V rámci představení nové komunikační kampaně Centra Chodov a Centra Černý Most nazvané Unexpected Shopping byl ve spolupráci s agenturou STEM/MARK realizován výzkum, který se zaměřil na přístup Čechů k módě.

Výsledky ukázaly, že za nejčastější módní prohřešek u žen považujeme nevyhovující velikost oděvu (51 %) a u mužů ponožky v sandálech (65 %). Více než polovina respondentů (53 %) rovněž uvedla, že se o módní trendy nezajímá, avšak stejné procento by na druhou stranu bylo ochotné pod dohledem odborníka ze dne na den svůj styl změnit. Centrum Chodov a Centrum Černý Most vstupují prostřednictvím originální komunikace do jarní sezóny také v novém kabátě a s mottem „Měníme stereotypy“. Obě centra tak chtějí motivovat své zákazníky k bourání zažitých módních  předsudků a inspirovat je k větší kreativitě a hravosti, ale i ukázat, že jim nabízejí mnohem více než jen nákupy. Unexpected Shopping přináší zároveň v dubnu všem návštěvníkům center mnoho nečekaných překvapení.

image

Nová kampaň Unexpected Shopping (“nečekané nákupy“ či „nakupování s překvapením“) společnosti Unibail-Rodamco znamená celoevropskou revoluci ve světě nakupování na té nejvyšší úrovni. Vůbec poprvé se totiž s jednotnou vizuální identitou představí 24 předních nákupních center ze 13 evropských zemí a Česká republika nebude díky Centru Chodov a Centru Černý Most výjimkou. Obě centra navíc k projektu přistoupila s vlastním mottem „Měníme stereotypy“ a aby získala přehled o tom, jaké módní a stylové prohřešky mezi Čechy převažují, realizovala ve spolupráci s agenturou STEM/MARK speciální výzkum. Za největší ze stereotypů a chyb v oblékání u žen označili dotazovaní nevyhovující velikost oděvu (51 %), na pomyslném druhém místě skončila špatná velikost podprsenky deformující prsa (42 %), pánové zase „zabodovali“ ponožkami v sandálech (65 %) stíhanými ledvinkou přes tílko (50 %). Trojici módních prohřešků pak u obou pohlaví uzavírá neudržovaná obuv (35 % u žen, 44 % u mužů).

„Výzkum, který jsme provedli, potvrzuje, že si Češi jsou vědomi zažitých módních stereotypů u obou pohlaví. Zároveň se ale nebojí změny svého módního stylu. Obě naše nákupní centra je chtějí novou originální kampaní Unexpected Shopping inspirovat a potěšit mnoha překvapeními, jež na ně budou v rámci jejího představení čekat. Aktuální vizuály jsou totiž založeny na hravém ztvárnění různých podob ‚nečekaného’. Chceme jimi ukázat, že zákazníkům nabízíme zážitky za hranicí pouhého nakupování, ať už se jedná o designové prostředí našich center, exkluzivní značky, prémiové služby, atraktivní doprovodné programy nebo špičkovou péči,“ řekla Kristína Naňová, marketingová manažerka Unibail-Rodamco Česká republika.

Na otázku, zda se oblékáme podle aktuálních trendů, nadpoloviční většina respondentů (53 %) odpověděla záporně – buď jsou pro nás příliš extravagantní (21 %) nebo nás vůbec nezajímají (32 %). Oproti tomu 44 % Čechů trendy sleduje, ale přizpůsobuje si je vlastnímu stylu a pouhá 3 % šatník pravidelně obměňují podle poslední módy. Zároveň ale 53 % respondentů uvedlo, že jsou nakloněni případné změně stylu svého oblékání ze dne na den, pokud by k dispozici měli radu odborníka (ženy v 65 % a muži ve 42 % případů). Respondenti při výčtu módních nedostatků, které by si přáli změnit, nejčastěji zmiňovali absenci barev a elegance. Zákazníci Centra Chodov i Centra Černý Most mají příležitost s touto proměnou začít každý čtvrtek, kdy jim své poradenství nabízejí profesionální stylistky. Celý duben se v obou centrech díky Unexpected Shopping navíc ponese ve znamení nečekaných zážitků a překvapení.

Několik faktů o kampani Unexpected Shopping

 

  • Kreativní koncept kampaně byl realizován dvěma mladými, ale již uznávanými fotografy, Grégiorem Alexandrem a Cédricem Violletem
  • Focení proběhlo za asistence módních stylistů pod vedením Clémence Cahu, o food styling se postaral tým Delphine de Montalier
  • Vzniklo celkem 97 vizuálů, 137 looků a použito bylo 20 na míru šitých modelů
  • Bylo fotografováno 29 modelů a modelek/ 84 párů bot/ 35 klobouků/ 18 kabelek/ 6 ananasů/ 1 japonský meč/ 2 metry trávníku/ 3 záchranné vesty/ 1 robot/ 5 ponorek/ 3 lepenkoví dinosauři/ 5 chobotnic/ 100 balónků/ 1 levhart/ 1 lvíče/ 1 poník/ 1 pes/ 1 kočka/ 1 papoušek/ 1 racek

Více informací naleznete na www.centrumchodov.cz či www.facebook.com/centrumchodov a na www.centrumcernymost.cz nebo na www.facebook.com/centrumcernymost

 

Reklama