Zdraví

Moje dcera masturbuje!

 

 

Stala se mi velmi nepříjemná věc. Mám čtrnáctiletou dceru, naše vztahy jsou v poslední době poměrně napnuté. Holka je v pubertě, drzá, protivná, s ničím nepomůže, a když už ji donutím, tak tomu vždy předchází hádka.

A teď se stalo něco, co náš vztah ještě zhoršilo. V neděli jsem jí řekla, že má vyluxovat, odsekla mi, což se dalo čekat, nicméně jsem trvala na svém.

Když se ani po dvou hodinách nic nedělo, šla jsem za ní do jejího pokoje, abych jí připomněla, co má udělat, a nejradši bych si nafackovala.

Přistihla jsem ji totiž, jak masturbuje! Byla jsem z toho v šoku, chvíli jsem zírala, ona si mě nejdřív vůbec nevšimla, až za chvilku, a začala hned hystericky ječet, ať vypadnu. Rozbrečela se, no bylo jí asi hodně trapně. To mě teda taky. Řekla jsem „promiň“ a odešla, vyluxovala jsem nakonec sama.

Jenže to mezi námi nějak zůstalo. Holka po mně vrhá vražedné pohledy a snaží se mi vyhýbat. Je mi jí líto a ráda bych jí nějak vysvětlila, že jsme ženy, že se přede mnou nemusí stydět, ale nevím, jak do toho. Ani nevím, jestli by to vůbec bylo vhodné, se k tomu vracet, jestli by nebylo lepší nechat to být a doufat, že na to časem zapomene, že to nějak odezní.

Opravdu mě to moc mrzí, protože už takhle jsou naše vztahy napjaté a tímhle se to ještě zhoršilo. Manžel to taky už pozoruje a ptal se mě, co se stalo. Nic jsem mu neřekla, myslím, že o tomhle nemusí vědět.

Ale s dcerou bych to ráda nějak urovnala, a vůbec nevím, jak do toho. Ona mi to taky svým chováním zrovna neusnadňuje.

Řešili jste někdy něco podobného? Jak se člověk může k takovéhle situaci co nejlépe postavit? Děkuji za všechny vaše názory.

 

   
05.05.2005 - Zdraví - autor: Jaroslava Machálková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [68] Elvie [*]

    no úplně se umím vcítit do pocitů Vaší dcery. Asi bych se hambou propadla, kdyby se mi tohle stalo. Ale pro Vás to byl taky šok.Chápu. Já bych z toho nedělala vědu, říct holce -no nezlob se, že jsem tam vpálila tak nevhod, příště zaklepu. A hotovo. Žádný rozebírání, ale furt lepší než nic. Se mnou matka nemluvila NIKDY O NIČEM a dodnes mám pocit že sex a všechno kolem něj, i nahé tělo je tabu a ostuda. Fakt blbá výchova. Pořád se s tím peru. A myslím, že to co se stalo mezi Vámi a dcerou by mohlo mít později vliv na problémy při sexu.
    Já jsem dodnes v posteli jak svázaná a zablokovaná a myslím, že na to mají hodně vliv právě negativní zážitky z dětství.
    A i když to není nejdůležitější na světě, trápí mě to moc.

    superkarma: 0 05.05.2005, 23:24:52
  2. avatar
    [66] kemy [*]

    hmm, to zas já, když mi bylo asi 10 sem přišla na zahradu a tam si to dělal muj táta nad časákama. a je mi 18 a mam to v hlavě občas eště neska. todle se fakt nezapomene. ale zase to neni tak hrozný. buďte eště ráda, lído, že se to stalo takle a ne naopak. určitě se teď cejtí dost trapně a když budetze na ní teď hodná, eště bude šťastná jakou má prima mamku. ale nevim, zda promluvu ocení. zkuste to třeba, ale až nebude tak nesnesitelná. při těhletěch náladách vyvolá hádku i "jak se máš?" tak hodně jo a eště něco: měla ste klepat, ale nemůžete za to.i když se jí snažíte omlouvat, máte drzýho parchanta, keterej nemá ani takovej kousek úcty v sobě, že by aspoň předeslal, že nic dělat nebude nebo se pohádal. prostě to nechá bejt. to si k našim nedovolim, i když podle občanky sem už dospělá ale zase si to tolik neberte. každej má něco.

    superkarma: 0 05.05.2005, 21:45:11
  3. avatar
    [64] mam-ča [*]

    morgie: Můžu Tě ujistit, že jsem si pubertu svých dětí zažila v trojím provedení, a těch problémů bylo minimálně. Jejich soukromí ctím. Nikdy by mě nenapadlo projíždět jim maily nebo SMS. Doufám, že jsem je vychovala slušně, a není třeba je kontrolovat jako malé haranty. Stejně se tím docílí pravý opak.
    Je fakt, že mám samé kluky, ale docela si ještě pamatuju, jak jsme se sestrou v pubertě zvedali rodičům hladinu adrenalinu. Ale i nám-puberťačkám byla dopřána věku přiměřená míra soukromí.

    superkarma: 0 05.05.2005, 20:12:49
  4. avatar
    [61] zuzanie1 [*]

    No mě osobně je taky 15... skoro 16 , ale já byt vaší dcerou, tak bych byla asi ráda, kdyby sme si to mezi sebou vyříkali... protože takhle byste se mohli vyhýbat do nekonečna. Asi bych se cítila dost trapně, takže takovej kratší rozhovor a domluvit se... třeba když půjdete přístě do jejího pokojíku, tak by nebylo špatný zaklepat... i když moje maminka taky neklepá... ale že bych zrovna tohle dělala v pokojíku a za dne...

    superkarma: 0 05.05.2005, 19:07:10
  5. avatar
    [57] mam-ča [*]

    Dámy, já žasnu !
    většina z vás radí Lídě, aby dceři říkala „to je v poho, já to dělám taky…“ a podobné věci. Čtrnáctiletá holka žije v představách, že její rodiče přestali sexovat v den jejího zplození, event. narození. Taky by probůh měla vědět, že masturbace je sice OK, ale je to věc ryze soukromá, a tudíž se neprovádí v místnosti veřejně přístupné. Měla by se snad sama zavřít v pokoji (koupelně apod.). Obstarat si klíč od pokoje snad není nic neproveditelného. U nás se taky klepe, než někam do pokoje vlezu, a postpubertální děti taktéž.
    Ale podbízet se nevycválané puberťačce dárky, to teda neberu. Dát jí najevo, že jí máme rádi, to ano. Ale jen ve chvíli, kdy se zrovna chová snesitelně.
    Nedělala bych z toho problém. Zašla bych třeba za dcerou chvilku před spaním, a šoupla bych jí beze slova do ruky klíč od pokoje.
    Manželovi bych vysvětlila, že naše dcera už je velká holka, že jsem jí nechtě přistihla při masturbaci, a že je třeba k ní přistupovat citlivě, protože sama neví, co se s ní děje. Rozhodně bych nesázela na pochybné spojenectví s dcerou, která navíc o sdílení tohohle tajemství nestojí.
    Pokud Lída nevysvětlí manželovi, co se u nich děje, zadělává si na další problém.

    superkarma: 0 05.05.2005, 18:09:48
  6. [52] balluuu123 [*]

    jooooooooo vladky názor je dost dobrej. řekni jí, že to děláš taky . děti si přece mají brát příklad z rodičů . ale rozhodně bych si s ním promluvila. omluvila bych se jí, že jsem nezaklepala a hned vešla do jejího pokoje. pak bych jí opravdu vysvětlila, že tohle je naprosto normální věc, a že: "já ve tvých letech nedělala nic jinýho" (určitě je to lepší než kdyby to už dělala s klukama ). ale rozhodně bych to nenecháva "být". určitě to neodezní a nezapomene na to. chce to mluvit, mluvit a mluvit. i když bude třeba naštvaná, nebo nepříjemná, ale hluchá není a určitě se nad tím zamyslí a přijme tvojí omluvu... držím palce

    superkarma: 0 05.05.2005, 16:31:35
  7. avatar
    [50] Janinas [*]

    Tak moje matka nikdy neklepe, a to bydlíme ve stejném domě. Vždycky, když vstupuje k nám do ložnice (i večer), tak tam vrazí jako kdyby hořelo. Ještě, že máme klíč a můžeme zamykat. Jinak bych si sex vůbec neužila. Už jsem jí to říkala několikrát, ale prostě neumí respektovat, že už jsem dospělá a že každý má právo na soukromí. Nemáme hezký vztah.
    Svoji dceru (17 let) jsem se proto od malička snažila vychovávat po svém. Dnes máme opravdu hezký vztah a jsem moc ráda, že si můžeme o všem popovídat i o sexu.
    Lídě bych poradila, aby se nebála hodně se svojí dcerou mluvit. I když se jí bude zdát, že to není k ničemu a že dcera ji neposlouchá, určitě se to časem zlepší a dcera za čas ocení všechny dobré rady od své mamky.

    superkarma: 0 05.05.2005, 14:35:13
  8. [47] anorektička [*]

    a je to, né???

    superkarma: 0 05.05.2005, 14:01:33
  9. [46] Rikina [*]

    Já bych to nechala být, ono ji to přejde. Teda to vrhání vražedných pohledů. Ačkoliv v pubertě je to normální, vrhat pohledy. Klepat na dveře, a nechat dceři klíč, aby se eventuálně mohla zamknout. Ve 14 letech potřebuje mít trochu soukromí, kdyby měla jen koukat do stropu. Veškeré další rozpatlávání a vysvětlování je zbytečné a bude se tím záležitost jen zveličovat, pochybuju, že by o to dcera stála.

    superkarma: 0 05.05.2005, 13:55:27
  10. [45] anorektička [*]

    asi si to musí vyzkoušet každá holka a taky každý kluk. Pokud je to masturbace, tak ta je neškodná. Vysvětli jí, že se nic neděje, že pokud ve svém věku zůstane jen u tohodle, tak že je to pohoda. Kup jí nějakou knížku .... např. 1000 rad pro holky a nějakej hezkej hadřík na sebe. sedněte si na horkou čokoládu a dortíka a pokecej s ní jako s dospělou. Uvidíš, že to pomůže. Pak třeba pochopí i to, že musí doma pomáhat.

    superkarma: 0 05.05.2005, 13:53:23

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [44] Lída [*]

    Mám dvě dcery v pubertálním věku a podobným nepříjemnostem předcházím jednoduše...než vstoupím do jejich pokoje,zaklepu a počkám na vyzvání.Stejně tak to dělají i ony,když chtějí do ložnice.Navzájem respektujeme svoje soukromí a i to je asi jeden z důvodů,proč máme s dcerami moc hezký vztah a nemáme problém hovořit o čemkoliv...

    superkarma: 0 05.05.2005, 13:44:05
  2. avatar
    [41] sara.l [*]

    omlouvám se za chyby...opravovala jsem je,ale bohužel odeslalo se původní..taže TO ...berte s humorem

    superkarma: 0 05.05.2005, 12:54:37
  3. avatar
    [40] sara.l [*]

    já bych to stejně s dcerou moc neřešila...myslím..to co viděla...prostě bych to přešla...dala dáreček a čao....booože ještě,že mi rodiče nelezli do pokoje... ...byla bych pěkně vzteklá co by puberták a neměla bych náladu cokoliv poslouchat a už vůbec néé...o tom co matka viděla...Taky jsem našla zajimavé stránky v pc...měl to tam kluk a zapomněl to uložit...tak jsem honem rychle stránky zavřela a děkovala,že to neviděl...a co mi nejvíc chybělo v pubertě...komunikace s matkou...ta nebyla veškerá žádná...a to mi chybělo nejvíc...

    superkarma: 0 05.05.2005, 12:52:22
  4. avatar
    [39] Lhasa [*]

    I nejnesnesitelnější puberťák potřebuje pořád vědět, že je milován. Teď máš, Lído, ideální příležitost to ukázat prostřednictvím toho dárečku s náznakem, že víš a nepovažuješ to za zločin
    Spíš mě zarazilo, proč to nechceš říct manželovi, jejímu tátovi. Pokud u vás doma fungují vztahy normálně, myslím, že není důvod, abys mu diskrétně neřekla, o co jde. Dalším mlčením/zapíráním se zadělává na další dusno/hádku... A taky tátovi dojde, že už má velkou holku

    superkarma: 0 05.05.2005, 12:43:10
  5. avatar
    [37] Vivian [*]

    Vecernice: myslím, že dnes už čtrnáctileté děti vědí, že masturbace je normální věc, určitě není potřeba jim to říkat Kromě toho by té slečně asi bylo strašně příjemné, kdyby se s ní matka začala bavit o masturbaci Řekla bych, že vůbec nemá chuť zrovna tohle teď s maminkou rozebírat

    Akorát se mi zdá, že ten nadpis je trochu mimo, protože tady problémem není dceřino sebeuspokojování, ale spíš její chování... které ostatně já osobně nepovažuju v jejím věku za nic nenormálního a nepochopitelného
    Nejdůležitější bude, jak se teď zachová maminka... Dcera teď, v tomhle období vzdoru, pravděpodobně nic neocení a určitě své matce nevyjde vstříc, ale jde spíš o to, jestli za pár let, až se z puberty dostane, bude moci říct, že měla skvělou mámu... nebo že matka byla nemožná...

    superkarma: 0 05.05.2005, 12:18:07
  6. avatar
    [35] jiti [*]

    pořiď dceři klíček do dveří:))

    superkarma: 0 05.05.2005, 11:46:28
  7. avatar
    [33] megrin [*]

    U vás doma se neklepe?

    superkarma: 0 05.05.2005, 11:15:18
  8. avatar
    [28] Channah [*]

    Připojuju se k tomu bezva nápadu s dárečkem. Určitě to nenech plavat, akorát by to zamrzlo a těžko by se vám hledala cesta zpátky! Zkus to dceři napsat, nemusíte o tom pak dál mluvit, bude to snazší pro tebe i pro ni. Přeju hodně štěstí!!!

    superkarma: 0 05.05.2005, 09:53:47
  9. [27] xenie [*]

    promluvit si s dcerou o nesnesitelném chování, masturbaci neřešit...

    superkarma: 0 05.05.2005, 09:38:43
  10. avatar
    [26] Olynth [*]

    Hlavní problém je asi právě ta puberta, která Lídině dceři přerůstá přes hlavu a sama neví, co se sebou. Lído, četla jsi Betty Mac Donaldovou Co život dal a vzal? Tahle knížka tam přesně popisuje holčičí dospívání a hlavně! je pohlazením po duši mateřské.

    superkarma: 0 05.05.2005, 09:26:18
  11. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    pohodarka: Teda, jestli je pani Lida v soku z toho, ze pristihla dceru pri tom, pak ma skutecne problem nejen s komunikaci, ale take s prijetim masturbace jako normalni lidske cinnosti. Zvlast jestli nedokazala vcas a potichu vycouvat.
    Ja bych poradil to same jako Kure, ale jeste navic by se pani Lida mela zamyslet nad svym postojem k tomu, ze jeji dcera dospiva nejen dusevne, ale take telesne.

    superkarma: 0 05.05.2005, 09:19:55
  12. avatar
    [23] pohodarka [*]

    ten, kdo tady Lide vnucuje to, co nerekla, ze masturbace je problem, snad neumi cist!!!!
    sakra, uz mi tady nekdy pripominate lidi z diskuzi na novinkach.cz
    problem neni prece masturbace, ale ta komunikace, s tou chce Lida poradit, tak ji nevkladejte do pusy neco, co vubec nerekla resp. nenapsala.
    no a ma rada je stejna jako nektere tady. v lepsi chvilce se dceri omluvit a rict, ze uz budete klepat a puberu asi prezit. protoze to vypada, alespon podle toho, co jste napsala, ze slecna dcera ted komunikovat vubec nechce

    superkarma: 0 05.05.2005, 09:05:08
  13. avatar
    [22] gavi [*]

    No já si budu hlavně pamatovat (po přečtení článku i reakcí) že mám klepat ...mám děti ještě malé ale do budoucna každá rada nad zlato

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:46:44
  14. avatar
    [21] pajda [*]

    Kuře: drahá sestro, vyjímečně ti dávám za pravdu u nás po zafungovalo stejně...tedy - vzhledem k tomu, že mám kluka, tak nedostal parfém

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:36:32
  15. avatar
    [20] Žábina [*]

    sara.l: souhlasím s tím dárečkem a k tomu milý dopis myslím že by to prolomilo ledy
    Lído určitě víš co by dcerce udělalo radost, může to být i milá maličkost třeba rtěnka, která se jí líbí nebo něco úplně jiného...kytička v květináči...něco určitě vymyslíš

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:32:27
  16. avatar
    [19] Kuře [*]

    Pamatuji si, jak jsem obdivovala přístup jedné své kolegyně. Podařilo se jí něco podobného, dcera s ní taky potom nechtěla mluvit, takže nebyla příležitost k omluvě. Jarka šla, koupila malý parfémek, krásně ho zabalila a přidala tam jmenovku, kde napsala asi toto: "Už jsi téměř dospělá, omlouvám se, příště budu klepat."
    Holka sice o tom neřekla ani bů, ale od té doby prý mají velmi dobrý vztah.

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:23:03
  17. avatar
    [18] Aja [*]

    Léthé: Naprostý souhlas

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:21:05
  18. avatar
    [17] sara.l [*]

    taky mám ..sice o dva roky mladší,ale je to taky holka jako každá jiná...snažím se s dětmi mluvit a ony ví,že za mnou můžou kdykoliv přijít...někdy se stane...hlavně u syna-18let,že bych mu nejraději jednu vlepila za jeho věčné pravdy to by samozřejmě moc dobré nebylo tak raději odejdu a za chvíli to probereme znovu..oba dva uklidnění,vždycky se zatím všechno vyřešilo...syn má potom pocit,že je samostatný a já jsem ráda,že má svůj názor a dokáže problémy vyřešit.Myslím,že je hodně důležití aby děti měly pocit soukromí...to,že jsi vtrhla do pokoje chápu,ale nechápu proč jsi čekala až tě dcerka uvidí...myslím,že kdyby jsi v klidu vycouvala mohla jsi předejít větším problémům...jinak už to tady všichni vlastně napsali...nečekej až přijde derka za tebou...určitě se stydí...zapomen na to co jsi viděla...a v klidu si promluvte...pokud ti to dělá problém..tak bych asi koupila nějaký milý dáreček...položila na stůl a napsala promin...můžeme začít znovu?...držím palečky a netrap se...tvá dcera se trápí víc

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:20:27
  19. avatar
    [16] opravdový muž [*]

    Je hodně smutné, když matka neumí přijít za dcerou, sednout si k ní, pohladit ji, říct co má na srdci.
    Po přečtení tohoto článku jsem rád, že jsem si už dávno se synem ( 14,5 ) povídal na téma sex a masturbace. Ví, že je to něco naprosto normální, nemusí se za to stydět. Abych nezapomněl, ode dneška budu vždy k němu vstupovat po zaklepání...

    superkarma: 0 05.05.2005, 08:04:53
  20. avatar
    [14] Adi [*]

    Zkus dceři říct "Promiň, já budu příště klepat" aco s pubertou? Počkejte až TO přejde.

    superkarma: 0 05.05.2005, 07:48:52
  21. avatar
    [13] Kekka [*]

    Hlavně okolo sebe jen nechoďte, a netvařte se, jako by se stalo bůhvíco. Mluvte spolu jako velké holky, otevřeně a vysvětlete si, že na tom vlastně nic není a že to je normální. Puberta je těžké období, tak bacha na to, aby se Vám holka kvůli takové blbosti neodcizila.

    superkarma: 0 05.05.2005, 07:42:15
  22. avatar
    [12] Gabi [*]

    Tak v čem je problém - předpokládám, že s pubertou jako takovou . A co je na masturbaci divného? Co takhle klepat?

    superkarma: 0 05.05.2005, 07:38:25
  23. avatar
    [10] Esťa [*]

    Lído, mám 2 vlastní dcery 16+18 a jednu od svého přítele, té je 19. Přesně vím, o čem mluvíš, říkám si, že jestli přežiju jejich pubertu,přežiju už všechno na světě. Někdy jsou to zlatíčka, jindy jsou na facku. Někdy by mámě snesly modré z nebe, někdy jsou líné,protivné, drzé. Jsou to prostě NAŠE DĚTI :-)). Vydrž, snaž se k problému postavit čelem a hlavně s dcerou mluvit. I když se ti vyhýbá, běž rozhodně za ní a vysvětli jí,že takhle to dál nejde..jednej na rovinu jako s dospělou. Tak pa, pevné nervy a věř..jednou bude líp :-))

    superkarma: 0 05.05.2005, 07:16:58
  24. avatar
    [9] Lotka [*]

    A nakonec - já když už bych do pokoje takhle nenápadně vešla, tak bych hned nenápadně vyšla a nestála tam, až si mě všimne.

    superkarma: 0 05.05.2005, 07:01:07
  25. avatar
    [8] Lotka [*]

    Nějak jsem nepochopila název článku - tady přece není problém mastrubace, ale komunikace s dcerou

    superkarma: 0 05.05.2005, 06:59:38
  26. avatar
    [7] Lotka [*]

    Tak jak píše Irka - napiš jí to, to si určitě přečte a třeba tě pochopí.

    superkarma: 0 05.05.2005, 06:58:49
  27. avatar
    [4] Irka1 [*]

    Bejt tebou....tak tenhle clanek nevydavam pro verejnost, ale jako omluvny a vysvetlujici dopis dam dceri.

    A jinak bych se modlila, aby si to dcera neprecetla tady a nepoznala se v tom, protoze to by vztahy urcite neposililo .

    superkarma: 0 05.05.2005, 02:10:56
  28. avatar
    [3] Kingoska [*]

    Skus se k tomuto nedorozumění vrátit a s dcerou promluvit. Nedělala nic nemravného, škodlivého ani špatného.Pokud ti dá najevo, že o tom nechce mluvit tak to přejdi mlčením. Moje 17-ti leté zlatíčko to řeší větou:"Mami to neřeš." Poslední dobou je to hodně používaná věta.

    superkarma: 0 05.05.2005, 00:46:23
  29. avatar
    [2] Léthé [*]

    Určitě bych oddělila problém drzosti a protivnosti v pubertě a masturbaci.
    Nestalo se mi to, nevím jak bych to řešila, nejspíš bych jí řekla, že se nic nestalo, že je to normální…což dcera určitě ví , ale pokud by to dcera nechtěla pitvat a mluvit o tom, již bych se k tomu nikdy nevracela. Ale příště bych na její dveře klepala .

    superkarma: 0 05.05.2005, 00:27:43
  30. avatar
    [1] Mici [*]

    tady asi bude každá rada drahá

    superkarma: 0 05.05.2005, 00:20:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme