Novinky

mlha99: Úřednice mi přijde jako nudné povolání

První kratší příspěvek k tématu úřady a úředníci přišel od čtenářky, z jejíhož e-mailu odvozuji nick mlha99. A jaký má názor na úředníky? To už si přečtěte.

Dobrý den
S jednáním na úřadech mám kladné i záporné zkušenosti. Zejména starší úřednice se chovají povýšeně a mnohdy vám nechtějí nic vysvětlit, naopak ty mladší bývají ochotné a usměvavé.

Úřednice nejsem a ani bych být nechtěla, přijde mi to jako nudné povolání. Myslím, že zbytečné jsou na úřadech zprostředkovatelky o zaměstnání,práci žádnou nehledají ani vám neporadí,tedy alespoň z mé zkušenosti a mých známých.

Uvítala bych úředníky,kteří vám seriozně poradí z vyplňováním různých formulářů a dotazů. Konkrétně se mi stalo že jsem potřebovala vyplnit jeden formulář a když jsem poprosila úřednici o vysvětlení jak formulář vyplnit,řekla mi že jsem snad dost stará na to abych to věděla, jak ho mám vyplnit,stěžovalo si na ní více lidí ale bez úspěchu.

mlha99

pozn.red.: text nebyl redakčně upraven

_________________________

Ty formuláře, na to je někdy potřeba mít snad čtyři vysoké školy a ani to by nepomohlo. Nejste sama, komu to dělá problémy a já myslím, že ty úřednice kolikrát také samy neví :(
Děkuji, že jste napsala a přeji setkání jen s těmi, které poradí :)
Saša

Téma dnešního dne 25. 7.: Úřady a úředníci

  • Jaké máte zkušenosti s jednáním na úřadech?
  • Jste vy sama úřednice?
  • Už jste se někdy u přepážky pohádala?
  • S jakého důvodu nejčastěji?
  • Pokládáte nějaká úřednická místa za úplně zbytečná?
  • Anebo naopak, některá chybí?

O úřadech a úřednících (doufám, že přijde i příspěvek přímo „od stolu“ )
pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jedna z pisatelek obdrží krásný dárek: parfém od Avonu BOND GIRL FOREVER (aby při vyřizování na úřadech hezky voněla).

parfem

   
25.07.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] tajnostii [*]

    Práce s lidma není jednoducháSml23

    superkarma: 0 25.07.2012, 21:31:58
  2. avatar
    [57] ekleinovka [*]

    Člověk nemůže vědět všechno a někdy se utne,od toho tam jsou,aby pomohli

    superkarma: 0 25.07.2012, 18:14:45
  3. [56] jarčinka [*]

    Je pravda, že úřady práce jsou v poslední době jaksi mimo mísu Sml80 stejně si člověk práci hledá sám Sml15

    superkarma: 0 25.07.2012, 18:09:34
  4. avatar
    [55] Jeliska [*]

    Altamora — #53 Měla jsem na mysli i věk, jen jsem to opomněla. Omlouvám se za nepřesnost.

    superkarma: 0 25.07.2012, 17:51:27
  5. [54] olinka55555 [*]

    Pokud zaměstnanec ukončí pracovní poměr dohodou, je mu krácena podpora, to platí rok, nebo dva. Pokud je propuštěn z důvodu zrušení jeho pracovního místa, náleží mu odstupné podle doby, jak dlouho byl u zaměstnavatele zaměstnán.

    Vzhledem k činnosti, kterou vykonávám, jsem na úřadech hodně často, hlavně ZP a sociálky a finanční úřady - většinou kontroly odvodů, případně kontroly účetnictví či DPH. S úředníky komunikuji neustále, je výjimka, když jeden den ne. Za celou dobu jsem se setkala pouze s jednou hodně nepříjemnou úřednicí.

    Myslím, že jejich práce rozhodně nudná není, ale je to jen a jen o lidech. Pokud si představím, jak musí jednat s arogantním člověkem, který je přijde "seřvat", tak jim tu práci opravdu nezávidím. Na druhé straně by mi docela vadilo, kdyby mi odmítli poradit s vyplněním formuláře, nebo podat informaci - od toho zde státní úředníci jsou - ale zatím jsem se s takovou neochotou nesetkala.

    superkarma: 1 25.07.2012, 16:31:02
  6. avatar
    [53] Altamora [*]

    Marcela Jelínková — #47 Výše podpory není závislá na věku. Na věku je závislá podpůrčí doba. Kromě toho je obojí závislé na několika dalších okolnostech, takže nelze srovnávat dva různé případy bez úplné znalosti obou, včetně všech předchozích evidencí a podobně.

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #55
    superkarma: 0 25.07.2012, 13:28:50
  7. avatar
    [52] malinke-kote [*]

    anina4 — #50 tak to také naštve když firma skončí a ty zato nemůžeš, nárok na podporu nemáš a na odstupné také ne .... je to těžké potom vyžít s minimem ... je dobré když alespon ten jeden pracuje a člověk se potom uskromní než když člověk žije sám, nemá nárok na podporu, nemá nárok na odstupné ... to člověk potom má umřít hlady? je to smutné takovéto věci ...

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:42:31
  8. avatar
    [51] malinke-kote [*]

    Dante Alighieri — #48 jj to znám .. kamarádce chyběl jeden měsící nato aby podporu dostala .. to naštve ještě více ... ale za 8000 by jsme bohužel nezaplatili vše a ani na jídlo by nám nestačilo tak sjme to řeišli když mu mělo náležet 65% ... vím že je to nezajímá že člověk musí splácet byt, nájem platit a ještě se uživit ... jako minimum od sociálky dostat 3800 kč no tak to se může ten člověk jít zahrabat Sml80 to podle mě není životní minimum když zato nezaplatí ani nájem ...

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:41:10
  9. [50] anina4 [*]

    Dante Alighieri — #48 no to je na draka, když chybí 1 den, mě nyní chybí necelý měsíc,ale co nadělám,firma skončila a já hned další místo nemám a tak jsem na pracáku,bez nároku na podporu i bez odstupného,protože jsem v poslední firmě pracovala krátce

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #52
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:40:37
  10. avatar
    [49] malinke-kote [*]

    Marcela Jelínková — #47 nevím zda se to určuje podle věku ale vím že se to určuje podle odpracované doby kdy byl naposledy na ÚP a musí mít odpracovaný alespoň jeden rok což přítel měl a bere se to podle průměrného výdělku a když člověk odejde sám ze zaměstnání tak ted nevím jestli nemá nárok vůbecn ebo jen na 45% ale on dostal výpověd jako nepotřebný zaměstnanec takže mu správně 65% mělo náležet a jak jsem se zminovala v jiném městě s tím problém neměli a ze stejného zaměstnání co odešel přítel od agentury tak dostali 65% a nic řešit nemuseli ... zato přítel toho musel donášet pořád něco a stejně to bylo málo .. nakonec to dostal ale to proto že jí řekl že nato kašle at mu dá 45% ... asi mu ho bylo líto nebo já nevím že nakonec tam zavolala a vyřešila to ... Sml80

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:39:07
  11. avatar
    [48] Dante Alighieri [*]

    malinke-kote — #29 Tak asi měli nějakej problém. Sml30 Víš co, já když byla na ÚP, tak jsem podporu nedostala, protože jsem měla odpracováno jen 11 měsíců a 29 dnů. Chyběl mi k podpoře jeden den. To je horší. Buďte rádi, že jste jí nakonec dostali - pozdě, ale přece.

    1. na komentář reaguje anina4 — #50
    2. na komentář reaguje malinke-kote — #51
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:33:37
  12. avatar
    [47] Jeliska [*]

    malinke-kote — #38 Výše podpory se taky (aspon dříve) určovala podle věku, zda už ten dotyčný byl někdy v evidenci a jak dlouho, jak dlouho mezitím zase pracoval....každý také podepisuje prohlášení, že byl poučen o svých povinostech a právech (příslušný výtisk si odnáší domů k přečtení).

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #49
    2. na komentář reaguje Altamora — #53
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:33:02
  13. [46] cilani [*]

    Dante Alighieri — #25 jo, to patří úplně někam jinam..

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:31:36
  14. avatar
    [45] malinke-kote [*]

    maje — #44 to že po něm chtěla tento paragraf ale měl tam že odstupné mu nenáleží protože je od agentury ale stejně byl u ní problém ... nevím jak to nakonec vyřešila .. to už nám neřekla .. jenom nám dala ten papír co chtěla od agentury a to je vše . ale nechápu proč to nemohlo jít takto hned od začátku ,.. když nevěděla měla na ten inspektorát volat přeci hned a ne až po měsíci a půl a to ještě původně tam měl volat přítel aby se s ním dohodl co a jak .... Sml80 když ti úřednice do očí řekne že sama neví co má donést a nestará se o to tak já už nevím .. na ní si hodně lidí stěžovalo ... nebyl to případ jen u něj ale i u jiných lidí .. asi si myslela že podfoukne mladé lidi nebo jak to mám nazvat ... no že s nimi vyčúrá aby nedostali to co jim správně náleží nebo nevím ... Sml80 vždy mají u ní problémy převážně mladé lidi ....

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:18:49
  15. avatar
    [44] maje [*]

    malinke-kote — #43 (1) Zaměstnanci, u něhož dochází k rozvázání pracovního poměru výpovědí danou zaměstnavatelem z důvodů uvedených v § 52 písm. a) až c) nebo dohodou z týchž důvodů, přísluší od zaměstnavatele při skončení pracovního poměru odstupné ve výši nejméně ...

    pořád nechápu, kde je problémSml80Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #45
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:13:13
  16. avatar
    [43] malinke-kote [*]

    maje — #42 no pro nás také tento §52C ale pro ní asi ne .. že když prý dostane tento paragraf tak žem á nárok na odstupné .. takže jako jsme vůbec nechápali co po něm tedy chce ... napřed že chce tento paragraf aby mu napsali potom že mu to stejně nedá .... hele kdyžtak jestli chceš o tom diskutovat tak až bude můj článek na světě ať to tady neplníme moc čtenářce mlha99 Sml16

    1. na komentář reaguje maje — #44
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:06:03
  17. avatar
    [42] maje [*]

    malinke-kote — #41 mně teda přijde ten paragraf naprosto jednoznačný Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #43
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:02:08
  18. avatar
    [41] malinke-kote [*]

    maje — #40 to by jsi musela počkat až příjde přítel z práce ... on to někde má ... ale napřed mu řekla aby donesl do výpovědní smlouvy, že opravdu ho propustili za to, že byl přebytečný což je právě paragraf 52C tak to donesl a ona po něm zase že to je špatně a že takto ne že by měl dostat odstupný atd .... něco na ten způsob je i v mém článku zda vyjde ... ono prý že když má výpověd dohodou že ho propustili za přebytečnost tak tam musí být udán důvod, který tedy dodal ale nestačilo to ... Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #42
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:54:23
  19. avatar
    [40] maje [*]

    malinke-kote — #38 jestli to není tajné, mohla bys napsat, co to bylo za paragraf?Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #41
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:47:25
  20. [39] lmajka [*]

    maje — #30 třeba - ono se vlastně nevylučuje být ani energickým trdlem.

    Ale já ty úřednice občas lituju - s kým vším musí jednat a ne všichni jsou tolerantní a když chytne úřednice "den blbec" tak má teda  šichtu

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:46:50
  21. avatar
    [38] malinke-kote [*]

    maje — #36 ano musí ale jak vidíš nefunguje ... právě onen daný paragraf který měl přítel ve výpovědi se dá pojmout jako dvojí význam ... teď nevím jestli mu to říkali z agentury a nebo ta na pracáku ale prý jeden si to přebere tak a dá bez problému 65% a druhý si to přebere opačně a 65% nedá a dá prostě 45% Sml80 pak se vyznej v zákonicích když si to člověk může přebrat jak chce a potom člověk neví zda má pravdu on nebo úřednice ale nakonec měl pravdu přítel a ne ona ... a neříkej mi že když se ta ženská radila s kolegou a s její šéfovou že to nedokázali vyřešit ale vyřešil to až inspektorát Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #40
    2. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #47
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:44:29
  22. avatar
    [37] malinke-kote [*]

    risina — #33 jejda ,,,, tak tentokrát to byl opravdu překlep a myslela jsem paragraf Sml30 co jsem to vymyslela za slovo Sml30 ... píšu rychle, protože do toho uklízím takže to po sobě nečtu Sml80

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:42:25
  23. avatar
    [36] maje [*]

    malinke-kote — #32 chápu, že na tebe je asi dlouhý, ale tohle je dle zákona, které musí fungovat v každém městě. Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #38
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:42:13
  24. avatar
    [35] risina [*]

    malinke-kote — #34 V pohodě Sml79.

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:41:39
  25. avatar
    [34] malinke-kote [*]

    risina — #31 a tak to se omlouvám .. to mi nějak uniklo že to má takto dvojí význam .. to potom ano a máš pravdu ... ale určitě jsem tedy myslela ENERGICKÝ a ne ENERGETICKÝ Sml80

    1. na komentář reaguje risina — #35
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:40:55
  26. avatar
    [33] risina [*]

    malinke-kote — #29 A buď už děláš překlepy jako já, nebo jsi myslela paragraf Sml80.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #37
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:40:55
  27. avatar
    [32] malinke-kote [*]

    maje — #28 tento komentář nehodlám číst .. za prvé moc dlouhý a za druhé kdyby mě to zajímalo tak si to najdu sama .... vím jak to funguje v našem městě a to mi stačí .. nepotřebuj vědět jak je to všeobecně jinde ... Sml80 naco se poučovat z jiých měst a z pohledu tak jak by to mělo být když je to v každém městě stejně jiné Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #36
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:39:38
  28. avatar
    [31] risina [*]

    malinke-kote — #26 Myslela jsi, že úřednice jsou energické, ne energetické:

    http://www.slovnik-cizich-slov.cz/?q=energick%C3%BD&typ=0

    http://www.slovnik-cizich-slov.cz/?q=energetick%C3%BD&typ=0

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #34
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:39:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] maje [*]

    lmajka — #27 klidně můžou být i energetické, když už jsou blbé a tupéSml80Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje lmajka — #39
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:39:13
  2. avatar
    [29] malinke-kote [*]

    Dante Alighieri — #25 to netuším .. i to je možné .. ale tady u nás je běžné že 2x člověk odmítnout může ale po třetí už ne jinak nedostane peníze od ÚP .. a hlavně na každém ÚP je to jiné ohledně lidí, ohledně aktiviti k tomuto oboru pracovat .. každý si jeden paragrama přeberou jinak .. protože jak jsem již posíalla článek který bud bude zveřejněný nebo ne tak on měl dané problémy co ve článku píšu ale ostatní co bydleli v Chomutově a v jiném městě tak problémy neměli a normálně bez problému jim 65% dali ale p řítel s tím měl měsíc a půl problém ... Sml80

    1. na komentář reaguje risina — #33
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #48
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:38:22
  3. avatar
    [28] maje [*]

    malinke-kote — #19 no asi takhle:

    Dále uchazeče o zaměstnání úřad práce z evidence

    >vyřadí rozhodnutím, jestliže bez vážného důvodu

    > * odmítne nastoupit do vhodného zaměstnání,

    >

    >Vážnými důvody jsou důvody spočívající v

    > * nezbytné osobní péči o dítě ve věku do 4 let,

    > * nezbytné osobní péči o fyzickou osobu, která se

    >podle zvláštního právního předpisu považuje za osobu

    >závislou na pomoci jiné fyzické osoby ve stupni II

    >(středně těžká závislost), ve stupni III (těžká závislost)

    >nebo ve stupni IV (úplná závislost), pokud s uchazečem

    >o zaměstnání trvale žije a společně uhrazují náklady

    >na své potřeby; tyto podmínky se nevyžadují, jde-li o

    >osobu, která se pro účely důchodového pojištění

    >považuje za osobu blízkou,

    > * docházce dítěte do předškolního zařízení a

    >povinné školní docházce dítěte,

    > * místě výkonu nebo povaze zaměstnání druhého

    >manžela nebo registrovaného partnera,

    > * zdravotních důvodech, které podle lékařského

    >posudku brání vykonávat zaměstnání nebo plnit povinnost

    >součinnosti s úřadem práce při zprostředkování

    >zaměstnání,

    > * jiných vážných osobních důvodech, např.

    >etických, mravních či náboženských, nebo důvodech hodných

    >zvláštního zřetele,

    > * okamžitém zrušení pracovního poměru zaměstnancem

    >podle § 56 zákoníku práce.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #32
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:38:20
  4. [27] lmajka [*]

    malinke-kote — #26 možná energické? Leda bys ty dámy na úřadě nafutrovala nějakým energetickým drinkemSml16

    1. na komentář reaguje maje — #30
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:36:54
  5. avatar
    [26] malinke-kote [*]

    femme — #21 jakto že ne? mají energii v tomto oboru pracovat a nedělejí to jenom z nutnosti ... dělají to proto že je to baví .... proto to slovo jsem také použila .. mají k tomu vztah a energii danou práci dělat Sml80

    1. na komentář reaguje lmajka — #27
    2. na komentář reaguje risina — #31
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:34:52
  6. avatar
    [25] Dante Alighieri [*]

    cilani — #15 Nechápu, co mi tím chceš říct. Vypadá to, jak když odpovídáš někomu jinýmu...? Sml80

    kobližka — #20 Sice to na dveřích má, ale asi už ví, co má v tý databázi za nabídky a proto se ani nepodívá, nevím. To je jedno, zkrátka já bych od ÚP neočekávala, že mi najde práci - ať už je to jeho úkolem nebo ne. Sml54 Mně stačí, když mi zaplatí ZP a dají mi pokoj s nabídkami míst za 9.000 hrubýho apod. A já byla na ÚP jednou, taky jsem se necítila dobře. Jak říkáš, jako socka. Sml15 Člověk si tam připadá jak žebrák.

    malinke-kote — #19 Možná, že si to každá úřednice určuje sama teda? Sml80 Když jsem byla já i přítel na ÚP (on před rokem), ani jeden jsme neměli možnost práci odmítnout.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #29
    2. na komentář reaguje cilani — #46
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:31:05
  7. [24] Rikina [*]

    Nudné to není zcela určitě. Sml57 Ne že bych někdy byla úřednicí kdekoli, ale na úřadech se nacházím poměrně často, nejrůznějších, a co se tam kolikrát vidí a slyší...

    Ad formuláře - kdyby úřednice s každým člověkem vyplňovala každý formulář, tak by byla fronta za tři rohy a trvalo by to všechno násobně dlouho. Sml80 

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:04:11
  8. avatar
    [23] medulka [*]

    Jsem úřednice a práce mě zatím baví, někomu to může připadat nudné, ale můžu říct, že někdy je to vážně vzrůšo! Sml30 zvláště když třeba selže technika atd... Sml16 Jinak určitě hodně záleží na přístupu...všude se najdou lidé, kteří dokáží znepříjemnit den a jsou protivní a zase ti, kteří jsou naopak milí...to je ale asi v každé profesi.

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:01:37
  9. avatar
    [22] Hanula [*]

    Sml15já bych tu práci dělat nechtěla  - práce s lidmi je vždy složitá

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:49:58
  10. avatar
    [21] femme [*]

    malinke-kote — #18 ale to ses teda fakt nestrefila do výběru vhodného slova Sml58

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #26
    superkarma: 2 25.07.2012, 10:49:45
  11. avatar
    [20] kobližka [*]

    Dante Alighieri — #9 Samozřejmě,že práci si musí hledat především člověk sám.Ale ona úřednice na ÚP má na dveřích vizitku zprostředkovatel práce a jméno.Tudíž by člověk očekával,že něco pro žadatele udělá,něco zprostředkuje.....Hledat si mohu bez její pomoci z pohodlí domova.Teda pokud mám internet a telefon (zbydou mi na ně z podpory peníze Sml16Sml58 ).Mě nejvíc vadilo,že pracoviště na ÚP nebyla taková,aby tam byla soukromá zóna,vedle mě seděl další žadatel o práci a já slyšela jeho osobní údaje....krajně nevhodné a pro mě i ponižujíci,aby někdo vedel poslouchal moje životní peripetie....naštěstí jsem "kandidátkou" na pracovní příležitost byla jen 2X.Ale i to stačilo,aby se člověj cítil jako "socka"....

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #25
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:35:54
  12. avatar
    [19] malinke-kote [*]

    Dante Alighieri — #9 v dnešní době může člověk 2x odmítnou a na potřetí to musí vzít .. tedy takhle to funguje zatím u každého co znám ... já osobně jsem se s tím nesetkala ... ale když už tam ty nabídky mají tak nato můžou taky občas se podívat a nabídnout tu práci a ne že řekne že jí je to jedno že ani nekouká zda tam něco mají a zda vůbec pro onen člověka ... Sml80

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #25
    2. na komentář reaguje maje — #28
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:30:15
  13. avatar
    [18] malinke-kote [*]

    femme — #5 jako že jsou ochotni pomoci, poradit .. jdou z chutí do toho a ne že to dělají jen z povinnosti Sml67 takhle jsem to myslela ...

    1. na komentář reaguje femme — #21
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:28:01
  14. avatar
    [17] řinka [*]

    Jindriska8 — #14 Někdy jsem z toho silně blbáSml30a to si myslím,že inteligenci mám normální.

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:17:46
  15. [16] Saritka [*]

    S úředníky jsem zatím problém neměla.Sml16

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:16:53
  16. [15] cilani [*]

    Dante Alighieri — #9 no, ale aby mě poslala na pohovor do firmy, která se zabývá vytvářením a instalací účetních programů a mé vzdělání a znalosti (což má vše uvedeno v papírech) se k tomuto ani zdaleka neblíží, to už je na dotaz, zda aspoň chvíli uvažuje, než udělá nějaké rozhodnutí..

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #25
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:14:30
  17. avatar
    [14] Jindriska8 [*]

    Vyplňovat formuláře,to je někdy zábava.Sml52

    1. na komentář reaguje řinka — #17
    superkarma: 0 25.07.2012, 09:59:47
  18. avatar
    [13] saruz [*]

    Většinou jsem měla štěstí na hodné úřednice, ale i tak to běhání po úřadech moc nemusím.

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:55:50
  19. avatar
    [12] řinka [*]

    carmi — #10 BlbostSml57česká jazz rocková skupina ENERGIT

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:51:03
  20. avatar
    [11] femme [*]

    carmi — #10  no jo Sml67 Sml30

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:48:39
  21. avatar
    [10] carmi [*]

    femme — #5 To je přece od slova "energit", to nevíš?Sml57

    1. na komentář reaguje femme — #11
    2. na komentář reaguje řinka — #12
    superkarma: 0 25.07.2012, 09:43:27
  22. avatar
    [9] Dante Alighieri [*]

    Práci si máte hledat především sama a ne to očekávat od úřednice. Navíc ona kouká na ty nabídky, na které se můžete podívat i sama na jejich stránkách Sml80 Já byla vždycky radši, když mě úřednice nechala být a nikam mě neposílala, protože když jste na onom místě přijati a odmítnete ho, vykopnou vás z ÚP. Teda aspoň to tak bylo před dvěma lety. Asi to má bejt bič na ty, co zneužívají dávky, ale samozřejmě to odnesou lidi jako já a vy.

    1. na komentář reaguje cilani — #15
    2. na komentář reaguje malinke-kote — #19
    3. na komentář reaguje kobližka — #20
    superkarma: 3 25.07.2012, 09:40:30
  23. avatar
    [8] cicinka [*]

    Jo s úředníkem co neporadí jsem se už setkala a tak mě vytočil, že jsem se musela hodně držet, abych mu neřekla něco vulgárního. Byl totiž vozíčkář a asi bych v tu chvíli neměla nejlepší vizitku. Ale to, že je tam k ničemu a až se z problému vyvrbí něco horšího, že přijdu za ním....tak to jsem mu řekla. Naštěstí pokud se nepřestěhuju, už za ním nebudu muset. ten člověk umí akorát střihat rohy občanek, vyplnit přihlašovací lístek, ale poradit jak řešit vzniklý problém, aby to bylo podle směrnic už neumí a ani NECHCE. A to je prosím inženýr! A má výborné jméno, docela se k němu hodí. Sml57

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:38:07
  24. avatar
    [7] hubajda [*]

    ladouch — #6 to rika aj moje mama

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:37:50
  25. avatar
    [6] ladouch [*]

    Dělala jsem to celý život a nepřišlo mě to nudné, naopak někdy to bylo pěkné vzrůšo.Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje hubajda — #7
    superkarma: 0 25.07.2012, 09:34:24
  26. avatar
    [5] femme [*]

    malinke-kote — #3 jak energetické? Sml58 Sml80

    1. na komentář reaguje carmi — #10
    2. na komentář reaguje malinke-kote — #18
    superkarma: 0 25.07.2012, 09:31:05
  27. avatar
    [4] Kytinkak [*]

    já měla zatím štěstí na mladé úřednice, ale i ty dokážou pěkně vytočit

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:21:42
  28. avatar
    [3] malinke-kote [*]

    s článekm naprosto souhlasím ... většinou jsou energetické a poradí ty mladší než ty starší a co se týká úřadu práce ... podle mě tu také nemusejí být vůbec protože stejně neporadí, práci nehledají .. jenom si tam tak sedí a dávají do databáze lidi, kteří jsou bez práce ...

    1. na komentář reaguje femme — #5
    superkarma: 0 25.07.2012, 09:19:44
  29. avatar
    [2] marianaant [*]

    Některé dámy na státních úřadech se bohužel tváří, že je obyčejný  člověk obtěžuje.Sama jsem to nedávno zažila na Finančním úřadě. Sml31Sml31

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:15:49
  30. avatar
    [1] kobližka [*]

    No,neřekla bych,že zrovna povolání úřednice je nudné....a tak ynejsou všechny protivné.Je fakt,že když tam člověk jde s úsměvem,většinou pochodí.Ale samozřejmě narazit na blbce zle všude!

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:13:33

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme