Milá ženo-in,

třeba mi poradíš. Ve svých 45 letech jsem si poprvé koupila plesové šaty. Byla jsem z nich nadšená, stály sice skoro 4 tisíce (a to byly zlevněné skoro ze 6, ale bez udání jakékoliv závady). Jen jsem je přinesla domů a chtěla si je pověsit na ramínko, z tašky se vysypala hromádka kamínků, které jsou nalepené v oblasti prsou. To samé se opakovalo, když jsem je vzala ukázat kolegyním do práce. Na prsou byla už vylysalá místa. Došlo k první reklamaci.

Majitel mi řekl, že opad kamínků je normální, ale že je pošle do Ameriky na dolepení. Když jsem si šaty po více jak měsíci vyzvedla tak řekl, že ty kamínky dolepil sám. Vzala jsem šaty na jednu akci a podle kamínků jsem poznala i kabinku toalety, kde už jsem byla. V autě kamínky, v pokoji kamínky a ještě k tomu mi začalo téct oko na ramínku. Došlo ke druhé reklamaci. Po měsíci byla zaštupovaná dírka, ale tekoucí oko ponecháno bez povšimnutí, k opadu kamínku opět napsáno, že je v normě. Teď jsou opět šaty v reklamaci. Procestovala jsem už dost peněz, strávila mnoho času mailováním s majitelem, který mi nabídl výměnu šatů, ale ty samé neměl a kanárkově žluté zase nechci já. Vyloženě se brání vrácení peněz. Obě prodavačky uznaly, že jsou šaty aušusové, ale s majitelem nemohu hnout. Psala jsem na Sdružení pro ochranu spotřebitele, tam mi radí obrátit se na soudního znalce.Nevíte o nějakém jiném postupu, prosím?S díky ekonvalinka

Pozn. red.: text nebyl redakčně upraven.

To je prekérní situace. Já sama vím, že po třetí uznané reklamaci je prodejce povinen vrátit peníze. Pohroz mu Českou obchodní ispekcí, na kterou se radím obrátit. www.coi.cz. Simona

S čím si nevíte rady vy, milé čtenářky? Pište na adresu:

redakce@zena-in.cz

Reklama