Vztahy

Nechce se mnou dítě

S Kubou jsem se poznala v jednom baru, pro který naše firma dodává květinovou výzdobu. Od začátku se mi hrozně líbil, vysoký blonďák a s takovým klukovsky roztomilým pohledem. Když chtěl moje telefonní číslo, neváhala jsem ani minutu. Po pár schůzkách jsme oba cítili, že se spolu hned tak nerozejdeme.

Měla jsem hroznou radost, protože po sérii krátkých známostí (spíš průšvihů) to byl konečně někdo, kdo to se mnou myslel vážně. A když mi Kuba navrhnul, jestli se k němu nechci nastěhovat, byla jsem blahem bez sebe. Po jednom důkladném úklidu jsem našla ve skříni dámské džíny (velikost 36, ach jo!), Kuba mi řekl, že tam asi zůstaly po jeho bývalé přítelkyni Daně.

O jeho bývalé jsem věděla, chodili spolu asi tři roky a rozešli se ze dne na den. Prý si našla někoho jiného. Džíny a ještě pár dalších Daniných drobností, jsem zabalila do igelitky, uložila do komory a šťastně na ně zapomněla.

Kubův životní styl pro mě představoval trochu šok. Je to člověk, který nevydrží chvíli na místě. Musí se stále něčím zaměstnávat. Kromě práce (navrhuje webové stránky a hrozně ho to baví), patří mezi jeho koníčky paragliding, surfování, skoky padákem a jízda na divoké vodě. Zpočátku mi dělalo dobře, že mě vozil na všechny akce s sebou a vyžadoval, abych se taky zapojila. Po pár měsících – když jsem po víkendu na raftech – usínala nad objednávkami v práci, mi došlo, že budu muset ubrat plyn.

Kuba absolutně nechápal, jak se někdo může dobrovolně vzdát adrenalinových požitků. Z legrace jsem mu řekla, že když budeme jednou mít miminko, stejně tyhle aktivity budeme muset omezit. Kuba při slově miminko strnul, jako kdybych mluvila o nějakém druhu zvlášť odporného hmyzu. On tedy žádné dítě jednoznačně nechce. Myslela jsem, že žertuje, že to jsou jen takové ty chlapácké řeči. Koneckonců chodili jsme spolu ani ne půl roku, bylo nám tehdy oběma třicet, takže nebylo co řešit.

Po nějaké době  jsem v komoře narazila na igelitku s Daninými věcmi. Kuba mi dal její telefon, prý se vdala a on ji nechce vidět. Domluvily jsme si schůzku. Dana mě přivítala s miminkem v náručí. Při pohledu na mini džíny se smála, že bude mít aspoň motivaci na cvičení. Ale mně přišlo, že vypadá skvěle a strašně jsem jí záviděla malou Lucinku.

Když viděla, jak se na ni dívám, zvážněla. Zeptala se, jestli by Kuba už rád zahnízdil. Rozplakala jsem se. Dana mi pak vyprávěla, že důvod jejich rozchodu byla právě jeho nechuť mít děti. Prý se ho pokoušela přesvědčit, ale byl neoblomný. A otěhotnět s ním tajně si netroufla. „Nechci ti do toho kecat, ale on jiný nebude,“ řekla mi na rozloučenou.

Od té doby jsme na téma miminko párkrát narazili, Kubův postoj se ale nezměnil. Chce si mě vzít. Nicméně  tvrdí, že dítě by ho omezovalo. Nezbýval by mu čas ani peníze na jeho koníčky. Tvrdí mi, že jsem staromódní, moderní je žít bez dětí. Nechci ho opustit, ale vždycky jsem si přála velkou rodinu. Je mi skoro třiatřicet a mám pocit, že na miminko mám už nejvyšší čas. Poslední dobou nemyslím na nic jiného a mám pocit, že mi něco důležitého utíká…

 

   
31.05.2005 - Láska a vztahy - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [241] Mirrule [*]

    No to ti utíká...čas....! Nejdřív si musíš ujasnit co je pro tebe důležitější. Miminko nebo on. Zřejmě obě možnosti mít nemůžeš. A čekat, že možná někdy změní názor...na to bych nevsázela....Sice je mu přes třicet, ale to neznamená, že je dospělý. Být tebou udělám to co jeho bývalá...když tě nechá odejít, tak tím dokazuje, že jsi v jeho žebříčku hodnot až za jeho prací a zálibami...přece nechceš být s mužem, který život s tebou posunul až za své záliby....Holka ber nohy na ramena a zdrhej jinak se toho jen tak nedočkáš...

    superkarma: 0 06.06.2005, 15:40:07
  2. avatar
    [237] Avilka [*]

    Na inom serveri a inej diskusii sa pripojil mladý muž, podobný tomu z článku. Písal nám, že je spústa mladých chalanov, čo sa nechcú ženiť a mať deti. Holku, s ktorou chodia milujú, že by im zniesli aj modré z nema, ale nechcú sobáš a ani kinderharantov. Každí to tej svojej dá najavo, ale dievčatá ako by to nechceli počuť a najivne dúfajú, že ich časom zlomia a že otcovský pud funguje rovnako ako materský..
    Končí to fakt tak, že niektorí sa nedajú k svadbe dotlačiť a vzťah sa rozpadne, ale niektorých dotyčná nakoniec dokope k oltáru, on jej spaví dieťa (alebo ). Ovšem otcovský pud sa nenaštartuje tak ako materinský, tak starostlivosť o dieťa ignorujú a zo svojho "pohodlia" nezľavia. A keď manželka vyčíta, že sa o malé nestará, tak dostane pod nos, že veď dieťa chcela ona a nie on. No a časom sa väčšina takýchto manželstiev rozpadá.
    A že je to realita som zistila, keď mi náš staronový kolega práskol na seba, že sa nechcel ženiť, ale tá jeho ho k svadbe dokopala (a to sú 2 roky po svadbe) a desí sa detí, lebo nebude môcť chodiť po horách na túry.
    Takže Vendulko, počúvaj toho svojho a neforsíruj ho do kúta, kam nechce. Buď ho budeš mať za partnera, ale bez detí, alebo budeš mať deti, ale budeš na ne de facto sama.

    superkarma: 0 01.06.2005, 23:27:16
  3. avatar
    [234] kemy [*]

    pardon STRŮJCE

    superkarma: 0 01.06.2005, 10:55:32
  4. avatar
    [233] kemy [*]

    Lovita: (226) spíš ty je máš zastaralé, máš-li na mysli č. 219. jak se říká, každý svého štěstí stůjce a pokud se někdo necítí dostatečně zodpovědný nebo má nějaký sebemalichernější důvod k tomu, proč děti nemít, ať je klidně nemá. de snad o jeho život. na co porodit/splodit dítě, který bude nešťastný? to radši žít sám..

    superkarma: 0 01.06.2005, 10:53:56
  5. avatar
    [232] kemy [*]

    Machilka: určitě máš pravdu. tohle je blbost. to je jako hodit někomu drogu do pití, ,dyž jí odmítne, protože se mu to stejně pak bude líbit.. no ne?

    superkarma: 0 01.06.2005, 10:50:23
  6. avatar
    [231] Markýza [*]

    Machilka: to není jen sobecké, to je přímo podlé.

    superkarma: 0 01.06.2005, 08:50:03
  7. avatar
    [230] Machilka [*]

    Já si myslím, že sobec je ten kdo tady radí, aby si mičo Vendula pořídila bez jeho souhlasu. To Vám napřipadá sobecké???
    ..."že chlapi nechtějí a pak jsou rádi!" Já taky nechci, ale kdybych otěhotněla, s největší pravděpodobností bych si mimčo nechala a pak bych byla ráda, co taky jiného...
    Myslím si, že pokud on byl natolik férový, že ji to řekl ona by měla být taky férová...
    a věřím, že se rozhodne správně

    superkarma: 0 01.06.2005, 08:25:36
  8. avatar
    [229] Markýza [*]

    Nyotaimori: mno - já budu ještě větší vyvrhel - přímo Herodedska - představ si, já děti mám, ale nevidím v nich smysl svého života, dokonce se o nich vyjadřuju značně neuctivě, někdy až hrubě - no proč já si je jen pořizovala.

    superkarma: 0 01.06.2005, 07:25:23
  9. avatar
    [227] Vivian [*]

    Lovita: který myslíš?

    superkarma: 0 31.05.2005, 23:23:03
  10. avatar
    [225] Vivian [*]

    Cassidy: a jak to souvisí s tématem diskuse? Co máš na mysli otázkou "to je teď fakt in?"

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:55:03
  11. avatar
    [224] Smetanová [*]

    dóóóóóst dobrý ten kdo děti chce ,ten je mít nemůže a ten kdo je nechce ,tak jich má fůru a nebo je někde odeloží ne-li zamorduje
    a ty Vendulko ,toho fešáka nakopej do pr.... a najdi si někoho,kdo děti chce
    já to znám ,dcera měla taky 5 let jednoho podobného,když konečně děti chtěl ,tak e jim to 2x nepovedlo .No a chlapec si našel milenku a honem se rozvedl a dnes má roční holčičku ( a zase je před rozvodem)je mi z něj na

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:38:31
  12. avatar
    [223] kemy [*]

    Julča: jasně. nemyslela sem to nějak špatně..

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:32:51
  13. avatar
    [222] kemy [*]

    Vivian: kdybych si přečetla diskusi dříve než sem odpovídala, ani bych neodpovídala, protože tvuj příspěvek 98 mi mluví z duše.. prostě se neshodnou, tak možná aby hledali svou cestu každý někde jinde.

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:31:50
  14. avatar
    [219] Vivian [*]

    Z některých názorů je mi fakt poněkud úzko... člověk, který děti mít nechce, je tady považován div ne za vyvrhele a sobce nejvyššího kalibru Jako by si každej nemohl ten svůj život zařídit podle svého...

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:08:53
  15. avatar
    [217] Vivian [*]

    Machilka: za příspěvek 185.

    Manx: přísp. 187.:

    superkarma: 0 31.05.2005, 22:03:47
  16. avatar
    [216] Julča [*]

    Blueberry: Však to se taky těším,až kluci vyrostou.Ale jsem ráda,že je mám a věřím Vendy,že touží být maminkou.

    superkarma: 0 31.05.2005, 21:31:00
  17. avatar
    [215] lenig [*]

    Vendulko, jestli chceš opravdu děťátko, a já věřím, že chceš, musíš si najít jiného partnera. A nebo se rozhodnout, že budeš mimčo vychovávat sama, nech si "ho udělat" (promiň, zní to tak vulgárně) a s milým, ovšem do sebe zahleděným Kubou se rozluč.
    Možná si časem najdeš lepšího kluka či muže a možná i on bude mít dítě (dnes to není až tak vyjímečné) a vytvoříte novou rodinu. Držím ti palce, ať se dobře rozhodneš, ale moc dlouho neváhej, čas běží a biologické hodiny tikaji....

    superkarma: 0 31.05.2005, 21:21:28
  18. avatar
    [213] Blueberry [*]

    Markýza: Chapu a souhlasim , miluju kluky k zblazneni, ale uz se nejak tesim na to, az budu mit svuj zivot zpatky. Budu si na to muset zase zvyknout .

    superkarma: 0 31.05.2005, 20:51:15
  19. avatar
    [212] Markýza [*]

    *Kotě*: nic ve zlým, vážím si tě, ale - chtěla jsem ti odpovědět, ale to co mě napadá je nepublikovatelné - počkám až se ti zklidní hladina hormonů a minmísek ti opvyroste, pak možná pochopíš

    superkarma: 0 31.05.2005, 20:12:07
  20. avatar
    [211] *Kotě* [*]

    Markýza: tak proč sis je pořizovala, když jsi měla právo je nemít?

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:57:52
  21. avatar
    [210] Markýza [*]

    Julča: děti rozhodně nejsou smyslem mého života, kdybych je neměla, konečně bych si nepřipadala jak v čekárně a mohla dělat i něco smysluplného

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:46:14
  22. avatar
    [209] Julča [*]

    kemy:samozřejmě je žena,ale myslím,že přirozené pro ženu je mít děti.Která je nechce,to je její věc.Když se ti narodí dítě,tak je to nejhezčí věc na světě.Já osobně kdybych neměla děti bych postrádala smysl života.Toť můj názor.

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:32:13
  23. avatar
    [208] kemy [*]

    Julča: nemyslim si, že žena, která se rozhodne děti nemít, neni žena...

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:11:42
  24. avatar
    [207] kemy [*]

    Julča: nemyslim si, že žena, která se rozhodne děti nemít, neni žena...

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:05:45
  25. avatar
    [206] kemy [*]

    človíček: ale to si trochu vedle, řekla bych. mít/nemít dítě je zásadní otázka, která tě ovlivní na celej život a když se neshodnou v tolik důležitých věcech, je blbost, aby spolu byli. pro vendulku je možná smysl života a pro něj to znamená omzeování. jak by mohli spolu strávit život?

    superkarma: 0 31.05.2005, 19:02:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [205] Meander [*]

    Janinas:

    superkarma: 0 31.05.2005, 18:37:28
  2. avatar
    [204] Janinas [*]

    Milá Vendulko!
    Také si myslím, že tvůj přítel bude hodně sobecký. Myslí jen na sebe. Chce si v životě jen užívat a nechce přijímat zodpovědnost - to znamená stát se rodičem. Mám totiž stejného sobce doma. Máme dvě děti, které nebyly plánované, a které zpočátku vůbec nechtěl. Když se narodily, byl šťastný, ale doma mi vůbec nepomáhal, chodil dlouho z práce, protože musel dělat kariéru. O víkendech se chodil bavit jako kdyby byl svobodný a vůbec nebral ohled na naši rodinu. Když mi bylo 33 let, chtěla jsem další dítě, protože děti mám moc ráda. Jenže on nechtěl ze stejných důvodů jako Kuba. Moje lékařka mi radila, abych vysadala antikoncepci, že má prý tu zkušenost, že většina chlapů prostě děti nechce, ale pak jsou šťastní, když se narodí. Tak jsem to jednou jen tak v legraci nadhodila. Neumíš si představit,jak ho to rozčílilo a na rovinu mi řekl, že když otěhotním bez jeho souhlasu, opustí nás. Chtělo se mi brečet a měla jsem hrozný vztek, jak je zlý. Po roce jsem to zkusila znovu, protože jsem si miminko moc přála. Jenže výsledek byl stejný. Pořád jsem si říkala, že až bude starší, uvědomí si důležitost rodiny a smíří se s dalším dítětem. Omyl, je to sobec a nikdy se nezmění!
    Podle mého názoru je dítě to nejhezčí, co tě v životě může potkat. Nic ti nemůže nahradit ten krásný pocit, když chováš své miminko. Zkus si s ním promluvit a řekni mu, jak moc po dítěti toužíš. Uvidíš, co ti řekne. Chlapi jsou prostě sobci. Sami si dělají kariéru v práci a mají své koníčky. Své ženy ale nutí, aby se jim bezmezně přizpůsobily. Neváží si hezkého vztahu a chtějí si v životě užít co nejvíc.
    Máš možnost otěhotnět bez jeho souhlasu, ale musíš počítat s tím, že tě v tom nechá samotnou. To je určitě hodně velké riziko a musíš být hodně silná, abys měla dítě sama.
    Nebo se můžeš rozhodnout, že ho opustíš a najdeš si někoho hodného. Vím, že je to těžké v dnešní době, kdy jde každému jen o peníze. Ale ze svého okolí vím, že pár takových chlapů existuje.

    superkarma: 0 31.05.2005, 18:24:26
  3. avatar
    [203] danca79 [*]

    maja15: rozhodnout se nemit deti je normalni v kazdem pripade - jenze neco jineho je kdyz to tak vidi oba a kdyz to tak vidi jen jeden.........vztah by mel byt o kompromisech, jinak prece nema sanci fungovat! ale je fakt ze dite by kompromis byt nemelo, to by melo byt chtene obema

    superkarma: 0 31.05.2005, 17:09:34
  4. avatar
    [200] Julča [*]

    Nevím,jaké jsou reakce,ještě jsem je nečetla.Já si myslím,že na miminko máš nejvyšší čas.Jestli ho nechce Kuba,měla by ses porozhlédnout po jiném tatínkovi.Nenechávej se ochuzovat o to,co ženu dělá ženou.

    superkarma: 0 31.05.2005, 16:51:28
  5. [199] človíček [*]

    Sobci jste všichni vy,co radíte,aby opustila svého milovaného kvůli dětěm, které ještě ani neexistují .Jestli jim to fakt pasuje, pořadně bych si to rozmyslela a zvažila.

    superkarma: 0 31.05.2005, 16:39:12
  6. [198] maja15 [*]

    Docela me prekvapuje kolik z Vas pise ze je Kuba sobec. Proboha proc? Jenom proto ze nechce deti? Co je na tom sobeckeho? Cely zivot je nutne poridit "mnozeni a detem"? Prece neni nic nenormalniho se rozhodnout deti nemit. Mate pocit ze je to povinnost? A od koho? Pripada mi to hloupe. Mozna kdyby jste se zeptaly jeho tak Vam rekne zase neco nepekneho o zenskych jejichz zivot se toci jenom kolem plotny a deti. Zadnej nazor neni lepsi ani horsi oba jsou stejne dobre.Maja

    superkarma: 0 31.05.2005, 16:34:24
  7. avatar
    [196] kemy [*]

    Vendulko, já bych ho určitě opustila. Podívej se, jeho bývalá, určitě je mnohem šťastnější! Je to sobec, na jednu stranu, protože mu záleží jenom na tom, aby on se pobavil. Nic jiného pro něj asi v životě nehraje takovou roli. Na druhou stranu je ale dobře, že proto to dítě nechce, byla byste pěkně nešťastná rodina. Troufám si tipnout, že Kuba by se asi kvůli tomu neuskromnil jak finančně tak ani časově. A bylo od něj zase fér, že ti to sdělil, už když si na to poprvý narazila. Četla sem jenom několik prvních reakcí. A tam sem se dočetla, že je sobec, protože to neřekl hned, ale já se domnívám, že s tím na tebe vyrukoval dostatečně brzo. Nemohl si přece o tvoje číslo říct s tím, že nechce mít děti. Takže podle mě ejdiný (zato zásadní) problém vašeho vztahu je odlišný pohled na život a hodnoty. Nikdo nechyboval, nikdo z vás nemá pravdu. Každý to prostě vidí jinak,a proto by sis podle mě měla najít někoho jiného.

    superkarma: 0 31.05.2005, 16:11:49
  8. avatar
    [195] Suzanne [*]

    Machilka: moje puzení už pokročilo, my už na tom pracujeme

    Laliari: fíha tak u mě by měl panáček smolíka pacholíka

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:54:20
  9. avatar
    [191] Juana [*]

    K těm zvířatům - třeba jim jenom nesedí ti přidělení potenciální otcové. Možná by si ta chrtice dala říct s normálním voříškem a ne s přešlechtěným psím krasavcem. V ZOO to taky může být podobné, prostě si ty zvířata feromonama nepadnou.
    My máme zase maltézáka - psa, to je úplný sexuální maniak a za celý život přitom nenašel fenku, co by ho neodháněla - ony asi instinktivně vědí, že je přešlechtěnej a jako dárce genů docela nanic.

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:50:57
  10. avatar
    [189] Laliari [*]

    Suzanne: A já zase znám pár, kde po čtyřech klucích už žena další dítě nechtěla, ale muž ano. Nakonec souhlasila s tím, že starat se bude on. Nevím, jak to měli s kojením, ale tatínek se skutečně staral. (Narodil se jim pátý kluk).

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:49:28
  11. avatar
    [188] Machilka [*]

    Suzanne: Tak manželovi vyřiď, že je na tom líp než ten můj!
    Já jsem mu taky řekla, že to necháme osudu a že ať nevěší hlavu, že ty prášky třeba jednou selžou...

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:48:14
  12. avatar
    [186] Suzanne [*]

    Machilka: sobec je relativní pojem, vždycky je to ve vztahu k někomu. Někomu to tak prostě přijde, mnoha lidem připadá samozřejmé, že když je vztah, počítá se i s dětmi.

    Mmch: znám pána, který manželce řekl - jestli chceš dítě, tak jo. Ale starat se budeš sama Ona chtěla. Rozhodnutí bylo na ní. I na Vendulce je rozhodnutí, jestli se vzdát té touhy, ukecávat nebo hledat jinde.

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:45:59
  13. avatar
    [185] Machilka [*]

    183Rikina:
    Jó a ještě pro vivian za příspěvek č.98 a padám...

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:44:29
  14. avatar
    [184] Machilka [*]

    Markýza: Asi na tom něco bude! Jsem celkem k světu (když se dobře vyspím), ale v sukni nebo na podpatcích mě neuvidíte!
    Ráda si oblíkám aspoň doma pánské věci, a nákupy? Jak jinak než v pánských obchodech....
    (ještě, že už mám aspoň toho chlapa a neleží mi to doma ve skříni jen tak na darmo...)

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:41:51
  15. [183] Rikina [*]

    Markýza: k těm zvířatům bych ještě dodala, že většina zvířat, když k tomu nemá příznivé podmínky, tak se prostě nerozmnožuje, a pudy jdou stranou. Mohli by o tom vyprávět v řadě zoologických zahrad, kde se marně pokoušej rozmnožovat leckterý ohrožený druhy. Zatímco člověk se neuváženě rozmnožuje, i když kolikrát ty podmínky taky nemá - není kde bydlet, není práce, není tatínek... a stejně žena to dítě prostě mít musí, z různých důvodů - to zase já pokládám za narušený kulturní vzorec...

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:40:37
  16. avatar
    [182] Machilka [*]

    BOŽE!!!
    Proč tady futr píšete jaký je to sobec???!!!
    To by podle vás bylo lepší kdy si řekl:" no, o tuhle ženskou už kvůli děcku nepříjdu!
    Udělám ji ho a co ona pak nadělá, na svoje koníčky si vydělám sám, kojit ji ho taky nebudu, tak ať se stará když chce..."
    To by už byl super chlap???

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:34:43
  17. avatar
    [181] Suzanne [*]

    Machilka: Z toho si nic nedělej, to znám Můj manžel se tak strašně těší, až budeme mít , že se dokázal naštvat, když jsem řekla, že to necháme osudu a nebudu běhat po vyšetřeních

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:33:52
  18. avatar
    [180] Markýza [*]

    Machilka 178: buď v klidu - nejsi sobec, máš jen narušený kulturní vzorec

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:29:28
  19. avatar
    [178] Machilka [*]

    Připomnělo mi to jak jsme šli jednou s na procházku a u vedlejšího baráku stál pod přízemním balkónem kočárek a na balkóně seděli lidi. A on jen tak prohodil, že tohle bychom mohli JEDNOU taky využít! (máme ten samý byt) A já ho tak strašně probodla pohledem, ale lidi já nejsem sobec! Já se jen necítím dost zodovědná, dost připravená, dost vyspělá...

    A přišlo by mi sobecké kdyby po mě to díťě "vyžadoval"! Jsem snad poprvé v životě ráda, že jsem ženská a on se mnou nemůže otěhotnět bez mého vědomí!!!(jak tady některé naťukávaly)
    TO mi příjde mnohem víc sobecké, na dítě by se měli oba rodiče (aspoň pokud spolu žijí) těšit!

    VENDULKO: ty zvaž, jestli je on pro Tebe víc než touha po díťěti! Promluv si s nim, na rovinu, a jestli to myslí na 100% vážně nenuť ho a hlavně neudělej hloupost typu : "já ty prášky jím, asi to tak ¨mělo být..."
    JÓ a na nový a lepší zvtah není pozdě nikdy držím palce a přeju

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:27:24
  20. avatar
    [177] Markýza [*]

    Rikina: tak na takové obvinění jsem zvyklá.
    Musím přiznat, že tato měla štěňata až v jarém věku třinácti let, kdy už prostě jednomu mladému nadrženému neutekla - dostihl ji a přemohl. Taky ze čtyř štěňat přežily akorát dvě fenky - jako dlkaz toho, že ženy jsou silnější. A neuměla se o ně nic moc postarat - nebo nechtěla.

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:24:07
  21. [176] Rikina [*]

    Markýza 174: ta moje byla s papírama, jednou štěňata měla, a asi to byl takovej úžasnej zážitek, že z příštího "ženicha" přidělenýho poradcem chovu udělala trhací kalendář, a následně preventivně odstrašovala všechny psy už na dálku a teď mě určitě někdo obviní, že vulgárně zplošťuju ušlechtilé téma této diskuse

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:18:39
  22. avatar
    [174] Markýza [*]

    Rikina 171: hele to znám - známí měli fenku jezevčíka - výstavní kousek (bez papírů), chtěli aby měla štěňata, jednomu "ženichovi" nathla ucho, druhému překousla jazyk a třetímu málem ukousla kulky - taky narušená kulturou

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:08:00
  23. [171] Rikina [*]

    *Kotě* 166: to bych netvrdila tak kategoricky, s těmi zvířaty, neboť jsem měla několik let doma fenku chrta, která v době hárání k sobě nepustila žádného psa ani na dva metry, a z celého jejího rozježeného a vrčícího zevnějšku bylo naprosto jasně patrné přání už nikdy žádná štěňata nemít. Že by taky měla přehlušený pud kulturním vzorcem ? Možná jsem měla na ni špatnej vliv

    superkarma: 0 31.05.2005, 14:04:34
  24. avatar
    [169] Markýza [*]

    *Kotě* 166: jo přesně takhle jsem mluvila prvního půl roku života mých dětiček - pak mě to přešlo, jsem ráda, že žiju v kulturní společnosti, kde mě přirozemé pudy po rozmnožování nenutí k tomu abych každé tři roky vrhla mládě, za účelem zachování rodu.
    A potom rozmnožovací instink mi naprosto nechybí, akorát tomu říkám chuť na sex a tomu aktu milování - to je taky něco co nás odlišuje od zvířat.
    Kdyby se děti rodily pouze ženám, které je opravdu jsou schopny a ochotny vychovat, ubylo by týraných a nešťastných dětí, nenuťme ženy dělat to, co samy nechtějí!

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:57:01
  25. avatar
    [168] Laliari [*]

    Koldice: mateřský pud se nerovná euforie z dětí. Mateřský pud je touha mít děti, a pocit zodpovědnosti za ně. To je to, co tě přiměje se o ně starat, i když neprožíváš tu euforii, že ho neopustíš, přestože ti jde občas na nervy.

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:54:12
  26. avatar
    [167] Lhasa [*]

    *Kotě*: Nehledě na to, že mateřský pud se projevuje i jinak, a možná víc, než touhou po dítěti/dětech.

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:51:06
  27. avatar
    [166] *Kotě* [*]

    Markýza 135: tady je vidět, jak si vůbec nerozumíme.

    u jiných živočichů neexistuje, že by samice "nechtěla" potomky. Biologický pud jí velí je mít.

    U člověka jsou biologické pudy přehlušeny kulturními vzorci.

    "mít děti je právo, nikoli povinnost" je právě jeden z takových kulturních vzorců.

    v přírodě žádné "právo" ani "povinnost" neexistuje, to jsou lidské kulturní pojmy. Existuje pouze rozmnožovací instinkt. Ten my máme také, ale nabalily se na něj výše uvedené kulturní vzorce. Na tom není nic v nepořádku, taková je prostě lidská kultura, ale z hlediska biologického není odmítání rozmnožovat se normálním jednáním.

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:45:52
  28. avatar
    [165] Eva_CZ [*]

    *Kotě*: hm, co kdyby si detma zkazily postavu a uz nemohly slapat, nebo fotit porno? Pruser jak mraky.

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:44:49
  29. avatar
    [161] Meander [*]

    Manx: Já mám pro změnu digošky, ty netikají

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:35:50
  30. avatar
    [160] Markýza [*]

    Rikina 155: chceš říct, že mě čeká odhadem ještě tak deset let? já se picnu
    157: byla jsem tu, a nevysvětlí a nevysvětlí

    superkarma: 0 31.05.2005, 13:31:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme