Vztahy

Muž na „hezké chvilky“ může i ubližovat

Nezávazný dlouhodobý vztah může bez rizika nalomení srdce vést pouze žena vyznávající stejný styl - žena, která se nezamilovává, cení si svého single života a nezávislosti.

Reciprocitu je nutno udržovat i ve vztahu, protože jinak je jeden z páru znevýhodněný. Svobodný ke svobodné, zadaný k zadané. A stejně tak „nezávislý“ k „nezávislé“. Pokud tuto zásadu nedodržíme, vždycky jeden nebo jedna trpí.

přítel

Před rokem si 51letá šik brunetka Elena hrdinně pochvalovala svůj vztah s Oldřichem a užívala si plně večerů jednou - dvakrát v týdnu nejen se super sexem, ale i večeří a posezení s vínkem, kdy zjistila, že si pořád mají co povídat:

„Nedělám si iluze, že má jen mě, myslím, že to táhne s více ženami současně, ale dokud nenajdu někoho pro život, jsem šťastná, že ho mám!“
Čtěte zde:

Jenže dnes je všechno jinak. Elena dál nehledala a do Oldřicha brzy zamilovala. Začala chtít víc, jenže Oldřich své city k ní nezměnil: trvá na svém scénáři. A Elena se snažila přizpůsobit.

Občas s ní Oldřich zašel zahrát si její oblíbený squash, jednou dokonce byli v divadle. Tohle vypadalo jako pokrok! Konečně se posunuli od setkávání v Elenině bytě a obligátní večeře při svíčkách trošku jinam. Elena ve skrytu duše začala doufat, ale přesto se v citech držela při zemi.

A dokázala to celkem v pohodě až do osudného dne...

Elenina o patnáct let mladší sestra Marcela se v červenci vdávala. V Dánsku, kde již deset let žije a pracuje. Svatba ve velkém, všichni pozvaní shodou náhod zadaní. Elena nechtěla letět jediná sama – uvažovala chvíli i o nějakém vypůjčeném, či placeném partnerovi. Cítila totiž, že představovat Oldu příbuzným není zrovna vhodné. Přesto mu v jedné slabé chvilce navrhla, aby letěl s ní.

Oldřich kupodivu s doprovodem na svatbu souhlasil!

Sice po pár týdnech váhání, ale nakonec se rozhodl pozvání přijmout. Elena prožila měsíc ve stresu. Jak to všechno dopadne? Co když Oldřich na poslední chvíli odřekne? Jak se bude cítit?

Všechno proběhlo naprosto úžasně. Až moc. Dokonalý bavič Oldřich okouzlil celou českou i dánskou rodinu. Ukázalo se, že mluví skvěle anglicky i německy, za chvíli byl se všemi „jedna ruka“ a navíc úžasně nejen tancoval, ale i zpíval! Tohle Elena nečekala. Svým svatebním songem Elvise Presleyho „Can't Help Falling In Love“ okouzlil všechny svatebčany. Pochopitelně nejvíc Elenu. Nadšená nevěsta se ženichem jej pozvali, aby spolu s nimi, rodiči obou sester a starším bratrem s rodinou v jejich velkém domě strávili Vánoce.

Po návratu do Česka vzplála Elenina až dosud tvrdě potlačovaná naděje, že jejich vztah má šanci přerůst do vážné roviny pěkně vysokým ohýnkem.

Až do chvíle, kdy dva týdny po svatbě otevřela stránky seznamky, na které Oldu poznala a zjistila, že čile komunikuje s jinými ženami. V době, kdy jí tvrdil, že rozhodně nemá čas. Veškeré návrhy na častější setkávání odmítá, vůbec nic se nezměnilo.

Nedávno našla v jeho bytě dámské kalhotky!

Takové klišé! Takové ponížení! Prý patří jeho západočeské neteři, která v bytě občas přespává, když si vyrazí do Prahy na nákupy. Nevěřila mu ani trošku. Začíná otevřeně žárlit, a to se Oldřichovi vůbec nelíbí.

Když se zeptá, jak si představuje dánské Vánoce, odpoví s úsměvem: „To je ještě daleko, kdo ví, co pak bude… neptej se mě na takové věci!“

Když se svěřila bratrovi a švagrové, jak to s milým Oldřichem vlastně je a že uvažuje o rozchodu, oba ji nechápali: „Buď ráda, že máš nějakého chlapa, víš, jak je těžké vůbec někoho najít, to chceš být zase sama? Víš, že to neumíš!“

Totálně zamilovaná, nešťastná a zklamaná Elena se zhroutila. Přestala jíst, spát… jednou se rozplakala i při svém oblíbeném tenise, kam chodí léta relaxovat a doslova „odpálkovat“ své problémy. Kamarádka jí dala sice „kapky“, ale nic moc se nezměnilo.

Elena uvažuje o pomoci psychologa, strašně trpí...

Elena řeší, jak se bude všechno vyvíjet dál - co dánské Vánoce? Je bezradná. Jak říct i zbytku své rodiny, že její společník není perspektivním partnerem, ale vlastně pouhým kamarádem? Když všichni věří, že se smolařka sestřička a dcera konečně zaslouženě zadala za úžasného muže a čeká je třeba i další svatba v rodině?

Takže pozor – nejsme-li si jisté, že své city udržíme na uzdě, vzdejme se raději muže „na hezké chvilky“ a hledejme dál vytrvale pana Pravého, který nám dokáže dát, po čem vlastně toužíme. A nelžeme si do kapsy - každá lež má krátké nohy!

   
22.09.2014 - Ona s ním - autor: Anai

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [77] Karo Líná [*]

    Na článku mě asi nejvíc pobavil ten závěr, jak má paní vysvětlit rodině, že z toho nic nebude, že je to jen kamarád. Paní má 51 let a dělá si starosti, jak rodině vysvětlí svoje vztahy? Sml30

    Jinak po přečtení diskuze některým z vás celkem závidím. Já taky věřím, že láska může vzplanout kdykoliv, na věk se neváže. V rodině máme důkazy, babička si posledního přítele našla v 75 letech Sml67 Sice za 2 roky umřel, ale to je jedno, fakt se měli rádi, to se dalo poznat. Mně se takové věci nedějí. Ničemu se nebráním, ale prostě mě to obchází. Žiju dost společensky, pořád jsem někde, ale už léta se mi nestalo, že by mě vůbec někdo oslovil, natož něco víc. Vlastně kecám, nedávno mě jeden oslovil na internetu. Když se dozvěděl, kolik mi je, omluvil se, že má jinou představu - jsem prý pro něj moc stará. Byl o 5 let starší než já Sml24 Lásky ve středním a starším věku znám jen z doslechu. Nesehnala bych nikoho ani na sex - tedy pokud bych si ho nezaplatila Sml80 Kdybych to měla jako Pentlička, bude mi jednoznačně líp.

    superkarma: 1 22.09.2014, 22:30:43
  2. avatar
    [76] risina [*]

    Rikina — #69 Souhlasím Sml22. A chápu jejího bratra, který to raconálně vyhodnotil podle přísloví "kdo nemůže jak chce, musí chtít, jak může" Sml16.

    superkarma: 0 22.09.2014, 22:21:13
  3. avatar
    [75] risina [*]

    Mylsím, že Eleně neubližuje "muž na hezké chvíle" - on žádnou dohodu neporušil; ale ona sama sobě ano. Určitě se nechtěla zamilovat, ale stalo se - to se může stát v padesáti stejně jako v patnácti nebo ve třiceti, a stejně to taky budí žárlivost, touhu vlastnit a být jen jediná.

    Moudrá a zkušená žena se chvíli potrápí a pak si buď řekne, že ji to trápí tolik, že ten vztah radši ukončí, nebo k tomu přistoupí racionálně a bude se snaži žárlit co nejmíň a hlavně to protějšku neukazovat.

    superkarma: 2 22.09.2014, 22:19:41
  4. avatar
    [74] Léthé [*]

    wich — #71tak s tím plně souhlasím. Když vidím některé své fotky ze sedmdesátých let, kdy jsme byla ještě hodně mladá, válím se smíchy nad tím, jakou mám na nich ránu.Sml30Sml52

    superkarma: 0 22.09.2014, 17:21:43
  5. avatar
    [73] Léthé [*]

    Rikina — #70... to já už jsem v té fázi rozvíjení filozofické stránky své osobnosti Sml30 Ale občas se ve mě ďáblík probudí....a hned zas usneSml30

    superkarma: 0 22.09.2014, 17:18:35
  6. avatar
    [72] wich [*]

    Diskuze je uchvatna. Nad nekterymi prispevky se smeju nahlas Sml52

    superkarma: 0 22.09.2014, 17:17:15
  7. avatar
    [71] wich [*]

    Léthé — #67 I zenam Sml67 mozna to bylo i nelichotivou modou 80. A 90. let, ale spousta zen po 40 ci 50 vyzrala a jsou jeste pritazlivejsi, nez "za mlada". S vekem dostaly jiskru.

    1. na komentář reaguje Léthé — #74
    superkarma: 2 22.09.2014, 17:16:15
  8. [70] Rikina [*]

    Léthé — #68 jj, takový je život. Až to jednou nastane, tak holt budu rozvíjet filozofickou stránku osobnosti, a to mlsání zbude na jiné Sml32

    1. na komentář reaguje Léthé — #73
    superkarma: 0 22.09.2014, 16:56:22
  9. [69] Rikina [*]

    Pentlička — #65 Sml22 Dokud to tak bylo, tak to fungovalo, malér nastal v momentě, kdy si Elena začala myslet, že ochota k jiné činnosti než jen ty "hezké chvilky" znamená lásku. A vono ne. To naštve. Sml57 Taky by se to pořád dalo pochopit.

    Mně v tom článku připadá praštěné to nabádání v posledním odstavci, že má Elena hledat toho pana Pravého, vzdát se toho, co teď má, a nelhat si do kapsy. Naopak, kdyby si nemalovala vzdušné zámky, mohla být krásně spokojená s Oldřichem, a na hledání nějakého ideálu se vykašlat, protože s takovým zmatkem v hlavě to stejně nemůže dobře skončit. Sml57

    1. na komentář reaguje risina — #76
    superkarma: 2 22.09.2014, 16:46:59
  10. avatar
    [68] Léthé [*]

    Rikina — #53 Sml30Sml67...jako kdybych četla sebe ještě před několika lety...pouze s malým zádrhelem, já byla vdanáSml33

    Taky jsem si říkala, proč tolik krásných můžu jen pro jednu ženu.Sml30 Jenže přibývající roky sexuální apetit nahlodají a na mlsání vedle již není chuť.Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #70
    superkarma: 0 22.09.2014, 16:28:44
  11. avatar
    [67] Léthé [*]

    wich — #45 znám pár mužů, kterým věk spíš prospěl, než naopakSml22.

    1. na komentář reaguje wich — #71
    superkarma: 0 22.09.2014, 16:24:02
  12. avatar
    [66] Léthé [*]

    Pentlička — #44víš, u tebe bude zádrhel v tom, že ty stále svého exmažela miluješ...je to jen můj pocitSml33.

    Ale chápu tě a dávám ti za pravdu. Než někoho, kdo tě bude jen sekýrovat, že nemá vyžehlené košile a co si uvařila, kam zas jdeš, kdy přijdeš, tak je mnohem lepší se na nějakého "přivandrovalce" vyprdnout ještě v zárodku. Člověk může žít sám, aniž by byl osamocen. Naopak, znám plno párů, kde se ti dva i ve vztahu cítí být každý tak hrozně sám.

    superkarma: 3 22.09.2014, 16:22:16
  13. avatar
    [65] Pentlička [*]

    Rikina — #60 Právěže jde v prvé řadě o sex. Oldřich z článku se občas obětuje a jde s Elenou na večeři, zahrát si squash nebo dokonce do divadla, ale pouze za předpokladu, že pak jako odměna bude sex.

    1. na komentář reaguje Rikina — #69
    superkarma: 0 22.09.2014, 16:17:10
  14. avatar
    [64] Léthé [*]

    Pentlička — #42 Sml30Sml52Sml52Sml52....krásně jsi popsala muže 55+. Až se budu chtít po nějakém ohlédnout...prostě si jen tak zamlsatSml20... musím si připomenou tvoje slova a okamžitě mě přejde chuťSml30

    enka1 — #46copak, ty netoužíš mít ještě nějakého šedivého, vrásčitého, plešatého nebo pupkatého dědka ?Sml37Sml30

    superkarma: 0 22.09.2014, 16:17:06
  15. avatar
    [63] Léthé [*]

    samecka — #38no to já takySml37, ač si myslím že nejsem žádná ošklivka. A to již sjíždím šestou pneumatikuSml30

    Prstě jsme měly štěstí na muže kteří se nebáli krásné ženySml26 a říkali si, že je lepší mít parohy, než rohySml30Sml52Sml52

    superkarma: 0 22.09.2014, 16:08:47
  16. avatar
    [62] evelyn [*]

    Rikina — #60jo tak tam se poctu kamaradu meze nekladouSml16

    superkarma: 0 22.09.2014, 15:52:15
  17. avatar
    [61] evelyn [*]

    Rikina — #59hmm, tak cudna ja nebyla nikdy, na stare roky uz se to nezmeniSml16 Ja mam a vzdycky jsem mela rada spolecnost chlapu, se tam ve vetsine pripadu citim lip nez v zenske, ale na urovni kamaradstvi.

    superkarma: 0 22.09.2014, 15:51:23

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Rikina [*]

    evelyn — #58 Jinak máš samozřejmě pravdu, jistě může nastat okamžik v životě lidském, že začnou být zajímavější témata, než sex, ale ani v článku výše nejde čistě jen o sex, na divadlo ani na squash libido nepotřebuješ, a dá se to. Sml57 Pak právě člověk může mít jednoho kamaráda na divadlo, a jiného na squash a ještě jiného třeba na rozhovor o pěstování orchidejí, nebo tajemství dálného vesmíru. Sml80 Pořád není nutno se omezovat jen na jednoho společníka.

    1. na komentář reaguje evelyn — #62
    2. na komentář reaguje Pentlička — #65
    superkarma: 0 22.09.2014, 15:51:12
  2. [59] Rikina [*]

    evelyn — #58 vždyť jsi ale taky šťastně vdaná - tak jakýpak laškování? I to je na pováženou! Sml57 Vdaná žena cudně klopí zrak a nemluví s cizím mužem, není-li výslovně tázána, a to jenom o neškodných tématech.

    1. na komentář reaguje evelyn — #61
    superkarma: 0 22.09.2014, 15:41:54
  3. avatar
    [58] evelyn [*]

    Rikina — #56to taky zalezi na libidu zenske, co se me tyce, tak uz mam zcela vyhasle a v tomhle smeru by mi chlapi teda nechybeli, mam v praci kolem sebe spoustu chlapu, sportovcu, osvalenych a nechava me to zcela chladnou, coz by se asi nestalo pred nekolika lety zpet. Ale rada s nima pokecam, zalaskuju, je to takove osvezujici. Pokud si to ovsem nektery vysvetli jinak, okamzite vystrcim drapy a dam mu jednoznacne najevo, ze se tudy cesta nevedeSml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #59
    2. na komentář reaguje Rikina — #60
    superkarma: 1 22.09.2014, 15:27:11
  4. avatar
    [57] wich [*]

    Rikina — #56 uz jste byli na tom vine? Sml58

    superkarma: 0 22.09.2014, 15:21:00
  5. [56] Rikina [*]

    Pentlička — #55 Však jo, já nemám nic proti... ten druhý odstavec je spíš pro kobližku, ne? Já žádného "svého" muže nemám Sml80 teda kromě exmanžela, toho ještě tak trošku za "svého" počítám, neb máme stejné příjmení a společné potomstvo a roky vzpomínek. Ale žije už pár let s jinou paní a vypadá to, že spokojeně, což je dobře. A já mám ty kamarády na různé věci, i na sex, a je to taky prima. Když chci, tak jsem sama, a když ne, tak se to dá řešit. Dost těžko by se mi vybíralo jen jednoho z nich, případně někoho úplně nového a na stávající pány zapomenout.

    1. na komentář reaguje wich — #57
    2. na komentář reaguje evelyn — #58
    superkarma: 0 22.09.2014, 15:12:19
  6. avatar
    [55] Pentlička [*]

    Rikina — #53 Ty jich chceš víc zaráz a já zas nechci ani jednoho. Sex mě nezajímá a jiné příjemné aktivity můžu dělat sama nebo s kamarádkou. Proč bych si měla komplikovat život vztahem s nějakým mužským? Ano, kdybych se opravdu zamilovala do někoho jako jsem se zamilovala v 19 do svého muže, kdy jsem věděla, že tohle je ten pravej a jedinej, tak prosím! Ale nějak to nevidím reálně.

    A vůbec to neberu tak, že bych nějak marnila svůj život jen proto, že nemám chlapa. Já bych měla naopak pocit, že ho marním, kdybych sháněla zoufale nějakého partnera, chodila na schůzky a přemáhala se, jen abych někoho "ulovila". ono se to těžko vysvětluje dlouhodobě zadaným ženám, které jsou xx let se svým mužem a nedokážou si představit, že by ho najednou neměly. Ale představ si, že bys o toho svého muže najednou přišla (vůbec ti to nepřeju!!!). Hledala bys někoho, nebo by sis řekla, že budeš raději sama? Já jsem nejdřív zkoušela to první a pak jsem se po zralé úvaze rozhodla pro to druhé.

    1. na komentář reaguje Rikina — #56
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:57:28
  7. avatar
    [54] wich [*]

    evelyn — #48 👍 presne. Ja tak nejak obecne lidi okolo 50, co znam, vypadaji moc dobre. Ale asi je to dano i tim, kde se clovek pohybuje. Mezi fyzicky aktivnimi lidmi moc zanedbanych plesnivcu nebude Sml30

    Jinak ta diskuze je vyzivna, opet zabavnejsi, nez sam clanek. Baba z clanku je koza. Nevim, proc se ty zensky hned zamilovavaji, kdyz se maji jen potesit Sml58Sml52

    superkarma: 1 22.09.2014, 14:54:34
  8. [53] Rikina [*]

    Ono by se na to dalo pohlížet i tak, že když se žena zamiluje a tedy se rozhodne, že "ten a žádný jiný", tak si tím zavře všechny ostatní možnosti a příležitosti. Což v okamžiku, kdy dotyčné dámě je padesát, je samostatná a soběstačná, takže nepotřebuje otce budoucích dětí ani živitele rodiny, možná není vždycky to pravé. Sml80 Mě by to mrzelo, kdybych si musela vybrat jen jednoho chlapa a vzdát se všech ostatních, které případně taky můžu mít, třeba jen na chvíli, nebo na určité aktivity, nebo prostě pro příjemné okamžiky. Takhle mám na výběr a navíc nemusím nikomu nic vysvětlovat, zdůvodňovat, kam jdu, s kým jdu, kdy se vrátím a co tam budu dělat. Sml57 Kromě toho je docela dobře možné mít rád víc partnerů, každého jiným způsobem, a od každého na oplátku obdržet jiné protihodnoty, když teda článek zmiňuje tu "reciprocitu". Kdyby se to mělo omezit jen na jednoho, musel by být ten dotyčný opravdu veliká hvězda a mezi muži klenot, aby se vyrovnalo to, že se kvůli němu nebudou brát v potaz ostatní.

    1. na komentář reaguje Pentlička — #55
    2. na komentář reaguje Léthé — #68
    superkarma: 1 22.09.2014, 14:43:45
  9. avatar
    [52] evelyn [*]

    Rikina — #50no, to je i brachy pripadSml16

    superkarma: 0 22.09.2014, 14:26:42
  10. avatar
    [51] kobližka [*]

    Pentlička — #44 No,správně jsi to napsala - láska a zamilovanost jsou dva odlišné pojmy.Či-li,pokud jsi přesvědčená,že se v padesáti nedokážeš zamilovat,pak "stačí" mít někoho rád.To je láska,ale ta je o něčem jiném,než v zamilovaném poblouznění.Láska může trvat léta,i když se různě proměňuje,ale zamilovanost,ta vyprchá.Takže si vlastně tak trochu protiřečíš.Ale je to jenom tvoje věc,že ses zatvrdila,že nedokážeš otevřít srdce jinému vztahu a žiješ pořád ve vzpomínkách.Život ti proteče mezi prsty a pak zjitíš,jak ji byla bláhová...

    superkarma: 1 22.09.2014, 14:25:25
  11. [50] Rikina [*]

    evelyn — #48 Taky znám nějaké ty celkem fešné padesátníky, o kterých by to jedna neřekla, že jsou dědci. Sml22 Ale ti jsou léta zadaní a ostře hlídaní, to si člověk rozmyslí se zamilovávat. Sml57

    1. na komentář reaguje evelyn — #52
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:24:25
  12. [49] Rikina [*]

    Rikina — #47 ... a pak je zde ještě otázka, zda je volný Sml58 a pokud ano, kolik ctitelek už kvůli němu nejí, nespí a brečí na tenisu Sml57

    superkarma: 1 22.09.2014, 14:22:08
  13. avatar
    [48] evelyn [*]

    Rikina — #47ja mam brachu 50+ a je to porad peknej chlap, zadnej dedek ( i kdyz pupik krapet ma, ale jen malej Sml16)

    1. na komentář reaguje Rikina — #50
    2. na komentář reaguje wich — #54
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:21:40
  14. [47] Rikina [*]

    wich — #45 to by mohl říct každej Sml24 foto jako důkaz Sml57

    1. na komentář reaguje evelyn — #48
    2. na komentář reaguje Rikina — #49
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:20:08
  15. avatar
    [46] enka1 [*]

    Pentlička — #44 Částečně rozumím, já osobně taky nechci nový vztah, ale věřím, že je u někoho možné vzplanutí v jakémkoliv věku

    1. na komentář reaguje Léthé — #64
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:18:14
  16. avatar
    [45] wich [*]

    Pentlička — #42muj tata je v kategorii 50+ a neni ani pupkaty, ani vrascity, ani plesaty, ani sedivy a pokud nema na svedomi neco nejaky nez estny hrich mladi, tak dedek taky ne Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #47
    2. na komentář reaguje Léthé — #67
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:07:26
  17. avatar
    [44] Pentlička [*]

    kobližka — #43 No právě proto, že jsem měla jen svého manžela. Už ho nemám víc než 8 let. Zkoušela jsem se ze začátku s někým seznámit a zjistila jsem, že to pro mě není. Bez lásky si neumím představit žádný vztah a zamilovat se neumím. Ale vidím to i kolem sebe. Ono nás rozvedených nebo i ovdovělých padesátnic je docela dost a nezažila jsem, že by se některá zamilovala. Ano, některé si našly partnera, protože si nedovedou představit, že by zůstaly samy, ale láska a zamilovanost je podle mě něco úplně jiného.

    1. na komentář reaguje enka1 — #46
    2. na komentář reaguje kobližka — #51
    3. na komentář reaguje Léthé — #66
    superkarma: 0 22.09.2014, 14:00:10
  18. avatar
    [43] kobližka [*]

    Pentlička — #27 Jednou jsi psala,žes měla jen svého exmanžela,pak už nikoho.Tak z jaké tedy zkušenosti mluvíš? Sml80 To je hodně smutné,myslet si,že se člověk nedokáže zamilovat i v pozdním věku,ale kdo si to myslí,asi i tak podle toho jedná a žije.Taky je každému jasné,že láska není jenom jedna,je hodně druhů lásky.Jinak milujeme ve dvaceti,jinak v padesáti,to je úplně přirozené.Ale tvůj pohled na život je tolik skeptický,že mě to zaráží.

    samecka — #23 Jsem taky takový "lidský druh" a doufám,že nás je víc a nevymíráme Sml30

    1. na komentář reaguje Pentlička — #44
    superkarma: 1 22.09.2014, 13:07:24
  19. avatar
    [42] Pentlička [*]

    Rikina — #41 Právě tohle mi přijde v jejím věku jako naprosto nepřiměřené. A spousta žen-in se tu tomu diví. Vždyť ta paní se chová jako zamilovaná puberťačka. jestli je tohle v jejím věku normální, tak to opravdu nevím, ale jsem asi fakt nějaká divná. Neumím si předstvit, že by se nějaká žena v mém věku totálně zblbla do nějakého šedivého, vrásčitého, plešatého nebo pupkatého 50+ dědka nebo nějaký padesátník do stejně "jeté" padesátnice. Něco jiného je, což tu píšu stále, v dlouhodobém partnerství, kdy i lidé stárnou spolu. Ale komu se líbí staří lidé? Mně ne. a může klidně vypadat jako Sean Connery, pro mě je to dědek, sice trošku fešnější než je běžný průměr, ale i tak.

    1. na komentář reaguje wich — #45
    2. na komentář reaguje Léthé — #64
    superkarma: 0 22.09.2014, 13:07:16
  20. [41] Rikina [*]

    samecka — #31 tak ale jestli se má ta radost projevovat jako u výše zmíněné Elen, která nejí, nespí, brečí na tenisu, a hroutí se, tak to mi přijde, že možná ani není oč stát, ne? Sml57

    1. na komentář reaguje Pentlička — #42
    superkarma: 0 22.09.2014, 12:59:41
  21. avatar
    [40] řinka [*]

    samecka — #38Sml30Sml30Sml30Sml30krasaviceSml59

    superkarma: 0 22.09.2014, 12:50:42
  22. avatar
    [39] řinka [*]

    Pentlička — #33V 55 mužský a vyřízený to nevěřím,neznám.Sml30

    superkarma: 0 22.09.2014, 12:49:37
  23. avatar
    [38] samecka [*]

    Léthé — #37 to je pěkná blbost, já jsem vdaná

    1. na komentář reaguje řinka — #40
    2. na komentář reaguje Léthé — #63
    superkarma: 3 22.09.2014, 12:47:23
  24. avatar
    [37] Léthé [*]

    Pentlička — #33"...fyzicky nemožné" ?...tak to mi vysvětli. Co má společného fyzické tělo s láskou ?

    Víš proč většina krásných žen je bez mužů ? Říká se totiž; " Krásku do postele -ošklivku k oltáři"Sml30

    1. na komentář reaguje samecka — #38
    superkarma: 0 22.09.2014, 12:42:12
  25. avatar
    [36] evelyn [*]

    Pentlička — #33ja myslim, ze mas svym zpusobem pravdu, to bezhlave zamilovani se podle me vaze k rozmnozovacimu pudu, ktery uz damy ve veku po padesatce postradaji. Nicmene muze ji byt nejaky protejsek prijemny a shledavat ho pritazlivym a tim padem pocitovat zamilovanost, ovsem umirnenejsi, nez to bylo ve veku, kdy je jeste zena fertilni.

    superkarma: 1 22.09.2014, 12:35:01
  26. avatar
    [35] Léthé [*]

    samecka — #32 jasně...dobrý je i rokSml67. Moje švagrová se rozvedla kvůli vztahu, který jí vydržel necelé dva roky...ale prý jí to za to stálo. Její původní manželství již stejně nefungovalo. No a od té doby se již nezamilovala, ale není všech dnů konec. Je jí pouze 63, takže kdo ví.Sml80 Když maminka kámošky to dokázala ve svých 65, tak proč ne ona.

    superkarma: 2 22.09.2014, 12:33:45
  27. avatar
    [34] řinka [*]

    Pentlička — #27Promiň špatně jsem to pochopilaSml16

    superkarma: 0 22.09.2014, 12:33:03
  28. avatar
    [33] Pentlička [*]

    samecka — #31 Nikdy jsem nebyla typ, který se lehce zamiluje, můžu říct, že zamilovaná jsem byla opravdu snad 3x v životě, z toho 2x platonicky. Takže je možná chyba na mém přijímači, ale fakt neznám nikoho, kdo by se po padesátce bláznivě zamiloval. Mně stačí jen kouknout do zrcadla nebo se podívat na muže v mém věku, abych věděla, že je to i fyzicky nemožné. Podle mě bzď lidi jsou v dlouhodobém vztahu, takže prožívají takovou tu pokojnou dlouhodobou lásku, nebo prostě nechtějí být sami.

    1. na komentář reaguje evelyn — #36
    2. na komentář reaguje Léthé — #37
    3. na komentář reaguje řinka — #39
    superkarma: 0 22.09.2014, 12:26:35
  29. avatar
    [32] samecka [*]

    Léthé — #30 dobrých i těch pět letSml67Sml79

    1. na komentář reaguje Léthé — #35
    superkarma: 0 22.09.2014, 12:20:34
  30. avatar
    [31] samecka [*]

    Pentlička — #27 jsi si jistá, že ti není 155? Mně taky není dvacet, ale mám pocit, že ty bys měla zajít na oční. Až ti napraví zrak, začni koukat kolem sebe, na světě jsme jen krátký čásek, hledej radost, moc bych ti přála, abys ji našla.Sml25

    1. na komentář reaguje Pentlička — #33
    2. na komentář reaguje Rikina — #41
    superkarma: 1 22.09.2014, 12:16:58

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme