Bulvár

Mladík brutálně týral osmiměsíčního bratra

Šestnáctiletý mladík z americké Georgie měl hlídat sourozence. Místo toho ho surově týral a vše přitom nahrával na video, které později zveřejnil na internetu. Batole může mít trvalé následky.

Osmiměsíčního chlapečka svěřili rodiče do péče jeho šestnáctiletého bratra. Ten měl na dítě dohlédnout a postarat se o něj. Péči o mladšího bratra pojal mladík po svém. Položil ho na jednu stranu velkého polštáře, pak skočil na druhou a dítě vystřelilo do vzduchu a tvrdě dopadlo hlavou na zem. 

Vše si navíc nahrával a video později dokonce zveřejnil na internetu. To se mu ale stalo osudným. Brutálního videa si totiž všiml jistý středoškolský učitel, který na šokující zacházení s dítětem bez váhání informoval tamní policii.

Podle slov šerifa Harolda Breedena policie mladíka již zatkla a zahájila proti němu trestní stíhání ve věci násilí páchaného na dětech. Rodiče chlapců zatím se strachem čekají, jak dopadne lékařské vyšetření malého batolete. Není totiž vyloučeno, že nemluvně bude mít trvalé následky.

Jak byste trestala týraní dětí? A jaký trest by podle vás zasloužil tento mladík? V čem vidíte příčinu stoupající agresivity mládeže?

   
11.07.2008 - Společnost - autor: Eva Soukupová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [47] Smetanová [*]

    Nyotaimori: stárnu stejně rychle jako ty

    superkarma: 0 14.07.2008, 20:32:27
  2. avatar
    [45] Smetanová [*]

    Nyotaimori: aaaaa hvězda ž-in promluvila ,co slovo to perla.Tobě bych nesvěřila na hlídání ani kočku (vím že máš kocoura chudák

    superkarma: 0 13.07.2008, 16:43:58
  3. [44] mamča123 [*]

    v televizních filmech

    superkarma: 0 12.07.2008, 15:27:47
  4. avatar
    [43] Vivian [*]

    RenataP: tak to jo

    superkarma: 0 12.07.2008, 13:53:45
  5. avatar
    [42] edith1975 [*]

    Tak jsem si přečetla odkaz od wich a článek tady a na You Tube má trochu rozdílné informace. Přesto, je to otřesný případ. A 16 mladík je fakt d.b.l

    superkarma: 0 12.07.2008, 09:21:24
  6. avatar
    [41] RenataP [*]

    Vivian: v podstatě máš pravdu, ale pokud si tu chybu uvědomuješ a velmi se ti příčí , pak s tím bojovat lze. Je to těžké, ale přetnutí toho rodinného týrajícího kruhu za to stojí

    superkarma: 0 12.07.2008, 06:49:50
  7. avatar
    [40] abaka [*]

    je to vždycinky moc smutný

    superkarma: 0 11.07.2008, 21:38:17
  8. avatar
    [38] Libča [*]

    Vivian: ano souhlasim s tebou mas az moc velkou pravdu a vim o cem mluvim

    superkarma: 0 11.07.2008, 18:35:56
  9. [37] E.H. [*]

    Vivian: já bych to nezevšeobecňovala. Můj manžel byl jako dítě bit jako žito a sám by dítě nikdy neuhodil. Právě proto, že si pamatuje tu bezmoc, strach a ponížení. A děti máme už dost velké, takže to nejsou jen nějaké hypotetické úvahy. A že kolikrát by zasloužily.

    superkarma: 0 11.07.2008, 17:33:44
  10. avatar
    [36] barasv [*]

    fujtajxl - takovýhle věci já nemůžu číst, vždycky se mi z toho udělá zle...
    Za něco takovýho je každej trest slabej...

    superkarma: 0 11.07.2008, 17:10:41
  11. avatar
    [35] Vivian [*]

    RenataP: já myslím, že facky apod. jsou tady tolerované naprosto většinově... A zuby nehty se bránit můžeš, jak chceš, ale podvědomí zpravidla neošulíš Dítě, které se v dětství naučí, že dát ránu je normální, bude v dospělosti taky dávat rány, protože proč ne, když je to tak jednoduché "řešení", nemusí se o něm moc přemýšlet a v podstatě je beztrestné a akceptované coby normální... ?

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:48:39
  12. avatar
    [34] RenataP [*]

    Ne každý je schopný rodič, to je ten problém... Dneska mají děti štěstí, že facky apod...nejsou tolik společensky tolerovány jako dřív. Ale je to o povahách zůčastněných, to je fakt.
    Taky není pravidlo, že bité dítě přebírá tento vzorec chování, někdy se mu zuby nehty brání

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:26:46
  13. [33] a.... [*]

    RenataP: Ne my jsme nebyli vychováváni v Makarenkových vesničkách pro bezprizorní děti. Nás i za socialismu vychoválali naši rodiče A věř tomu, že třeba moji rodiče mě rozhodně nikdy nebili. Ani já jsem nikdy nebila svoji dceru. Děti bije jen ubožák, který je v koncích a neví si rady. Zmlátit dítě znamená dát najevo svoji vlatní neschopnost a slabost se ovládat, znamená to zjednat si respekt silou, protože chybí ten přirozený. Ano, malé dítě tak do tří let lze plácnout přes zadek, ale od chvíle, kdy už dítě bez problémů komunikuje, má rodič jiné prostředky, jak ho ukáznit.Tedy ten schopný rodič.

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:24:29
  14. avatar
    [32] Vivian [*]

    RenataP: jak kdo

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:16:43
  15. avatar
    [31] Meander [*]

    Olka: Střelí ho na e-bay

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:13:20

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] RenataP [*]

    Vivian: podle tvé teorie by musela nynější generace rodičů být tyranie sama, díky spartanské socialistické výchově...

    superkarma: 0 11.07.2008, 16:12:35
  2. avatar
    [29] Olka [*]

    Můj třináctiletý syn strávil týden s mladšími dětmi našich kamarádů, a když jsem viděla, jak osmiměsíční holčičku bere její matce, kdykoliv je to možné, skoro jsem ho podezírala, že s ní má nekalé úmysly. Ale fakt si s ní hezky hrál, oblíbil si ji hlavně proto, že se smála jeho zvukům a ksichtům, mohl na ni beztrestně vyplazovat jazyk a podobně, všechno to, co mu ve společnosti zakazujeme, na mimino fungovalo jako skvělá zábava. Předpokládám, že rodiče šestnáctiletého chlapce si taky mysleli, že osmiměsíční mimino dokáže pohlídat. Pokud nebyl natolik zralý, aby pochopil, že Tom a Jerry jsou kreslení, je to hodně špatné. Pro rodiče to musel být šok - mladší bude možná bez následků, ale co udělají s tím starším?

    superkarma: 0 11.07.2008, 15:53:38
  3. avatar
    [28] Vivian [*]

    Stoupající agresivita mládeže je možná odrazem stoupající agresivity rodičů Když tak čtu některé ty místní Matky, co by všechno řešily ránama...

    superkarma: 0 11.07.2008, 15:34:40
  4. avatar
    [27] wich [*]

    Je to sice hrozný, ale kdo ví, co se děje za horší věci, akorát prostě nejsou vidět na youtube.

    superkarma: 0 11.07.2008, 14:50:05
  5. avatar
    [26] wich [*]

    Jednak to oběhlo média už na začátku týdne, ale tady ta zpráva zní úplně jinak, respektive vazby mezi lidmi
    http://digitalne.centrum.cz/cz/pocitace/internet/art_2422/hazel-s-miminem-a-chlubil-se-tim-na-youtube.aspx
    Média by si měla urovnat, co říkají.

    superkarma: 0 11.07.2008, 14:49:02
  6. avatar
    [25] kareta [*]

    Meander: taky si myslím

    superkarma: 0 11.07.2008, 13:46:25
  7. avatar
    [24] Meander [*]

    Hodit staršímu děcku na krk to mladší by mělo být trestné.

    superkarma: 0 11.07.2008, 13:40:04
  8. avatar
    [23] shb [*]

    Dimsy: ...no prostě stejně pochybení jak na straně rodičů, tak ten hoch je debil...a taky bych mu hlavu omlátila o zem...můj názor

    superkarma: 0 11.07.2008, 13:24:15
  9. avatar
    [22] Dimsy [*]

    shb: Mé děti už vyrostly a neřežou mě.To totiž není myšleno tak,že je nutné řezat je do bezvědomí a za každou hloupost.Nebo je týrat.Děti musí vědět,že tohle už se nesmí a tohle že bolí.Každé normální dítě,které tohle ví,většinou druhým neubližuje.

    superkarma: 0 11.07.2008, 13:06:08
  10. avatar
    [21] Heduš [*]

    Tak výchova to každopádně, ale těžko pak ovlivníte čeho nebo koho se dítě chytne. Máme tady souseda - spořádanou rodinku, kteří kdysi zavrhli svého syna. Nenaděláš nic. Dělají jako by měli jen dceru jedináčka, které už je kolem 30ti let.

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:59:04
  11. avatar
    [20] shb [*]

    jasně všechny řezat řezat a až vyrostou tak seřežou vás...to jo
    řezat 16 letýho je pozdě a můžou za to jen ty rodiče- teda jestli už ne jejich rodiče... , žádný televize a bláboly.....

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:51:28
  12. avatar
    [19] maje [*]

    to je klasická amrerická volná výchova. parchanti můžou všechno, nikdo je nesmí pomalu ani okřiknout a oni si myslí, že si můžou dovolit všechno a nic se jim nestane. každopádně debila, který v 16ti letech nedokáže posoudit následky svého chování, jak píše Dimsy - řezat, řezat a řezat. a džamilu taky

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:41:04
  13. avatar
    [18] Ťapina [*]

    Heduš: Ona už ta otázka je blbě položené. Podle mě žádná agresivita mládeže nestoupá, mládež byla vždycky hovězí, vždycky týrala zvířata a slabší jedince, akorát se o tom dřív nepsalo v novinách, protože byl důležitější Sjezd KSČ a informace o tom, na kolik procent kdo plní plán.

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:40:29
  14. avatar
    [17] Heduš [*]

    a....: Ťapina: Já nikde netvrdila, že za to MŮŽOU HRY. Jedna z otázek zněla V čem vidíte stoupající agresivitu mládeže? Na kterou jsem odpověděla.

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:39:05
  15. [16] a.... [*]

    Heduš: Když někdo týrá mimino, tak za to můžou počítačové hry. No jistě
    To spíš na tobě se podepsal výběr televizní a další mediální masáže. Ale možná médiím křivdím, možná to máš vrozený

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:25:24
  16. avatar
    [15] závislá na čokoládě [*]

    Dimsy: naprosto souhlasím, škoda rány, která padne vedle a to od malička. Sice mi psycholožka řekla, že se říkat nemá, ale přece se nebudu stydět za svoje dítě. Podle mého měl mladík vědět, co může způsobit a je odpovědný za svoje činy. Chudáci rodiče a mimi

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:05:03
  17. avatar
    [14] Ťapina [*]

    Heduš: Ach ovšem, ty hry za to můžou

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:03:07
  18. avatar
    [13] Heduš [*]

    Příčinu stoupající agresivity mládeže vidím v počítačových hrách a televizi, kde se neustále někdo zabíjí nebo týrá.
    Co se týká mně, tak bych klidně dítě 16ti letému sourozenci svěřila, samozřejmě záleží na jak dlouho. Zřejmě mu rodiče taky věřili nebo jsou "zvláštní" jako ON sám.

    superkarma: 0 11.07.2008, 12:00:51
  19. avatar
    [12] Modré z nebe [*]

    To je fakt strašný! Asi šíleně vtipný pro toho výrostka.

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:49:45
  20. avatar
    [11] medovniicek [*]

    Aprilka1: je to taky podle vyspělosti a jak tomu dítěti důvěřuješ,ale já bych se fakt bála.Mám skoro 18-ti letýho bratra a svou 3-letou dceru bych mu hlídat nedala..není moc zodpovědný a kdyby se něco stalo,tak bych ho asi nenáviděla,za to mi to nestojí..

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:34:31
  21. [10] mami [*]

    Děsný, co se dneska děje. Zabít je málo

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:31:39
  22. avatar
    [9] Aprilka1 [*]

    případ je to otřesný


    medovniicek: já si myslím, že věku 16ti let už je dost velký, aby se postaral.
    mám synovce, kterému je 13 a na chviličku bych mu pohlídat svěřila

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:23:44
  23. avatar
    [8] evelyn [*]

    Dimsy: uz je pozde

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:20:43
  24. avatar
    [7] Dimsy [*]

    Řezat,řezat,řezat,ať si Džamila říká co chce.

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:17:01
  25. avatar
    [6] RenataP [*]

    gerda: co víš, třeba jsou ti rodiče schopni obhájit i staršího, projevil přece jen svůj názor, ne? Ale je to fakt nezáviděníhodná situace, námět k přemýšlení nad výchovou.

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:14:37
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    Chudáci rodiče. Oba jsou jejich synové a jak se teď budou muset chovat k tomu staršímu? To je strašná situace, starší by zasluhoval velký trest, ale jestli je natolik blbý, že si neuvědomil, co dělá, možná by ho zasluhovali i rodiče, kteří ho nedovedli líp vychovat.

    superkarma: 0 11.07.2008, 11:04:49
  27. avatar
    [4] RenataP [*]

    americký volný styl výchovy, puberta a mimino - jeden z možných scénářů, někdo se tomu snad diví??

    superkarma: 0 11.07.2008, 10:52:18
  28. avatar
    [3] medovniicek [*]

    No já nevím,já bych asi tak malé dítě nesvěřila 16-letýmu a ještě k tomu klukovi,byť bych šla ven jen na 5 minut

    superkarma: 0 11.07.2008, 10:52:04
  29. [2] Nase Veru [*]

    Hned bych hlavou práskla o zem...a kdyby ty trvalé následky neměl on, udělala bych to znovu!!!To je hnus!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 11.07.2008, 10:51:05
  30. avatar
    [1] Stelinka [*]

    Svěřit dítě magorovi??

    superkarma: 0 11.07.2008, 10:48:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme