Vztahy

Neber si ji, vždyť to dítě není tvoje!

 

Milá redakce a čtenářky,         

 

vlastně ani nevím, jestli se k vám obracím pro radu či pomoc, nebo se jen potřebuji někomu svěřit, a možná i pochopit, třeba taky porozumět. Nevím. Ale jsem matka. A každá matka chce pro své děti to nejlepší. Avšak nejsem zase taková ta matka, která brání svým dětem v tom, aby se postavily na vlastní nohy, nebo aby vylétly z hnízda a začaly žít samy za sebe.

 

Myslím si, že jsme s manželem své děti vychovali dobře, jsou z nich slušní, pracovití lidé a dělají nám jen samou radost. Samozřejmě, že si oba dva prošli obdobím prvních lásek i zklamání a my jsme se je snažili s mužem vždycky podpořit, podržet, když je bolelo srdíčko, i se s nimi radovat, když měli pocit, že potkali toho pravého. Ne vždy se nám samozřejmě jejich výběr líbil, ale tolerovali jsme jejich partnery, protože oni je měli rádi.

 

Dcera si našla vojáka z povolání a odešla za ním do nedalekého města. Mají spolu dvě krásné holčičky a moc krásný vztah. Syn si našel přítelkyni z našeho městečka. A jelikož jsme město malé, vidíme si téměř do talíře. Nic proti jeho lásce, ne že by se nám zrovna líbila, to ne. Ale brali jsme ji prostě úplně normálně. Vždyť ji miloval náš syn.

 

Avšak ten má také mimo jiné velmi časově náročnou práci. Často jezdí na služební cesty do zahraničí, kde je třeba měsíc dva, a pak se zase vrací. Pro vztah je to asi doba dlouhá, tomu věřím, ale ne zas tak, aby si hned ten druhý musel hledat nějakou náhradu. Tak jako to udělala Eva. Bylo veřejným tajemstvím po celé vesnici, že se schází v době, kdy tu nebyl David, s někým jiným. Brala jsem to jako fakt, a myslela si, že se prostě s Davidem rozešli.

 

O to větší bylo mé překvapení, když se s ní po měsíci v cizině objevil ve dveřích, spokojeně si ji vedl za ruku a aniž by se s námi nějak přivítal, hrdě nám hlásil, že bude otec a budou se s Evou brát. A nám se nějak nedaří otevřít mu oči. S nejlepším kamarádem, který mu řekl, že by to malé taky nemuselo být vůbec jeho, se popral a dodneška spolu nemluví. S dcerou, která se mu snažila domluvit, se pohádal a naše argumenty odmítá poslouchat.

 

Ano já chápu, že má pocit odpovědnosti, že je hrdý na to, že bude otec. Ale kde je psáno, že tím otcem je opravdu on?! Po několika debatách, které nikam nevedly, nám prostě oznámil, že buď budeme akceptovat jeho rozhodnutí, nebo s námi nadobro skoncuje.

 

Náš syn teď chystá svatbu a hodlá spálit všechny mosty ke své rodině, kvůli holce, jež ho zradí pokaždé, když vytáhne paty z domu. A já nevím, co s tím.                                                                                                    

 

 

 
   
22.06.2005 - Láska a vztahy - autor: Eliška

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [58] Šivlenka [*]

    Co třeba krevní test,možná by na to přistoupil aby si byl jistý.Přeji ať je vše v pohodě.

    superkarma: 0 24.06.2005, 15:32:23
  2. avatar
    [55] Vivian [*]

    Já bych to, Věro, neviděla všechno tak černě... nebo spíš černobíle. Sama jsem žila skoro dvacet let na vesnici, takže moc dobře vím, jaký díl pravdy bývá obvykle na takovém "veřejném tajemství celé vsi" a kolik lží, domněnek, polopravd, smyšlenek, pomluv a drbů se na tu pravdu taky nalepí...
    A ať už to je pravda nebo ne, ty se tím trápíš úplně zbytečně, protože je to věc jen a pouze Davida a Evy, nikoho jiného. Nemůžeš dospělého chlapa vodit za ručičku a říkat mu, co je dobré a co ne a co má správně udělat... Myslím, že určitě nemá v úmyslu pálit mosty ke své rodině, pokud rodina bude respektovat jeho rozhodnutí (ať už jsou jakákoli). Ale pokud se mu budeš plést do života, tak se nediv, až to opravdu udělá...
    Možná dělá chybu, možná ne, ale je to jeho věc, je dospělý. Bohudík, že to není tak jednoduché, aby stačilo říct "Neber si ji" a on by poslušně kývl a udělal vše podle maminky. Buď se časem spálí a poučí, nebo bude šťastný. Obojí je plus

    superkarma: 0 22.06.2005, 18:27:43
  3. avatar
    [51] Žábina [*]

    Meander: no vidíš

    superkarma: 0 22.06.2005, 15:05:52
  4. avatar
    [50] Meander [*]

    Ještě že už nebydlím na vesnici. Před 14 dny jsem jela za sestrou na chalupu do rodné dědiny a dozvěděla jsem se, že jsem lesba

    superkarma: 0 22.06.2005, 15:01:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [44] Suzanne [*]

    Když jsem bydlela na vesnici a vyrazila jsem svého tehdejšího manžela z domu, celá vesnice naprosto přesně věděla, že jsem si našla chlapa. Bylo to přece jasné. Pořád ke mně někdo chodil - PŘECE! A když manžel pil jenom trochu, peníze mi dával, nebil mě (tu jedinou scénu nikdo neviděl, že...), tak by nebylo normální, abych se s ním rozcházela a nikoho neměla. Věděli to všichni naprosto přesně, taky to bylo veřejným tajemstvím. ALE PRAVDA TO NEBYLA. Takže já jsem velmi opatrná na tyhle soudy. Nikdo jste jim k tomu nesvítil, takže, Věro, i když tě to asi bolí, nech to na něm - je plnoletý. Může to být průser, ale bude jeho. Stejně jako když to dopadne dobře.

    superkarma: 0 22.06.2005, 12:25:36
  2. [43] Rikina [*]

    Rozejít se snad můžou vždycky, ne ? Kdyby se snad později ukázalo, že dítě není jeho, a že ta Eva je opravdu taková, jak říká hlas lidu Osobně těmhle "veřejným tajemstvím" nevěřím, a nevšímám si toho, co říkají lidi, většinou mají velké oči a bujnou fantazii.

    superkarma: 0 22.06.2005, 12:21:13
  3. avatar
    [42] tomáš [*]

    Hlavu vzhůru - nic se nejí tak horké, jak se navaří...A když i Eva o manželství stojí, tak snad ne proto, aby žila v hádkách a problémech?Určitě bych synovi tu šanci zkusit si to navlastní kůži násilně nevyvracela - však život to nejlíp ukáže...a ne ho už teď deptat.V naší rodině si bral 20 letý kluk !rozvedenou! a !starší! a !těhotnou! - to bylo taky pramálo radosti. Mají dvě krásné děti, zlatíčka pro babičku i tetu...a zatím to klape.
    Když to nedopadne - bude vítaná vaše pomoc, zůstanou-li dveře dokořán..

    superkarma: 0 22.06.2005, 12:16:31
  4. avatar
    [41] Amálie [*]

    myslim, že je podstatné, že syn nevidí nevěry své vyvolené... asi má strach být sám, když je pořád na cestách a tak raději přivírá oči a jeho reakce "spálení mostů" je jen důkazem, že jste uhodili hřebíček na hlavičku, proto se brání jak lev. A taky má potřebu bojovat za sebe (nikoliv za ní), protože mu to chcete rozmluvit. Možná by se vyplatilo mu jí víc "vnucovat" a ne zakazovat. Jestli má takovou náročnou práci, určitě má itelektu dost, aby to pochopil. Ovšem aby pak už nebylo pozdě. Případné testy otcovství mohou prokázat, že neni biologickým otcem, ale jeho soužití s přítelkyní a "těšení se" je silným poutem, když je slepý k okolnostem

    superkarma: 0 22.06.2005, 11:07:57
  5. avatar
    [40] Žábina [*]

    ad článek - třeba to je pravda, v tom případě to syn brzy pozná, ale pak už bude pozdě
    a třeba taky ne a je to slušná holka, akorát holt není zavřená celý měsíc co syn je na služební cestě doma pod zámkem

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:54:09
  6. avatar
    [39] Žábina [*]

    vikina 007 - z tohohle důvodu bych nikdy nechtěla bydlet na vesnici, stačí že tam máme chalupu a co jsme se už o sobě od kamarádů dozvěděli, přestože že se tam ke každýmu chováme slušně
    zlatý město a jeho anonymita

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:53:05
  7. avatar
    [38] Markýza [*]

    pajda: já ti rozumím, to bylo jen na okraj - abych se chudáka kluka zastala

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:45:51
  8. avatar
    [36] pajda [*]

    Markýza: já to nemyslela pejorativně, prostě má konečně důvod si ji vzít...připadá mi to opravdu jako že se všechno "projevilo" až po tom oznámení...tím spíš, že Evu rodiče nechtěli od začátku.

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:38:18
  9. avatar
    [35] Markýza [*]

    pajda: mně to přijde, že se chce oženit, že to nebere jako povinnost, jako že "musí"

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:22:16
  10. avatar
    [34] pajda [*]

    Taky se přimlouvám za to, že se mosty nemají pálit - rozhodně ne ze strany rodičů. Mám za sebou totéž...v říjnu mi kamarád pomohl vyměnit zámky, když jsem našla vyloupený domek a manžel byl nedostupný - a už začátekm listopadu jsem se dozvěděla, že se jim do vesnice přistěhovala pěkná ku*... přitom toho kamaráda známe oba víc jak deset let, známe celou jeho rodinu, nešla jsem za cizím...a nakonec jsem útěchu našla u jeho maminky, kteá prohlásila, že kdyby se drby platily, byly by z půlky vesnice miliardáři. Nakonec dítě může být tvého syna...a nepíšeš, jestli mu někdo to vaše "veřejné tajemství" prozradil dřív, než došlo k nejhoršímu. Takhle to vypadá, že bylo všechno v pořádku až než syn sdělil, že se musí ženit - a pak jste začali po jeho milé plivat...

    superkarma: 0 22.06.2005, 10:15:39
  11. avatar
    [31] svetluszka [*]

    Audrey1" Když tak studuješ ty vztahy, co poradíš matce dívky,se kterou nechce mít otec jejího dítěte nic společného protože" jedna paní povídala...." a jeho rodina taky...?
    I já jsem matka, tyhle problémy budu možná řešit někdy taky. Ale určitě budu věřit jen tomu, co uvidím na vlastní oči,, a tomu jak to uvidí moje děti.
    A mimochodem- kdyby tenhle článek vyšel před 13 lety, myslela bych si, že ho psala moje tchýně.

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:50:22
  12. avatar
    [29] breberka [*]

    Věro mmusíte se holt smířit s tím, že rodiče tu jsou hlavně na to, aby poradil...a někdy i pomohli pofoukat bolístku na srdci.
    Žádné dítě nechce poslouchat rodiče, když je zamilované.Já nebyla jinačí.Taky jsem chodila s grázlíkem a nepomohlo tehdy nic.Výhrůžky, domluvy....prostě nic.Musela jsem se sama spálit.Hlavně si to kvůli té potvoře nepokažte.Alespoň bude chlapec vědět, že tu pro něj vždycky budete.Hodně štěstí

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:47:44
  13. avatar
    [28] pohodarka [*]

    nechte ho v tom vymachat. je jedno, jestli je malej, velkej, dospelej nebo prastenej. kdyz si v tom "drzku" nevymacha, nikdy tomu neuveri . je to jeho zivot a on ponese nasledky. a mimochodem, zapis v rodnem liste se da vzdycky zrusit :)

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:46:01
  14. avatar
    [26] gerda [*]

    Ale on se rozhodl, že CHCE být otcem! Určitě to má složité už tak dost, tak proč mu ještě přidávat? Je dospělý a svéprávný. Domluvami docílíte jedině toho, že ho ztratíte a nevím, jestli s tím pocitem spravedlivého vítězství na vaší straně budete spokojeně žít? Taky jsem musela se svými dětmi ledacos řešit, ale nakonec jsem přišla na to, že je nejlíp, když je necháme na pokoji. Nikdo přece není povinen uvažovat přesně tak, jak uvažujeme my. Pro něj asi mají cenu jiné věci, než pro vás.

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:31:56
  15. avatar
    [24] Kacule [*]

    Anai: přesně jako ty, ale já si ho naštěstí nevzala. Rozešli jsme se dřív, nějak mi začalo svítat - že by mozek začal myslet?? Ale naši - jsou to moje zlatíčka - neřekli ani jednou tu odpornou větu:"My jsme ti to říkali celou dobu.." Hodně mě tehdy podrželi a asi až po měsíci mi taťka řekl, že je rád, že to tak dopadlo, ale chtěl, abych k tomu rozhodnutí došla sama. No došla jsem po pěti letech

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:23:06
  16. avatar
    [22] Markýza [*]

    Audrey1: ty bláboly o ničem jsem si prožila na vlastní kůži - drbny co neměly co na práci, mě pomlouvaly kudy chodily, hovno věděly, ale mě udělaly ze života peklo. Nastuduj si, jak se bránit pomluvám a pak buď za chytrou.

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:18:03
  17. avatar
    [21] Mirrule [*]

    Taky jsem sama na sobě poznala, jaké městečko dokáže z úplně nevinné situace udělat skandál. Dokonce se mi s někým lidé pletli a já dodnes nezjistila s kým...Nikdo mi nevěřil, že tu co viděli jsem nebyla já. Pomohla mi náhoda, když přišel domů bratr a byl překvapen, že jsem také doma, přitom mě viděl před chvilkou s někým v autě.....za pár dní se ptala sousedka, proč jsem jí nepozdravila, když mě potkala před obchodem, zjistilo se, že v té době sem tam být já rozhodně nemohla....Těchto situací bylo spousta...naštěstí mi opravdu uvěřili, že je mi nejspíš někdo dost podobný....Nestálo by za to zkusit si promluvit přímo s Evou? Ono se opravdu lépe věří špatným věcem...třeba se všichni pletete........Když jí věří syn zkuste to taky.....Když si mě manžel bral, jeho rodiče taky neskákali 2 metry vysoko radostí a dnes je to Ok....jme spolu 11 let...čas všechno ukáže....hodně štěstí

    superkarma: 0 22.06.2005, 09:13:00
  18. avatar
    [17] svetluszka [*]

    Koukám, že zkušennosti s drbama má asi opravdu každej..

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:52:40
  19. avatar
    [16] Petronilka [*]

    Je fakt, že člověk si asi pokaždé musí nabít nos úplně sám. Znám podobný případ. Dnes se rozvádí po dlouhých patnácti letech nespokojeného manželství.
    Anai: A jak to u tebe dopadlo?

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:50:36
  20. [13] Anai [*]

    Souhlasím se svetluzskou a přidávám: Sama vím, že když je člověk zamilovaný do toho "nepravého" nebo "nepravé", nikdo, rodiče, ani nejlepší přátelé mu oči otevřít nemohou! Jo, varovali mě a já si stejně vzala svého manžela. Takže v pozici rodičů člověk může pouze přihlížet, tolerovat a pomáhat, když o to potomek stojí, když se pak dostane do průšvihu... Nic víc!

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:37:59
  21. [12] Anai [*]

    Souhlasím se svetluzskou a přidávám: Sama vím, že když je člověk zamilovaný do toho "nepravého" nebo "nepravé", nikdo, rodiče, ani nejlepší přátelé mu oči otevřít nemohou! Jo, varovali mě a já si stejně vzala svého manžela. Takže v pozici rodičů člověk může pouze přihlížet, tolerovat a pomáhat, když o to potomek stojí, když se pak dostane do průšvihu... Nic víc!

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:37:03
  22. [11] Jipa [*]

    Píšete jako velmi "demokratická" maminka .....děti dělají a budou dělat chyby...prostě to tak je a bude...ono kdyby se člověk rozhodoval pouze moudře, asi by to taky nebylo úplně to nejlepší....(nehledě k tomu, že na to jsou třeba zkušennosti...a pak taky velká dávka štěstí)

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:28:57
  23. avatar
    [10] Kadla [*]

    Taky se přidám. Ať je to jak je to, nikdo nemůže dopředu vědět, jestli syn bude šťastný nebo ne. Tak ať si to vyzkouší... Třeba zrovna bude mít hezké manželství a nebude mu vadit, že dítko není jeho (a ono možná je, ne?). Pak by na tom byl líp, než spousta jiných mužů, kteří v manželství zrovna spokojeni nejsou.

    superkarma: 0 22.06.2005, 08:23:21
  24. avatar
    [9] Markýza [*]

    musím se přidat k svetluszce,malá díra je hned plná řečí a hlavně pomluv.

    superkarma: 0 22.06.2005, 07:52:09
  25. avatar
    [8] zonan [*]

    Syn už má zřejmě všechny informace pro své rozhodnutí. Stojí si však za svou láskou a tak přijmi jeho štěstí a raduj se s ním. Sám si zvolil a pokud opravdu milujeme své děti, měli bychom jejich volby respektovat. I rozbití čumáčku je dobrá zkušenost. A kdo ví? Třeba právě nevěra bude to, co jejich vztah bude utužovat. Nejvíc škod udělají právě ty "dobré duše", které neustále hodnotí životy jiných a snaží se "radit".

    superkarma: 0 22.06.2005, 06:39:32
  26. avatar
    [7] svetluszka [*]

    To já se přidám tak trošku na stranu Evy.. sama vím jak to na takovém městečku chodí a ne všechno co se povídá, je pravda.
    A jestli dítě opravdu není jeho, a ta holka je taková jak píšeš, pak na to přijde sám... Těd vážně asi nic nemomůže...

    superkarma: 0 22.06.2005, 05:26:35
  27. avatar
    [6] Blueberry [*]

    Tady snad nejde az tak uplne o to dite, ale ze divka je zrejme rozhodnozka a bude v tom pravdepodobne pokracovat i v manzelstvi.

    superkarma: 0 22.06.2005, 04:12:16
  28. avatar
    [5] clarCa [*]

    na mých rodičích jsem si vždycky vážila toho, že mi dokázali říct své výhrady - poměrně přesně, na rovinu, ale bez citového vydírání a scén - a pak mi být oporou. Zkus to - vysvětli, proč se ti to nelíbí, pokud na tom ale on trvá, tak holt bude veselka. Nakonec - nevíš jestli to dítě opravdu není jeho - u toho jste jim nikdo nesvítili.

    superkarma: 0 22.06.2005, 02:52:20
  29. avatar
    [3] Blueberry [*]

    Nejhorsi je, ze az se mu otevrou oci, bude pozde a on bude platit alimenty na (mozna) cizi dite .

    superkarma: 0 22.06.2005, 00:54:28
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Vero, ty s tim asi nic...
    Jaky si to uvari, takovy si to sni.

    superkarma: 0 22.06.2005, 00:40:19

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme