Reklama
Kdo by neznal second hand. Je snad na každém rohu.
„Malí, velcí, tlustí, tencí, mláďata i dospělí, každý si tu nakoupí.“

Tak by mohl znít reklamní slogan, zvoucí lidi na nákupy levného oblečení.

 

„Měla jsem léta oblíbený jeden opravdu super sekáč, ve kterém se daly pořídit skvělé kousky od známých firem“ vypráví sekretářka Alice. „To bylo tak. Ten sekáč jsem již nějakou dobu znala, ale jen jsem okolo něho chodila. Bylo mi blbé do něj vkročit, natož si tam něco koupit, ačkoli jsem věděla, že je v širém okolí nejvyhlášenější a bezkonkurenční. Ale měla jsem utkvělou představu, že oblečení v sekáčích je odpad z ciziny, co lidé, když už to nechtějí, vyhodí prostě do popelnice a někdo to doveze sem. Prostě jsem si myslela, že sekáče jsou pro chudší vrstvu lidí. A já zase nevydělávala tak málo, abych musela nakupovat v sekáči. Ale tak dlouho jsem okolo něho chodila a vzhlížela do výloh, ve kterých byly vždycky takové pěkné věci, až mi to nedalo a já tam vlezla. A byla jsem mile překvapena. Interiér byl vkusně zařízen, čisto, útulno, vše hezky naaranžované a srovnané a příjemná obsluha. A tak se stalo, že jsem se stala stálou zákaznicí. Pořídila jsem si docela dost perfektních věcí, za super ceny. V normálním obchodě bych za ně dala nejmíň pětkrát tolik. Ale jak už to chodí, nic netrvá věčně. Jedno léto přišly povodně a můj oblíbený sekáč skončil pod vodou. Mrzelo mě to a doufala jsem, že ho opět brzy navštívím. Ale čas plynul, já se přestala v těch místech pohybovat a na sekáč jsem pomalu zapomněla. Ale nedávno, po strašně dlouhé době, jsem se najednou v oněch místech opět ocitla a co nevidím, můj sekáč opět v provozu. Byla jsem z toho tak nadšená, že jsem okamžitě utíkala dovnitř. Ale radost vystřídalo zklamání. Prostředí se změnilo k horšímu a sortiment se s předchozím nedal srovnat. A tak jsem zklamaně odcházela z obchodu, který mě léta šatil a vzpomínala na ty krásné časy.

Dnes už jsem si našla jiný kvalitní sekáč a tak úžasné kousky si nyní pořizuji v něm.“

 

V second handech nakupuje spousta lidí. Někteří proto, že je to levnější, jiní zase kvůli tomu, že věci, které v sekáči pořídí, jsou jedinečné a tak se člověk nemusí bát, že v tom oblečení potká polovinu města. Pro někoho je to nutnost, pro někoho koníček.

Existuje několik typů second handů. Od obyčejného, až, dalo by se říct, po luxusní. V obyčejném second handu seženete svetr třeba za stovku. Ale kvalita a trend budou poněkud horší. V luxusním second handu sice pořídíte oblečení o něco dráž, ale to také svědčí o kvalitě.

Pokud natrefíte na opravdu dobrý second hand, uvidíte, že se dají pořídit slušné kousky.

 

Vyberte si tedy ten svůj a nestyďte se v něm nakupovat. Vždyť i mezi celebritami se najde nějaká, která se v second handu obléká.

Tak co ? Vyrazíte ?