Reklama


Je jasné, že v létě máme mnohem větší motivaci ke cvičení než v období, kdy své tělo schováváme pod slupkami oblečení. Pokud jste ale půl roku nevkročila do tělocvičny, nesedla na kolo nebo neběhala a najednou se začnete přepínat, můžete na svém těle napáchat víc škody než užitku. Netrénované svaly se totiž snadno poraní. Smiřte se s tím, že do dovolené nestihnete vymakat břicho do podoby přistávací dráhy stehna mít jako ze žuly, přestaňte se stresovat nějakým tím kilčem navíc.

Když už chcete využít chuti a volného času ke sportování, začněte nenáročným pohybem, jako je třeba plavání nebo turistika. Místo abyste dřela v tělocvičně nebo se najednou vrhla na náročný jogging, vychutnejte si radosti léta. Lenošte na dece u vody, jděte si zaplavat do rybníka, vyrazte do lesa na borůvky nebo s partou na výlet. Třeba taková celodenní túra po horách s bandou přátel vaší kondici i psychické pohodě prospěje víc než nudná dřina s činkami v zadýchané posilovně.

Vězte, že vaše pohoda nezávisí na tom, jak vypadáte nebo kolik vážíte, ale na vašem přístup k životu.
A pokud bude pozitivní, věřte, že se to odrazí i na vašem vzhledu.

Co si o tom myslíte, milé ženy-in?
Jakou míváte dovolenou?
Spíš aktivní nebo pasivní?
Svěřte se nám se svými plány.