Vztahy

Můj tchán patří do středověku

Vždycky jsem se smála různým těm příhodám o zlých tchyních. Moje tchyně je celkem fajn, je už v důchodu, takže mi hodně pomáhá s hlídáním našich dvou kluků. Zato tchán. Když jsem ho viděla poprvé, vypadal jako takový celkem nenápadný, hodný strýček. Když jsme měli s mým mužem oslavu našeho zasnoubení, což byla první větší rodinná sešlost, vždycky se nenápadně někam zašil do koutka, takže jsme za chvíli ani nevěděli, že tam je.

Vytahovat drápky začal až po naší svatbě, vlastně až když se nám narodil malý Matyáš. Manželovi rodiče bydlí na malé vesničce u Kladna a byli zvyklí, že k nim můj muž Marek jezdil o víkendech pomáhat. Se zahradou, s opravami jejich vilky.

Plánovali totiž, že tam s nimi budeme všichni bydlet. To jsem ale odmítla, i když kladli docela tuhý odpor. Měla jsem pocit, že by to nedělalo dobrotu. Můj manžel to ustál a dal mi zapravdu. Po narození Matyáše jsem ale už nechtěla trávit každý víkend u nich. Navíc tchán volal vždy ve čtvrtek večer, ať přijedeme pomoct se senem apod. Tedy v době, kdy jsem už měla třeba domluvený oběd u svých rodičů nebo pozvané přátele na výlet s kočárky. Marek zpočátku vždycky poslušně přikývl, ale když jsme odsunovali už třetí víkendovou akci, tak se i on naštval.

Pak jsem znovu otěhotněla, tentokrát rizikově, takže jsem si o výletech mohla nechat jen zdát, ale malý Honzíček mi to vynahradil, je to nejhodnější miminko na světě… Rozhodla jsem se, že se musím dát trochu dohromady, a začala jsem chodit pravidelně cvičit. Marek to chápal a podporoval, takže mi pravidelně hlídal večer kluky.

Když jsme přijeli minulý týden k jeho rodičům pomoct se sekáním trávy, rozhodla jsem se, že si sebou vezmu kolečkové brusle. A až uděláme práci, že si půjdu zajezdit. Marek chtěl vyrazit s klukama na krátkou procházku. Ale na to už nedošlo.

Když tchán viděl Marka s kočárkem, tak se nepříčetně rozzuřil. Prý že to neexistuje, že kdyby takhle vyrazil s dětmi on, že by se mu všichni ve vesnici smáli. Marek že už je takhle po mém boku za nekňubu a tohle ho prý mezi místními totálně odepíše. Že si má doma udělat pořádek a nenechat ze sebe dělat vola. Byl úplně brunátný, ale stále pokračoval, že si prý Marek vzal ženskou, co furt někde po večerech běhá, místo toho,  co by se věnovala rodině. To už jsem nevydržela a zeptala jsem se ho, jestli má opravdu pocit, že jsou kluci zanedbaní a jeho syn je na vše sám.

Zařval na mě, že se se mnou vůbec nebude bavit. Tchyně jen tiše přihlížela. Sebrala jsem kluky, sbalila naše věci a řekla Márovi, že čekám v autě. Beze slova jsme odjeli domů. Po cestě mi to přišlo líto, hlavně jsem netušila, že tchán takhle vůbec uvažuje. Přijde mi to jako ve středověku. Mrzí mě, že se celou dobu choval neupřímně a dusil to v sobě. Neumím si vůbec představit, jak spolu budeme do budoucna vycházet. Navíc, co když je Marek stejný, co když má stejné předsudky?

 

 
   
15.06.2005 - Láska a vztahy - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [67] johanka [*]

    Můj tchán byl nejlepší chlap na světě.Bohužel o jeho synovi se to říct nedá.Sice s ním žiju celých 26let,ale nikdy mi s ničím nepomohl,nechtěl být pod pantoflem jako jeho otec.Když jsme se brali, nevěděla jsem,co tím myslí.Došlo mi to, až byly na světě dvě děti.A doma nastaly hádky pokaždé, když jsem někam chtěla jít. Otázky typu:"Kdo Ti pohlídá děti?" byly na denním pořádku.A tak mám jediné štěstí, že bývá málo doma a já jsem si začala žít ve svém světě.

    superkarma: 0 20.06.2005, 07:25:37
  2. avatar
    [66] tomáš [*]

    bože, asi zapomněl vymřít už v době dinosaurů..?
    Ještěže spousta mužů je nejen normálních, ale přímo "moderních" a dokáže si užívat svoji rodinu i potomky, a fungovat stejně jako žena.
    Tchána bych hodila za hlavu, asi při každé návštěvě z něj nějaká perla vypadne...a pokud vám vyhovuje pomáhat tam a užít si "venkov", tak jezděte, hlavně kvůli dětem. Kdyby to bylo k nevydržení, je čas to řešit ochlazením vztahů...
    Jojo, život je boj!

    superkarma: 0 17.06.2005, 12:33:00
  3. avatar
    [63] phoebe24 [*]

    Fiono, asi jo. Máš pravdu. Taky mě napadnul ten starej fór, jak se manželka rozčiluje, když manžel pořád říká: moje auto, můj dům, moje chalupa. Pak něco hledá a žena se ptá co, a manžílek odsekne: "naše ponožky!" Ale je fakt, že já osobně si dávám velkýho bacha, abych neříkala "moje děti". To si moje za to přebalování, vození kočárku, hraní s Barbínama (!) a pomáhání s domácími úkoly fakt nezaslouží.

    superkarma: 0 15.06.2005, 21:38:49
  4. avatar
    [61] Julča [*]

    MarkiZ: doufám,že nemáš nic proti jižní Moravě

    superkarma: 0 15.06.2005, 20:01:15
  5. avatar
    [60] phoebe24 [*]

    Veroniko, na Tvém celém příspěvku, mě zarazila jedna věc (jedno maličké slovíčko). To, že máš tchána - despotu a omezence by se dalo vyřešit (omezit návštěvy, narovinu si vyříkat priority ve vztahu...). Ale Ty píšeš, že když jsi jdeš zacvičit, tak "mi manžel hlídá kluky". MI !!! No, jestli jsi to myslela doslova, jak jsi to napsala, tak šance, že se manžel "potatí" je velká.

    superkarma: 0 15.06.2005, 19:48:44
  6. avatar
    [58] Julča [*]

    kemy: a co bys dělala,kdyby tam jel?Nemůžeš mu zakázat jet k rodičům i když je nemůžeš vystát.

    superkarma: 0 15.06.2005, 17:02:18
  7. avatar
    [55] kemy [*]

    docela hnusný. muj názor je, že tchán je idiot. určitě je to takovej ten starej nerudnej dědek. všechny názory sem nečetla, ale začátek jo. nesouhlasim s názorem, že to nenei magor. nejde o to, jak to dřív chodilo nebo ne. ale o to, že je to vaše věc, a ne tchána. vy si přece musíte uspořádat život tak, jak to bude rodině vyhovovat. (rodina = ty, márek a kluci) rozhodně tam nejezdi. dokonce by mě i urazilo, kdyby tam jezdil manža. on má za tebou stát a ne tam přijet jako by se nic nezměnilo, jen to, že tobě se tam už nechce. a myslim, že by tam do něj tak hustil, až by to nevydržel a semlelo by se něco horšího než tohle anebo by se nechal "nakazit" a mluvil by za chvíli jako otec. a to sem si jistá, nebyl by to hezkej život. hodně

    superkarma: 0 15.06.2005, 14:51:27
  8. [53] xenie [*]

    Méma: "ani bych mu to vysloveně nezakázala"... to mu jako řekneš: Zakazuji ti tam jezdit !, on sklapne podpatky a poslechne? nikdy nepochopím tohle "zakazování" mezi dospělými partnery

    superkarma: 0 15.06.2005, 14:35:09
  9. [50] Rikina [*]

    NiKina 45: to já vštěpuju potomkům, že se mají osamostatnit a vyletět z hnízda, pokud možno rychle. Potom budu potěšená, když mi pošlou čumkartu k vánocům, a jednou za čas se přijdou podívat jestli ještě žiju, případně mi přivedou ukázat vnoučata, jak zase vyrostla Jen to tak budu zdálky pozorovat, jak si vedou, žádný "obracení sena" požadovat nebudu.

    gerda: na vesnici u Kladna bych tak nějak nepředpokládala přítomnost bigotních katolíků. Ale kdo ví, možný je všechno...

    superkarma: 0 15.06.2005, 13:14:45
  10. avatar
    [49] Julča [*]

    Rikina: moje řeč!!!!

    superkarma: 0 15.06.2005, 13:01:38
  11. avatar
    [48] gerda [*]

    Manx: jo, a to ještě nemůžeme vědět, jestli třeba tchán není přísný katolík. Pak bych docela pochopila tu drezúru. Cti otce svého...atd. Jestli v tom vyrůstal, pak je to člověk, kterému se nedá nic vysvětlit a bude tvrdě obhajovat svá práva otce, kterému musí všichni líbat ruku - nadsazeně řečeno. Je zvláštní, jak tyhle typy stále přežívají a prochází jim to, já myslila, že dnes už to funguje jinak.

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:58:50
  12. avatar
    [47] RenataP [*]

    Je teda pravda, že babička kvůli mě jako dítěti držela zvířectvo, takže jsem občas ráda pomohla se sekáním trávy pro králíky nebo s krmením koček a tím se učila péči o zvířátka, že?
    Babička je dobrá duše, což se nedalo říci o dědovi jako o pánovi tvorstva, sedlákovi, co má pod sebou chasníky....
    A Veroniky tchán je podobného ražení.
    Nedělejte mu chasu Verčo !!!!!!

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:48:47
  13. avatar
    [46] RenataP [*]

    Ještě že ty mý rodiče žádný program kvůli senu rušit nemuseli...
    Žádný totiž neměli....furt se jezdilo jen tam....

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:45:44

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [45] RenataP [*]

    Manx: Drsná pravda, řekla bych....
    Jestli to není trapnou tradicí vštěpovat svým dětem, že rodiče jsou rodiče, ať jsou jakýkoliv, musíme jim pomáhat...bla bla bla....
    Já teda zastávám názor, že dítě je tu od toho, abychom mu dali nějaký dětství, dali mu slušný základ slušného člověka a pak adíjé..... děťátko pádluj v životě samo....
    Jasně, je li ouvej hodně, tak o pomoc budu stát, stejně tak pomůžu dospělým dětem já....
    Ale tyhle brigády na obracení sena.......

    Jako dítě jsem si moc neužila, páč mý rodiče makali jak barevný na baráku prarodičů, každý 2 hodiny obraceli seno, který dodneška hnije v rozpadající se stodole, tahali jsme řepu, která hnila, trhali trávu z brambor....děsný galeje.
    Výsledek? Žádná dovolená, zábava zakázaná činnost a nakonec celej barák chátrá a až se jednou prodá, tak mí milý "obětaví" rodiče dostanou stejnou půlku jako ti, jež se tam chodili ukázat jenom na a ještě si myslí, že když jsme tam celý bóží dny byly, tak jsme si furt jen vyžírali.....
    NIKDY BYCH SE TAKHLE NEUVÁZALA...... TO JE BIČ !!!!

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:44:00
  2. [43] Rikina [*]

    Ani já si nepamatuju, že by náš otec jezdil s kočárkem, tedy se mnou to jaksi nevím, ale s mou sestrou určitě ne. Ale on vlastně vůbec nikdo nejezdil s kočárkem v tom smyslu jen tak se někde courat... Moje děti si taky kočárku moc neužily - u nás se to prostě nepěstovalo, chodit s kočárkem na procházky. Tenhle tchán by se mi nelíbil už jenom pro ten přístup "pomoct se senem". Copak syn a snacha jsou levná pracovní síla ? Ani by mě nenapadlo jezdit někam sekat trávu... zvlášť když už mám nějaký program, který bych musela zrušit.

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:39:50
  3. avatar
    [39] Gabi [*]

    gerda: - to sis opravdu užila, ale máš pravdu "všude je něco" a nejhorší jsou ti, co mají masku "my jsme dokonalá rodina" - tam se pak ututlají věci ...

    superkarma: 0 15.06.2005, 12:06:05
  4. avatar
    [37] gerda [*]

    moje zkušenost: i když jsem starší ročník, tak problém s tchánem znám velice dobře i já. Vdala jsem se mladá a naivní. Z rodiny naučená jednat na rovinu. S tím jsem ovšem nepochodila u rodiny vyvdané, protože tam se před raplovitým tchánem muselo kdeco tutlat a mottem mé nebohé udřené tchyně bylo : hlavně, aby se to nedověděl tatik, on by byl zlé... (su z Hané:)Jistě si dovedete představit, jak mně tam bylo. Jednou se mi povedlo zabodovat: tou dobou jsme stavěli dům a má hodná tchyně nám předala obálku s naspořeným obnosem - myslím, že tak do 10 tisíc. Tehdy dost peněz. I počkala jsem, až jsme se všichni, včetně tchána, soustředili v jedné místnosti. A jak jsem tak byla dobře vedená z domu, nahlas jsem oběma rodičům, tchyni i tchánovi poděkovala za to, že nám dali příspěvek na stavbu. Ježíšmarjá, to byla bota! Tchán to nesměl vědět, ale to jsem zas nevěděla já...no vidíte, v každé rodině je něco. On byl opravdu patriarchální tyran. Nikdy jsem si s ním nerozuměla. Už jsou oba po smrti, o mrtvých jen dobré, ale takového tchána bych už podruhé nechtěla.

    superkarma: 0 15.06.2005, 11:28:04
  5. avatar
    [36] gerda [*]

    Gabi: no jo, ale jde o předpotopního tchána...na druhé straně je ale fajn, že se poměrně brzo odkopal

    superkarma: 0 15.06.2005, 11:22:38
  6. avatar
    [35] Gabi [*]

    gerda: psát tchýní dopis - trochu předpotopní. Já bych tohle tedy moc nedoporučovala, znáš to "za každý dobrý skutek, následuje ...". Výsledek by byl jediny: dělalo by se, že se nic nestalo a problém zůstal. Teď je jednoznačně míč na straně tchána.

    superkarma: 0 15.06.2005, 11:11:41
  7. avatar
    [34] Mici [*]

    Sarir: Proč měla být Veronika pozorná k pocitům jeho rodičů? Podle mě neudělala nic špatného Děti jsou snad i jejího manžela, tak proč by je nemohl pohlídat? A aby Veronika byla senzibilka a čuchala, že taková věc tchána rozhodí... Myslím, že řešením by nebylo, kdyby se Veronika spořádaně vydala na procházku s rodinkou, ale kdyby se tchán začal chovat stejně ohleduplně k ní jako ona k němu. Protože to, že on jaksi nepostřehl, že se nachází ve 21. století, není její problém, ale jeho.

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:49:53
  8. avatar
    [33] gerda [*]

    na dědině se odjakživa každý strachoval "co by tomu řekli lidi" a spousta věcí se tomu strachu podřizovala. Tchán žije v jiném prostředí, a proto jinak uvažuje a asi se těžko změní. Možná je to jednodušší člověk bez vzdělání, který si nanejvýš cení ženy "dříče" a poslušné pipky a jiný si představit ani nedovede. Vy si odjedete a jemu se budou sousedi chechtat, tak to vidí on. Na vás teď po tomhle konfliktu je, jestli tam budete vůbec ještě chtít jezdit a asi by nebylo divu, kdybyste nadlouho vynechali. Pokud jsem dobře četla, tak jste tam přece nejezdili kvůli tomu, abyste se flákali a v závěru nafasovali dvě tašky proviantu? Vždyť jste pomáhali, i když nemuseli a po práci zábava - to je přece normální. Možná po vašem odjezdu tchána zamrzelo jeho chování, ale určitě je to typ, který se nahlas omluvit nedovede. A tchyně je teď chudina ve dvojím ohni. Vždyť by přišla o vnoučátka! Možná kvůli ní bych to zkusila překousnout, napsala jí dopis s tím, jak je mi to líto a poprosit o radu, co se vzteklým tatínkem. Zas by bylo škoda úplně přetrhat rodinu. Některým tchánům se ale snacha nikdy nezavděčí. Chodit v šátku a zástěře těžko kvůli němu začneš...

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:46:39
  9. avatar
    [32] Gabi [*]

    Holky, já tedy nevím, jak se změnila doba, ale můj táta s námi drandil v kočárku před více jak třiceti lety a bylo to úplně normální. Také žehlil plenky apod.

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:44:18
  10. avatar
    [31] Žábina [*]

    tady je jediná rada - nestýkat se

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:43:59
  11. avatar
    [30] Markýza [*]

    jjanie: A tvůj na ty řeči říká co? Udělej si doma rychle pořádek, myslím s "maminkou", ať vás zbytečně nerozeštve.

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:43:45
  12. avatar
    [28] Julča [*]

    Sarir: Veronika by měla být pozorná k pocitům manželových rodičů? To by jim měla na všechno kývat,aby je náhodou nenaštvala a se vším souhlasit? To znám děkuji nechci.Tak si chtěla zabruslit no a co? Třeba manžel ani nebruslí.

    superkarma: 0 15.06.2005, 10:00:10
  13. [27] Jipa [*]

    P*a*v*l*a: to bych opravdu nechtěla zažít přestože má manžel rodiče, se kterýma si rozumím, nemohla bych s nima žít...před časem u nás bydlela na půl roku kamarádka v tíživé životní situaci a už to bylo peklo a to je mimořádně hodná a skromná ...nešlo by to - a to jsem skoro anděl ...

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:52:19
  14. [25] Tobbi [*]

    Chce to aby tvůj manžel, (ne ty, to bys byla za příšernou Xantypu) řekl narovinu svému otci, že mu rodina jakou má a její uspořádání vyhovuje.
    Na vesnicích skutečně nebylo dřív zvykem, aby chlap jezdil s kočárkem. A chlapáctví se často zejména mezi starší generací a zamindrákovanou částí mladší poměřuje podle toho jestli dovede dát manželce po papuli, o svých dětech neví ani, jak se jmenují atd.
    A ty tam chvilku nejezdi. Tchán svoje názory asi nezmění, ale bude se muset naučit nechávat si je pro sebe.

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:45:04
  15. [24] Tobbi [*]

    Chce to aby tvůj manžel, (ne ty, to bys byla za příšernou Xantypu) řekl narovinu svému otci, že mu rodina jakou má a její uspořádání vyhovuje.
    Na vesnicích skutečně nebylo dřív zvykem, aby chlap jezdil s kočárkem. A chlapáctví se často zejména mezi starší generací a zamindrákovanou částí mladší poměřuje podle toho jestli dovede dát manželce po papuli, o svých dětech neví ani, jak se jmenují atd.
    A ty tam chvilku nejezdi. Tchán svoje názory asi nezmění, ale bude se muset naučit nechávat si je pro sebe.

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:45:03
  16. avatar
    [23] Julča [*]

    Pavlo to ti nezávidím.Já bych s něma nemohla být ani den.
    Máte aspoň svůj byt,nebo i vaříte v jedné kuchyni?

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:20:52
  17. avatar
    [21] Julča [*]

    Trinitty20: někdy manža nedomluví.Ten můj ne.U nich bylo zvykem se vším souhlasit a nemít svůj názor.To jenom já mám svoje názory a oni nechápou.
    Radím Veronice vést vlastní život a ne jejich.Držím

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:11:29
  18. [20] etomaskova [*]

    já bych se nad tím tchánem ani tolik nerozčilovala-je prostě z jiné generace, své udělala i výchova od maminky-a pokud si to jeho manželka nechala líbit (pochybuji, že se choval jinak a pomáhal jí v péči o děti), tak k tomu svým dílem taky přispěla.

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:01:20
  19. [19] etomaskova [*]

    já bych se nad tím tchánem ani tolik nerozčilovala-je prostě z jiné generace, své udělala i výchova od maminky-a pokud si to jeho manželka nechala líbit (pochybuji, že se choval jinak a pomáhal jí v péči o děti), tak k tomu svým dílem taky přispěla.

    superkarma: 0 15.06.2005, 09:00:45
  20. avatar
    [17] Trinitty20 [*]

    Pěknej tchán jen co je pravda, myslí si že oba dva budete pořád kolem něj skákat. Pochopím když bude chtít někdy s něčím pomoct, ale musí si uvědomit že ty máš taky rodiče a nemůžeš u nich být věčně. Udělala jsi dobře že jsi se sbalila, musí toho být na tebe moc. Rozhodně ti přeju ať to s manželem vyřešíte, měl by otci domluvit on. Je už dospělý a ty jsi jeho manželka. Hodně a zdravé

    superkarma: 0 15.06.2005, 08:53:58
  21. avatar
    [16] Julča [*]

    Veroniko,manžel nemusí být takový jako tchán.Znám to.Já s dětma k nim taky nejezdíme kvůli tchánovi - je to hroznej vůl,pořád pije,tchýně se ho zastává a nosí mu tašky s pivem.Manža tam jezdí sám.Taky dlouho po tom,co jsme se vzali ani jeden z nich nedokázal pochopit,že syn má svoji rodinu a tudíš nemusí mít čas.Byli zvyklí zavolat a manža frčel.Tchán si sám ani ne ne.Potom se to změnilo,manžel měl své práce dost s našimi opravami a tchám mu řekl,ať nepočítá s tím,že mu pomůže.
    Nepochopím nikdy,že si pronajali pole a mysleli si,že jim budou děti pomáhat.Když si to vzali,ať si to dělají sami.Každý má svůj život.Na mně to zkoušeli taky a nepochodili.

    superkarma: 0 15.06.2005, 08:53:49
  22. avatar
    [13] Fripa [*]

    Daduna: chápu, ale dneska je jiná doba, mám taky tchána, kterej pochází z vesnice a je naprosto v pohodě, záleží na povaze. Prostě je to magor.

    superkarma: 0 15.06.2005, 08:24:33
  23. avatar
    [12] Mici [*]

    Po takovém výstupu tchána bych tam rozhodně hned tak nejela Myslím, že máš právo být na něho pořádně naštvaná . Jestli bude chtít jet Marek za rodiči, ať jede, já bych si s dětmi udělala jiný program. Tvůj "pocit" že při společném bydlení by to neklapalo, byl víc než správný Ještě že jste pryč... Byli by jste pod stálým tlakem toho starého pitomy a podobné jeho výlevy by nemusely být při společném soužití ojedinělé Hlavně aby Marek vydržel a pod kecy tatíčka se nezlomil. Zatím si vede dobře Přeji hodně Teď je řada na tchánovi, další krok musí udělat on. Uvidíš, co ti řekne tchýně, až za tebou zase přijede a budete spolu o samotě (bez tchána).

    superkarma: 0 15.06.2005, 08:03:43
  24. avatar
    [11] Daduna [*]

    Fripa: Nemyslím, že by byl tchán magor. Je prostě jiná generace. A pokud mají hospodářství, tak se vsadím, že v rodině byly rozdělené úlohy. Chlap pracoval na zahradě, u dobytka a žena se starala o domáctnost a děti. Prostě to dřív tak fungovalo.
    Má zažitou svou úlohu a na úlohu svého syna, který víc hledí na rodinu, si zřejmě nemůže zvyknout.

    superkarma: 0 15.06.2005, 07:47:39
  25. avatar
    [10] Gabi [*]

    No, myslím, že jezdit na víkendové "brigády" s dvěma malými dětmi je dost opruz. Myslím, že by bylo dobré nechat tchána delší čas vydusit a ignorovat ho - on se jště rád sklidní a tchýně ho určitě zpracuje . Udělali jste dobře, že jste nepřijali možbost společného bydlení. A o manžela se neboj a nech pouze na něm případnou komunikaci s jeho rodiči, jen si spolu předem vyjasněte "taktiku".

    superkarma: 0 15.06.2005, 07:42:34
  26. avatar
    [9] Lenika [*]

    Manžel na výstup svého otce vůbec nijak nereagoval?? Tchyně opravdu v tomto případě nebude hrát hlavní roli. Doporučuji si s manželem promluvit a ujasnit některé věci ohledně péče o děti, než třeba k jeho rodičům znovu pojedete. Držím palce a tchána hod za hlavu

    superkarma: 0 15.06.2005, 07:37:21
  27. avatar
    [7] Fripa [*]

    Tchán je magor. Ale dej si pozor abys nedostala do stejný pozice i svého manžela, i když "ti" hlídá kluky. Doufejme, že se ti tam to slovíčko dostalo jen tak mimochodem...Držim pěsti.

    superkarma: 0 15.06.2005, 07:16:31
  28. avatar
    [6] catcat [*]

    Tchána nevlastním, ale můj táta chodil s kočárem docela rád. Zejména na chatě, kde se dcera brzy udrncala na lesních cestách, táta kočár zaparkoval na nejbližší mýtině a chrněli spokojeně oba...

    superkarma: 0 15.06.2005, 07:07:02
  29. avatar
    [3] RenataP [*]

    třeba si to s ním tchýně nějak vyříká a on se trochu zklidní
    Ale teda nevím, náš tchán se na vození kočárku teda děsně těší a nemyslím si, že by na vesnici byl proto za nekňubu.
    Spíš ten tvůj tchán je za vola i bez kočárku

    superkarma: 0 15.06.2005, 06:13:20
  30. avatar
    [2] trdlo [*]

    Marek sice muze bejt na vesnici za neknubu (a to se rika kdovi jestli) ale starej je i tam zcela jiste za vola

    superkarma: 0 15.06.2005, 04:14:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme