Domácnost

Můžu tomu e-shopu věřit?


Nakupování přes internet si získává stále větší oblibu. Nabízí řadu výhod a zbývá jen minimum bariér, které by vás od nákupu prostřednictvím e-shopu mohly odrazovat. Pro někoho je takovou bariérou třeba nedostatek důvěry v konkrétní obchod. Často zbytečně. Můžete se totiž spolehnout na hodnocení lidí, kteří prostřednictvím daného e-shopu již nakoupili.

Obchodníci si dnes na internetu musí dobře hlídat svoji pověst. Zprávy o nepoctivosti nebo špatném přístupu ke kupujícím se naštěstí šíří velmi rychle. Prodejce může na své stránky napsat cokoli, na řadě míst ovšem naleznete reálné, nezkreslené a necenzurované zkušenosti běžných zákazníků. Obrázek si pak snadno uděláte sami.

Mezi obchody, se kterými jsou zákazníci objektivně nejvíc spokojeni, patří český prodejce školních batohů Topgal. Důkazem jsou doslova stovky pochvalných recenzí, které zaznamenal specializovaný server Heureka.cz. Tyto nezávislé stránky shromažďují zkušenosti spokojených i naopak zklamaných zákazníků e-shopů.

Jaký je verdikt té nejspravedlivější poroty – tedy lidí, kteří u Topgalu skutečně nakoupili?
• 100 % zákazníků dostalo zboží nepoškozené,
• 99 % zásilek dorazilo do 10 dnů,
• 99 % lidí by obchod doporučilo svým známým.

Stoprocentní kvalita by měla být naprostou samozřejmostí – a zkušenosti zákazníků ukazují, že jí u Topgalu přikládají velkou váhu. Vedle zboží v perfektním stavu navíc lidé u svých zásilek nacházejí další dárečky a překvapení.

Zboží zakoupené v e-shopu Topgal.cz také přijde velmi brzy. Na tom se shoduje mnoho hodnotících zákazníků. Označení „skladem“ totiž u Topgalu skutečně znamená, že zboží je fyzicky dostupné ve skladu firmy. Díky tomu expedice vybraného výrobku proběhne okamžitě.

Váháte-li s nákupem dárků přes internet právě kvůli době dodání, nemusíte se u Topgalu ničeho obávat. I v předvánočním období firma garantuje dodání zboží zakoupeného do 21. prosince ještě do Štědrého dne. Nyní navíc dosahují slevy až 82 %.
Maximálního počtu pěti hvězdiček dosáhl obchod Topgal i v dalších oblastech. Velmi kladně nakupující hodnotí jak přehlednost e-shopu, tak i úroveň komunikace firmy se zákazníky.

A protože nejvyšší hodnocení získal obchod i v celkovém souhrnu, je kvalita e-shopu Topgal skutečně nezávisle ověřena.

   
16.12.2008 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [8] Lilinka [*]

    Musím říct, že při nakupování po internetu sjem se zatím nesetkala s jediným problémem, a to ani když jsem objednávala ze zahraničí. Dokonce ani s poštou jsem neměla problém (co si počnu ). Zato v kamenných krámemch mám problém s nepříjemnými vlezlými prodavačkami, otravnou obsluhou a mačkajícími se zákazníky.

    superkarma: 0 16.12.2008, 16:52:24
  2. avatar
    [7] wich [*]

    Mám pár e-shopů, kde už dlouho nakupuji a vždycky všechno ok. Nejraději nechávám posílat přes PPL nebo DHL, s Českou poštou bohužel nemám, co se týče balíků ze zahraničí, dobré zkušenosti (vždy otevřené, někdy i poškozené).

    renicka: Mi nechtěl dát pošťák balík, na kterém byla na konci mého příjmení přehozena dvě písmenka. Přišlo to z USA a je jasný, že se odesílatel mohl v přepisu splést Doručovatel byl na mě ještě protivnej.

    superkarma: 0 16.12.2008, 15:04:25
  3. [6] renicka [*]

    Já měla donedávna s nakupováním přes internet jen dobré zkušenosti, ale v listopadu jsem dceři objednávka hračku, přišla fakt rychle, bohužel balík měl jedinou chybičku a to, že místo mého křestního jména RENATA tam byla uvedená PETRA. Samozřejmě mi ho na poště nevydali, takže následovala anabáze s vrácením a novým dodáním

    superkarma: 0 16.12.2008, 12:46:17
  4. avatar
    [5] psycho [*]

    Jen jednou jsem měl "problém". Chlapík z PPL se na mě nějak vybodnul, tvrdil, že jsem nebyl doma. Tak jsme to dostal holt až za 48 hodin. Jinak nakupuji na netu všechno (pro známé, pro klub i pro rodiče, kteří se k tomu ze začátku stavěli skepticky: dojde ti cihla, říkali to na Nově), neměl jsem nikdy sebemenší problém s kvalitou, či nedodávkou či jiným problémem se zbožím. Problém s kvalitou a následnou reklamací vás může postihnout i v normálním krámě. Teda hlavně v Čechách, pro věci, které nejdou koupit po netu si zajedu do Reichu, tam problém s případnou reklamací neexistuje. Do 50ti euro vám vymění věc bez keců automaticky a bez ptaní, co tomu je.

    superkarma: 0 16.12.2008, 12:06:21
  5. avatar
    [4] RenataP [*]

    statistika je opravdu viditelně vycucnutá z prstu (cožpak má firma nějakou spešl bavlnkovou službu na doručování? Pošta se občas chová jako prase a PPL taky...) ale budiž. Parametry kvality jsou popsány správně, taky podle nich vybírám. Ale já radši reference z lidu než PR článek...

    superkarma: 0 16.12.2008, 10:14:14
  6. avatar
    [3] Ťapina [*]

    tyrkys: Si děláš srandu, ale není to tak dávno, co tu nějaká psala, že kartou nikdy neplatí, že tomu nevěří

    superkarma: 0 16.12.2008, 09:39:46
  7. [2] zwiki [*]

    Já mám jen dobré zkušenosti s nákupem přes internet.Musí se jen dobře vybrat a přečíst obchodní podmínky...

    superkarma: 0 16.12.2008, 07:18:04
  8. avatar
    [1] tyrkys [*]

    Ne, ničemu nevěřte. Přes internet zásadně nenakupujte ani na dobírku a radši se hned odpojte.

    superkarma: 0 16.12.2008, 00:18:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme