Jak se tak pohybuji na frankofonních webech, narazím v příslušných ročních obdobích na tiskové zprávy módních domů.
Pokaždé jsem si říkala, jako přispěvatelka do magazínu, zda má cenu zveřejňovat módní trendy diktované tisíce kilometrů vzdálenými tvůrci (i když by se jednalo o prêt-à-porter neboli konfekci) a zda by vás to vůbec zajímalo.

Nakonec jsem to, jak jste poznaly, nikdy neudělala. Proč?

Z několika důvodů, protože:

• si myslím, že česká móda má jiné směry a tendence
• protože spousta jmen návrhářů by vám stejně moc neřekla
• si myslím, že je to lépe – i s fotkami – zpracováno v časopisech, které se tomu věnují a mají módní redaktorky
• módní trendy lezou do peněz, jsou časově omezené a můj osobní názor je, že nadčasová móda má stálou hodnotu
• každá máme svůj vkus (ohledně barvy, materiálu a střihu) a cit a oblékáme se tak, jak nám to vyhovuje

Moje zamyšlení je vlastně jedna velká otázka:
Máte zájem, aby se na stránkách magazínu Ženy-in móda objevila (objevovala)?
Pokud ano, jakou formou a co by vás zajímalo?  

     
Reklama