Rodina

Na vesnici s tebou bydlet nepůjdu!

Když se Monika s Petrem seznámili, on bydlel v Praze v malinkém, pronajatém bytě, ona o pár bloků dál, u svých rodičů. Občas přespávali u něho kamrlíku, občas u Moniččiných rodičů. Donekonečna to však takhle dělat nešlo.

Příběh slečny Moniky

venkovMilá redakce, jsem postavena před problém, který nevím, jak vyřešit. Už dva roky chodím s Petrem, který dřív pracoval jako personální pracovník jednoho pražského obchodního řetězce. Používám minulý čas, protože je to dva měsíce, co ho při snižování stavů propustili. Já pracuji na poště za přepážkou, práce mě baví, ale moc peněz si tam nevydělám.

Ještě než Petra propustili, tak jsme uvažovali o společném bydlení, protože jeho pronajatý pokojíček má tak 30 m2, a to je opravdu moc malinké, a u mých rodičů bydlet nemůžeme, neboť mám ještě dva mladší sourozence.

Hledali jsme nějaké větší podnájmy, ale Petr říkal, že už nechce zase vrážet peníze do cizího, že si raději vezmeme hypotéku a budeme investovat do svého. Jenomže to ještě nevěděl, že bude bez práce, a tak dokud si ji nenajde, hypotéka nepřipadá v úvahu. Práci hledá už dva měsíce.

Nedávno za mnou přišel s tím, že už se rozhodl, že prý půjdeme bydlet na vesnici, odkud on pochází. Máma tam bydlí sama, mají velký barák, stejně bude jednou jeho, a prý mu jeho spolužák ze školy nabídl i nějakou práci.

Ne, že by mi jeho máma vadila, to ne, ale vesnice, odkud Petr pochází, to je ten nejzapadlejší zapadákov, jaký si vůbec dokážete představit. Vůbec nic tam není. Kino zrušili, jeden obchod, jedna hospoda. Já jsem odmalička vyrůstala v Praze, jsem zvyklá se bavit, vůbec si nedokážu představit, že bych se tam někde zahrabala a chovala slepice. Petr je ale rozhodnutý. Je to jeho dům a můžeme tam bydlet zadarmo.

Vůbec nevím, co mám dělat. Z Prahy se mi nechce, ale Petra moc miluju, nechci ho ztratit. S ním však není žádná rozumná řeč. Dal mi ultimátum, do kdy se mám rozhodnout, protože on už koncem měsíce pouští ten svůj malý kamrlík. Prý žena má následovat svého muže. Nevím, kde to slyšel, to snad platilo dřív, ale dnes? Navíc my nejsme ani manželé. Ani bych tam na té vesnici nikde nesehnala žádnou práci, a dojíždět 100 km do Prahy, to se mi opravdu nechce.

Máma mi říká, že se to nějak vyřeší, ale já žádné jiné řešení než rozchod nevidím. Na vesnici s ním bydlet nepůjdu.  

Monika

Co byste slečně slečně Monice poradily?

Možnost%
Jít to alespoň na čas zkusit74,3
Trvat na svém a neustoupit ani za cenu rozchodu25,7

Čtěte také:

   
29.09.2011 - Rodina - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [48] karolina78 [*]

    Jsem zvyklá bydlet ve městě, kde mám i školu vso. Takže představa vesnice by mi asi nedělala vůbec dobře a dojíždět, to už vůbec ne.

    superkarma: 0 25.09.2014, 15:38:49
  2. avatar
    [47] Altamora [*]

    Z města bych na vesnici nešla. Vyhovovalo mi, že mám vše blízko, každé dítě mohlo chodit do jiné školy, do jiných kroužků, má jiné přátele. S prací je to tady všelijaké, ale dá se najít snáz než v Horní Dolní. Trávit celé dny cestou do práce, prací a cestou z práce, děkuji, nechci. To si člověk toho čerstvého venkovského vzduchu moc neužije. Leda že se dá pracovat z domu. To je pak jiná. Kluka bych za to prohlášení o následování muže neodsuzovala. V nouzi člověk použije i ty argumenty, které mu nejsou vlastní.

    Takže pro začátek buď víkendový vztah nebo rozchod. Stejně nevěřím, že se on do Prahy nevrátí.

    superkarma: 0 14.10.2011, 13:15:00
  3. [46] xenie [*]

    Julča — #33 cituji z článku "ale vesnice, odkud Petr pochází, to je ten nejzapadlejší zapadákov, jaký si vůbec dokážete představit. Vůbec nic tam není. Kino zrušili, jeden obchod, jedna hospoda." ... proto to považuji za prd.el světa, kam by mně nedostali ani párem volů, a tuším že pisatelku taky ne, jinak by tady ten článek nebyl...

    superkarma: 0 30.09.2011, 22:03:23
  4. avatar
    [45] kobližka [*]

    Julča — #44 Článek je k tomu,abychom si řekly svůj názor na věc.To by tady nemusela existovat skoro žádná diskuze....

    superkarma: 0 30.09.2011, 17:59:33
  5. avatar
    [44] Julča [*]

    kobližka — #43 Pořád dokolečka. Ona nechce, tak co se vůbec řeší? K čemu je článek? Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #45
    superkarma: 0 30.09.2011, 17:55:42
  6. avatar
    [43] kobližka [*]

    Julča — #40 Tak se se mnou pořád nehádej....Sml54No jo,její přítel šel do Prahy,kde nikoho neznal,ale on CHTĚL.Nakonec,ať si to vyřeší oni dva,ne?

    1. na komentář reaguje Julča — #44
    superkarma: 0 30.09.2011, 16:37:16
  7. avatar
    [42] wich [*]

    Julča — #40 Kdo říká, že se jí nechce za svou láskou? Jí se nechce jít z města na vesnici Sml80

    Je fakt, že já jsem se za svým milým odstěhovala stovky kilometrů daleko a totálně změnila svůj život, ale - chtěla jsem. Teď jsem spokojená a už bych neměnila ani náhodou a kdyby to  nevyšlo s ním, nevrátila bych se zpátky ani za nic, ale pokud se slečně prostě nechce, má to blízko do práce atd., proč takové velké kompromisy. A navíc v baráku s potencionální tchyní Sml32

    superkarma: 2 30.09.2011, 15:57:45
  8. [41] odlaska [*]

    Já bych do toho asi nešla- zaprvé, nejste manželé. Zadruhé, není tam jistota práce. A zatřetí, co když se rozejdete? Co pak?

    superkarma: 3 30.09.2011, 14:06:06
  9. avatar
    [40] Julča [*]

    kobližka — #38 No tak její přítel, když šel do Prahy, znal kolik živých duší? Sml80

    Však říkám, pokud se jí nechce za svou láskou, něco bude špatně. NIkdo ji nenutí, ať zůstane tam, kde se jí líbí. Potom nechápu, proč je tady ten článek.

    1. na komentář reaguje wich — #42
    2. na komentář reaguje kobližka — #43
    superkarma: 1 30.09.2011, 13:21:45
  10. avatar
    [39] CAIRO [*]

    Slečně Monice bych poradila na nějaký čas to opravdu zkusit . My s manželem a dvěmi malými dětmi řešily téměř to samé před třemi lety , jenže obráceně. Já pocházela z vesnice a manžel byl celý život zvyklý na město , po tom co mi zemřela mamina a mi řešily co s prázdným domkem na vesnici , jsem řekla , že bysme tam mohli bydlet (bylo by pro mne dost těžké rodný dům prodat ) . Hodně dlouho odmítal , nakonec , že to tedy zkusíme , jsme tu už dva roky a manžel tvrdí, že už by se do města nevrátil Sml16 .  Podotýkám , že  tu nemáme krám ani hospodu , nemluvě o škole a lékaři, nejbližší je 3km daleko. Byla to od něho veliká oběť , ale nelituje. Život na vesnici není jen o chovu slepic , žádné nemáme .

    superkarma: 0 30.09.2011, 11:55:38
  11. avatar
    [38] kobližka [*]

    Julča — #37 V tom s tebou souhlasím a taky jsem psala,že se slečna vyjádřila nešťastně.Mohla použít jiná slova.Ale proč by měla následovat svého přítele někam,kam se jí vůbec nechce,nezná tam živou duši,zatím neví nic o tom,jestli na vesnici najde práci (ono se to lehce mluví o tom,jak to jde,když se chce),když nemusí?Nejsou manželé,děti spolu nemají,takových párů je,co se rozchází pro odlišné představy toho druhého o životě.Navíc bydlet v domě matky svého přítele a třeba se tam cítit jako přítěž....to ani omylem.

    1. na komentář reaguje Julča — #40
    superkarma: 1 30.09.2011, 07:38:28
  12. avatar
    [37] Julča [*]

    kobližka — #36 Špatného na tom, žít v Praze není vůbec nic. Ale právě to, jak se vyjádřila, to je pro mě hnus. Každej máme něco....Proč by měl být můj názor jak pro pamětníky? Nemá kde bydlet, zatím nemá děti, parter má bydlení, přesun je možný. Nechce, její volba. Ona sama nic nevymyslela, jen to, že nechce s ním.

    K práci - vidíš, že partner práci v Praze nemůže najít, na vesnici ji mít může. Asi to nebude tak horké.

    1. na komentář reaguje kobližka — #38
    superkarma: 0 30.09.2011, 04:52:44
  13. avatar
    [36] kobližka [*]

    Julča — #33 Kdyby ho milovala,šla by s ním kamkoliv.....tahle věta mi zavání opravdu filmem pro pamětníky.Promiň.Možná,že slečna jen nešťastně pojmenovala vesnici zapadákovem a život tam přirovnává k zahrabání se s jedinou možností vyžití - chovem slepic.Ale copak je na tom špatného,že se jí líbí žít ve městě se všemi jeho výhodami?Ono jít si to třeba na čas zkusit,jak tu někdo radil,a když to nebude fungovat,jít zpátky,je dost riskantní.Co práce?Ta na ní asi čekat nebude a není tak samozřejmé,že jí hned zase najde.Možná není tak sobecká a zhýčkaná velkoměstem,třeba uvažuje docela logicky,jen se nevyjádřila nejlíp.Taky žiju v malém městečku a práce tady prostě není!Nemám řidičák,doktor je tu 2X v týdnu,kultura nula-nula,obchůdek nasadil ceny vysoké.....Ale naštěstí tu jezdí bus i lokálka do 5km vzdáleného většího města,tak to není problém.A nejsem tak mladá,jako pisatelka a tak mi ten klid tady,příroda kolem a procházky po okolí vyhovují.

    1. na komentář reaguje Julča — #37
    superkarma: 0 29.09.2011, 22:33:23
  14. avatar
    [35] femme [*]

    Julča — #25  tak to Pražáky kapánek přeceňuješ, my ani nevíme, že v Praze jsou nějaké pošty Sml28 

    superkarma: 0 29.09.2011, 22:08:41
  15. avatar
    [34] femme [*]

    átéčko — #24  tak to víš víc, než my, Pražáci Sml30 Sml24

    superkarma: 0 29.09.2011, 22:07:05
  16. avatar
    [33] Julča [*]

    xenie — #31 I na vesnicích jsou školy, lékaři, obchody, fakt Sml22.

    Záleží na tom, jak daleko by to měla do nejbližšího města. Nakonec je to jedno. Kdyby ho milovala, šla by s ním kamkoliv.

    1. na komentář reaguje kobližka — #36
    2. na komentář reaguje xenie — #46
    superkarma: 0 29.09.2011, 21:55:56
  17. [32] xenie [*]

    Btw život ve městě má opravdu výhody, které uvádí wich v příspěvku 29 - úřady, školy, lékař, obchody, banky... tam všude budou muset stejně jet do nejbližšího města...o pracovních příležitostech nemluvě... Toto všechno postrádat považuji ve velké omezení, a že to slečna podstoupit nechce, nepovažuji za rozmazlenost...

    superkarma: 0 29.09.2011, 21:30:20
  18. [31] xenie [*]

    Proč jste se do ní tak obuly? Pokud nikdy na vesnici nežila a nestojí o to, proč by se měla přizpůsobovat ? On přišel o práci, ne ona, to se má ona vzdát práce a jet s ním do zapadákova, kde nikoho nezná ? Na jejím místě bych také nejela, když už nic jiného, ještě vždy se lépe hledá práce v Praze než na vesnici... a že chce i kulturu a zábavu považuju za samozřejmé, proč se ma zahrabat v nějaké pr..li ? Takže...jít od sebe...

    1. na komentář reaguje Julča — #33
    superkarma: 2 29.09.2011, 21:20:36

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] átéčko [*]

    Julča — #25 No právě. Asi to netušíSml30

    superkarma: 0 29.09.2011, 20:44:46
  2. avatar
    [29] wich [*]

    Nehodnotila bych ženskou, co prostě chce žít ve městě, protože jí to vyhovuje jako fiflenku, co se chce jen bavit. Jak psala, celý život žije takhle a takhle žít zvyklá. Přestěhování na venkov nese velké kompromisy. Každý máme jinou představu o bydlení a jiný styl života Sml80

    Mladí se nechtějí jen bavit, jak píše Pentlička, ale život ve městě, nebo v příměstské části je prostě jednodušší jak pro mladé lidi, tak hlavně pro rodiny s dětmi. Obchody, školy, úřady, banky, mhd, nabídka práce...Teď žiju v RD ve snad nejklidnější okrajové části evropského velkoměsta, ale opět - všechno blízko. A takhle mi to vyhovuje - nemusím plánovat, mlíko seženu i o půlnoci. Někomu vyhovuje zase něco jiného. Je to o lidech a žádný názor není ten správný nebo špatný. Život v ČR je už tak na hovno, jen ať se mlaďoši do ničeho netlačí Sml26

    superkarma: 1 29.09.2011, 19:41:29
  3. [28] počítačka [*]

    Hned mi naskočila situace mého bratra a jeho ženy. Když hledali místo, kde se usadí, byla i možnost bydlení na vesnici, kde jsme vyrůstali jako děti. Na to švagrová z velkého města, bydlící v paneláku prohlásila, že v žádném případě, že je z bytu a kultura ve městě je prostě nutná. Nyní bydlí s 3 dětmi v opraveném domě na absolutním okraji města, na dvoře běhají snad i slepice, vedle smrdí krávy, nedaleko prasata, za zahradou hromady hnoje. V divadle nebyla snad nikdy, když jdou na pivo do nedaleké hospody, není poznat, že je to městská restaurace - taky jak, že?

    Myslím, že zjistila, že život je o něčem jiném. Nevyčítám jí to, jen se jejím tehdejším názorům usmívám.

    superkarma: 0 29.09.2011, 19:33:11
  4. avatar
    [27] Trinii [*]

    Poradit neumím, ale musím napsat, že tohle slečně skutečně závidím. Tohle je můj sen, opustit Prahu a odstěhovat se do největšího "zapadákova" s jednou hospodou. Blíž k přírodě, úžasná šance to je a za zkoušku nic nedá, vždy se může vrátit. Škoda, že se vždycky příležitosti a lidé potkávají tak nějak špatně Sml80

    superkarma: 1 29.09.2011, 17:56:33
  5. avatar
    [26] Pentlička [*]

    Mně by zajímalo, kolik je slečně let. Pokud je jí kolem dvaceti, tak samozřejmě prioritou je bavit se. Potom by život na vesnici opravdu vnímala jako nudu. Pokud je jí ale přes třicet, tak už by měla mít jiné priority - muže a děti. Otázka taky je, jestli si její prtner představuje klasický venkovský život - slepice, králíky, prase, zahrada, pole, nebo jestli chce na venkově pouze bydlet a má i jiné zájmy než hospodářství.

    Já být slečnou, tak to na dva měsíce zkusím a pokud bych tam byla vysloveně nešťastná, vrátila bych se do Prahy. V Praze snad práci typu poštovní přepážka najde.

    superkarma: 0 29.09.2011, 17:21:54
  6. avatar
    [25] Julča [*]

    átéčko — #24 Jistě, dál nevidí. Ani netuší, že pošty nejsou jen v Praze, ale i na vesnicích.

    1. na komentář reaguje átéčko — #30
    2. na komentář reaguje femme — #35
    superkarma: 0 29.09.2011, 15:51:13
  7. avatar
    [24] átéčko [*]

    Julča — #23 Pro Pražáky ano. Dál je Vidlákov. Víš?

    1. na komentář reaguje Julča — #25
    2. na komentář reaguje femme — #34
    superkarma: 0 29.09.2011, 15:47:17
  8. avatar
    [23] Julča [*]

    Bydlím na vesnici a světe div se, slepice ani jiné zvířectvo nechovám, páč nechci. On jí nedal ultimátum, jen tak ze sportu, ale vidí to jako jediné východisko situace. Vidím to stejně jako on, je to jediné řešení. Co udělala pražanda pro to, aby měli kde bydlet? A milá dámo, život nekončí na okraji Prahy Sml57

    1. na komentář reaguje átéčko — #24
    superkarma: 0 29.09.2011, 15:24:50
  9. avatar
    [22] Suzanne [*]

    cilani — #20 souhlas. Ale pokud jeden dá možnost kompromisu, druhý na něj může přistoupit. A když nedal možnost ani jeden, není na co přistupovat. A ona z Prahy nechce.Sml80

    superkarma: 0 29.09.2011, 15:23:59
  10. avatar
    [21] janinkab [*]

    Rozdíl mezi městem a vesnicí je opravdu obrovský. Sama jsem z malinké vesničky a na město- cca 5000 obyvatel- si nemůžu zvyknout. A co teprve rozdíl mezi vesnicí a Prahou....Oboje má klady i zápory, ale těžko může slečnu někdo nutit, aby to zkoušela vyměnit. Zase na druhou stranu, pokud má doma ještě 2 sourozence, rodiče jsou běžně pracující- žádní boháči, a pracuje na poště- tak se možná k vlastnímu bytu v Praze nikdy nedopracuje....

    Sama bych tuhle situaci asi řešila tím, že bych zkusila na víkendy jezdit za miláčkem a zkusit si tu vesnici- ale určitě bych se hned nestěhovala a ani nic neslibovala.

    superkarma: 0 29.09.2011, 14:53:08
  11. [20] cilani [*]

    Suzanne — #18 ona holčina taky nevypadá, že by hledala kompromis.. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #22
    superkarma: 0 29.09.2011, 13:09:25
  12. avatar
    [19] ToraToraTora [*]

    Na vesnic v domě rodičů nemusí vrážet peníze do hypotéky a můžou si vzít místo toho leasing na auto a za zábavou dojet libo kdy.

    Vyptala bych se, co že mu to kámoš sehnal za práci, má-li to perspektivu a jestli má i dotyčná nějakou pracovní perspektivu. Není totiž průser být na vesnici, ale být na vesnici a bez práce.

    Jiná věc je přístup partnera. Je trošku machistický, tlačí na pilu prvorepublikovými argumenty, ale pokud je slečna submisivní typ, tak proč ne.

    Není špatná vesnice ani město. Je špatný maloměšťák v nás.

    superkarma: 0 29.09.2011, 12:56:14
  13. avatar
    [18] Suzanne [*]

    átéčko — #2 Proč by měla zůstávat sama?Sml80 Prostě potřebuje muže, jehož způsob života je blízký tomu jejímu, nic víc, nic míň. Tenhle za prvé změnil podmínky velmi výrazně, navíc zřejmě není ochotný ani ke kompromisu. Tak co s ním? To musí zvážit ona sama, jestli jí panáček stojí za tak razantní životní změnu.

    1. na komentář reaguje cilani — #20
    superkarma: 1 29.09.2011, 12:47:06
  14. avatar
    [17] átéčko [*]

    Rikina — #15 Souhlas na  100%

    superkarma: 0 29.09.2011, 12:03:54
  15. [16] Draco [*]

    Nechápu co řešíte? Ty se chceš "bavit" a on se chce vrátit domů. Sml80 Souhlasím s názory níže, že pokud jsi nikdy po životě na vesnici netoužila tak jdi radši od toho. Ale výmluvy, že neseženeš práci nebo že se nebudeš moct bavit neberu. Všechno jde když se chce, akorát že v Praze to máš víceméně pod frňákem. Já pocházím z menšího města (rodinného domku) a jeden čas jsem bydlela i na vesnici a u takové nabídky bych neváhala. Tedˇjsem přechodně v bytě a šílím z toho. Momentálně s přítelem (celoživotní obyvatel paneláku) sháníme domek na okraji města nebo ve vesnici, protože oba chceme (já svůj klid a on prostor na své koníčky).

    Jediné co Tvému příteli vytýkám je jeho hláška o tom, že žena má následovat muže a bla bla bla. To je hodně předpotopní názor. Proto si myslím, že vy dva máte jen malou šanci spolu uspět - ty chceš velkoměsto a zábavu a on vesnici a ženu do hospodářství, nejlépe mamince k ruce. Pokud nenajdete rozumný kompromis, tak se do toho radši nepouštějte. 

    superkarma: 0 29.09.2011, 12:02:31
  16. [15] Rikina [*]

    Tak fakt, že člověk bydlí na vsi, ještě neznamená povinnost chovat slepice. Sml57 Slečna možná vyrostla v Praze, ale myšlení má jakési jednodušší, asi by se měla připravit na to, že život není jen samá legrace a zábava, že vždycky všechno nebude podle jejích představ, a že se občas musí i něco obětovat, chceme-li něco jiného získat. Podle textu bych ji odhadla tak na 19, a že v životě neměla jiný problém, než kam půjde do kina či na diskošku a co si na to oblékne. Sml80 Co, ptám se, brání slečně vymyslet jiné, lepší řešení, když se jí tohle nelíbí? Nebo očekává, že všechny problémy má řešit muž, protože se přece má postarat, a ona se jenom bude bavit? Sml58 Myslím, že když se rozejdou, bude to pro toho mládence veliké štěstí. Sml24 

    1. na komentář reaguje átéčko — #17
    superkarma: 5 29.09.2011, 11:11:51
  17. [14] Karo Líná [*]

    Mně by ani tak nevadilo to, že se chce odstěhovat na vesnici, tam je přece taky krásně. Často líp než v Praze. Co bych ovšem nepřekousla, že bych tam musela bydlet s jeho matkou Sml68 To by byla první věc, přes kterou by u mě vlak nejel, a ta druhá, co bych tam asi dělala za práci? Sml37Velice těžko se tam bude práce hledat a představa celodenního pobývání v domě s potencionální tchýní a závislost na příjmu toho partnera, to by bylo to, na čem by to u mě zkrachovalo, nikoliv na chovu slepic a nemožnosti chodit se často bavit.

    superkarma: 0 29.09.2011, 10:58:42
  18. avatar
    [13] evelyn [*]

    Zpusob, jakym s tebou jedna, nesvedci o tom, ze budes stastna, dava ti ultimata, na partnestvi muze s zenou ma nazor jako ze zacatku minuleho stoleti...Mozna to bude bolet, ale radeji rozchod a chvili bolesti na dusi, nez zivot s diktatorem. Na ten rozchod by casem stejne doslo, ale byl by komplikovanejsi a bolestnejsi.

    superkarma: 1 29.09.2011, 10:41:48
  19. avatar
    [12] pajda [*]

    Zkusila jsem obojí a život ve městě je "jednodušší" přesně do té chvíle, než se objeví nějaká komplikace. U nás je to nevyléčitelná těžká nemoc našeho syna. Na vesnici mu každý pomůže. Je jedno, jestli s námi mluví nebo nemluví, jestli je naštvaný - když je problém, přijdou, pomůžou, třeba nám potom i vynadají, ale nejsme sami. Ve městě nejen, že jsme se museli protoukat bez jakékoliv pomoci (a byl to dům, ve kterém můj muž vyrostl, žádní cizí lidé), ale dokonce syna několikrát fyzicky napadli. Chápu, že jeho záchvat, podobný epileptickému, není nic moc, ale zmlátit osmileté, vážně nemocné dítě jen proto, že "divně řve" je hnus.

    A ostatní argumenty? I na vesnici mají poštu. Kupodivu to není jen pražská výsada. Šance na práci za přepážkou je sice malá, ale zkusila ses vůbec poptat?Práce tam většinou je, pokud si člověk moc nevymýšlí. Pokud jde o kulturu - ano, nemáme u nás divadlo. Máme několik ochotnických divadel v dosahu cca 20 kilometrů, některé s velice dobrým hodnocením, není problém se zapojit. Není měsíce, aby se nekonaly dvě nebo tři kulturní akce, každý měsíc jsou zájezdy na vybraná divadelní představení, funguje "kývačka" do dvou kin, na cvičení, v místní tělocvičně máme aerobic, zumbu, pořádají se dámská odpoledne s kosmetičkou, výtvarkou...takže i na malé vesnici je co dělat. A nic ti nebrání spojit se s kultruní komisí a něco zorganizovat i sama.

    Pokud jde o to "ultimatum", klidně bych šla na kompromis. Ale pokud ještě spolu ani nežijete a až čekáš, že pmusí být vždycky po tvém, pak neváhej a rozejdi se. S chlapem, který se snaží situaci řešit, jak nejlíp umí, a očekává, že to pochopíš, asi nevydržíš.

    superkarma: 7 29.09.2011, 10:27:46
  20. [11] funnka [*]

    já bych nešla.Co je to za chlapa,když jí dává ultimátum

    superkarma: 0 29.09.2011, 09:27:15
  21. [10] Anime Otaku [*]

    Z města na vesnici nechoď pokud jsi po tom nikdy netoužila, tak ten život není pro tebe. Být tebou, s chlapem s názorem, že žena má následovat muže bych moc čas neztrácela. Žena může následovat muže pokud se sama rozhodne, že to tak chce. Stejně tak chlap může následovat ženu. Partnerství vyžaduje kompromisy, ale z obou stran, proč by ses měla vzdát života se kterým jsi spokojená? Pokud ho nechceš ztratit, tak mu navrhni, ať se tam zatím přestěhuje sám a zkus za ním jezdit na víkend třeba se ti klid zalíbí, třeba ne. A  možná se i jemu vesnice znelíbí, protože už okusil život ve městě, kde je to mnohem jednodušší.

    superkarma: 0 29.09.2011, 09:02:11
  22. [9] Klára Křížová [*]

    Já jsem něco podobného prožívala, když mi bylo 28. Můj přítel se rozhodl, že se odstěhujeme 100km od Prahy. Rozešli jsme se kvůli tomu. On má dnes statek se zvířaty a ženu, co mu dle jejích možností pomáhá, sám dře, musí všechno obstarat a ještě vydělat peníze. Jestli je šťatsný nevím, ale žije tak, jak si to představoval.

    Já bydlím ve městě, kde mám svou práci. Myslím, že na oba styly života musí mít člověk náturu. Pokud ji nemá, je otázkou času, kdy uteče zpátky, na co je zvyklý a co mu vyhovuje.

    superkarma: 3 29.09.2011, 08:56:25
  23. [8] cilani [*]

    Ani jeden z nich není schopný přijít na nějaký kompromis, tož ať jdou od sebe. Že by se, ze začátku, vídali o víkendech, než něco vymyslí, nebo to nějak vyřeší, to asi nepřichází v úvahu, ani jeden ze svého neustoupí, tak co s nima. Sml80

    superkarma: 1 29.09.2011, 08:53:13
  24. avatar
    [7] átéčko [*]

     Já jsem odmalička vyrůstala v Praze, jsem zvyklá se bavit, vůbec si nedokážu představit, že bych se tam někde zahrabala a chovala slepice...

    Ano, my ostatní jsme blbky, protože nejsme z Prahy. Fajn. Ano, život je pouze o zábavě...

    superkarma: 2 29.09.2011, 08:46:29
  25. avatar
    [6] femme [*]

    átéčko — #2  brzo si najde jiného, který ji nebude ještě za svobodna poroučet Sml58 Sml24

    superkarma: 1 29.09.2011, 08:09:20
  26. avatar
    [5] femme [*]

    Florencie — #3 Sml67 Sml22

    superkarma: 0 29.09.2011, 08:08:10
  27. avatar
    [4] femme [*]

    nikdy jsem v této situaci nebyla, ale vím, že by se mi hrubě nelíbilo, kdyby mi partner dával jakékoliv ultimátum Sml31 a řekla bych, že dotyčný pán je zřejmě z jiného století, když z něj může vypadnout, že žena má následovat svého muže  Sml24 

    superkarma: 0 29.09.2011, 08:07:54
  28. avatar
    [3] Florencie [*]

    Ultimáta nesnáším. Už proto, že by mi dal ultimátum bych zůstala v Pze. A jet tam na čas? To znamená v Pze přijít o práci, kam by se pak vrátila, kdydby to nevyšlo? Sml80

    1. na komentář reaguje femme — #5
    superkarma: 2 29.09.2011, 08:05:17
  29. avatar
    [2] átéčko [*]

    Jasně, nikam nechoď! Praha je Praha. A když se ti nechce z velkoměsta, on si najde lehce jinou, protože je přizpůsobivý a ty budeš sama. Ale v Praze.

    1. na komentář reaguje femme — #6
    2. na komentář reaguje Suzanne — #18
    superkarma: 0 29.09.2011, 07:57:52
  30. avatar
    [1] Alenka0010 [*]

    Říkám to pořád, že dnes ti mladí vůbec nejsou schopní řešit nenadálé situace. My šli v 89 do pohraničí kvůli bytu, nikoho jsme tady neznala, práce tu taky moc není. Kdybych řekla, že nepůjdu a zůstanu bydlet u maminky, tak bych přišla o toho nejlepšího chlapa.

    superkarma: 1 29.09.2011, 07:16:49

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme