Vztahy

„Můj muž měl raději umřít na infarkt!“ zlobí se Iveta (46)

Svého muže i po tolika letech milovala. Nebylo jí proto lhostejné, že se svým životním stylem pomalu zabíjí. Dnes ale lituje, že jej nenechala jeho osudu.

„Když jsem Marka před dvaceti roky poznala, byl to sportovec s parádní figurou. Jenže pohyb postupem času vyměnil za vysedávání na gauči nebo v hospodě a jeho největším koníčkem se stalo jídlo. Rád vařil opulentní hostiny pro celou rodinu a o zdravé životosprávě nemohla být ani řeč. Mastné, tučné jídlo vévodilo většině jeho oblíbených receptů. A tak skončil s náběhem na cukrovku a podle jeho lékaře i s velkým rizikem infarktu,“ popisuje Iveta, k čemu její o šest let starší manžel směřoval. To ale nechtěla za žádnou cenu dopustit.

„Nebylo dne, kdy bych do něj nehučela, aby se sebou začal něco dělat. Kolikrát to skončilo hádkou, protože o svém problému zkrátka nechtěl slyšet, natož diskutovat. Jenže já se o něj vážně bála natolik, že mi má urputnost stála i za občasnou tichou domácnost. Nakonec to přeci jen nevydržel a ustoupil,“ vypráví Iveta, která jej postupně přemluvila k dlouhým procházkám, výletům na kole a nakonec mu koupila i permanentku do fitcentra, kde na sobě začal pracovat pod vedením zkušeného trenéra.

man

„Totálně ho to chytlo. Pravidelně cvičil, a to i doma, změnil na doporučení jídelníček a jak už to tak u chlapů chodí, výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Dostal se do skvělé kondice a spokojený nebyl jen jeho lékař, ale hlavně on sám. Začal se dokonce i lépe oblékat a byl z něho zase kus chlapa, za kterým se každá ženská ráda otočí. Byla jsem na něj pyšná, jenže ne na dlouho,“ svěřuje se jeho manželka. Po roce za ní z čista jasna přišel s tím, že chce podat žádost o rozvod.

„Nevěřila jsem vlastním uším, vždyť nám to doposud tak skvěle klapalo! Jenže ani sebelepší manželství občas neustojí, když se kolem chlapa s druhou mízou začne točit mladá kočička. A na to jsme dojeli i my dva! Manžela mi totiž přebrala jeho nová výživová poradkyně z posilovny, o které jsem do té doby neměla ani páru. Jaká ironie, že?“ zlobí se Iveta, která nakonec skutečně zůstala sama.

„Kdybych tehdy tušila, jak to dopadne, raději bych si usekla ruku, kterou jsem tu permanentku kupovala! A manžela, toho falešného zmetka, jsem měla na ten infarkt nechat umřít!“ myslí si jeho zklamaná, dnes už bývalá žena.

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

Čtěte také:

   
04.05.2017 - Ona s ním - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [47] kalbac [*]

    stane se, ale nikomu přeci nebudu přát smrt .... my ženský jsme rváči a přežijeme všechno ... at si užívá s výživovou poradkyní, však iveta si taky najde někoho a bude mít znovu náboj a jiskru a bude štastná

    superkarma: 1 05.05.2017, 12:37:36
  2. avatar
    [46] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #45Sml46Je to jen rovnání si našich pohledů před sebou samými, třebas by byla skutečná. Sml48

    superkarma: 1 05.05.2017, 07:41:04
  3. avatar
    [45] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #43 Vis, umrela mi nedavno mamka, dost komplikovana osoba, ale boli to neuveritelne. Kolikrat jsem si po hadce s ni zarouhala myslenkou, ktere jsem se ovsem za par minut lekla a druhy den mamku opet milovala silou prevelikou. Takze verim, ze ve vzteku nebo bezmocnosti clovek pomysli na hrozne veci. Ale uz jen od pomysleni k vyrceni na plne ko*le je rozdil. Ivetin pripad se mi ale jevi jinak. A vubec, ze se angazujeme, stejne je vymyslenaSml16.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #46
    superkarma: 0 05.05.2017, 01:45:39
  4. avatar
    [44] Suzanne [*]

    Suzanne — #43 Já už taky píšu nesmysly - bulvární titulek - chtěla jsem napsat. A vůbec je ta větná stavba nějaká divná, ale asi chápeš, co chci říct. Sml54

    superkarma: 0 05.05.2017, 00:20:37
  5. avatar
    [43] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #41 Teď jsem si uvědomila, že odpovídám Tvými slovy Sml30 Jo, cítíme to v zásadě stejně Sml30 Jen jsem ještě chtěla dodat, že je tu ještě vypravěčská licence a básnický titulek, která ty pocity barvitě dokresluje a uměle násobí.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #44
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #45
    superkarma: 1 05.05.2017, 00:19:10
  6. avatar
    [42] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #41 Víš co, to má každý jinak Sml80 Já nikdy netruchlila déle než dva týdny, taky jsem nikomu nepřála smrt, ba ani aby ho vzal čert. Možná někdy v pubertě, ale došla jsem po své cestě k velké smířlivosti. Asi proto mám pochopení i pro slabosti druhých. Prostě nehodnotím. Ale každý má právo to mít jinak Sml22

    superkarma: 3 05.05.2017, 00:00:52
  7. avatar
    [41] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #37 Nojo, kazdy to ma nastavene jinak. Ja ani pri sebebolestnejsim rozchodu jsem neprala dotycnemu smrt. Fakt ne. Clovek si obcas pomysli pr. "vem te cert, babo," ale rici to ve sverovacim hovoru nekomu, navic po delsi dobe, to uz mi prijde jako nedobra povaha, ktera se nedokaze s odchodem vyrovnat. Bejvalakum muzeme prat, at maji s novou partnerkou ocistec na zemi, parohy, zabordelenou domacnost atdSml57. Ale smrt?

    1. na komentář reaguje Suzanne — #42
    2. na komentář reaguje Suzanne — #43
    superkarma: 0 04.05.2017, 23:46:01
  8. avatar
    [40] kobližka [*]

    Zklamaná,bývalá žena bude nejspíš pěkná blbka,když dokáže něco takového vypustit z pusy Sml68...je tohle vůbec možné ?

    superkarma: 0 04.05.2017, 22:22:26
  9. avatar
    [39] SNÍŽEK [*]

    to je ošklivá myšlenka Sml31

    superkarma: 0 04.05.2017, 19:41:10
  10. avatar
    [38] peetrax [*]

    Dudlajlama — #36 líp bych to neřekla.

    Tady je to zjevně navíc už nějaký čas, co muž tu paní opustil a ona se s tím nemůže vyrovnat. Přiživování myšlenek na to, že jej "měla nechat na ten infarkt umřít" jí asi nic pěkného nepřinese, tak či onak.

    superkarma: 1 04.05.2017, 18:52:19
  11. avatar
    [37] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #36 Ale to samozřejmě Sml22 Jen jsem se snažila říct, že je zbytečné někoho pohoršeně odsuzovat. Ono totiž už to samotné člověka poškozuje. A že mám pochopení pro toho, kdo to plácne. Někdy je totiž to plácnutí méně nenávistné než zaryté mlčení. Ale to musí každý posoudit sám v sobě.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #41
    superkarma: 5 04.05.2017, 18:52:13
  12. avatar
    [36] Dudlajlama [*]

    Rikina — #33 Sml22

    Videla bych rozdil, kdyz nekdo ve vzteku vyhrkne zlou vetu, za kterou se pozdeji stydi, nez kdyz se ta zla myslenka ci zle prani zahnizdi v mozku a clovek s ni zije dlouhodobe. Mozna naporad.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #37
    2. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 2 04.05.2017, 18:13:22
  13. avatar
    [35] Suzanne [*]

    Rikina — #33 Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22 Vím jak to myslíš. Rozumím. Sml48 Ono to tisíckrát není v souvislosti, ale když se to stane, člověk si to těžko odpouští.

    superkarma: 0 04.05.2017, 17:02:07
  14. [34] Rikina [*]

    Dodatek - a to říkám jako zarytý materialista, co nevěří ani na karmu, ani na esoterično či magii všeho druhu, a dělá si zhusta legraci i z vážných věcí. Nicméně říct o někom, že měl umřít na infarkt, to bych nedělala ani v případě básnické licence. O vose, která mi dá žihadlo, si sice pomyslím "chcípni, potvoro", ale u toho bych asi končila. Sml57

    superkarma: 2 04.05.2017, 16:18:41
  15. [33] Rikina [*]

    Suzanne — #28 Inu, někdy musí být člověk tvrdě poučen. Jednou v životě jsem si nedala pozor na hubu, a nikdy toho nepřestanu litovat, protože vesmírné universum zrovna na potvoru tahle slova zaslechlo a vyplnilo jejich obsah způsobem velmi tragickým. A teď s tím musím žít. Sml15 Takže si radši propříště desetkrát rozmyslím, než něco plácnu, aby zas na to někdo nevinnej nedoplatil. Lidské dějiny mi můžou být ukradené, následky mých slov a činů si ponesu především já, a pokud budou ta slova přát někomu zmar a ono se to splní, bude to moje svědomí, co tím bude zatíženo. Držet ústa je to nejmenší, co mohu udělat pro to, aby se to nestalo.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #35
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #36
    superkarma: 4 04.05.2017, 16:07:53
  16. [32] Karo Líná [*]

    libuno — #31 Za dobrotu? Jakou, kde, od koho? V článku žádnou dobrotu nevidím. Jedině na začátku, když ještě nehubnul a vařil si dobroty.

    superkarma: 2 04.05.2017, 16:05:06
  17. [31] libuno [*]

    Smutný článek. Za dobrotu na žebrotu.

    Třeba se vše zlé v dobré obrátí.

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #32
    superkarma: 0 04.05.2017, 16:02:48

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Vendi [*]

    Sem tam pochválit - neuškodí.

    Odešel by s jinou . . .

    superkarma: 0 04.05.2017, 15:59:38
  2. avatar
    [29] datura [*]

    Holky klid, ona ho ta mladice brzo vrátí Sml30.

    superkarma: 2 04.05.2017, 15:57:31
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    Rikina — #25 Sml30Sml30Sml30 Celé lidské dějiny jsou založené na tom, že lidé nechávají cloumat svým majestátem Sml22 To že někdo v nadsázce řekne - to jsem ho radši měla nechat shnít nebo ruku jsem si měla useknout - beru jako básnickou licenci, nikoli jako politování, že nezabil, neusekl. Rozhodně to neberu vážně. Někdy mám pocit, že horší nánosy v mysli způsobuje neustále posuzování a odsuzování druhých.

    1. na komentář reaguje Rikina — #33
    superkarma: 8 04.05.2017, 14:53:06
  4. [27] babinka [*]

    takový už je život, taky bych zuřila a byla naštvaná...ale přát někomu smrt, to ne...ono i tak přece na každého dojde...Sml22Sml22Sml22

    superkarma: 0 04.05.2017, 14:20:59
  5. [26] Karo Líná [*]

    Tak ono někoho v jednom kuse buzerovat a kritizovat nakonec vždycky přinese výsledky, že Sml79 Když to vezmu obráceně, od mužského, který by do mě takhle šil, bych odešla mnohem dřív než bych si někoho nového našla Sml57 V manželství je každý dospělý a svéprávný a může si se svým životem nakládat jak chce.

    Na druhou stranu nemám ráda tyhle typy lidí, co musí být vždycky v extrému, což ten exmanžel evidentně byl. Buďto se přežíral a válel, nebo sportoval jako olympionik. Ona je střední cesta, nemusí se to hnát do krajností. Člověk může rád vařit a jíst, zároveň se může hýbat a může vypadat normálně, nemusí být ani tlusťoch ani vyrýsovaný atlet. S takovými typy lidí, co tu střední cestu nezvládají, se stejně moc žít nedá Sml80 Oni ji totiž obvykle neumí najít v ničem, všechno musí mít v extrému. To se promítá i ve vztahu a to není nic moc. Takový byl i můj exmanžel. Buďto všechno nebo nic.

    superkarma: 6 04.05.2017, 13:34:38
  6. [25] Rikina [*]

    Suzanne — #18 Jenže dle článku již nějaká doba uplynula, paní je již rozvedená, takže už by ty pocity tedy mohla mít zpracovány a vážit slova. Už to neříká v afektu, ale s rozmyslem a záměrně, aby zdůraznila, jaký je on padouch a ona světice.

    No a kromě toho člověk se liší od zvířátek mimo jiné i tím, že dokáže své projevy ovládat, a "nenechá prchlivost cloumat majestátem". Protože jak říkají domorodé kmeny za oceánem, vyslovené slovo a vystřelený šíp zpátky nelze vzít. Je marné říkat "já to tak nemyslel, byl jsem naštvanej" - škoda už byla učiněna, vesmír naslouchá a vyřčená přání plní způsobem mnohdy překvapivým. Aby se paní ještě nedivila.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 3 04.05.2017, 11:33:37
  7. [24] iřka [*]

    Jo,život je pes. Sml80

    superkarma: 0 04.05.2017, 11:20:53
  8. avatar
    [23] kalbac [*]

    Sml67

    superkarma: 0 04.05.2017, 10:58:55
  9. avatar
    [22] RenataMor [*]

    Sml80

    superkarma: 0 04.05.2017, 09:59:08
  10. [21] cilani [*]

    Suzanne — #18krásně řečeno Sml67

    superkarma: 2 04.05.2017, 09:40:27
  11. avatar
    [20] Suzanne [*]

    enka1 — #15 Sml22

    superkarma: 0 04.05.2017, 09:34:23
  12. avatar
    [19] Myškomedvídek [*]

    stává se je mě jí lítoSml80Sml80

    superkarma: 0 04.05.2017, 09:32:58
  13. avatar
    [18] Suzanne [*]

    spavec — #11 Zralost a nehřešení slovem není o tom, že člověk nikdy nevyjádří svoje pocity. Ale v tom, že si to nenese s sebou dál, zpracuje to. Jsme lidé, emoce vytrysknou, ale důležitá je práce s nimi. Pokud tě napadne myšlenka, prostě tě napadne. Pokud ji potlačíš ve strachu, že to není správná myšlenka, jenom si zaděláš na vředy. Takové to "nesím to ani vyslovit" je cesta do pekel. Myšlenka naskočí, emoce přijde, důležité je, jak s tím pak naložíš. A verbalizace (nezaměňovat za dlouhodobé babrání) je jednou z cest, jak to zpracovat. Tady je to tedy krásně podtržené titulkem, který můžeme označit za bulvární, proto to tak ční. Lidstvo jinak běžně používá - zaškrtím tě, zabiju tě, přetrhnu tě jako hada. Důležité je, jakou vážnost a čas svým slovům dáš.

    1. na komentář reaguje cilani — #21
    2. na komentář reaguje Rikina — #25
    superkarma: 7 04.05.2017, 09:32:07
  14. avatar
    [17] cherinka [*]

    gerda — #9 Napadlo mě to samé.

    superkarma: 0 04.05.2017, 09:28:10
  15. avatar
    [16] Eva_CZ [*]

    Kdyby chlap neodesel s vyzivovou poradkyni, mozna by odesel s jinou. Sml80 Ze spokojeneho vztahu se neodchazi. Sml23 Takze ......... Sml24

    superkarma: 5 04.05.2017, 09:27:37
  16. avatar
    [15] enka1 [*]

    Suzanne — #7 Řekla bych to obdobně, navíc je zas nešťastně zvolený titulek, záver není tak razantní. Když mně něco takovýho napadne, rychle v duchu couvám a odvolávám

    Jinak paní určitě získala nějaké informace o zdravé výživě, může jít dělat poradkyni a on se nějaký ten vděčný tlouštík najdeSml54

    Ostatně, kolikrát už jsme slyšeli jak infarkt skolil trénovaný sportovce přímo při výkonu, zápase......Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #20
    superkarma: 0 04.05.2017, 09:25:58
  17. [14] Goldenhair [*]

    podle nadpisu jsem myslela, že manžel je po infarktu na vozejku a manžela už je z péče o něj vyčerpaná, tak si tu fňukne a ono je to úplně jinakSml32

    superkarma: 1 04.05.2017, 09:14:16
  18. [13] bobani [*]

    tak to je síla Sml57

    superkarma: 0 04.05.2017, 09:07:19
  19. [12] Rikina [*]

    Sml80 Pánovi nezbývá než gratulovat, každému se restart nepodaří, plno lidí, co to zkusilo, končí v depresi a výsledek nula. No a paní možná tolik honila manžela, že zapomněla sama na sebe... jestli ho mnoho měsíců denně citýrovala tak, až z toho byly hádky, tak holt ten vztah poněkud ochladl. Jí to možná za to stálo, jak píše, ale jemu asi ne. Sml80

    superkarma: 2 04.05.2017, 09:03:57
  20. [11] spavec [*]

    Suzanne — #7 Každého občas napadnou různé věci, paní chápu v tom, že je nebo byla naštvaná a zklamaná. Je velký rozdíl si něco myslet a třeba se i pak zhrozit, co to člověka napadlo. Ale výslovně si to přát a ještě to vyslovit? Přát někomu smrt? A kdyby se její přání splnilo a umřel na ten infarkt, to by teď nebyla sama?

    Navíc ten chlap se zamiloval, to se stává. Ale postavil se k tomu čelem, navrhl manželce rozvod.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #18
    superkarma: 3 04.05.2017, 08:59:32
  21. avatar
    [10] Ni-ka [*]

    gerda — #9souhlasím

    superkarma: 0 04.05.2017, 08:58:08
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    Za dobrotu na žebrotu. Jak obvykléSml57

    1. na komentář reaguje Ni-ka — #10
    2. na komentář reaguje cherinka — #17
    superkarma: 4 04.05.2017, 08:09:43
  23. [8] cilani [*]

    OlgaMarie — #5ale nebýt manželky, tak by vůbec nebyl důvod ho chválit..

    Suzanne — #7 souhlasím, paní celkem chápu, že je naštvaná.. To, že ji napadne, že se na něj měla vykašlat, nestarat se o jeho zdraví ať si dopadne, jak si vybral - mně by to napadlo taky..

    Karma - to je sakra oblíbené slovo, ale člověk na to musí nejdříve věřit. Sml24Hlavně si myslím, že je mnohem škodlivější si dávat pořád pozor na to, co si myslím, jestli to není zlé, aby náhodou nějaká karma.. Holt se člověk někdy potřebuje taky vyvztekat, ulevit si.. Nevím jak ostatní, ale já teda nejsem žádný šutr a ulevit si někdy potřebuji. Zatím jsem měla vždy zdravotní problémy spíš z toho, jak jsem se snažila neustále tvářit nad věcí a potlačovat pocity vždy a za všech okolností. Teď už na to kašlu a je mi lépe.

    superkarma: 9 04.05.2017, 08:09:17
  24. avatar
    [7] Suzanne [*]

    Ale no tak, děvčata, komu by to neproběhlo hlavou? To není nic přes čáru, to je prostě vztek - po tolika letech. To tak člověk prostě vypustí, přesto by to ve skutečnosti nikdy neudělal. Nikdy mě nic takového nenapadlo říct, takovou situcaci jsem nezažila, ale pochopení tedy mám.

    A co se týče péče o manžela - inu, cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly Sml54

    1. na komentář reaguje cilani — #8
    2. na komentář reaguje spavec — #11
    3. na komentář reaguje enka1 — #15
    superkarma: 13 04.05.2017, 08:00:50
  25. [6] MARIE MATEJKOVA [*]

    jarka1234 — #4 přesně tak. Vůbec by mě nenapadlo přát někomu nemoc či smrt. Úplně mě to odrovnalo. Manžel asi našel více pochopení ke svým aktivitám. Jeho tlačila do posilovny,proč tam nechodila také? Neni trocha pochybení i u ní? Stálé upozorňování na chyby,může otrávit i odvést k někomu,kdo všechny pokroky chválí

    superkarma: 1 04.05.2017, 07:27:54
  26. avatar
    [5] OlgaMarie [*]

    Manželka ho "buzerovala", poradkyně chválila.

    1. na komentář reaguje cilani — #8
    superkarma: 8 04.05.2017, 07:09:53
  27. avatar
    [4] jarka1234 [*]

    Nikdy nikomu nepřej nic zlého,může se to obrátit proti tobě...nejsem pověrčivá,ale tohle přísloví dodržujuSml58.

    1. na komentář reaguje MARIE MATEJKOVA — #6
    superkarma: 0 04.05.2017, 06:26:26
  28. avatar
    [3] glady [*]

    vztahy jsou složité a vyžadují mnoho sil a tolerance....ale přát někomu smrt...to už je moc

    superkarma: 1 04.05.2017, 05:51:36
  29. [2] spavec [*]

    Nikdo neví, jestli by na ten infarkt opravdu umřel, i kdyby zůstal jako obézní bečka. A přát manželovi smrt je hodně přes čáru Sml68 Aby nedošlo na to známé Přej a bude ti přáno...Sml24

    superkarma: 3 04.05.2017, 04:53:15
  30. avatar
    [1] Dudlajlama [*]

    Sml28... karma, devce, karma.

    superkarma: 1 04.05.2017, 03:15:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme