Vaření

Mlékárna Valašské Meziříčí na Retail summitu

Retail Summit si během 22 let své existence vydobyl pozici jedinečného místa pro setkání, networking a sdílení best practices všech významných hráčů na obchodním trhu. Letošní 23.ročník je obrovskou příležitostí pro představení produktů jednotlivých firem. Dále nabídne řešení aktuálních problémů takřka tisícovce účastníků – převážně seniorních manažerů obchodních a dodavatelských firem. Mlékárna Valašské Meziříčí se představí v sekci „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“. Je tak jedním z aktivních účastníků tohoto setkání. Letošní Retail Summit proběhne ve dnech 30. ledna - 1. února v pražském Clarion Congress Hotelu. Klíčové téma Retail Summitu 2017 - „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ se bude intenzivně zabývat tím, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice a objevují se nové příležitosti i hrozby.

valmez

„Retail Summitu jsme se rozhodli zúčastnit společně s firmami MP Krásno, Valašské Meziříčí a Rudolf Jelínek, Vizovice, a to v rámci projektu „Jedno Valašsko,“ říká Zdeněk Bukovjan, Sales&Marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Spolupráce s MP Krásno a Rudolf Jelínek Vizovice se v loňském roce ukázala jako velmi úspěšná, proto jsme se rozhodli i v letošním roce na ni navázat právě na Retail Summitu 2017,“ dodává Zdeněk Bukovjan.

Sekce „One Quality - Výchova ke kvalitě má cenu“, za účasti zástupce mlékárny pana Bukovjana, se bude zabývat zejména preferencemi a pohledem spotřebitelů na čerstvost a kvalitu potravin s přihlédnutím k faktu, že cena pro ně není rozhodujícím faktorem. Reálna skutečnost je však opačná, a právě čeští spotřebitele jsou extrémně citliví na nákupy ve slevě či v akci. Diskutovat se bude o důvodech proč a kdo za tuto skutečnost může, zda je tomu tak ve všech maloobchodních sítích a zda je možné spotřebitele naučit tomu, že kvalita je důležitá.

V letošním roce se Retail Summit bude věnovat „horkému“ tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice.  Uskuteční se ve dnech 30. 1. - 1. 2. 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu. Očekává se, že se summitu zúčastní více než tisícovka retailerů a jejich dodavatelů a kapacita konferenčního centra tak bude zcela zaplněna.

Retail Summit 2017 je připravován Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích 22 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Zachovává si své zacílení na český trh, posiluje však současně svůj mezinárodní charakter.

Více informací o mlékárně naleznete na: www.mlekarna-valmez.cz.

valmez

   
01.02.2017 - Vaření - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [10] Miluše3 [*]

    Tato mlékárna u nás doma vede . . . Sml67

    superkarma: 0 02.02.2017, 10:02:30
  2. avatar
    [9] AmeA [*]

    Sml67 Sml67

    superkarma: 0 01.02.2017, 20:54:20
  3. [8] babinka [*]

    Také kupuji výrobky této mlékárny...chutnají nám...Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 01.02.2017, 15:14:16
  4. [7] Andreadornova [*]

    Taky kupujeme Sml67

    superkarma: 0 01.02.2017, 15:11:21
  5. [6] babos [*]

    Kupuji a musím jen chválit Sml67

    superkarma: 0 01.02.2017, 14:58:29
  6. avatar
    [5] jarka1234 [*]

    Kupuji si od nich hlavně Kefírová mléka. Ovocná i bez příchutě. MňamSml22.

    superkarma: 0 01.02.2017, 11:42:17
  7. [4] bobani [*]

    kvalita z VM

    superkarma: 0 01.02.2017, 10:32:28
  8. [3] MARIE MATEJKOVA [*]

    Jak se říká,kvantita není ještě kvalita. U některých výrobků si raději připlatím.

    superkarma: 0 01.02.2017, 09:50:01
  9. avatar
    [2] RenataMor [*]

    máme rádi

    superkarma: 0 01.02.2017, 09:16:53
  10. avatar
    [1] Myškomedvídek [*]

    Sml59dobré výrobkySml67

    superkarma: 0 01.02.2017, 00:52:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme