Čaje FUZETEA jsou oblíbeny v již 52 zemích světa, a s recepturami upravenými dle gusta evropských spotřebitelů nyní přicházejí také na český trh. V našich obchodech tak nově najdeme rafinované příchutě jako zelený ledový čaj s příchutí manga a heřmánku, černý ledový čaj s příchutí citronu a citronové trávy, černý ledový čaj s příchutí broskve a ibišku, a také několik nízkokalorických variant.

 
„Chutě spotřebitelů se proměňují, a lidé si přejí širší výběr nápojů,“ říká Michal Blaško, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko a doplňuje: „Uvedení FUZETEA na český trh i po celé Evropě přináší řadu nových a překvapivých chuťových kombinací. Ledové čaje k okamžité spotřebě jsou důležitým a rychle rostoucím segmentem. Naše společnost je na čele trendu s nápoji jedinečných chutí, které spotřebitelé vyhledávají.“

 
Uvedení značky FUZETEA podpoří nápaditá marketingová kampaň založená na zkušenosti, kterou již sdílí spotřebitelé po celém světě. Televizní spot určený pro celou Evropu se přitom natáčel také v České republice a objevuje se v něm mimo jiné známý pohled na meandry řeky Vltavy.

Více informací se dočtete na stránkách zde.

Reklama