to tak neobvyklé. Možná to nebylo v tom, že by nechtěl dítě, ale nechtěl ho s Jolanou. Jolana udělala chybu, že čekala tak dlouho.

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:27:20
  20. [11] cilani [*]

    Třeba k té malé přišel jak hluchý k houslím, holka prostě otěhotněla a v něm se něco zlomilo a teď je šťastný, že ji má.. Jolana to řešila, dívčina vyřešila...Sml80

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:24:50
  21. avatar
    [10] luneta [*]

    já si prvního manžela brala stím,že ví,že děti nechci.Po pěti letech to nerozdýchal a rozvedl se.A taky jsme s druhým manželem za rok začli plánovat dítě.To chce bohužel ten správný čas a správnýho chlapa.Teď jsem ráda,že se to stalo.Mám krásnýho syna a mooooc hodnýho manžela,kterýho si ani nezasloužím a ex je na svoji dceru strašně přísnej a nic jí nedovolí

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:24:46
  22. avatar
    [9] Jindriska8 [*]

    Pro Jolanu to musí být smutné ,ale asi to tak má být.Sml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:17:54
  23. avatar
    [8] OlgaMarie [*]

    Osm let bych nebyla s někým, kdo by si se mnou nepřál dítě, když já bych po děcku toužila.

    superkarma: 0 26.09.2012, 08:00:43
  24. avatar
    [7] Altamora [*]

    Když muž říká, že se na dítě necítí, tak ho často nechce mít jen s touto konkrétní ženou, i když spolu žijí už delší dobu a vztah zvenku vypadá pohodově. Když potká jinou, přestane o tom uvažovat a to dítě najednou chce. Někdy to je tak, že ta druhá se neptá, nechá antikoncepci na něm, což je značně nespolehlivé. A pak, když se dítě narodí, tak se v muži něco zlomí (ne vždy, samozřejmě), a stane se z něho hrdý otec. Ve svém okolí to nevidím tak zřídka.

    superkarma: 2 26.09.2012, 07:56:57
  25. [6] knihovna [*]

    Tyhle typy chlapů nic neřeší dopředu a vše si patřičně užívají. Teď přišlo dítě, tak si to užívá. Kdyby přišlo s Jolanou, tak bude taky šťastnej. Sml24

    superkarma: 0 26.09.2012, 07:53:26
  26. avatar
    [5] Žofie [*]

    Zřejmě to nebyl ten správný partner. A pokud vím, tak tohle se nestalo jenom jim, už jsem o podobných případech slyšela víckrátSml22

    superkarma: 0 26.09.2012, 07:17:27
  27. avatar
    [4] blesksoft [*]

    holt to tak osud chtěl

    superkarma: 0 26.09.2012, 07:13:07
  28. avatar
    [3] LudPa [*]

    Možná si nehraje.

    superkarma: 0 26.09.2012, 06:40:03
  29. [2] lidicka [*]

    Hraje si na šťastného otce???? a co by měl asi tak dělat???Je to jeho dítě m ho rád. Jolana zkrátka nebyla jeho životní osud... Sml80

    superkarma: 2 26.09.2012, 06:28:29
  30. avatar
    [1] lenig [*]

    Tak o podobném případu jsem tady už nedávno četla, je vidět, že se takové věci stávají...je to smutné, pobuřující a taky bych to cítila jako ponižující...tak hlavu vzhůru a snad se najde ten správný chlap, kterej bude chtít taky mimčoSml67

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #22
    superkarma: 0 26.09.2012, 06:12:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme