Bulvár

Módní Chodov vám nabídne inspiraci, za kterou nemusíte jezdit daleko

Akce Módní Chodov v prestižním pražském nákupním centru svým návštěvníkům během měsíce září a začátku října přinese řadu exkluzivních přehlídek s doprovodným programem a soutěžemi. Vyzpovídali jsme marketingovou manažerku Centra Chodov, Kristínu Naňovou, která se podílí na přípravách akce. Na co se můžete těšit?

Jak se zrodil nápad udělat měsíc módy (fashion kampaň) v Centru Chodov? 
Naším cílem je být módní destinací číslo jedna, kde si zákazníci mohou vybírat ze světových značek. Jsme velmi rádi, že mnoho z nich otevřelo první prodejnu právě u nás a stále nabízíme takové, které jinde v České republice nenajdete. Koncept naší módní akce odpovídá tomuto záměru – upevnit si pozici módního trendsettera a nabídnout českým zákazníkům maximum ze světové módy.

Kristina NaňovaPodle jakých kritérií jste vybírali města, která se budou prezentovat?
Při výběru metropolí jsme se drželi samozřejmě měst, ve kterých se světové „Fashion Weeks“ konají. Vybrané destinace jsou téměř synonymem pro slovo móda. Vždyť z Milána, Londýna, Paříže i New Yorku pocházejí módní návrháři a domy, které už léta udávají módní trendy globálně. V Centru Chodov navíc máme zastoupeny značky ze všech těchto zemí a jsme rádi, že jim touto cestou také umožníme se zákazníkům exkluzivně prezentovat.

Se kterými značkami, které v Centru Chodov mají obchody, tato světová města spojujete?
V rámci italského týdne se mohou zákazníci těšit na světoznámé značky jako například Armani Jeans, Aeronautica Militare nebo Diesel. New York jim zprostředkují Hilfiger Denim, O´Neill, Esprit a další. Z britské nabídky nebude chybět módní ikona, která u nás otevřela první český butik, Karen Millen, dále oblíbený Marks & Spencer, T.M.Lewin nebo Lee Cooper. Poslední týden Módního Chodova bude patřit Francii zastoupené například Pierre Cardin, Camaieu či Etam. Prostor bude poskytnut také české módě. Jednak mladým českým designérům, a jednak exkluzivní výstavě krajkových modelů Heleny Fejkové. Centrum Chodov samozřejmě nabízí zákazníkům bohaté portfolio světových značek, nejen z těchto čtyřech módních destinací, ale také z dalších koutů Evropy.

Proč jste si jako ambasadorku fashion kampaně vybrali právě Terezu Maxovou?
Tereza Maxová je člověk nádherný nejen navenek, ale i uvnitř. Je symbolem krásy, empatie i lidskosti, což dokazují také její charitativní aktivity. To se nám na Tereze líbilo. Patří mezi nejkrásnější české modelky světového formátu, kterým navíc není lhostejný osud dalších lidí. Za důležité proto považujeme i podporu nadace, kterou Tereza založila, a v blízké době jí budou moci nákupem výrobků oblíbené charitativní kolekce TERIBEAR pomáhat také naši zákazníci. Výtěžek poputuje na prevenci i podporu náhradní rodiny s cílem snížení počtu dětí vyrůstajících v ústavní péči.

Jak se vám s ní spolupracovalo při focení?
Potvrdilo se nám, že jsme zvolili více než správně. Tereza Maxová je velký profesionál, je úspěšná po celém světě, ale přitom zůstala skromná. Chová se bezprostředně a nemá ani sebemenší hvězdné manýry. Byla to úžasná a milá spolupráce, za kterou jsem velmi vděčná.

Jako slavná světová topmodelka zná všechna města, která se budou na Fashion kampani představovat. Inspirovala vás k nějakému novému nápadu?
Tereza nám samozřejmě zprostředkovala pohled nejpovolanějšího odborníka v módní branži, který byl velmi přínosný. Potvrdila správnost volby námi vybraných destinací, které opravdu hrají prim na poli módy a trendů. Navíc díky tomu, že všechna tato města v rámci svých pracovních cest poznala, dokázala na vizuálech perfektně ztvárnit ideu naší módní kampaně.

maxTereza Maxová o módě

Podívejte se, proč má Tereza Maxová ráda Paříž, co ji baví na Londýně, New Yorku a Milánu.

Laik si asi nedokáže představit, jak složité je takovou akci zorganizovat. Jak dlouho na ni musíte pracovat?
Marketingový plán se sestavuje vždy s ročním předstihem, takže jsme tuto myšlenku začali rozvíjet už před rokem. Jde o velký projekt, který je v podstatě nejočekávanější třešničkou na dortu celého ročního plánu. Při organizování projektů tohoto rozsahu je velmi důležitá výborně fungující spolupráce. A to nejen v rámci našeho interního marketingového oddělení, ale také se všemi agenturami, které pro nás pracují. Jsme jeden tým. V neposlední řadě je třeba zmínit spolupráci s prodejnami našeho centra, kterým se snažíme poskytnout při akcích prostor, a tak se na nich často podílejí.

Co si od této kampaně slibujete a co u vás v tomto, módou nabitém měsíci, mohou zákaznice a zákazníci najít? Na co se mohou těšit?
Pevně věřím, že kampaň potvrdí jedinečnost Centra Chodov a upevní jeho postavení módního trendsettera, který se odlišuje od konkurence. Centrum návštěvníkům nabízí bohaté portfolio značek z celého světa, včetně takových, které nikde jinde v České republice nenajdou. V rámci naší fashion akce Módní Chodov u nás zákaznice mohou najít obrovské množství módní inspirace a stylových tipů světových značek. Užijí si módní přehlídky ozdobené účastí krásných missek a čeká na ně také spoustu lákavých doprovodných aktivit a soutěží o ceny, jak v centru, tak i na našem Facebooku. Zároveň doufám, že akce přiláká také novou klientelu, která doposud preferovala nákupy v zahraničí. V rámci Módního Chodova budou moci poznat, že světové nákupy si mohou vychutnat také u nás.

Jaké světové město je pro vás osobně zajímavé, jakou sama máte ráda módu?
Oblíbila jsem si Barcelonu, která je pro mě ideální kombinací pulzujícího života velkoměsta a míst pro nerušený odpočinek, například u šumícího moře. Obdivuji její úžasnou architekturu, a navíc je Barcelona také mou top módní destinací. Španělská móda mi totiž svou originalitou a ležérní elegancí velmi imponuje. Ze světových módních metropolí, které budeme představovat v Centru Chodov, mě nejvíce oslovuje Milán a italská móda.

Na otázky odpověděla marketingová manažerka Centra Chodov, Kristína Naňová.

   
10.09.2013 - Blog redakce - autor: (red)

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme