Dnešní digitální váhy mají mnoho zajímavých vychytávek. Řada z nich vám neprozradí, pouze kolik vážíte, ale i do detailu zhodnotí vaše tělo. I když to není žádná věda, je důležité vědět, kdy a jak se správně vážit.

  • Vážit bychom se měli vždy ráno, po toaletě a před snídaní.
  • Při vážení bychom měli být bosí a pouze ve spodním prádle.
  • Váha by měla stát na tvrdém a rovném povrchu a stát bychom na ní měli celou plochou obou chodidel.
  • Vhodná frekvence vážení je jednou týdně.

Jakou váhu si ale z dnešní nepřeberné nabídky vybrat? Určitě digitální, jistě znáte ten pocit, kdy držíte dietu, cvičíte, ale při pohledu na displej váhy ráno v koupelně vidíte pořád ručičku na stejné hodnotě. Přesto to neznamená, že je vaše úsilí zbytečné. Vašemu tělu ubývá tuk a přibývá svalová hmota, ale to odhalí jen digitální váhy, které měří podíl vody, svalové tkáně a tuku v těle.

Ideální volbou je osobní digitální váha TANITA BC-731, která nabízí analýzu hned několika hodnot:

tanita

  • podíl svalové hmoty
  • procento tělesného tuku
  • procento tělesné vody
  • hmotnost kostí
  • viscerální tuk - tuk v břišní dutině, který obklopuje vnitřní orgány
  • bazální metabolickou spotřebu (BMR)
  • metabolický věk
  • celkovou fyzickou kondici

Díky těmto všem údajům zjistíte, jestli je váš dietní a fitness program účinný. Zároveň také získáte další motivaci k dosažení vašich cílů.

Tuto a další váhu najdete na www.osobni-vahy.cz anebo na veletrhu Bojujeme s tuky, který probíhá od 4. do 5. dubna v PVA v Letňanech. Na stánku spol. Medivital můžete získat na jednotlivé váhy slevu až 30 %.

Reklama