Vztahy

Našla jsem si milence. Co řeknu doma?

milenec

Zahrnuje vás láskou a něhou. Usmíváte se jako malá holka, když od něj dostanete zamilovanou smsku. Nemůžete spát a pořád na něj myslíte. Je to přece láska jako trám. Má ale jeden háček. Jste vdaná. Co teď s tím?

Doma na vás čekají děti a hlásí se o večeři, manžel sedí u televize a přepíná z jednoho programu na druhý. Stejně tak jako každý den. A vám se svírá srdce. Myslíte na toho, koho milujete, a chtěla byste být s ním. A také nejspíš ani on netouží po ničem jiném. Jenže pronásleduje vás černé svědomí. Zaslouží si manžel nevěru? A co děti? 

Láska, nebo rodina?

Kdyby proti lásce stál jen rozum, nebyl by to tak silný soupeř. Je totiž velmi snadné poradit – volte srdcem. Jenže v srdci sídlí nejen nový muž, ale také rodina. Ublížit manželovi si určitě nikdo nepřál a vláčet děti rozvodovými tahanicemi už vůbec ne. Jenže na druhé straně je člověk, s kterým jste opravdu šťastná a už se nejedná jenom o románek, je v tom mnohem víc, možná celý život. A teď, babo raď!

milenec

Dřív než spálíte mosty

Než se rozhodnete spálit za sebou mosty a začít znovu, je rozhodně důležité položit si několik základních otázek:

  • Opravdu se nejedná jen o chvilkové poblouznění a o útěk ze stereotypu a nudy?
  • Láká vás na milenci také něco jiného než fyzická přitažlivost? Máte podobné zájmy a dovedete si s ním představit budoucnost, především výchovu vašich dětí?
  • Mluvila jste s ním o společném soužití?
  • Má vám co nabídnout, až skončí prvotní zamilovanost?

Je na čase sundat si růžové brýle a podívat se na svého milence střízlivýma očima!

Mít rád není milovat

Mít vedle sebe dva muže, které máte oba svým způsobem ráda, není vůbec záviděníhodná situace. To, že jste se zamilovala do někoho jiného, svědčí ale o tom, že doma úplně všechno v pořádku nebylo. Kde se tedy stala chyba a má-li cenu po ní pátrat, záleží na tom, jestli chcete zkusit dát manželství ještě šanci. Zamyslete se tedy nad tím, co vám celá ta léta scházelo a proč.

milenec

Volba není jednoduchá

Možná ale nevíte, co vlastně chcete. S kým trávit další léta a s kým nakonec zestárnout? V takovém případě je řešení nasnadě – odjeďte na nějakou dobu pryč, přestěhujte se do podnájmu nebo ke kamarádce či rodičům a v klidu všechno přehodnoťte. Prostě si udělejte emocionální volno. Když budete sama, teprve pak si uvědomíte, kdo vám vlastně opravdu chybí.

Manželství je rozbité

Pokud jste si jistá, že manželství slepovat už nechcete a raději zkusíte své štěstí s novým mužem, nedá se nic dělat, musíte jednat. Sedět na dvou židlích nejde donekonečna a můžete si být jistá, že přijde den, kdy se vaše nevěra provalí. A věřte tomu, že pak to bude pro všechny strany mnohem bolestivější. Konec konců váš milenec taky nebude čekat věčně, až se rozhoupete postavit se k problému čelem. Nakonec se může stát, že zůstanete úplně sama.

milenec.

Pravda bolí

Říct pravdu do očí otci vašich dětí je opravdu bolestivá zkušenost. Jenže zaslouží si vědět, že s ním jako s manželem už nepočítáte. Má právo dostat šanci začít žít znovu stejně tak jako vy a nebýt udržován v klamu do poslední chvíle. Zbytečně mu tak stojíte v jeho štěstí.

Máma a táta zůstávají

Ušetřit děti od bolestivého rozchodu rodičů není asi možné. Žít ale v nefunkčním vztahu pro ně také není nic přínosného. Děti jsou šťastné, když vidí šťastnou maminku, a tak časem většinou pochopí, že jí je lépe s novým partnerem. Důležité je, aby cítily z obou rodičů, že je mají rádi a že se nic tak hrozného vlastně neděje. Žádného z rodičů neztrácejí, maminka a tatínek tu přece vždycky pro ně budou. 

Řešila jste podobnou situaci? Jak?

   
15.06.2009 - Láska a vztahy - autor: Simona Votyová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [36] átéčko [*]

    Freak — #35 Sml67jo

    superkarma: 0 15.07.2009, 17:51:57
  2. [35] Freak [*]

    Řešení je jednoduché - zmizet ze života s novým milencem a nikoho z minulého života neotravovat - to znamená jak děti,tak manžela . Je tvoje zrada nezajímá.

    1. na komentář reaguje átéčko — #36
    superkarma: 0 15.07.2009, 08:54:33
  3. avatar
    [34] átéčko [*]

    Avilo — #31 Ale když jsi svobodná, tak je výraz milenec asi mimo mísu. Pokud máš milence, musíš být vdaná!

    superkarma: 0 30.06.2009, 17:05:31
  4. [33] orangutan [*]

    Sml23

    superkarma: 0 28.06.2009, 23:48:05
  5. avatar
    [32] Myškomedvídek [*]

    co pro vás znamená milenec a co vy pro měj  ...další zářez na futru?Proč si hledat milence když je doma spokojený život?Vždy to praskne a pak si můžeš trhat vlasy?Sml68

    superkarma: 0 28.06.2009, 18:21:28
  6. avatar
    [31] Avilo [*]

    Rodina a milenec - to nejde dohormady. Buď jedno a nebo druhé. Vždy se jedné straně totiž ublíží ... A výčitky zůstávají..Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #34
    superkarma: 0 28.06.2009, 14:42:08

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] krejzy [*]

    ne naštěstí Sml22

    superkarma: 0 27.06.2009, 21:50:51
  2. [29] naďka [*]

    ne naštěstí ne

    superkarma: 0 27.06.2009, 18:42:34
  3. avatar
    [28] Luciiiik [*]

    tak tohle jsem řešila nedávno,ale vdaná naštěstí nejsem ale stejně je to těžký vždyckySml15

    superkarma: 0 27.06.2009, 18:37:14
  4. [27] Bubuhlubla [*]

    ano,řešila,ale naopak.Milenku si našel po 16 letech manželství.Na děti se neohlížel,ona na své 2 /v té době 4 a 9 let/také ne.Nechala je manželovi.Asi to byla velká láska.Teď mám už 9 let jiného muže a nelituji,je mnohem lepší než byl můj ex.

    superkarma: 0 21.06.2009, 21:45:27
  5. [26] matuszyk [*]

    Sml15ne......

    superkarma: 0 21.06.2009, 19:07:14
  6. [25] kornoutek [*]

    tak vůbec netuším, jak bych to řešila, naštěstí jsem se do této situace nedostala:-) teda doufám:-)

    superkarma: 0 21.06.2009, 09:00:50
  7. avatar
    [24] sas [*]

    Milenec, milenka - to je jen koření života. Pokud manželé spolu chtějí žít, tak postraní úlety je zbytečné a hloupé řešit.

    superkarma: 0 20.06.2009, 21:53:30
  8. avatar
    [23] navia [*]

    Jo, zažila, ale z druhé strany...milenku si našel manžel. A rozvedli jsme se. Nemám pocit, že mu to děti mají za zlé... Jak je mně nezajímá nikoho...

    superkarma: 0 20.06.2009, 20:57:30
  9. avatar
    [22] Myškomedvídek [*]

    pokud se do této situace nedostanem,nevíme co bychom dělaliSml80

    superkarma: 0 18.06.2009, 23:07:01
  10. [21] 000444 [*]

    neřešila a po pravdě taky by mě to dost trápilo co pak říct..

    superkarma: 0 18.06.2009, 15:07:09
  11. avatar
    [20] átéčko [*]

    MARRYKRVAVA — #19 Sml67jo!

    superkarma: 0 17.06.2009, 17:10:01
  12. [19] MARRYKRVAVA [*]

    Já to řešila a povim Vám, že to fakt není jednoduchý. Ono se řekne, že si to všechno člověk má promyslet předem a že když někomu slíbil věrnost.. Jenže když jste slibovaly věrnost třeba před deseti lety, tak jste za prvé byly asi zamilované a za druhé jste netušily, že se zamilujete znova. To se prostě nedá říct - nesmíš se zamilovat. Když se to stane, tak jen koukáš a nevíš jak z toho ven. Mně to trvalo tři roky a pořád jsem bydlela doma a milovala milence. Takže zamilovanost nepřešla. Nakonec jsem se rozvedla a s novým mužem jsme spolu už pět let a milujeme se pořád. Někdy je ten pravý holt až ten druhý a to přeci nemůžete vědět, když se vdáváte ve dvaceti. S manželem to nebylo zlý, ale chyběla tam prostě pak ta láska. A děti, bála jsem se co na to řeknou, ale fakt to vzaly. Možná, že proto, že už jim bylo deset a taky proto, že jsme se s manželem nehádali, můžou volně chodit jak k němu, tak jsou s námi. Muž si jich pak naopak začal všímat mnohem víc než předtím. Neříkám, že něco je dobré tak nebo naopak, jen tím chci říct, že vztahy jsou složité a nic není jen černé nebo bílé..

    1. na komentář reaguje átéčko — #20
    superkarma: 0 17.06.2009, 11:13:21
  13. avatar
    [18] danca79 [*]

    Mno, bracha se rozvadi, svagrova sebrala deti a zmizela a nikdo je uz x mesicu nevidel. Takze to, ze deti maji mamu i tatu, i kdyz mama a tata uz se nemaj radi, to bych dala vytesat do kamene a kamenem ji bacila do hlavy. Svagrova brani detem videt nejen tatu, ale i babicku s dedou (moje rodice) a tetu (tedy me). A soudu je to zatim uplne jedno... :-((((

    superkarma: 1 15.06.2009, 23:59:30
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    "...že se nic tak hrozného vlastně neděje." To snad nemyslíte vážně v posledním odstavci. A rodiči, který rozvod zapříčinil, to mají za zlé bez ohledu na věk. Občas viní i nesprávného.

    superkarma: 0 15.06.2009, 21:34:58
  15. avatar
    [16] grizzly [*]

    Simono hezké, ale nic není tak jednoduché. První by mělo být uvažování před začátkem vztahu. Po, už je jaksi pozdě. Ještě za studena by si měl člověk rozhodnout co riskuje a co získá. Základní selhání je v tom, že někdo kdo slíbil věrnost tuto věrnost zrazuje. Je rozhodně čistší, říci, že současný stav je neuspokojující a vše skončit a pak hledat, než současného debila použít jako odrazový můstek pro své štěstí no a když to nevyjde mám debila co alespoň platí a má rád děti.

    superkarma: 0 15.06.2009, 16:57:22
  16. [15] FAXÍK [*]

    naštěstí jsem tuto situaci nemusela řešit Sml80

    superkarma: 0 15.06.2009, 13:30:06
  17. avatar
    [14] SENSITIVESKIN [*]

    partner se taky svěřuje,že má milenku?

    superkarma: 0 15.06.2009, 12:59:23
  18. avatar
    [13] Dimsy [*]

    Neřešila, časem se vyřešila sama.Sml38

    superkarma: 0 15.06.2009, 10:41:21
  19. avatar
    [12] myše [*]

    jo jo, taky zažila. Ale už v nefungujícím manželství, takže jsme to řešili rozvodem. Dnes jsem znovu vdaná, šťastná... doufám, že to vydrží, dneska už mám jiné hodnoty, než dříve...

    K tomu poslednímu odstavci - že děti to pochopí apod.

    ano, pochopí, vědí, že i táta i máma je šťastnější, třeba i přijmou nového partnera, ale stejně by byly nejdaději, kdyby se rodiče k sobě vrátili.

    Vím to od dětí.

    superkarma: 0 15.06.2009, 10:39:07
  20. avatar
    [11] átéčko [*]

    Která z vás to nezažilaSml30

    superkarma: -1 15.06.2009, 10:14:33
  21. avatar
    [10] Solei [*]

    Vidím základ ve slovíčku "našla" pokud ho hledala, znamená to, že byla nějakým způsobem nespokojená a nový milenec měl být řešením. Viditelně nebyla ochotná svou situaci řešit s partnerem, tudíž ať jej do toho nezatahuje. Protože ten neseznámen s jejím náhledem na věc dopředu nemá důvod řešit to zpětně.

    A teď shrnu - máš milence? To sis pomohla.

    Dvě možnosti - vrátit se na začátek, milence se zbavit a s manželem začít správně komunikovat. Nebo doma oznámit, že k milenci odcházíš a manžela postavit před hotovou věc.

    V žádném případě manžela s faktem, že se nejsem schopná udržet na uzdě, neseznamovat dříve než bude vědět co vlastně chce.

    superkarma: 0 15.06.2009, 10:14:31
  22. [9] podprsenka [*]

    To je sice hezké o tom takhle diskutovat, ale nejdůležitější je míra utajení. Protože když jeden z milenců "začně být doma divnej" - přece jen vyzařuje signály potvrzující existenci milostného vzplanutí, tak je to průser.

    superkarma: 0 15.06.2009, 09:33:55
  23. avatar
    [8] šája [*]

    Léthé — #1 Sml29Sml29 čerpat energii a užívat si radosti života Sml29 Hezky jsi to napsala. Proč hned pálit mosty, pochybuju, že by si tím nějak výrazně polepšila.

    superkarma: 0 15.06.2009, 09:01:43
  24. [7] vopičková [*]

    jasně,užít ,využít,voškubat a odkopnout a vrátit se hezky domu

    superkarma: 0 15.06.2009, 08:44:48
  25. avatar
    [6] Liina [*]

    Co říct doma?? No přece nic....

    superkarma: 0 15.06.2009, 07:41:19
  26. [5] schnaxy [*]

    Léthé — #1 Naprosto s Tebou souhlasím.Když máš milence,není dobré mít růžové brýle.zpříjemnit si život ano.Sml25Sml25Sml25

    superkarma: 0 15.06.2009, 07:39:46
  27. avatar
    [4] evelyn [*]

    Tyčka — #3 Sml2proc by mela byt kurva, nac ta silna slova?

    superkarma: 1 15.06.2009, 07:36:10
  28. avatar
    [3] Tyčka [*]

    Co by měla říkat, stačí když přijde domů a řekne: Miláčku, jsem kurva, co s tím budeme dělat.

    1. na komentář reaguje evelyn — #4
    superkarma: -4 15.06.2009, 06:20:12
  29. avatar
    [2] Dante Alighieri [*]

    Léthé — #1 Pravda. Některý ženský si myslí, že když utečou s milencem, že ten jim narozdíl od manžela nezevšední, nezpáprdovatí apod.

    superkarma: 0 15.06.2009, 01:48:21
  30. avatar
    [1] Léthé [*]

    Řešila. Naštěstí ne rozvodem. Každá zamilovanost časem vyprchá a proto bych radila z bokovky pouze čerpat energii a předávat jí rodině a manželovi.

    Třeba je manžel pisatelky na tom podobněSml4 

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #2
    2. na komentář reaguje schnaxy — #5
    3. na komentář reaguje šája — #8
    superkarma: 0 15.06.2009, 01:02:12

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme