Aktuální průzkum serveru cosmopolitan.co.uk ukázal, že tři čtvrtiny mladých žen myslí na nakupování skoro tak často jako muži na sex. Ženy ve věku mezi devatenácti a pětačtyřiceti lety pomyslí na nakupování v průměru jednou za 60 vteřin. Jejich vztah k této aktivitě je tedy skoro tak silný jako vztah mužů k sexu.

Má se totiž za to, že průměrný muž na sex pomyslí každých 52 vteřin. Velmi znepokojivé - a to zvláště pro muže, kteří myslí na sex, - je fakt, že polovina žen, které odpovídaly na dotazník, uvedla, že nakupování dávají přednost před časem stráveným s partnerem.
Jak uvádí list Daily Telegraph, ať už jde o nové lodičky nebo sukni od Hennese a Mauritze, myšlenky na výlety do obchodů u žen dominují. Když připustíme, že průměrná žena spí osm hodin, pak ženy pomyslí na nakupování zhruba 960krát denně, tedy 6 720krát za týden.
Průzkumu se zúčastnilo celkem 778 žen, z nichž 74 procent připustilo, že na nakupování myslí přibližně každou minutu. Přitom bezmála polovina žen přiznala, že zdaleka nenosí vše, co mají v šatníku. A dalších 40 procent respondentek zase sebe samé popsalo jako "závislé" na taškách či botách.
Reklama