Reklama

Dobré ráno, téma, které se dotýká každého z nás. Musíme tam všichni, někdo raději, někdo z musu (hlavně viditelně otrávení chlapi, doprovázející drahé polovičky), ale těžko se jim vyhneme.

Mluvíc za sebe, mohu směle prohlásit, že v supermarketech se špatně necítím, nakupuju tam denně a jsem docela spokojená. Velký týdenní nákup provádím dokonce v hypermarketu, nevím, jestli tím Globusu udělám reklamu, ale ten mám nejradši. Přestože vařím spíš vegetariánsky, občas si dáme samozřejmě i něco od masa, a právě v tom Globuse vím, že neprohloupím, když si vyberu u obsluhovaného úseku. Na vystavené krásně opracované kousky se srdce kuchařky jenom směje, všecko jim tam pěkně voní a dávám zapravdu opakujícím se hláškám, že „čerstvost a kvalita je v Globusu jednička" - nebo jak to tam vytrubují do éteru.

Když se mi nechce stát ve frontě, která ale nikdy dlouho netrvá, podívám se na balíčky na pultě. Krásně pokrájené maso na guláš, připravené řízky, kotlety, sekaná, pečlivě zabalená uzenina - to je pro hospodyňky, které mají naspěch, velká pomoc! A když vzpomenu jiná oddělení a regály, nestalo se mi, abych tam viděla nepořádek, rozházené zboží. Pekárna v Globusu voní široko daleko, jejich chleba mi chutná ze všech nejvíc, ať už klasický, anebo třeba Česnekáček.

Rohlíky tam kupuju do zásoby a dávám doma zamrazit. Pečivo mají skvělé, a navíc pečou pod přísným dozorem nakupujících - je jim vidět na  prsty.  A tak bych mohla pokračovat třeba oddělením zahrada, odkud jsem měla loni kvalitní sazeničky surfínií, které mi dělaly na lodžii parádu až do podzimka, oddělením drogerie, kde najdu všecko, na co si vzpomenu, o obsluhovaném úseku krájených sýrů nemluvě. Oči přecházejí nad tím výběrem. 

Stejně tak sýry v regálech, každý najde ten svůj. A velice oceňuji práci pokladních a systému odbavování zákazníků, pokladen je tolik, že nikdy dlouho nečekám. Jediné, co mi někdy vadí, je ta strašná muzika. Když už to musí být, měla by být nevtíravá, prostě aby to tolik neřvalo.

Nečekám, že kvůli mně budou do repráků pouštět Wagnera, ale že bych musela poslouchat kvílející zpěvačku, která mi patrně sděluje (samozřejmě v angličtině), že má koliku - jinak si neumím vysvětlit naléhavost a pronikavost jejího projevu - měli by si ale uvědomit, že i hudba přispěje k urychlení nebo zdržení mého odchodu. Už se stalo, že jsem na informacích prosila, aby s tím něco udělali, že mě tím ječením pro dnešek vyštvali.

Pokladní v tomto případě velmi lituju, já utéct můžu, ale ony musí počítat peníze, neprodělat, být slušné na zákazníky a tvářit se, že je to tam baví! Je mi líto malých obchůdků, ale v místě, kde bydlím, nějak nejsou, v centru města jsou (bohužel) jenom „hadry", tak mi vlastně ani nic jiného nezbývá. Není cesty zpátky, člověk se musí smířit s realitou, že třeba i zdatný obchodník Bajza by v dnešní konkurenci těžko uspěl. Dobrým super i hypermarketům tedy přeju, aby sloužily zákazníkům k jejich spokojenosti a aféry typu zelené maso byly varováním do budoucna.

Gerda


Milá Gerdo, souhlasím. Nejlepší párky v celé Praze (holandské se sýrem) mají právě tady. Nesouhlasím s rohlíky, jsou to ty buchťáky, které nemám rád. Miluji ale jejich „sekačku“ do housky za 22 Kč. Když tu paní poprosím, vrazí mi tam takový flák sekané, že to mám na dva dny!:)  A s muzikou taky souhlasím. Hrozné. :)

Napište nám o svém nakupování na dresu redakce@zena-in.cz!