Studené jídlo? Malé porce? Pomalá obsluha? Přemrštěné ceny? Ne. To všechno nevadí návštěvníkům restaurací tolik jako nedostatky na záchodě.

Návštěvníci kaváren, restaurací, barů a hospod jsou nejháklivější na nesplachující špinavý záchod a linoucí se zápach!

Průzkumu mezi návštěvníky veřejných stravovacích a občerstvovacích zařízeních provedl třetí největší americký výrobce hygienických papírů firma SCA Tissue North America. Během loňského roku se svým výzkumem oslovil vzorek 2175 dospělých osob.

29 % lidí uvedlo, že se už nikdy nevrátí do restaurace, kde byly velmi špinavé záchody.

88 % respondentů si myslí, že čistota záchodů ukazuje na to, jaká je úroveň čistoty i samotné restaurace a kuchyně a čistota záchodů je stejně důležitá jako kvalita podávaného jídla.

42 % respondentů uvedlo, že používá na záchodě toaletní  papír či papírové ručníky k tomu, aby se na záchodě ničeho přímo nedotkli, jelikož se štítí.

Co vadí návštěvníkům restaurací nejvíc ?

– 58 % přetékající špinavý záchod

– 57 % zápach moče a výkalů

– 49 % kluzká špinavá podlaha

– 38 % zamazané dveře od záchodu

– 38 % špinavé umyvadlo

– 33% nedostatek toaletního papíru

– 31 % přeplněný odpadkový koš na záchodě

– 28 % nedostatek tekutého mýdla na ruce

– 22 %  nefunkční držák toaletního papíru

– 19 % v restauraci není přítomen personál,
          který by řešil stížnosti

  Přesným opakem špinavých záchodů
  jsou japonské automatické toalety, které
  mají nejen vyhřívané prkénko, ale i
  teplým proudem vody vás automaticky
  po potřebě umyjí.

  Po zmáčknutí tlačítka se v míse vysune
  tryska, ze které směrem nahoru stříká
  proud teplé vody

  Špinavé záchody jsou bohužel tématem
  i u nás v České republice. Mnoho 
  zařízení si stále neuvědomuje, že úroveň
  toalet automaticky hovoří o úrovni
  celého podniku.

  Zástupci některých cestovních kanceláří
  před vstupem do restaurace s klienty
  nejprve zkontrolují stav toalet, a až poté
  o návštěvě rozhodnou.

Reklama