Reklama

Děkujeme za další příspěvek, který vám může být důvěrně známý. Reklamace mobilů a techniky vůbec je kapitola sama pro sebe. Jak dopadla reklamace telefonu naší čtenářky s nickem Stará Blažková, se dočtete v jejím příspěvku, za který samozřejmě moc děkujeme

Krásné ráno všem,před dvěma lety jsem reklamovala mobil. Dostala jsem ho služebně od firmy jako funglovku. Pěkný, naleštěný, má puš tu tólk, blůtůt a další podobné vyfikundace, které jsem v životě nepoužila. Asi po třech dnech používání ráno po zapnutí prostě nenastartoval. Při představě veškerých ztracených kontaktů na klienty i kamarády mě poléval pot a z kolegy zmocněného pro vyřizování reklamací jsem div nevytřásla duši, aby mi koukali všechny kontakty ze stávkujícího mobilu vydolovat.

Pokud vím, na reklamaci je ze zákona 30denní lhůta, ne? Asi po pěti týdnech mi s velkou pompou laskavě sdělili, že mobil je opraven, že jej experti až v Brně zprovoznili, ale veškeré kontakty jsou nenávratně fuč. Nicméně telefon je k vyzvednutí a reklamace je, světe div se, bezplatná!

Když se mi telefon dostal po reklamaci poprvé do ruky, myslela jsem, že mě natáčí skrytá kamera a jde o mou reakci. Displej byl poškrábaný po celé své ploše, na klávesnici sotva viditelná písmena, a zbytky čehosi, co zely spoza klávesnice, jsem radši ani nepodrobovala analýze, protože už mi v žilách vřela krev.

Při reklamaci této reklamace mi bylo sděleno, že jsem si ten telefon klidně mohla poničit v kabelce a běžným používáním sama, tudíž to rozhodně neklasifikují jako reklamaci, a že si mám tedy políbit zadnici...

Zkouška mých nervů kulminovala ještě téhož dne, poněvadž jsem zjistila, že nefunguje reproduktor a že volající osoby neslyším. Tak jsem na ně ječela jak Viktorka u splavu a snažila se dobře artikulovat, protože jsem si bláhově myslela, že to pomůže. Nepomohlo.

Pomohla až další reklamace, díky které se ukázalo, že můj mobil vlastně vůbec není můj a experti z Brna jej zaměnili s jiným. Po neskutečných třech měsících se mi dostal do ruky už skutečně můj původní mobil, samozřejmě bez kontaktů, a oprava byla prý taková fuška, že experti museli kompletně "vykuchat střeva" a nahradit je jinými z jiného telefonu, aby to fungovalo.

Celá věc navíc byla komplikována tím, že se nereklamovalo přímo u prodejce inkriminovaného telefonu, ale u zástupce značky atd. Takže reklamace zmršená se vším všudy...

Hezký den přeje Stará Blažková

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.

Já jsem reklamovala svůj první mobil (je tu už fůra let) a dodnes ho nemám. Tím jsem vás nechtěla trumfnout, ale jen vyjádřit své pochopení a účast při reklamaci telefonů.

Jakou máte zkušenost s reklamacemi vy, milé ženy-in? Která reklamce vám dala nejvíc zabrat? Co vás na reklamčním řízení nejvíc štve? Mělo by se zboží automaticky vyměňovat za bezvadné, nebo vracet peníze? Máte důvěru k výrobkům, které jste reklamovaly? Reklamovaly jste třeba dovolenou? Napište nám dnešní aktuální téma a poraďte ostatním čtenářkám, jak si počínat.

redakce@zena-in.cz