Vztahy

Na co myslí muž v posteli?

Sexuologové tvrdí, že sexuální představy jsou normální,
ba co víc, že pro zdárné uspokojení ze sexu mnohdy i potřebné.
Stejně tak vám každý sexuolog potvrdí, že co každý jedinec, to jiné sexuální představy.

Protože jsem si nechtěl vycucat sexuální představy z prstu,
oslovil jsem pár známých s otázkami na téma,
zda při souloži s partnerkou mají sexuální představy.
Případně zda je nějak cíleně používají k urychlení, nebo ke zpomalení vyvrcholení.
A dostalo se mi zajímavých odpovědí. Přinášíme vám je v necenzurovaných a nekrácených odpovědích:

 


Manager 30 let, s partnerkou 7 let

no hele, teď přesně nevím, co vím jistě, že když to chci protáhnout, tak přemejšlim třeba nad fotbalem, abych dýl vydržel. Jinak si představuju vždycky nějakej svůj momentální idol, ale to je pokaždý jinak. Často si taky prohlížím svou ženu, jak se tváří, to se mi líbí…

 

PR agent 34 let, s partnerkou 13 let

To je přece jasné - představuji si uplně jinou ženu. Dříve, když jsem byl mladší to byl přesný opak mé drahé. To znamená hubená dlouhonohá blondýnka, ještě před tím v dozvucích teenagerské doby to samozřejmě byly idoly naší generace - herečky, zpěvačky a podobně. Zkrátka samý pěkný baby, bohaté, co tě zatáhnou do svého luixusního domu a zahrnou tě láskou, něhou a penězi a ráno tě zanechají s lahví piva u bazénu lenošit, zatímco ony odjíždějí do svých nahrávacích či filmových studií nahrávat. Postupem času jsme z těchto nedostupných symbolů slevil. Začaly je nahrazovat v představách atraktivní ženy z běžného života. Teď musím říct po třinácti letech harmonického vztahu, že už ta představa cizí ženy v mých erotických představách ani nemá žádné konkrétní kontury. Zjistil jsme, že by ani nemusela být moc hezká... Dokonce ani by nemusela být moc chytrá... ...ani dokonce moc vášnívá.. Jen aby byla aspoň trochu cizí.

 

Zedník 29 let na montážích, s partnerkou 9 let

Představuju si úplně jiný ženský, já na to vlastně ani nemám čas, furt jsem někde mimo na montážích. Von to asi pícha někdo jinej, když nejsem furt doma.

 

Manager 30 let, čerstvá partnerka

Vzhledem k tomu, že mám novou partnerku, tak si při sexu nepředstavuji žádné jiné ženy, zatím mě dostatečně fascinuje ona. Určité představy používám pouze jako pomůcky při ovlivňování doby sexuálního aktu - vzpomínky na vyjímečně erotické zážitky pro jeho urychlení anebo naopak naprosto asexuální představy pro prodloužení soulože.  A víc ode mne neuslyšíš ...

 

Fotograf 40 let, s partnerkou 15 let

Představy nemám žádný, jsem rád, že to rozdejchám.

Při souloži  jsem si nikdy nepředstavoval jinou ženskou, sice jsem to jednou zkoušel, ale nefungovalo to. Přece si nepředstavím Pamelu a pak nešáhnu na ty jedničky před sebou. Představy nepoužívám ani na zdržovací taktiky – tam nejlépe funguje fernet.

 

Prodavač 36 let rozvedený po 10 letech, nyní s více souběžnými vztahy

Na začátku vztahu sexuální představy nepotřebuju, časem, když už mi ženská zevšední, musím si při sexu, abych se udělal, představovat různý situace. Nejde o konkrétní tváře, ale třeba že jsem v posteli s dcerou a matkou zároveň. To je má oblíbená, ale mám i další. A když jsem s partnerkou v pohodě, představuju si kolikrát i ji. Ono v tý polotmě, či tmě na ní stejně prd vidím.

 


Původně jsem k tomu chtěl ještě něco moudrého dopsat. Ale moudrosti došly. Jen mne zarazilo, že ti chlapi fakt nejsou žádní romantici. Nebo to jen přede mnou nepřiznají …

 

Já si vás prostě představuji na pláží z bílého písku, jak ležíte na lehátku a opalujete svá krásná těla. Všechny Ááááách…..

   
26.01.2005 - Láska a vztahy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [298] biovirus [*]

    asi jsem blba nebo naivni ale kdyz se miluju s manzelem tak absolutne nevnimam zadne predstavy a odpoved manzela na co jsi pri tom myslel byla " prece na tebe a na to aby se ti to libilo. Rad te pri tom sleduju" a nechapave se na me dival proc mu davam tak stupidni otazky....

    superkarma: 0 09.02.2005, 12:25:10
  2. avatar
    [297] Lucimo [*]

    já mám sqělýho chlapa, při sexu mám spoustu představ - ať už situace, nebo konkrétní lidi...A koho, nebo co si představuje on, to je jeho věc. Pro mně je podstatné to, jestli naslouchá mým potřebám a to nejen v posteli...

    superkarma: 0 27.01.2005, 13:36:18
  3. avatar
    [296] violka [*]

    Julinka: HOlka nemáš to lehký, ale pěkně jsi se svým ex zametla. Takový macho to bylo, co ? Dobře mu tak pitomcovi. A teď Ti držím palce, ať se vše vyvrbí k lepšímu . A máš naprostou pravdu, že všechny nebo alespoň většina z nás má ne zrovna super zkušenosti s chlapama. Každá se s tím musíme nějak poprat a říct si, buď to vzdám nebo najdu toho pravýho. Tak ať se nám daří .

    superkarma: 0 27.01.2005, 12:54:53
  4. avatar
    [290] risina [*]

    Tak jsem se ptala manžela, a prý při sexu se mnou (vlastěn neřekl, že se mnou, možná i s jinými, na to jsem se neptala ) nemyslí vůbec na nic.. je asi jako ten fotograf.

    superkarma: 0 26.01.2005, 22:23:25
  5. avatar
    [286] violka [*]

    Vivian: Já bych se ho neptala, protože by mě to určitě pořádně zabolelo a pak bych to řešila, při každém milování si říkala, ježíš on zase myslí na tu nebo onu a neužívá si to se mnou. Ale když přijmu fakt, že na někoho opravdu myslí, tak to neznamená, že z toho budu odvázaná samým blahem a že nemohu říct, že se mi to nelíbí a konstatovat, že ty mužský jsou fakt jiný. Jak už tady bylo mnohokrát řečeno, ženská si obvykle představuje nějakou situaci, která je pro ni vzrušující a obvykle právě se svým . Já vím, že si to chlapi představují s jinou, ale že je to až tak moc a jak to vypadá i u každého, tak to mě fakt radostí nenaplňuje.

    superkarma: 0 26.01.2005, 21:11:30
  6. avatar
    [284] risina [*]

    petruška 2: No vidíš, že MÁŠ nějaký klady - jsi milá, tolerantní a spolehlivá. Tohle si řekni každý ráno a pak se na sebe příjemně usměj.

    superkarma: 0 26.01.2005, 20:20:10
  7. avatar
    [283] aninas [*]

    petruška 2: je videt, ze jsi NIC nepochopila!!! ZADNA z nas tady neni ani Borhyova ani Pamela nebo Britney.
    I venkove "oskliva" zena muze byt v podstate krasna, pokud to krasno vychazi z ni.
    A pokud z tebe nevyzaruje "neco", co by muze upoutalo, tak muzes vypadat jako tebou spominane devy a porad budes "oskliva"

    superkarma: 0 26.01.2005, 20:06:35
  8. avatar
    [281] ratonito [*]

    Ty vaše úvahy

    superkarma: 0 26.01.2005, 19:15:26
  9. avatar
    [280] Vivian [*]

    violka: taky bych moc ráda věděla, jak bys to řešila ty, kdyby ti přítel/manžel řekl, že při sexu s tebou myslí na sousedku nebo na tvoji ségru. Rozešla by ses s ním? Nebo bys mu ty představy zakázala? Myslíš, že se někomu dá nakázat, na co má nebo nemá myslet?
    Pokud umíš ovládat mysl druhých lidí, tak prosím, ale já to neumím Já jsem radši 'tolerantní' (jak ty říkáš) a neřeším, co si mému partnerovi při sexu honí hlavou. Protože každý sexuolog nebo psycholog ti řekne, že takové představy jsou úplně neškodné a naprosto normální, není třeba z toho dělat drama

    superkarma: 0 26.01.2005, 19:07:40
  10. avatar
    [278] Vivian [*]

    violka: a proč bychom si to měly představovat?
    Kdyby to byla pravda, řešila bych to, ale proč bych si to měla představovat?
    Nejsem ten typ, co řeší problémy, který neexistujou

    Představ si ty sama, že ti chlap zahýbá se sestrou a trap se tím Jakej to má smysl?

    superkarma: 0 26.01.2005, 18:59:00
  11. avatar
    [277] violka [*]

    Všem, které jste tak tolerantní, že by vám nevadilo, že váš milý myslí na jinou. Zkuste si představit, že by vám řekl, že myslí třeba na vaši sestru nebo sousedku nebo kamarádku. Hm, jak byste se asi tvářily a byly nad věcí?

    superkarma: 0 26.01.2005, 18:53:10
  12. avatar
    [272] tortora [*]

    Petruška2:tak jsem tak trochu četla tvoje zprávičky (neboj,nechci tě kritizovat) a hodně,možná se budeš divit jak moc,jsi mi připomněla můj osud... hmm,možná to tak nebude připadat,ale já měla úplně stejný problémy jako ty pro všechny jen kámoška amx.na sex a tím konec a tohle mě teda taky nebavilo,časem jsem se smířila s tím,že se nikdy nevdám,nebudu mít děti ani manžela a tak jsem si zařídila život po svým...je fakt,že mi bylo často smutno,protože všechny kamarádky se povdávaly,měly děti a tudíž na mě skoro žádný čas ale pak se stalo něco naprosto nečekanýho,v mém životě se objevil mladý muž,který všechno změnil,jsme 8 měsíců manželé,přes dva roky spolu a zatím je to stále super,mimochodem je o devět let mladší...jojo,člověk míní,život mění neviděla bych to s tebou tak zle přeji ti abys našla někoho fakt super,ale ne za každou cenu,to opravdu nemá smysl,dobře to vím

    superkarma: 0 26.01.2005, 17:35:07
  13. avatar
    [270] aninas [*]

    A taky by bylo zajimave dozvedet se, ze kdyz je s vama, tak si predstavuje milenku a kdyz je s milenkou, tak si predstavuje vas

    superkarma: 0 26.01.2005, 17:12:27
  14. avatar
    [269] aninas [*]

    petruška 2:
    216. 26.1. 2005 15:27:17 - petruška 2 (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    petul 211: jo a jak mi teda vysvětlíš, že drtivá většina mých ex měla blbý kecy na moji postavu a můj obličej?

    Jestli drtiva vetsina tvych ex mela blby kecy, tak na tom asi neco bude a mela bys se sebou neco delat!

    superkarma: 0 26.01.2005, 17:10:38
  15. avatar
    [266] Exupery [*]

    petruško, já se z tebe picnu I bezzubej člověk vypadá líp, když se směje, než když se mračí. Ty neděláš nic ráda?? Každej musí něco umět. Co děláš v práci?

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:35:12
  16. [262] xenie [*]

    Konikolec: vážně si myslíš, že si nějaký chlap řekne - ježíši proč mně ta okouzlující osoba má za vola, jak bych jí jen dokázal že nejsem ? proč by to dělal ? půjde se bavit s někým kdo se s ním bude bavit jako s rovnocenným partnerem

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:22:39
  17. avatar
    [258] petul [*]

    xenie 256: Moje slova

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:15:58
  18. [256] xenie [*]

    Konikolec: chtěli jsme tu petrušce jen říct, že věčnou nasraností a podceňováním chlapů nic nezíská, spíše naopak může hodně ztratit...ale nakonec mně může být opravdu fuk, jak to má petruška s chlapama, ať je klidně dál považuje za debílky a oni jí to budou potvrzovat...

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:14:51
  19. [255] xenie [*]

    Konikolec: dle toho co píše petruška jsem pochopila, že zatím to nikoho neupoutalo...

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:11:45
  20. avatar
    [253] petul [*]

    ..tam mělo být asi před dvěma týdny.

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:09:27
  21. [251] xenie [*]

    Konikolec : tak si přečti pár reakcí petrušky, třeba č. 172 a 213... s tím prostě souhlasit nemůžu a neumím to ani pochopit, sorry...

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:08:57
  22. avatar
    [250] petul [*]

    Beruška Elliah 247: To samé jsem petrušce přála si před dvěma týdny

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:08:29
  23. avatar
    [249] petul [*]

    Konikolec: Nevím, jak dlouho sem chodíš...ale petruška tady nikdy nedokázala pochopit, jaktože máme doma milující chlapy, když ona potkává jen samé hajzlíky. A pořád dokola se nám snažila vnutit, že nemáme být naivní, že i ti naši miláčci nám jednou prchnou a vykašlou se na nás...tož tak.

    superkarma: 0 26.01.2005, 16:06:53
  24. avatar
    [244] petul [*]

    Vivian 242: To máš pravdu, to jde dost těžko

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:55:28
  25. [243] xenie [*]

    petruško, jdeš na to úplně blbě, podívej se na ty holky, které znáš a které s chlapama nemají problém, a uvidíš, že není to o tom, že by do všechny byly jedna Pamela vedle druhé, ale o tom, že berou chlapy jako rovnocenné bytosti, před nimiž si nemusí na nic hrát ani je nepovažují apriori všechny za debily... kdyby se se mnou někdo bavil tak jako se Ty vyjadřuješ o chlapech, tak taky nebudu zjiš´tovat, zda máš i jiné klady, ale zdrhnu...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:52:54
  26. avatar
    [242] Vivian [*]

    petul: a jak je může vidět někdo jinej, když je nevidí ani ona sama?

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:52:05
  27. avatar
    [241] elephant [*]

    petul 240:

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:51:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [240] petul [*]

    marcellina* 236: A jestli můžu navázat na Tvůj konec...a na každým člověku se dá najít něco pěknýho, každý máme svoje přednosti, které ten druhý nemá....takže určitě i petruška.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:48:51
  2. avatar
    [239] elephant [*]

    Petruška 2:xenie(235) má pravdu. a hlavně to che být svá a přirozená. já byla strašnej bubák, furt se mi něco nelíbilo, všude jsem seděla v koutě a myslela si, že tím budu zajímavá. a výsledek byl ten,že všichni běhali za mýma kamarádkama a mě si nevšimli. teď na všechno kašlu. když někam jdu, tak se tam jdu bavit se svýma kamarádama, chlapů si takřka nevšíma a můžou se strhnout.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:47:30
  3. [238] xenie [*]

    petruško, napsala jsem Ti to já i víc lidí tady, neustále působíš nasr.aně a na všechno nadáváš, to fakt rychle unaví a otráví... zkus si trochu věřit a věřit i těm chlapům, už jen v tom, že nejsou všichni stejní ani zlí...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:45:02
  4. avatar
    [237] Vivian [*]

    petruška 2: tak to mi fakt nevadí

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:44:08
  5. avatar
    [236] marcellina* [*]

    petruška2: tak ses asi ztracenej pripad, kterej si libuje v sebelitosti! Kazdej clovek se muze v necem zdokonalovat

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:42:37
  6. [235] xenie [*]

    petruška-220: to zrovna ne, ale určitě máš nějaké klady, zdůrazňováním svých záporů nikoho neoslníš...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:41:43
  7. avatar
    [232] Vivian [*]

    petruška 2: pokud jsi to brala jako navážení, je to tvůj problém
    Upřímně, kdybych byla chlap, taky bych nestála o ženskou, která umí akorát na všechno nadávat a stěžovat si
    Jen píšu svůj názor, nic víc.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:38:17
  8. avatar
    [229] elephant [*]

    petruška 2:jestli měli keci na tvojí postavu a obličej, tak to byli pěkný hovada.měla ses na něj vy nout. a pravda je, že lidi se k tobě chovaj jen tak, jak jim to sama dovolíš.pokud si nevěříš a okolí to z tebe vycití, tak je jasný, že toho budou zneužívat. přijde mi, že ty tvoje silný řeči mají zakrýt jen to jak si nevěříš.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:35:32
  9. avatar
    [228] petul [*]

    petruška 2 (216): Když si vezmeš k srdci to, co psala xenie v č. 214, tak se na Tebe nebudou lepit blbci, kteří mají blbý kecy, ale najdeš si někoho, kdo Tě bude milovat takovou, jaká jsi. Věř mi.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:34:48
  10. avatar
    [227] marcellina* [*]

    petruska2: tak si zvys sebevedomi na tom,co umis, co Ti jde, v cem ses dobra... holt mas asi vetsi pozadi, tak to neber jako tragedii, zas treba umis vydelat penize, nebo ja nevim co Najdi na sobe nejaky pozitivni stranky, kterych si vazis, ktere ocenujes a ktere pak najde i Tvuj "potencialni" partner

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:34:42
  11. [224] xenie [*]

    petruška-213: a přesně tohle jsem třeba měla na mysli, Vivian se jen objevila, ještě nic nenapsala, a už se do ní navážíš...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:30:30
  12. avatar
    [222] marcellina* [*]

    oprava...ti...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:29:56
  13. avatar
    [219] marcellina* [*]

    petruska2: vsechno prameni z Tvyho nizkyho sebevedomi, proto se Ti chlapi tak k Tobe chovaji

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:29:18
  14. avatar
    [218] Vivian [*]

    petruška 2: na moudra a perly tady úplně stačíš ty

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:29:04
  15. avatar
    [215] petul [*]

    petruška 2 (210): Tak jo, Ty to musíš vědět nejlíp, jaká jsi teď a jaká jsi byla dřív ...my tady do Tebe nevidíme. Jen usuzujeme z Tvých reakcí....

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:26:57
  16. [214] xenie [*]

    petruška: strašně se podceňuješ...to ti lidé vycítí...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:26:12
  17. avatar
    [211] petul [*]

    petruška 2: Myslím, že nemáš pravdu v tom, že chlapi chtějí krásky bez jediné chybičky. Aspoň soudím podle toho, co mi říkal můj - takové jsou jedině na , ale doma by je nechtěli...začaly by je brzo nudit

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:24:46
  18. avatar
    [209] petul [*]

    catcat: Co to je dělat doma chlapovi poskoka? Já osobně se teda snažím o svého starat proto, že ho miluju a proto to dělám ráda.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:22:24
  19. avatar
    [208] Vivian [*]

    catcat: myslím, že Exupery vychází z toho, jak na petruška působí na lidi tady...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:21:07
  20. avatar
    [206] petul [*]

    Exupery (196):

    Petruška 2: Těžko potkáš prima slušnýho, inteligentního, milujícího, kamarádského chlapa, když jsi sama zatrpklá holka, která si chlapem myslí, že jsou idioti, debilové a vlastně jsou pod tvojí úroveň

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:19:51
  21. avatar
    [204] elephant [*]

    Exupery 197: proč odvážná? protože, kdybych se já zeptala svýho tak bych si vyslechla půl hodinovou přednášku o tom jak se můžu na něco takového vůbec ptát, že mu nevěřím, že ho mám jen do postele....... už ho úplně slyším

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:18:01
  22. avatar
    [202] catcat [*]

    Exupery - jak víš, že petruška 2 je zapšklá a neusmívá se v MHD? Přeci nemusím stát o to dělat chlapovi doma poskoka, ale venku se na cizí můžu usmívat do aleluja! Dneska se začíná už daleko víc mluvit o "singles" a vůbec ne ve špatném světle.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:16:45
  23. [199] xenie [*]

    ale ta anketa je čím dál lepší :)

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:11:55
  24. avatar
    [198] Vivian [*]

    Exupery (196):

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:11:39
  25. avatar
    [197] Exupery [*]

    elephant: Proč odvážná? Mě jeho představy nevadí ani trochu Ale on si prej nikoho jinýho nepředstavuje. A nejspíš nekecá, páč ví, že já jo

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:11:07
  26. avatar
    [196] Exupery [*]

    petruška 2: Sorry, ale s tvým přístupem bych tě jako chlap nechtěla ani kdybys vypadala jako Pamela, Ester, Jordan a nevímkdoještě dohromady Trochu se seber, když se budeš na ulici a v MHD usmívat, uvidíš kolik se na tebe bude lepit krasavců, jestli se tváříš jak kakabus, jak vyznívá z tvejch příspěvků, tak to budeš mít těžký.

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:09:45
  27. avatar
    [195] elephant [*]

    Exupery 189: tak to jsi hodně odvážná

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:08:42
  28. avatar
    [194] Vivian [*]

    Nikdy mi neřekl, že by si představoval něco nebo někoho jiného (na tohle téma už jsme si v posteli povídali), ale já bych to brala v pohodě , přece mu nebudu zakazovat představy
    Nejsem ten typ ženský, kterej musí ovládat i chlapovy myšlenky...

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:08:42
  29. [192] xenie [*]

    Exupery: a že jsem tak smělá, co ses dozvěděla ?

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:08:28
  30. avatar
    [190] petul [*]

    Co se týká tématu: než jsem četla tento článek, tak mne v životě nenapadlo přemýšlet o tom, na co při tom chlap myslí. A teď? Teď už to vůbec nechci vědět Jak už tady někdo říkal - ať si myslí na co chce, ale hlavní je, aby svoje představy nepřenášel do reálu, to znamená aby mně nepodváděl, to bych neodpustila

    superkarma: 0 26.01.2005, 15:05:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme