Muž značky Z Zegna je muž, který vede dynamický život v městském prostředí. Je odhodlaný splnit si své stanovené cíle, ale zároveň využívá každou příležitost, která se mu naskytne. Je to muž světáckého smýšlení se schopností dobře se orientovat ve světě moderní techniky, který hledá vůni, jež je diskrétní a mužná. Domníváme se, že naše nové balení vůně vystihuje mladiství postoj a vrozený smysl pro styl muže Z Zegna.

Z Zegna - vůně pro nový den

zegnsVůni značky Z Zegna, jež se nechala ovlivnit módní kolekcí, kterou doprovází, můžeme nejlépe popsat jako dřevitou, slabě aromatickou, s třpytivými prvními tóny bílého pepře, bergamotu, ovoce casoar (podobné borůvkám) a rozmarýnu. Srdce vůně tvoří svůdné tóny kosatce a muškátového oříšku, jež nakonec přecházejí do smyslného základu z kašmírového dřeva a pačuli.

 

K vůni patří výrazný obal s nápisem jak na flakónu, tak i na papírové krabičce, který více zdůrazňuje značku Z Zegna a upoutává svou barevnou paletou, která působí mužně a pronikavě. Uměleckým ředitelem reklamní kampaně, kterou nafotil David Sims, byl Olivier Van-Doorne. Na reklamní fotografii je Wouter Peelen z modelingové agentury New York Model Management zachycený s panoramatem města za zády, což výstižně odráží prostředí, ve kterém se muž značky Z Zegna pohybuje.

Z Zegna - Vůně pro nový den.

Reklama