Vztahy

Nechceme s mužem černé vnouče!

 

Hned na úvod našeho příběhu chceme upozornit, že ani já, ani muž nejsme rasisti. Nevadí nám spoluobčané tmavé pleti, pokud se tedy chovají slušně.

Ale myslím, že i otázka rasismu má své hranice. Tedy alespoň dle našeho názoru...

 

Dcera nám celý život dělala radost. S manželem jsme nikdy nemuseli řešit problémy typu drogy, kouření, pozdní příchody domů... Dcera byla vždy spolehlivá, hodná, a navíc nám dělala radost i svým učením.

 

Bez problémů vystudovala jak gymnázium, tak i nyní jí VŠ nedělá žádné problémy. V tomto směru si skutečně na holku nestěžujeme, naopak jsme na ni pyšní.

 

Co nás však trápí a vlastně i děsí, je, že si dcera našla přítele, který není našinec. Seznámili se právě na VŠ a jejich kamarádství rychle přerostlo v lásku.

Billy je šikovný a milý hoch, ale je to černoch!!!

 

Jak jsme již na úvod psali, nevadí nám to, že se dcera schází s černochem, notabene se slušným černochem, ale proboha – proč nemohou být jen kamarádi?!

 

Myslíme si s mužem, že je i proti přírodě, aby běloška měla s černochem dítě!!!

Neříká se: „Své k svému?“

 

Bohužel dcera na naše připomínky pranic nedá a stále dokola opakuje, že je to její život a její láska. Jistě, má svým způsobem pravdu, ale uvědomuje si, že si svým rozhodnutím může pořádně zkomplikovat život???

 

Uvědomuje si, že tím, že si vezme černocha, si může uzavřít cestu k řadě lidí, kteří mají své zásady, a nedokáží pochopit vztah běloška – černoch?

A to už nemluvíme o dětech... Ani na to s mužem nechceme raději pomyslet. Neumíme si představit, že naše dcerka porodí malé černoušky!!!

 

Nevím, nevím, jak by toto obhájila na naší vsi, jak by se mohla lidem z rodiny podívat do očí. Jsme si s mužem jistí, že toto by u nás na vsi způsobilo takové pozdvižení, že bychom se snad museli kvůli tomu odstěhovat!

 

A proto vidíme, že to, co naše dcera dělá, je z její strany velice sobecké.
Copak na úkor své lásky zostudí celou svoji rodinu???

 

Víme, že dcera sem, na magazín Žena-in.cz chodí často a doufáme, že si tento článek přečte a chytí se za nos.
Věříme, že jí naše slova otevřou oči a ona pochopí, jak moc nám svým rozhodnutím ubližuje, a zváží svůj vztah s Billem.

 

   
20.06.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [428] gerda [*]

    to je ale zabedněnost! Podívala jste se do kalendáře, který letopočet se píše? Kdyby to bylo proti přírodě, ti dva by se nikdy neseznámili, natož aby se milovali. Milá paní, jste slepice.

    superkarma: 1 27.02.2013, 18:27:53
  2. [427] tamichita [*]

    tak ten, kdo tenhle clanek napsal me opravdu zvednu ze zidle! Vety typu : Copak na úkor své lásky zostudí celou svoji rodinu???

    Myslíme si s mužem, že je i proti přírodě, aby běloška měla s černochem dítě!!!

    Neříká se: „Své k svému?“

    Ja osobne si myslim, ze VY mila pani byste se mela stydet, ze vubec neco takoveho vypoustite z pusy!!! Sve k svemu? Copak cernoch je nejake zvire? Ja lituji Vasi dcery, ze ma rodice, ze kterych ji musi byt smutno, musi se trapit a premyslet nad tim jak vam jeste udelat radost! Co je Vam po tom co si reknou lidi? Koho to zajima? Meli byste zit pro sebe a svoji rodinu a ne sousedy. A veta, ze si tim zavre dvere ke spouste lidi.. TI LIDE SI ZAVROU CESTU K NI!! Pokud maji problem s tim, ze jeji muz je cerny, tak ona si nezaslouzi takove "pratele" Ja jsem na ni hrda, i kdyz ji neznam! Dokaze si jit za svym, mit srdce na pravem miste a pochopila, ze je 21.stoleti ! Drzim Vasi dceri palce a jsem moc vdecna za svoje rodice, kteri me podporili, kdyz jsem nasla cizince, ktery je nyni mym manzelem!

    superkarma: 0 26.02.2013, 12:30:19
  3. [426] kovadlo [*]

    Nevím, zda si tento příspěvek ještě někdo vůbec přečte. Tento článek je už pět let starý, ale narazila jsem na něj, když jsem si pročítala názory na vztah bělošky s černochem. Velice  by mě zajímalo, jak celý příběh dopadl. Kdyby dcera nebo její rodiče, kteří psali tento článek, mohli odepsat, jak se jim žije a jak to s Billym dopadlo.Velice mě to zajímá, chtěla bych se podělit o zkušenosti, protože mám s dcerou úplně stejný problem.Je chytrá, myslím že i hezká  a našla si přítele černocha, který studuje doktora v Praze. Předem velice děkuji.

    superkarma: 0 13.03.2010, 08:49:36
  4. avatar
    [418] kemy [*]

    karieristka: co to je za blbý kecy? myslíš, že s nim je kuli velkýmu péru? tak to já si nemyslim. je s nim protože jí imponuje svojí inteligencí, bych řekla, když sou oba vysokoškoláci. a to, co popisuješ, je afrika. v americe to takle nechodí. tam neexistuje bigamie ani jiný takový zvyky. podle jména billy bych řekla, že nebude ani z ugandy ani z asie, kde se tohle děje víc. bejt tvoje dcera, plivnu ti do ksichtu, páč hledat si muže podle toho, koho ty chceš, no potěš. to už podle mě neni pravda, co píšeš o tom rasizmu. u nás na sídlišti bydlí jedna somálská rodina. sme celkem malý město. něco pod dvacet tisíc obyvatel. a nikdo na ně nekouká blbě. jeden syn chodí na střední o rok níž než já a je super. ty ostatní chodili všichni s mym bratránkem a taky je měl rád. pak maj malou holčičku a s tou si ve školce hrajou děti normálne. táta má normální práci a máma se doma stará o děti. nidko jim život neznepříjemňuje, jak si myslíš ty, protože si sama taková. a předpokládam, že vysokoškoláci by asi stejně bydleli v praze, když už. tam, si myslim, je hodně etnik. bejt moje máma a já si tohle přečíst za 5 minut sem sbalená a za 20 odstěhovaná. to sou mi názory ve 21. století!!!

    superkarma: 0 31.07.2005, 11:50:27
  5. avatar
    [417] karieristka [*]

    Za nás se říkalo: "Nejsem rasista ale schvaluji režim v Jižní Rhodesii" . Ani já bych nechtěla černé vnouče . A moje dcera to ví , takže doufám, že si od nich podrží odstup . Ale jde o to, že černoši mají "velké pochopení pro ženy" (tj. mužskou výbavu) a to je pro některé holky rozhodující . A pak občas odjedou s nimi do jejich země, tam jim porodí dítě a nakonec jsou rády, že se vrátí domů živé a zdravé bez dítěte - protože tady se on chová "civilizovaně", ale doma se začne chovat jinak - tj. stejně jako jeho rodina, protože jinak by s nimi nevydržel. A nebo třeba ne, ale stejně bude vnouče daleko od svých prarodičů. A pokud zůstanou tady, tak chudák dítě - každý si na ně bude ukazovat, budou mu ubližovat - rasismus je tady všude kolem a jak se někdo liší, má smůlu. To by si měl každý uvědomit, že sice pěkný sex je paráda, ale chudák dítě - stojí Vám to slečno za to? Myslela jste na své děti? Naše společnost na to není ještě připravena - a asi ani v Americe - sice ve filmech jsou černoši i prezidenti, vedoucí úřadů (ze dvou policajtů je vždy jeden černý...), ale to je jen film a propaganda. Ale zatím nefunguje.

    superkarma: 0 31.07.2005, 07:32:41
  6. avatar
    [416] Avilka [*]

    jrit-forever: Len pre zaujímavosť, Starý zákon už dávno nefiči a slúži ako "dejepisná" kronika národa židovského.

    superkarma: 0 29.07.2005, 09:56:41
  7. avatar
    [414] kemy [*]

    Nyotaimori: tak to jo!

    superkarma: 0 23.07.2005, 14:37:59
  8. avatar
    [412] kemy [*]

    Nyotaimori: ???

    superkarma: 0 22.07.2005, 23:50:16
  9. avatar
    [410] kemy [*]

    KALIK: já jakékoli zdravé dítě, mohla bych si možná tak ¨vybrat snachu nebo zetě. kterého bych měla radši, jesi černého nebobílého, podle toho bych si vybrala vnouče. jinak nemohu sloužit, velký rozdíl v tom nevidím. člvoěk jako člověk. vnouče jako vnouče..

    superkarma: 0 21.07.2005, 17:39:21
  10. avatar
    [405] Žulda [*]

    Ježiš Marjá!Svatá prostoto!Z tebe jrit-forever bych brzy dostala osypky. Ty musíš být pěkný suchar a pomatenec

    superkarma: 0 15.07.2005, 16:49:43
  11. avatar
    [403] tutik [*]

    kemy: zas ale takovy zivotopis urcite zamestnavatel neprehledne.

    superkarma: 0 11.07.2005, 18:13:28
  12. avatar
    [402] Meander [*]

    kemy rulez!

    superkarma: 0 11.07.2005, 16:18:26
  13. avatar
    [400] kemy [*]

    Míra: my to nedávbno brali ve škole - životopisy - a nenapadlo mě tam napsat průměr svojí vagíny při souloži...
    ale asi už je to dnes zvykem

    superkarma: 0 10.07.2005, 22:07:15
  14. avatar
    [397] tutik [*]

    *Kotě*: vidis a to je presne proc spousta lidi ma dnes negativni postoj k Bohu a krestanum vubec, protoze nejaky takovyhle "chytrak" vytrhne z kontextu par radek a pouzije k podporeni sveho zcestneho nazoru.
    To je jako kdyz jeden hledal ptal pro svuj zivot a otevrel bibli a prstem ukazal na cast, kde "Jidas sel a obesil se" a dalsi cast planu byla "jdi a cin take tak".... takovyhle vyklady jsou fakt sileny

    superkarma: 0 07.07.2005, 12:50:51
  15. avatar
    [396] kemy [*]

    *Kotě*:

    superkarma: 0 06.07.2005, 22:19:08
  16. avatar
    [395] *Kotě* [*]

    jrit-forever: pochopila jsem tě dobře? ty tvrdíš, že černoši jsou jiný živočišný druh? (a Asiaté, copak ti?)

    Je zajímavé, že bibli máš nastudovanou, ale přírodovědu už ne... jinak bys věděl, že mezidruhové křížení NENÍ MOŽNÉ. Neboli... co z toho vyplývá?

    Jinak mi tvé ubožácké pseudoargumenty za komentář nestojí.

    superkarma: 0 06.07.2005, 01:29:37
  17. avatar
    [394] kemy [*]

    Nyotaimori: přesně tak. říká se, že sme jeho děti. ale proč nás teda "nechá" dělat všechno, co se děje? když si my budeme píchat, naši rodiče tomu budou přihlížet? tss. ani náhodou. je to sadistickej zmrd, pokud existuje, jako že ne.

    superkarma: 0 05.07.2005, 14:14:14
  18. avatar
    [391] rek11 [*]

    Téééééééda to je bejkárna...nadzvedává mě to ze židle......to není nic jiného než rasismus.Já sama mám bratra...hodně tmavé pleti.jeho mamka je bílá...já jsem bílá,ségra taky.Milujeme ho všichni.Jeho mamka učitelka by byla mnohem víc vystavena jak v tady paní píše "ostudě"....Jenže ona je příliš fajnová,než aby jí kdokoli cokoli vyčítal.Já si myslím,že byste měla být ráda,že si našla někoho inteligentního s odlišnou genetikou...zjevně ji potřebujete. a ještě dodávám,že já bych čokoládové mimčo v klidu brala........teda kdybych už dvě děti neměla

    superkarma: 0 03.07.2005, 17:47:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [390] kemy [*]

    jrit-forever: až teď sem dokázala ten tvu žblept přečíst celej. to, že v bibli sou správný věci, chceš dokázat tim, že se má chovat úcta ke starejm lidem?
    starej budeme jednou každej a příde mi trapný, jak furt někde slyšim, važte si starejch lidí... to, že zestárnem, neni zásluha. každej stárne. mam ráda svojí babičku, protože je na mě hodná. ale vůbec se nedivim dětem z její ulice, že o ní řikaj, že to je stará nechutná baba, protože se jí pořád něco nelíbí atd. myslim si, že je důležitý se o své blízké ve stáří postarat, starali-li se oni o nás, ale neni to zásluha bej starej.. určitě ne.

    superkarma: 0 02.07.2005, 16:25:11
  2. avatar
    [389] kemy [*]

    Meander:
    Suzanne:
    jrit-forever: ale to neni žádnej důkaz. to je jenom citace z bble. co s tim jako? já tomu nevěřim. měl bys nás přesvědčit něčim, co má váhu a ne tim, že opíšeš něco z bible, kteru zase napsal jinej člověk. pro mě názor někoho dalšího neni důkaz o tom, že ten, kdo má stejnej, mluvil správně. doufam, že si pochopil, jak to myslim. a když teda homosexuálnost neni správná, tak jaktože ëxistuje? tvuj milej bůh nenávidí některý lidi a proto jim přivodí ňáký vlastnosti, který nemaj existovat? anebo si ty lidi vymejšlej a vlasně sou hetero? seš pomatenej. vy všichni, který se snažíte svoje náboženství prosadit. těžce mi to přípomíná muslimy.

    superkarma: 0 02.07.2005, 16:15:43
  3. avatar
    [388] Suzanne [*]

    jrit-forever: je báječné, když zblblík obviňuje druhé ze zblblosti

    superkarma: 0 02.07.2005, 13:13:47
  4. avatar
    [386] Meander [*]

    No bacha, já mám ve svém okolí dokonce jeden příklad mezidruhového křížení. ONA je prokazatelně homo sapiens. ON ani náhodou. A taky jim to funguje

    superkarma: 0 30.06.2005, 16:55:24
  5. avatar
    [384] phoebe24 [*]

    jrit-forever: příklad z přírody: známí mají fenku německého ovčáka, jejich sousedi psa retrívra. Nikdo ty zvířátka k ničemu nenutil a máme nádherné štěňátko... Obecně ale na Váš příspěvek reagovat nebudu. Je mi Vás líto. (A ještě víc je mi osob ve Vašem okolí, které jsou nuceny s Vámi komunikovat)

    superkarma: 0 30.06.2005, 12:42:34
  6. avatar
    [383] Meander [*]

    Anista: Znamená to, že jsem ohromená, že si někdo dá tu práci dělat takovou rešerši.

    superkarma: 0 30.06.2005, 12:10:33
  7. [382] Anista [*]

    Meander:To Hustý znamená , že s tím souhlasíš , nebo ne?

    superkarma: 0 30.06.2005, 11:50:41
  8. avatar
    [381] Meander [*]

    jrit-forever: Hustý!

    superkarma: 0 30.06.2005, 11:37:39
  9. [380] Anista [*]

    Víte, co je proti přírodě? Války, záplavy, zemětřesení...
    Váš předpotopní názor se mi hnusí. Určitě jste dceru nevychovávali k rasizmu, tak se tak neprojevujte. Jestli máte rádi svoji dceru, tak ji tolerujte!!! Míšené děti jsou krásné.

    superkarma: 0 30.06.2005, 09:06:20
  10. avatar
    [376] phoebe24 [*]

    Tobbi: =1*

    superkarma: 0 28.06.2005, 11:18:40
  11. [375] Tobbi [*]

    Sakryš: Věřila, pochopitelně

    superkarma: 0 28.06.2005, 00:01:52
  12. [374] Tobbi [*]

    jrit: Správně! Naprosto s tebou souhlasím. Tuhle planetu někdo uplácal z hlíny za šest dní, dinosauří kosti jsou jen podvrh "evolucí posedlých" vědců, vyvolenou rasou jsou Vizigóti a já jsem všech Vizigótů královna! Howg!
    Vždycky jsem věčřila v evoluční teorii, ale ta teď dostává jisté trhliny. Jestli skutečně existuje přirozený výběr, TAK CO TU HERGOT FURT DĚLÁŠ?

    superkarma: 0 28.06.2005, 00:00:53
  13. avatar
    [372] kemy [*]

    vrabčáček:

    superkarma: 0 26.06.2005, 15:30:01
  14. avatar
    [371] kemy [*]

    pardon, 370 je pro jrit

    superkarma: 0 26.06.2005, 15:26:14
  15. avatar
    [370] kemy [*]

    phoebe24: jo a eště, černoši nejsou teda lidi, jo?
    a co takovej mezek? enni to kříženec osla a koně? nekříží se rostliny, aby vznikly nový? nemísej se mezi sebou psi? ty se řídí pudama, jenom lidi přemejšlí. pudy im určitě nadělil bůh, pokud na něj teda někdo věří, takže silně pochybuju, že to tak nechtěl.

    superkarma: 0 26.06.2005, 15:25:00
  16. avatar
    [369] kemy [*]

    jrit: panebože!!!!!!!!!!!!!!!!!! to si děláš prdel, ne? co to je? tak je bůh asi celkem zmrd, když chce, aby se lidi nenáviděli...

    superkarma: 0 26.06.2005, 15:21:56
  17. avatar
    [368] kemy [*]

    Nyotaimori:peguša: Sandy: xenie: ne, zase takle sem to nemyslela. asi sem se špatně vyjádřila. jasně, že cikán bude cikán a černoch černochem a zelený auto bude zelený auto , ale nenapadne mě, že je to někdo jinej než sme my. tim sem chtěla spíš říct, že nesnášim, když někdo řekne : "byli tam cikáni a normální lidi.."

    superkarma: 0 26.06.2005, 15:18:42
  18. avatar
    [367] phoebe24 [*]

    pro jrit:
    1. okamžitě běž z toho sluníčka!
    2. už nepij !!
    3. už sem nepiš !!!

    superkarma: 0 26.06.2005, 14:14:40
  19. avatar
    [365] Olynth [*]

    Asi bych měla strach, kdyby se dcera rozhodla odstěhovat se s cizincem do jeho původní země k původní rodině. Ale pokud jsou rozhodnuti zůstat u nás, ... Sousedi si zvyknou

    superkarma: 0 25.06.2005, 14:52:23
  20. avatar
    [364] Olynth [*]

    Jasně, raději bílého alkoholika, který vždycky po příchodu z hospody zmidlí vaši dceru a bílá vnoučata

    superkarma: 0 25.06.2005, 14:50:43
  21. avatar
    [362] kuželka [*]

    Vzhledem k tomu, co následuje, je už první věta nesmysl! Těch nysmyslů pak následuje víc. Kdo je sobecký?!Přece Vy! Jen proto, abyste byla hezká před vesnickými tetkami, kterým v konečné fázi můžete být ukradená, chcete, aby se dcera vzdala toho, s kým chce prožít celý život.
    Víte, kdo není rasista. Ne ten, kdo tvrdí, že mu černoši... nevadí, ale ten, kdo barvu pleti nevnímá. Kdybyste se zeptali mé kamarádky z Anglie, jakou barvu měl člověk, s kterým mluvila, tak si nevzpomene. Pro ni to není důležité, ona to nevnímá, asi tak, jako my si třeba nevšimneme, jestli měl brýle, nebo jakou měl barvu vlasů.
    To byste byla raději, kdyby si dcera vzala "Pepíka" z vedlejší vesnice, který nebude stát za nic, ale na to jsou všichni okolo zvyklí?! Třeba by ji mohl občas nějakou vrazit, ale hlavně bude mít bílé děti. Fajn!

    superkarma: 0 24.06.2005, 09:13:59
  22. avatar
    [359] phoebe24 [*]

    *daisy*: kdyby jí nutili, tak sem ani nepíšou. Myslím, že to, co provádějí se dá nazvat: citové vydírání. Ale to je jejich forma odporu - to jsem nekritizovala (asi si to nečetla Ty, tak důkladně ). Takže opakuji: "jen" kvůli barvě pleti chápu jejich nesouhlas se vztahem (ne s formou, jakou to dávají dceři najevo). Já bych taky nejásala nad zeťákem s odlišnou barvou pleti. A mám dojem, že i dost přispěvatelek, které tady křičí o rasismu a sobectví by se k problému postavilo jinak, kdyby šlo o jejich dceru. A než mě začnete kamenovat: ono se na ten problém kouká jinak ve dvaceti a jinak ve čtyřiceti, když už má člověk utrženo od života pár facek.

    superkarma: 0 22.06.2005, 22:55:46
  23. avatar
    [357] *daisy* [*]

    phoebe24: ok, chapu, ze jsi necetla vsechno poctive, nicmene nevyjadrila jsme nepochopeni s tim, ze rodice maji obavy, ale nesouhlas s tim, ze se strachuji o to, jak se na ne budou divat sousedi a na to, ze chteji ridit svemu diteti zivot. Jejich dcera je dospela. Rozhoduje se sama za sebe. Rodice maji pravo vyslovit svuj nazor, jestlize je to prilis pro jejich moralni citeni, pak maji pravo (stejne jako dcera) se stahnout a nestykat, ale nemaji pravo nutit dceru do neceho, co nechce (to by pak mohli mit stejne pravo nutit dceru jit na potrat nebo jit slapat chodnik, protoze si to preci preji - prehnane, nicmene me to tak prijde. Mamku ctim, vazim si ji, rada si vyslechnu jeji nazor, nekdy se podle neho zaridim - nekdy ne. A taky si to potom jen ja a ja sama vyzeru, kdyz to bylo spatne rozhodnuti ) A o tom to je. Jana s Karlem maji pravo mit strach, jak to dopadne, ze bude mit dcera tezky zivot a tak dale a tak dale...
    Ale nutit ji??? A to opravdu a uprimne JEN kvuli barve pleti??? Hmmm...

    superkarma: 0 22.06.2005, 15:23:55
  24. [351] janina01 [*]

    Kemy: Náno hloupá, vůbec mě neznáš, tak neříkej, že někdo je rasista. Já bych prostě v rodině černocha nechtěla, každý může mít svůj názor, pro zajímavost, v rodině máme cikánku a je mi to fuk.

    superkarma: 0 22.06.2005, 07:28:17
  25. avatar
    [350] Janinas [*]

    Chápu rodiče, že mají o svou dceru strach, ale nechápu, že by se museli stěhovat nebo se stydět, že si vzala černocha. Jediné z čeho bych měla v jejich případě obavy, je to, že v případě rozchodu by mohli přijít o vnouče a jejich dcera by byla velmi nešťastná. Často to vidíme okolo sebe, že takováto manželství s velmi odlišnou kulturou fungují jen za velkého přičinění obou partnerů (viz film "Bez dcerky neodejdu"). Příběh tohoto filmu na mě velmi zapůsobil a nechtěla bych, aby se moje dcera vdala za cizince odkudkoliv.

    superkarma: 0 21.06.2005, 22:22:11
  26. avatar
    [349] medved [*]

    ty jo, manzele karel a jana jsou ale omezenci a navic ani nevedi, ze jejich vnoucata nebudou cernosi, ale misenci...tedy pokud dcera neni cernoska a misenci jsou mmch vetsinou uplne uzasni

    superkarma: 0 21.06.2005, 22:10:36
  27. avatar
    [347] Laliari [*]

    No to snad není pravda, vy že nejste rasisti? Nepíšete, odkud ten chlapec je, měla bych strach z odlišné kultury, ale z barvy pleti? No tenhle článek mě teda nadzvedl.

    superkarma: 0 21.06.2005, 20:58:17
  28. avatar
    [345] Audrey [*]

    Jesli si vaše dcera přečte tento článek,tak se jistě nechytí za nos,ale bude se stydět,že má tak omezené a sobecké rodiče ....No,třeba je to jen smyšlený článek,redakce prostě chtěla rozproudit debatu .

    superkarma: 0 21.06.2005, 20:05:31
  29. avatar
    [344] peguša [*]

    kemy: To už trochu přeháníš, né? To by mohlo znamenat, že je špatné, i když řeknu: Hele malé dítě nebo cokoliv jiného. Myslím, že ve výkladu rasismu zacházíš příliš do extrému. Co je rasistického, když řekneme: Podívej na toho černocha. Vždyť tím nikoho neurážíme ani nezesměšňujeme.

    superkarma: 0 21.06.2005, 18:37:15
  30. [341] xenie [*]

    kemy: tak to zírám, za rasistku se rozhodně nepovažuji, ale když vidím černocha myslím si že je to černoch...to je jaksi to první, co si na něm všimnu... ale netroufnu si u cizího člověka odhadovat jakékoli vlastnosti jen proto že je černoch nebo běloch, t.j. hesla typu "bílí muži neumí tančit" "černoši dobřě běhají" a pod. jsou taky rasismus

    superkarma: 0 21.06.2005, 15:19:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme