Rodina

Nechci být sardinka! Jsem netolerantní?

family

Můj byt dva plus jedna je sice úctyhodných rozměrů, ale je vyřešen tak neprakticky, že každá další osoba už představuje problém. Jedna z mých dcer chodí s chlapcem, který je u nás „nasáčkován“ takřka denně.


Což o to, jinak je to sympaťák, s ledasčím pomůže, a většinou je zalezlý v jejím pokoji. Ale stejně. Nevím, proč bych měla živit další osobu, a o pocitu soukromí ani nemluvím!

Myslím, že jsem člověk velice tolerantní a domů se jezdím vlastně jen vyspat, ale vadí to hlavně druhé dceři, která obývá malý ajnclík a do sestřina pokoje se chodí dívat na televizi. „Už je tady zase,“ vítá mě s utrápeným výrazem. Chápu, že se cítí izolovaná, i když má jinak k dispozici celý byt. Ale problém je koupelna, záchod a hlavně pocit intimity, který najednou chybí. Proč má brát stále ohledy?

Což o to, trocha tolerance nezaškodí, ale občas se stane, že za nimi přijede jejich kámoš, který u nás přespí. A není jiná možnost než na pohovce v obýváku. Náš obývák je zároveň kuchyní, takže nastávají medvědí tance, když si chci udělat snídani a na pohovce sedí kluk do půl těla nahý, v trenclích a čučí do svého notebooku. Jenomže jeho výraz je tak bezelstný, že mě vždycky odzbrojí a nemám sílu mu říct, ať si sbalí svoje saky paky a jde pryč.

Jednou jsme přijeli nečekaně z chalupy v neděli večer. Jindy jezdíme až v pondělí rovnou do práce. A doma byl mejdan. Hudba na plné pecky, zapálené svíčky a na stole bohatá večeře. Když jsme vešli do dveří, dcera se tvářila, jako bychom byly nevítanými hosty. Což jsme bezpochyby byli. „Tos nemohla zavolat, že přijedete dneska?“ Spadla mi brada. Ano, to jsem mohla, ale proč mám vlastní dceru žádat o povolení, že můžu kdykoliv vstoupit do svého bytu?

Jasně, doba je jiná, dcery jsou dospělé a dá se předpokládat, že si chtějí vodit své přátele domů. Nemám nic proti tomu, ale jak se říká, odsud posud.  Proč mám zakopávat o cizí kluky, binec po mejdanech a ještě se cítit provinile, že chci mít soukromí?

Dokud byt financuji já, bude po mém. Ale na druhou stranu, nechci být za upjatou semetriku. S mladými lidmi je mi dobře, ale je potřeba nastavit jasná pravidla. „Jeden týden budeš ty u nás a druhý ona u tebe.“ Ale co když si najde i druhá dcera přítele a bude chtít, aby byl občas u ní? Bylo by spravedlivé jí to umožnit, ale to už tam budeme jako sardinky.

Zatím není v našich finančních možnostech platit dva byty, což by bylo ideální, ale dokud si nezačnou vydělávat, musíme najít nějaké kompromisní řešení. Poradíte?

   
30.09.2010 - Rodina - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [84] oalison [*]

    To je tak těžký říct dceři, aby časté návštěvy svého přítele omezila? Pokud nevydělává a nepřispívá do domácnosti, tak se snad musí umět přizpůsobit.

    superkarma: 1 01.10.2010, 12:49:50
  2. avatar
    [83] átéčko [*]

    CityCat — #71 Přesně tak to cítím!Sml67

    superkarma: 0 01.10.2010, 10:38:37
  3. avatar
    [82] bubidani [*]

    Alka1 — #80 Blueberry — #79 jestli vám někoho z dřívějších návštěvnic magazínu připomínam tak jediné co k tomu mohu říct je, že nick mam jen jeden - věřte nebo ne, vaše věc, jen jsem vyjadřila to co si myslim, můžete s tim nesouhlasit a myslet si něco o tom že jsem mlada a blba a že za pár desítek let budu přemýšlet jinak, ale to je asi tak všechno

    superkarma: 0 01.10.2010, 06:41:45
  4. avatar
    [81] kobližka [*]

    Můj dům - můj hrad......Po přečtení článku Nechci být sardinka říkám zcela otevřeně,že tohle bych nerozdýchala.Je fajn,že potomek přijde ukázet svůj "objev" rodičům,ale trochu nechápu,proč nechodí spolu ven,do kina,na koncetry,fesťáky.........a já nevím,kam všude dneska mladí chodí.My jsme koukali se svým miláčkem být co nejdál od rodičovských očí a ne abychom dřepčeli doma v kamrlíku..Sml80..Nestydím se svoji "netolerantnost",ale souhlasím s autorkou článku.Sml22

    superkarma: 1 30.09.2010, 22:02:59
  5. avatar
    [80] Alka1 [*]

    Blueberry — #79 Mně bubidani taky pořád někoho připomíná...

    1. na komentář reaguje bubidani — #82
    superkarma: 0 30.09.2010, 18:00:46
  6. avatar
    [79] Blueberry [*]

    Bubidani ma novy nick - holka to ti nepomuze, tvoje grafomanie je proflaknuta...

    1. na komentář reaguje Alka1 — #80
    2. na komentář reaguje bubidani — #82
    superkarma: 0 30.09.2010, 17:27:03
  7. avatar
    [78] kareta [*]

    Lukáš Čejka — #73 no, to měla být poklonaSml30

    superkarma: 0 30.09.2010, 15:53:09
  8. avatar
    [77] Lukáš Čejka [*]

    heligona — #76 Sml30

    superkarma: 0 30.09.2010, 15:49:18
  9. avatar
    [76] heligona [*]

    kareta — #74 kůň určitě, ale jestli valach Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #77
    superkarma: 0 30.09.2010, 15:42:50
  10. avatar
    [75] Lukáš Čejka [*]

    kareta — #74 kdepak Sml23

    superkarma: 0 30.09.2010, 15:42:18
  11. avatar
    [74] kareta [*]

    Lukáš Čejka — #73 jsi valach?Sml14

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #75
    2. na komentář reaguje heligona — #76
    superkarma: 0 30.09.2010, 15:34:02
  12. avatar
    [73] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #68 tak to uz si prave nepamatujuSml54

    kareta — #69 nezlob, ja preci nejsem zadnej prazakSml32

    1. na komentář reaguje kareta — #74
    2. na komentář reaguje kareta — #78
    superkarma: 0 30.09.2010, 15:28:43
  13. avatar
    [72] bubidani [*]

    jastura — #70 v tom případě se myšlenka musela ztratit přenosem, nejsem pro to aby děti zvlčily, jsem pro volnější domácnost s vyhraněnými hranicemi, a jak je psáno výše, kluk s lecčím pomůže, tak nevim proč by ho nemohla brát jako součást rodiny, (nemluvím o kamarádech a mejdanech)

    superkarma: 0 30.09.2010, 15:21:01
  14. [71] CityCat [*]

    1) Byt je především NÁŠ, pokud v něm bydlím s dětmi - i ony se musí cítit DOMA. Dnes už je doma jen mladší syn a velmi často jeho děvče.

    2) Moji synové si vždycky mohli přivést kamarády a své holky, pokud byl doma mejdan, nepoznala jsem to.

    3) Nejfrekventovanější místnost je kuchyně, kde se motáme všichni, kecáme, zavazíme si, papláme jídlo i nábytek, prostě žijeme. 

    4) Vždycky jsme se vešli a spoustu věcí neřeším, každý přispívá jak umí a může. Snad ani jim moje návštěvy jednou nebudou připadat obtěžující. O to jde, ne?

    1. na komentář reaguje átéčko — #83
    superkarma: 1 30.09.2010, 14:32:41
  15. [70] jastura [*]

    bubidani — #65 četla a získala jsem z nich dojem, že dítě které si nevydělává by mělo mít právo si v bytě, který platí rodič, dělat co chce a rodič by jej neměl omezovat, když si tam tahá nezvané návštěvy, které rodiče omezují... Žijí-li děti s rodiči v jednom bytě, musí respektovat stanovená pravidla. Dana udělala chybu, že dceři nezatrhla vystrnadění starší sestry z pokoje do kamrlíku a teď jí ještě trpí to, že si rozmazlená dcerunka tahá domů permanentně týpka a ještě ho živí....

    1. na komentář reaguje bubidani — #72
    superkarma: 0 30.09.2010, 14:13:18
  16. avatar
    [69] kareta [*]

    Lukáš Čejka — #62 v Praze? To jste se prošli...Sml30

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #73
    superkarma: 0 30.09.2010, 13:54:25
  17. avatar
    [68] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #62 co jste tam komu radili?Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #73
    superkarma: 1 30.09.2010, 13:49:58
  18. avatar
    [67] SENSITIVESKIN [*]

    bubidani — #65 no právě, proto okupují domácnosti jinýchSml57

    superkarma: 0 30.09.2010, 13:49:24
  19. [66] Rikina [*]

    Ono je rozdíl, když si dítko jednou za čas pozve návštěvu, nebo uspořádá oslavu, o které se dopředu domluví, než když je tam někdo cizí prakticky pořád, a mejdany se dělají rodičům za zády, přičemž když se na to náhodně přijde, ještě se držkuje. To už je podle mě přes čáru a to hodně. V kontextu s článkem předchozím, kterak dívenka vystěhovala sestru do ajnclíku a nárokuje si svoje pohodlí (jak tam bylo doslova řečeno), je nejvyšší čas jí vysvětlit, kde jsou hranice. Jestli už není pozdě. Sml80 

    superkarma: 0 30.09.2010, 13:36:48
  20. avatar
    [65] bubidani [*]

    jastura — #64 nečetla jsi všechny moje příspěvky, tak to možná vypadá skresleně, určitá pravidla by tam měli být, rodič je autorita a když chci párty, tak se ho zeptam zda dovolí atd...nebudu tu psát něco co už jsem jednou psala ;-)

    SENSITIVESKIN — #58 jak si děti vychováš, takové je máš Sml58

    1. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #67
    2. na komentář reaguje jastura — #70
    superkarma: 0 30.09.2010, 13:32:44
  21. [64] jastura [*]

    bubidani — #55 nic není snadné, ale když chce holčina sedět na gauči s klukem, hold si má pořídit svůj i s tím bydlením, když to zbytku rodiny nevyhovuje. Nevím, proč by si rodiče neměli určovat podmínky v bytě, když jej platí, děti živí... Chce-li dcerunka nějaké nadstandartní výhody oproti ostatním členům rodiny v bytě, musí hold přinést nějakou oběť navíc - tj. platit nájem za soukromý pokoj, hradit si stravu i pro návštěvu... Když na to nemá, má smůlu. Překonání těchto překážek není nic s tím, co jí může potkat v životě, tak by se měla připravit na to, že se má snažit, když něco chce..Tím, že bude sedět a jen brečet, kde-že na to má vzít si nepomůže...Sml80

    1. na komentář reaguje bubidani — #65
    superkarma: 0 30.09.2010, 13:24:01
  22. avatar
    [63] kareta [*]

    Iva-Ivca — #60 ale ano- proti tomu se asi nedá nic namítat, když to vyhovuje- mi taky vyhovuje, když mohu delegovat úkolySml26. A ani mi kamarádi dětí nevadí, pokud nedělají čurbes!

    superkarma: 0 30.09.2010, 13:12:15
  23. avatar
    [62] Lukáš Čejka [*]

    my jsme chodili radit na senikSml80Sml57

    1. na komentář reaguje enka1 — #68
    2. na komentář reaguje kareta — #69
    superkarma: 0 30.09.2010, 13:10:47
  24. avatar
    [61] átéčko [*]

    Mám opačný názor, než většina. Koukám.

    Pokud syn s náma bydlí, může si přivést domů koho chce a kdy chce.

    I postižený Vládík si dělal oslavy doma nikomu z nás to nevadilo.

    Možná proto, že náš byt je dost velký na to abychom se sem všichni vlezli.

    superkarma: 0 30.09.2010, 13:03:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Iva-Ivca [*]

    kareta — #41 Milé dámy,

    omlouvám se za překlepy- faktSml30.

    Doma  jsem zavedla mateřskou hrůzovládu- takže jeskyňku (pokoj)si každý uklízí sám, společně občas kuchyň, příslušenství. Každý den je večeře- kromě 1 týdně studené-teplá. Petr vaří v pondělí, Lucka ve středu.Kdo vaří, kupuje pečivo na další den. Čaj uvaří, kdo dopil  a dolil konvici- takže většinou já Sml15 

    Prádlo pere pračka, zapínám buď já nebo naředím prášky a atd a pověřím zapnout, vypíná, kdo je doma a může a věší taky tak. Sml30Tohle dělám většinou já, ale občas  mě vystřídají. Žehlím v 99% já, občas dcera.

    Nákupy vynáší- syn, vybaluje dcera, pokud někdo není doma, kdo je po ruce.

    Želvy koupu já, jídlo jim dělám já, pokud nejsem doma anebo se vracím pozdě- pověřím a deleguju- pak děti.

    Okna myjeme, když zavelím- rajóny rozdělím. Ložní prádlo převlékáme každý svoje + já mamce, když u nás je a oni + svým milovaným.Sml15

    Nemám pocit, že by se předřeli, ale občas hlasitě úpí, jak to mají stihnout. Většinou je odbydu, že racionální využití času je jedna ze základních manažerských dovedností- tedy i já mám 2 ruce, 2 nohy, Sml311 hlavu a stihnu...

    Možná dělají dost, možná by mohli víc, ale  syn pomáhá babičce s PC(takový IT po telefonu a občas instaluje  aktualizace), dcera tam taky chodí a hlídá mamku, když se koupe(aby se neutopila, nerozmočila) a tak mi taky pomáhají. Jsem s tím dost spokojená a myslím, že jsou připraveni na život i boj ve vysoké trávě.Sml16

    Iva-Ivca

    1. na komentář reaguje kareta — #63
    superkarma: 0 30.09.2010, 12:59:29
  2. avatar
    [59] aviaki [*]

    U nás doma vždy procházely bytem nějaké návštěvy kamarádů, později i přítelové mých dcer. Vůbec jsem s tím neměla problém (v té době jsem bydlela s dcerami sama, takže další osoba do toho nezasahovala). Je ovšem fakt, že jsem neřešila nějaké jídlo - když jsem zrovna náhodou vařila, tak kdo zrovna byl v bytě, tak se najedl, naopak když dcery pro své přátele uvařily, bylo samozřejmé, že mě pozvou na večeři  či snídani ony (nakoupil ten, kdo zrovna měl čas a chtěl vařit). Také mi nedělalo násilí o cokoli požádat zrovna toho, kdo byl po ruce a nikdy to nevadilo. Co se týká soukromí, tak ani to jsem moc neřešila, klidně jsem chodila v županu, a pokud s tím měl někdo problém, tak já jsem to nebyla Sml58. Zpočátku to ovšem mělo výhodu, že před návštěvou byl zázračně vymydlený byt (s délkou vztahu úměrně klesala vymydlenost Sml15). Pouze jednou došlo k malému konfliktu, kdy si starší dcera chtěla pozvat kamarády na mejdan a požádala mě, abych na ten víkend někam odjela. To jsem ovšem rázně odmítla s tím, že mi její kamarádi nevadí a že z mého bytu mě nikdo vyhazovat nebude. Že jim překážet nebudu, klidně si zalezu do ložnice číst, ale vyklízet pozice nebudu. Od té doby to tak funguje, (je fakt, že těch mejdanů tedy už moc nebylo), a pokud bylo, někdy jsem se i částečně zúčastnila Sml16. Takže vždy je to o dohodě, a aby jeden nevyužíval druhého.

    superkarma: 0 30.09.2010, 12:54:27
  3. avatar
    [58] SENSITIVESKIN [*]

    bubidani — #51 dnešní haranti jsou moc rozmazlení, líní a drzí a očekávají servis od rodičů a to, že si kvůli nim všichni sednou na prdel, úplně samozřejmě

    1. na komentář reaguje bubidani — #65
    superkarma: 3 30.09.2010, 12:41:12
  4. avatar
    [57] Altamora [*]

    Jinak se na to koukáme my, co už máme dospělé děti a chceme konečně mít trochu klidu a jinak ty dospělé děti. Danina dcera je sobecký fakan, který zneužívá svoji klidnější sestru a málo razantní matku. Takový problém jsem nemusela řešit, když byly děti ještě doma, protože jim bylo jasné, že sice je byt i jejich, ale nejsou v něm samy a jakákoliv činnost, která narušuje soukromí ostatních obyvatel bytu, musí být s ostatními konzultována. U mě by dcerunka měla utrum už v tom okamžiku, kdy by se to kukaččí mládě pokusilo vystrčit svoji sestru ze společného pokoje. Pokud by se mi do bytu na delší dobu nakvartýroval její přítel a nechtěla bych ho tam, požádala bych ho v přítomnosti dcery o příspěvek na bydlení. Dále bych jim sdělila, že se v žádném případě nesmí pohybovat v mém pokoji, že se v bytě nesmí pohybovat ve spodním prádle a že se u nás bude klepat. Dále bych jim vyčlenila poličku v ledničce, kam si mohou dávat svoje jídlo a upozornila, že na jídlo pro mě a druhou dceru nesmějí sahat. Nevím, jaké další věci bych si ještě vymyslela, abych jim znepříjemnila to, co berou jako samozřejmost a samozřejmé není. Ale bylo by toho hodně. Někdy je těžké poznat, kde končí tolerance a začíná blbost.

    superkarma: 4 30.09.2010, 12:17:11
  5. avatar
    [56] kareta [*]

    bubidani — #55ano, je to snazší než to zrealizovat, budiž ti útěchou, že nám to řekli rodiče takéSml54. Než poslouchat blbé kecy, tak jsme se snažili. Chodí holky na VŠ? Můžou se realizovat na kolejích mezi spolužáky. Sml80

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:57:50
  6. avatar
    [55] bubidani [*]

    kareta — #50 nevim jak dlouho tahle situace v članku trvá, ale říkat někomu "snaž se"  je jednodušší než se dá zrealizovat, neříkám že by měla trpět starší dceru doma nadosmrti, ale jak už bylo psáno, zjednat si pravidla, termíny a obnovit svou autoritu, a to vše domluvou a né "ted to bude tak a tak protože to říkam a protože tohle je můj dům" bez možnosti nějaké diskuze

    1. na komentář reaguje kareta — #56
    2. na komentář reaguje jastura — #64
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:50:08
  7. avatar
    [54] Pentlička [*]

    Tak v tomhle jsem absolutně netolerantní. Jakmile si můj syn našel první holku, řekla jsem, že přes den si ji pozvat může, ale přes noc musí vypdnout. (Musím říct, že u nás tak 3x do roka někdo přespí, ale odmítám kolem nich skákat, dělat večeře nebo snídaně, to ať si zařídí, jak chtějí). Aby u nás někdo cizí dokonce bydlel, tak to ani náhodou! Je to můj byt a chci mít své soukromí, nepotřebuju se plížit do koupelny v županu, převlíkat se v zamčeném pokoji, nemoct si v noční košili zajít na záchod nebo do kuchyně apod.

    Brát ohled na to, aby mohly moje děti pohodlně sexovat, no kde to jsme?!

    Dělej si, co chceš, ale ve svém. Pokud budeš bydlet se mnou, budeš respektovat moje pravidla. Když se ti to nelíbí, odstěhuj se! A mládence bych popadla za flígr a letěl by!

    superkarma: 2 30.09.2010, 11:49:34
  8. avatar
    [53] kareta [*]

    bubidani — #51 nás překážky inspirovaly k výkonům jako např. co nejdřív si pořídit vlastní bydlení, osamostatnit seSml26Sml8

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:45:59
  9. avatar
    [52] kareta [*]

    Nebo - dcera by mohla tohle provozovat u svého otceSml57

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:43:51
  10. avatar
    [51] bubidani [*]

    SENSITIVESKIN — #45 ano, JÁ JÁ JÁ,  když nemáte prachy na vlastní, tak máte smůlu...

    1. na komentář reaguje kareta — #53
    2. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #58
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:43:45
  11. avatar
    [50] kareta [*]

    bubidani — #42 hm, tak se musí snažit, aby na to měli, jako tolerance OK, ale co kdyby si Dana chtěla taky přivést nějakého chlapa? Nebo chtěla chodit nahá? Souložit? Btw- jasně že dům je rodičů a ne dětí!Sml80

    1. na komentář reaguje bubidani — #55
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:42:28
  12. avatar
    [49] ToraToraTora [*]

    Dano, odpověď hledejte v diskuzi pod minulým článkem o tom pokojíčku. Tohle už je jen sněhová koule, která se valí z kopce a nabaluje na sebe další. To skončí špatně a matně tuším, že pro vás i pro dcery. Je to na vás...jen si nenechat s***t na hlavu

    superkarma: 2 30.09.2010, 11:40:48
  13. avatar
    [48] bubidani [*]

    kareta — #44 brát a dávat, s tim máš pravdu, ale tak třeba takové maličkosti jako že si po sobě omeje hrníček, taliřek..., je taky malé bezvýznamné plus, které se můžou přehlédnout

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:39:51
  14. avatar
    [47] heligona [*]

    Pokud jsou všichni zúčastnění se situací spokojení (např. jak popisuje Iva-ivča, nebo co má zřejmě na mysli Bubidani), vyjdou si vstříc, pomůžou si nebo si třeba jdou z cesty, zkrátka spolupracují tak nějak přirozeně, tak je to samozřejmě v pořádku a taky dost štěstí, že se takoví lidi sejdou.

    Z článku však mám pocit, že jedna dcera si dělá co chce a to na úkor! druhých. V tomto případě je nejlepší zasáhnout tvrdě a co nejdřív. No a kdo jiný by to měl udělat než matka. Pořád ještě je majitelkou zmíněného bytu a dle všehou celou tu smečku taky živí. Zkrátka když to nejde "samo", nastavit pravidla a trvat na dodržování.

    superkarma: 2 30.09.2010, 11:39:20
  15. avatar
    [46] rusalka2008 [*]

    Já potřebuju soukromí hodně, to by u nás neprošlo...

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:38:10
  16. avatar
    [45] SENSITIVESKIN [*]

    bubidani — #42 v tom případě mají děti smůlu

    1. na komentář reaguje bubidani — #51
    superkarma: 1 30.09.2010, 11:37:57
  17. avatar
    [44] kareta [*]

    bubidani — #43 pochybuju, že ve 2+1 špípe chlapec dříví nebo vysává....to by pak chlapec asi nevadilSml30..sousedka měla v 1+1 furt nějaké davy, ale děcka - ten pomohl s autem, tu měli akci, atd! kdyby chlapec občas alespoň naplnil ledničku, byl by vítán, nejde jen brát, chce to i dávat!

    1. na komentář reaguje bubidani — #48
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:32:21
  18. avatar
    [43] bubidani [*]

    kareta — #41 ono někdy když máš problém a chceš aby lidi tvůj názor podpořili, jisté okolnosti co by ti mohli škodit vynecháš Sml57 netvrdím, že tomu tak je, ale může být

    1. na komentář reaguje kareta — #44
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:24:12
  19. avatar
    [42] bubidani [*]

    SENSITIVESKIN — #39 a z čeho myslíš že ten tržní nájem asi zaplati? pokud to jsou studenti, brigáda pokryje leda tak skripta, a pokud pracují, né každý má průměrnou mzdu, takže vyhodit jednu výplatu jen na bydlení se mi zdá plýtvání

    1. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #45
    2. na komentář reaguje kareta — #50
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:22:27
  20. avatar
    [41] kareta [*]

    Iva-Ivca — #36 z článku nevyplývá, že by se mládež nějak podílela na chodu domácnosti...pomáhali a takSml80.

    1. na komentář reaguje bubidani — #43
    2. na komentář reaguje Iva-Ivca — #60
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:20:20
  21. avatar
    [40] SENSITIVESKIN [*]

    Iva-Ivca — #36 nechci prudit,ale možná by to chtělo si po sobě příspěvěk přečíst a opravit chyby....

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:16:16
  22. avatar
    [39] SENSITIVESKIN [*]

    proč nejdou do podnájmu?Sml57

    1. na komentář reaguje bubidani — #42
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:14:34
  23. avatar
    [38] bubidani [*]

    Iva-Ivca — #36 od rána to tady tvrdím, ale asi to neumím podat tak zaobleně jako ty Sml59

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:13:51
  24. avatar
    [37] enka1 [*]

    OlgaMarie — #4 Sml67

    superkarma: 0 30.09.2010, 11:09:27
  25. [36] Iva-Ivca [*]

    Tak jsem asi nějaká divná, ale jak syn, tak dcera si vodí kamarády i lásky domů. jen potřebuju vědět dopředu, kolik porcí mám počítat na večeři. S přítelem dcery jsme se dohodli, že poud po návštěvě následuje pracovní den ( a vstávám v 5.30) bude u nás maximálně do 21 hod. Bez problémů lze a občas je dcera u nich- bydlí s rodiči. Syn taky někdy je s přítelkyní, někdy je u ní. Mají každý svůj malý  pokojík a já bydlím se želvami v obýváku. pokud přijdu , nastává pravidlo odlivu- mladí se odlijíé z pokoje a já se převléknu. V teplákách abtriku stejně chodím, ale nemusím páchat  stryptýz Sml23.

    Všechno se dá domluvit. Jinak  taky děti a  ty jejich zapojuju do práce- prosím, pomůžeš mi vybalit ty tašky,  mohli byste vynést  sbalené dopadky v pytlíku za dveřmi atd... jde to a  v pohodě Sml32

    Někdy je nás doma hodně, ale je tam veselo

    Iva-Ivca

    1. na komentář reaguje bubidani — #38
    2. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #40
    3. na komentář reaguje kareta — #41
    superkarma: 0 30.09.2010, 11:06:10
  26. [35] Tobbi [*]

    A sakra, to je ta rozmazlená holčina, která vyštípala ségru z pokoje? Tak to aby si maminka přečetla Dědovu mísu.Sml30Tady už nějaké zásahy nepomůžou. Dívčina je vychovávána jako princezna a máma se ségrou jsou jen personál.

    Až si začne vydělávat, myslím, že mamina bude horko těžko hájit SVOJE právo bydlet v tom bytě Sml57

    superkarma: 2 30.09.2010, 10:54:04
  27. [34] Tobbi [*]

    A to ještě počkejte, až dcerka začne nadhazovat, že by se měla maminka odstěhovat na chalupu a byt nechat jim.Sml57

    Moji rodiče mají podobný problém se ségrou a budou ho mít do té doby, než použijí ústní otvor, který jim příroda nadělila. Vlastně to ségře nevyčítám, dokud jí neřeknou, že jim její chování vadí, tak pokud to nevycítí, tak to neví. Sml80

    Jinak na péči ve stáří si ještě maminka zarobí, až sestane babičkou a dcery budou potřebovat pomoct, pohlídat atd.

    superkarma: 1 30.09.2010, 10:45:15
  28. [33] Dana Haklová [*]

    Searc — #26 Ona šla sice dobrovolně a tvrdí, že jí to tak vyhovuje, ale má pocit, že už těch ústupků udělala dost

    superkarma: 0 30.09.2010, 10:41:39
  29. avatar
    [32] bubidani [*]

    linde — #30 kareta — #31 viz co jsem psala v bubidani — #24 ... ono někdy taky stačí ho vyzkoušet a požádat o pomoc, a dle toho jak se zachová chovat se k němu Sml24

    superkarma: 0 30.09.2010, 10:20:51
  30. avatar
    [31] kareta [*]

    bubidani — #29 pokud se chová jako rodina, maká na baráku, pomáhá, atd., nemám problém další dítě přijmout, ale jestli se mi nakvartýruje do bytu jen další vyžírka, potlouká se od ničeho k ničemu a oblizuje se s mým dítětem, tak s tím teda problém  mám!

    1. na komentář reaguje bubidani — #32
    superkarma: 4 30.09.2010, 10:09:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme