Vztahy

Mladice a starci, dámy a mladíci

Pokud jste muž ve vlivném postavení, se známou tváří a vysokým kontem – máte vystaráno. Budete žít po boku mladic plných chuti do života.

 

J. Kokta (46) a G. Partyšová (25), M. Kocáb (49) a Zlata Kinská (29), J. Menzel (66) a O. Kelymannová (26), J. Herz (70) a T. Pokorná (39)…

 

Jedná se o umělce a tam jsou lidé ještě tolerantní, ale v normálním životě už ne tolik. Ještě snad tak studentka zamilovaná do profesora.

 

A když se jedná o našeho prezidenta? Na jedné straně vlivný muž, úspěšný, bohatý, který si zakládá na své sportovní kondici. Na druhé straně mladá krásná dívka…Oba dávají druhému to, co mu chybí. Rozdíl 40 let najednou jakoby nebyl.

 

Také náš první pan prezident, ovšem až po smrti své první ženy, navázal nový vztah, tajný, se spisovatelkou o 36 let mladší – Oldrou Sedlmayerovou.

 

Snad každého napadne, jak asi vypadá sexuální soužití dvojic, kde je partner výrazně starší. 

 

Snad nejromantičtější příběh starce a mladé ženy je již 180 let starý – ano je to Goethe a jeho milovaná Ulrika von Loevetzow.

Roku 1823 trávil slavný spisovatel léto v Mariánských Lázních. Ač 74 let stár, zamiloval se jako mladík – šíleně, bláznivě, bez rozumu. Dokonce matku požádal o dceřinu ruku, ale byl odmítnut.
Rodina raději opustila Mariánské Lázně a jela do Karlových Varů. Goethe za nimi, ještě jednou ji vidět, ještě jednou jí políbit…
Z nešťastné lásky dokončil druhý díl Fausta, jeho nejslavnější knihy. Devět let na to zemřel.
A Ulrika? Žila ještě 76 let, nikdy se neprovdala, ani jiného nemilovala.
Žila tiše na svém panství u Lovosic.

 

Byl mezi nimi rozdíl 55 let – ještě větší, 63 let, byl mezi texaským milionářem Marschalem a dívkou z Playboye – Nicole.
Po několikatýdenní známosti se brali. Manželství jim vydrželo až do smrti, zemřel po 14 měsících. Nicole získala velký majetek a původní dědici závěť napadli. Soud jim ale nedal za pravdu, protože zpříjemnila starci poslední měsíce života.

 

Je třeba poznamenat, že tradičně býval poměrně velký rozdíl mezi manželi. Protože muž nejdříve musel dobýt určitého postavení, aby ženu, která nepracovala, uživil. Obvyklý rozdíl byl kolem 15 let –  pětatřicetiletý muži se běžně ženili s dvacetiletými nevěstami. 

 

Takový sňatek vypovídal o dominanci muže. Žena byla v submisivním postavení vlastně celý život – dominantního otce vystřídal dominantní manžel. Na druhou stranu to ale byla sázka na jistotu - finanční zajištění a možnost vzhlížet k muži, jako předtím vzhlížela k otci.

 

Když si padesátník vezme dvacetiletou, je to chvíli dobré, ale žena se teprve k vrcholu své sexuality dostává, muž jí s přibývajícím věkem ztrácí. Žena si buď musí zvyknout nebo si najde milence.

 

V současné době však mezi našimi známými osobnostmi nastupuje nový trend – starší žena si bere mladšího muže – Helena Vondráčková o 12 let,  Pavlína Filipovská o 15, Lenka Kořínková o 17… I zde se asi jedná hodně o prestiž – manželství se slavnou ženou posouvá neznámého muže mezi elitu.

Tady ale dochází k nepříznivému jevu – je rozdíl mezi třicetiletým a padesátiletou…ale o pár let už je to mezi padesátiletým a sedmdesátiletou.

 

V poslední době se ale bohužel velmi hovořilo o jiném věkovém rozdílu.

Slavný a bohatý muž a dívka pod zákonem. Sochaře Opočenského jeho vášeň pro mladičké dívky přivedla až do vězení.

Na hraně se pohybuje zpěvák Jan Nedvěd:“ Záleží na tom, jak jste čistí uvnitř a ne kolik je vám let. My jsme oba s Lucinkou jako batolata,“ říká o vztahu s dívkou o 40 let mladší.

 

Jaké zkušenosti s nerovným vztahem máte vy?

     
   
18.08.2004 - Láska a vztahy - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [240] marcellina* [*]

    Zeva: vnoucata bude mit od potomku z prvniho manzelstvi :-) jsou cca stejne stari jako jeho soucasna zena

    superkarma: 0 23.08.2004, 09:05:28
  2. avatar
    [239] zeva [*]

    marcellina*: 41. No, já bych si jejich vztah komentovat nedovolila, je to jen jejich věc. Ale jak píšeš, že v říjnu čekají mimčo a jemu je teď 53, tak je mi toho prcka docela líto, až půjde do školy jeho tatínkovi bude 60 a je jen ve hvězdách jestli se jako vetchý stařec dočká jeho maturity, promoce, nebo vnoučat

    superkarma: 0 22.08.2004, 17:03:36
  3. avatar
    [237] Susina [*]

    KKristalka: možná skutečně netouží...nebo možná jo, ale časem a má pocit, že si ještě musí užít.. to je těžký, neznám ho..hlavně, jesti mu dáš najevo, že se chceš vdávat a mít děti, tak nejspíš uteče...

    superkarma: 0 20.08.2004, 09:13:59
  4. avatar
    [236] Susina [*]

    Eva_Fl: ne, není to přesně věkem,určitě nezáleží na tom, jestli je tátovi 35,40 nebo 50, ale říkala, že je to tím, že má zkušenosti s tím,že starší rodiče se dětem víc věnujou a víc si je užívaj.. fakt nevím, jestli je to pravda..koneckonců je mi to fuk..

    superkarma: 0 20.08.2004, 09:09:37
  5. avatar
    [235] Eva_CZ [*]

    Susina: to ti baba rekla peknou kokotinu....
    Jestli je sikovnej a vyspelejsi a pali mu to, nemyslim, ze je to proto, ze tatinek je ve veku....

    superkarma: 0 20.08.2004, 01:49:49
  6. avatar
    [232] Susina [*]

    *Kotě*: ježíš, copak já odsuzuju vztahy, kde je někdo mladší?? no to snad nemyslíš vážně?? mám dvě kamarádky, které mají o několik roků mladší manžely, mají děti a jsou naprosto šťastné!! proč bych je měla odsuzovat??? jak jsi na to proboha přišla??? já jsem jen nepotkala nikoho takovýho v mým věku nebo mladšího, kterej by mi vyhovoval... to je všechno...

    jo a Evo, ty si především zopakuj čtení - o psycholožce tam není ani slovo, nikdy u žádné nebyl, řekla mi to normální jeho dětská doktorka při tříleté kontrole..

    superkarma: 0 19.08.2004, 18:06:06
  7. avatar
    [231] Susina [*]

    KKristalka: myslím, že je jedno, kolik jim je roků, někdo je dospělej ve dvaceti, jinej je puberťák nestálej ještě v padesáti.. věkem to není...si myslím..

    superkarma: 0 19.08.2004, 18:00:38
  8. avatar
    [230] Susina [*]

    holky holky, vy špatně čtete, co píšu... o té výchově staršími rodiči nebyl můj názor, psala jsem, co mi řekla doktorka a tuším, že píšu, že si nemyslím, že to tak přesně musí být, jen jsem napsala, co mi řekla doktorka... rozhodně si nemyslím, že by dvacetiletí rodiče museli být nutně ti horší při výchově dětí, vůbec ne.. *Kotě*: no a o genech jsem nemluvila už vůbec..ale když tak srovnávám ty dva doma, tak to teda jo, ty geny tam budou, hlavně v tom, jak oba maj na všechno dost času, všechno je v pohodě, kam spěchat, zatímco já jsem občas ta bláznivá matka, která chce mít všechno zrovna teď, když se to nejmíň hodí..

    superkarma: 0 19.08.2004, 17:59:10
  9. avatar
    [229] Hannah01 [*]

    Holky, musím se přiznat, že dnes jsem byla na obědě se svým bývalým "starouškem" . Bylo to super, je mu už sice přes 50, ale pořád vypadá . Jsem z toho nějaká rozhozená a je mi lehce smutno. Jsme domluveni na pořádnou pařbu, tak doufám, že něco neprovedem... Ách jo

    superkarma: 0 19.08.2004, 17:05:41
  10. avatar
    [228] *Kotě* [*]

    Julinka: Třeba má Susina pocit, že jak muž stárne, tak mu zrajou geny.

    To by ovšem nevysvětlovalo, proč je u osmdesátiletého muže obrovské riziko, že zplodí geneticky poškozeného potomka. Podle této teorie by přece měl rodit supergénie...

    superkarma: 0 19.08.2004, 16:41:52
  11. avatar
    [221] werka [*]

    Jeremi: i já bych mohla napsat totéž, a to je můj o rok mladší než já. za na druhou stranu - brali jsme se, když mi bylo 31 a se narodil, když mi táhlo na 34 - tak nevím jestli jsem starší rodič nebo ne Asi já relativně starší matka a otec v odpovídajícím věku

    superkarma: 0 19.08.2004, 08:20:05
  12. avatar
    [219] Jeremi [*]

    Já si teda myslím, že spíš na než na věku záleží na osobnosti každého člověka. Někdo bude nezralý puberťák i v 60, někdo je moudrý a zodpovědný v 17.

    V podstatě všechno, co napsala Susina o své rodině, bych mohla napsat taky (moje dítě je pravda o rok starší než Rišák). Taky třeba jsem maminka na mazlení, ale na zodpovídání dotazů máme taťku, neb dítě už dávno odhalilo, že na fyziku, matematiku a chemii mě neužije, i můj muž si se synem velmi užívá pánské jízdy... Ovšem náš věkový rozdíl je "pouhých" 6 let a rozhodně jsme nebyli "staří rodiče" (mě bylo 23, když se hrošík narodil a byla jsem mezi kamarádkama široko daleko první, kdo si dítě pořídil).

    superkarma: 0 19.08.2004, 07:31:24
  13. avatar
    [218] Eva_CZ [*]

    To pak vsichni, kteri mame deti zplozene mladsimi partnery, mame asi doma debily...

    superkarma: 0 19.08.2004, 00:57:25
  14. avatar
    [217] Eva_CZ [*]

    werka: jsem... ja vim.... Kdyz me tohle silene stve... Ja ji fakt preju, jestli ma fajn chlapa a dobry manzelstvi, ale proc VZDYCKY zdurazni genialitu zucastnenych potvrzenou psychologem? A fakt me dostalo, ze jeji genialni dite je genius proto, ze ma stay rodice... Totalni blbost!

    superkarma: 0 19.08.2004, 00:56:17
  15. avatar
    [216] werka [*]

    Eva_Fl: Tak teď dávám trochu za pravdu Susině. Ty jsi fakt jedovatá (a pak se divíš, že po tobě občas někdo vyjede).
    (můj je o rok mladší a ,takže to není kejhání potrefené husy , pokud jde o názor na stejně staré partnery tak se se Susinou neztotožňuji a myslím si, že ona neodůvodněně zobecňuje)

    superkarma: 0 18.08.2004, 23:44:28
  16. avatar
    [215] *Kotě* [*]

    ishi (210): On je členem Mensy, tak mu to měřili tam.

    superkarma: 0 18.08.2004, 22:31:43
  17. avatar
    [214] Eva_CZ [*]

    Nyotaimori:
    Holt ma nekdo asi nejakej komplex - a tak si vezme tatu...

    superkarma: 0 18.08.2004, 22:15:45
  18. avatar
    [207] mam-ča [*]

    Susina: Když už se tak dohadujete o jména manželek Karla IV, tak Blanka byla fakt Markéta a "Blanche" se jí říkalo, protože byla blonďatá. Kadel a český lid si to počeštil na Blanku. A Alžběta = Elizabeth = Eliška.
    To né, že bych byla nějaký dějepisný démon, jan jsem to někde četla...

    superkarma: 0 18.08.2004, 18:52:39
  19. avatar
    [206] aninas [*]

    A co Demi Moore a Ashton Kutcher?

    superkarma: 0 18.08.2004, 18:27:17
  20. avatar
    [205] *Kotě* [*]

    Susina: Nijak nezpochybňuji, že tvůj vztah s o mnoho let starším mužem může být šťastný, ale trochu mě zaráží tvůj kategorický odsudek vztahů, kde jsou lidé stejně staří. Vždyť jsi žádný takový neprožila, jak to můžeš vědět? Můj muž je o půl roku starší než já a máme super vztah a super manželství. Je to dospělý, zralý chlap, lepšího bych si nemohla přát. Tvoje odsudky věkově přiměřených manželství jsou ze stejného soudku jako odsudky ostatních, kteří se podivují nad manželstvím tvým. Zamysli se nad tím.

    Mimochodem, rodiče mého muže jsou také naprosto stejně staří a můj muž má IQ 180.

    superkarma: 0 18.08.2004, 18:27:15
  21. avatar
    [204] Suzanne [*]

    Julinka: A vo tom to asi celé je. Jedna potká nejcharismatičtějšího člověka ve svém životě, je mu o 37 víc. Já třeba potkala nejcharismatičtějšího člověka v životě a je mu o rok míň. Jiná to má jinak. Ve věku to fakt není Když prostě potkám nejcharismatičtějšího člověka, tak je mi v podstatě jedno, kolik mu je a jestli je krasavec. Řeším, jak mi s ním je, jestli není zadaný, jak je jemu se mnou apod. Ne?

    superkarma: 0 18.08.2004, 18:02:18
  22. avatar
    [203] Exupery [*]

    Ťapina: Ale šlo Akorát teď jsi spokojená s tím starším, ale nevíš co jednou. Za deset let třeba budš mít stejně starýho, jako je ten tvůj teď (ne že bych ti to přála, přeju všem, aby jim vydrželo to, co je, když se jim to líbí) a bude stejnej chlap, jako Egi dneska

    superkarma: 0 18.08.2004, 17:51:54

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [202] Ťapina [*]

    Já jsem vlastně nikdy neměla partnera úplně stejného věku. Teď mám o 6 let staršího a to je nejmenší rozdíl, jaký jsem kdy zažila. Jo, měsíc jsem chodila s klukem stejného ročníku, ale to by prostě nešlo.

    superkarma: 0 18.08.2004, 17:27:30
  2. avatar
    [201] kubikm [*]

    Morgan:

    superkarma: 0 18.08.2004, 17:01:48
  3. avatar
    [199] Vivian [*]

    Eva_Fl: a není to fakt jedno? Já taky nejsem na starší, ale chápu, že někdo to má jinak a neřeším to...

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:40:07
  4. avatar
    [198] Susina [*]

    Vivian: francouzsky se Blanka řekne Blanche...

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:28:54
  5. avatar
    [197] Susina [*]

    Eva_Fl: ne držet hubu, Evo, NEURÁŽET!!! Tady je přece spousta jiných názorů a je to tak dobře, ale nikdo, nezlob se, v celý týhle diskusi nebyl tak jedovatej..

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:28:29
  6. avatar
    [196] Jupíí [*]

    japle:Alžběta = Eliška , A mimochodem všechny jeho nevěsty byly v době svatby 16ti až 18ti leté, kromě té první Blanky . Té bylo myslím 7 a Karlovi ( tenkrát ještě Václavovi)taky. .

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:12:54
  7. avatar
    [195] Eva_CZ [*]

    Susina: ano. Ja vim. Pokud nesouhlasim, nebo mam jiny nazor, mam drzet hubu...

    Kdyz mi bylo 33 let, mela jsem vztah s clovekem, ktery byl v mem nynejsim veku... Byl to uzasnej pan a machr a borec - a je teda i slavnej a bohatej - neslo mi to... MNE to vadilo... Zustali jsme prateli, ale zit bych s nim proste nemohla. STAREJ!

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:10:40
  8. avatar
    [192] Vivian [*]

    japle: myslím, že jde jen o rozdílný překlad stejného jména nebo tak něco, historické prameny uvádějí u téhle šlechtičny obě jména ... Blanka z Valois byla třeba zase křtená Markéta (pomineme-li fakt, že to byla Francouzka a francouzština jméno Blanka nezná)
    když už to řešíš...

    superkarma: 0 18.08.2004, 16:08:39
  9. [189] japle [*]

    Jindriska01,Kote:Jen pro info: Manželkami Karla IV. byly Blanka z Valois, Anna Falcká, Anna Svídnická a Eliška Pomořanská - nikoli Alžběta. Když už to řešíte.

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:57:16
  10. avatar
    [188] Susina [*]

    Exupery:

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:44:08
  11. avatar
    [187] Exupery [*]

    On kdekdo říká, co by nechtěl, buď mladšího nevyzrálýho nebo staršího svraštělýho, ale většinou právě tvrdí, že by nechtěl to, co nemá (pokud je v tu chvíli se svým vztahem spokojenej), ale když pak bude chvíli sám, tak se klidně může stát, že ten další bude pravej opak předešlýho a uvidí to najednou úplně jinak, jelikož se zamiluje. Já teď si říkám radši mladší (zatím na to mám, je to jednoduchý), ale nevylučuju, že třeba jednou budu mít člověka o 15 let staršího. Ale doufám, že ne, že tenhle už je poslední

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:42:46
  12. avatar
    [186] Susina [*]

    Vivian: jen ti slavní jsou víc vidět... ale zase, jak kterej...od Jandova bráchy vím, jak to je, ale u jiných to platit nemusí..

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:40:11
  13. avatar
    [185] Susina [*]

    Eva_Fl: jsem ráda, že se nepřeš, ale taky není důvod, abys byla tak jedovatá...ale možná to ani jinak neumíš.. moje babička říkala - pokud neumíš říct něco hezkého, tak mlč...

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:39:12
  14. avatar
    [184] Vivian [*]

    Jupíí: myslím, že Gott není jediný, kdo střídá holky (ale ne každý rok, ale zhruba 4 roky ), to přece nedělají jen slavní lidé
    Někomu to vydrží spoustu let, někomu holt ne. Já si hlavně nemyslím, že by v tomhle slavní lidé byli v něčem odlišní od těch "normálních"...

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:38:06
  15. avatar
    [183] Jupíí [*]

    Susina: napsal zhruba toto : že ji má rád, je s ní už 30 let a že by ji za jinou nevyměnil . A o společně prožitých zkušenostech.Je to holt chytrej chlap. Najdeš to v Instinktu č. 32, ale mě na netu najíždí aktuální 33 a v archivu to konči 31.

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:31:44
  16. avatar
    [181] marcellina* [*]

    Lucimo: jasne a Kaja zazpival na oslave svych 65.narozenin pisen a potom se otocil k Ivance a rekl, ze uz neni sam, ze ma Ivanku a ze ji miluje.....

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:27:21
  17. avatar
    [180] Eva_CZ [*]

    Susina: ts - a ja jsem myslela, ze Jenik chodi na rady k Risakovi!

    Nebudu se s tebou o tom prit, ja si myslim svoje, kazdy ma, co mu vyhovuje... Kdyz tatinkove ve veku dedecku maji male deti se mi zda nezodpovedne vuci tem detem... Mam taky takoveho kamarada, prvni dite v 53 letech... No - Buh s nimi...

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:24:08
  18. avatar
    [179] Susina [*]

    Jupíí: já nemyslím, abys to opakovala, ale v jakém smyslu to napsal..

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:19:33
  19. avatar
    [178] Lucimo [*]

    Jupíí: Náhodou Kájovi křivdíš, s Ivankou je už dlouho...

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:19:15
  20. avatar
    [177] Susina [*]

    Bobíš: myslíš, že jen několik let je super a pak to skončí... nevíš, o čem mluvíš... našemu malému je šest let a když něco potřebuje vědět, nejde za mnou, ale za tátou...já jsem ta dobrá na mazlení, vaření,méně důležité věci, ale důležitý věci , kde potřebuje odpovědi na svý zvídavý otázky, to jde za tátou, protože mami tomu prej nerozumí... a jsem za to moc ráda, že to tak je, že svýho tátu bere jako autoritu a chytrýho člověka.. doufám, že to vydrží ještě hodně dlouho, ne těch pár let, jak píšeš..

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:18:56
  21. avatar
    [176] Jupíí [*]

    Susina: marcellina*: Horáček to právě napsal úplně skvěle. No jako Horáček. Se mi to tady nechce opakovat určitě bych to zvrzala a nevyznělo by to.

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:17:56
  22. avatar
    [175] Jupíí [*]

    Vivian: co myslíš, že jsou dohady bulvárních časopisů? Že má Gott každý rok novou slečnu? Jsou to lidi, kteří si můžou dovolit říct, jdi už mě nebavíš. protože vědí, že si v pohodě vyberou z nabídky dalších zájemkyň ( zájemců). Nechci je všechny házet do jednoho pytle, spoustě celebrit jejich životní lásky vydrží leta. Ale jsou tací, že při objevení se nějakých potíží, prostě obmění model.

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:11:28
  23. avatar
    [173] marcellina* [*]

    Ale Horacek je spokojenej se svou zenou ne? Teda aspon to vykladal v rozhovoru, kdyz nasi prohrali Euro

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:06:15
  24. avatar
    [172] Susina [*]

    Jupíí: možná máš pravdu... manžel se zná s bráchou Petra Jandy, prý už má zase nějakou mladší slečnu, a ten jeho brácha je na něj docela naštvanej, protože říkal, kdyby ty holky aspoń byly nějak inteligentní, ale jsou to prej furt jen ty typy, co viděj slavnýho Jandu, tak se můžou po... no a jemu se líbí bejt obdivovanej od mladých holek...

    co napsal Horáček?? nečetla jsem to..

    superkarma: 0 18.08.2004, 15:00:16
  25. avatar
    [171] Vivian [*]

    Jupíí: jenže to jsou takové ty dohady bulvárních časopisů... a tyhle spekulace pak veřejnost přijímá jako svoje názory A přitom nikdo ty lidí nezná osobně a nevidí do jejich vztahů, aby mohl říct, jak to ve skutečnosti je. Lidi nebaví pravda, lidí baví dohady a drby...

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:58:44
  26. avatar
    [170] Jupíí [*]

    Akorát mi připadá , že někdy, je takový vztah , zvlášť u celebrit, jen vyměnou starého modelu za novější. Prostě k novému baráčku, autíčku .... nová slečna.
    Hezky to tuhle napsal Michal Horáček rozhovoru pro Impuls, když se ho ptali, jestli nehodlá vyměnit manželku

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:53:15
  27. avatar
    [169] Susina [*]

    Eva_Fl: Evo, my máme taky společné známé, kupodivu společný vkus v hudbě, ale jsem ráda, že máme taky každý SVOJE známé - neumím si představit, že bychom dělali furt jen něco spolu... myslím, že je důležitý, aby každý z manželů (partnerů), a to je jedno, jaký je mezi nima rozdíl, měl svoje zájmy, svoje přátele.. a že on zažil 68 rok, zatímco mně v tý době bylo pár tejdnů, tak to si myslím,že pro vztah fakt není důležitý...

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:50:07
  28. avatar
    [168] Vivian [*]

    Eva_Fl: spoustě lidí to vyhovuje, proč by nemohlo? Takový vztah má třeba zase jiné kouzlo, než vztah stejně starých lidí.
    Kdybychom se všichni chovali jako "většina", bylo by to tady asi k zbláznění...

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:43:56
  29. avatar
    [166] Susina [*]

    Eva_Fl: a co by on dělal s tebou, viď...

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:35:27
  30. avatar
    [165] Eva_CZ [*]

    To jsem presne cekala : ze se tady vyzdvihne Risakuv intelekt! A psycholozka...

    Tak - a muzu jit v klidu pracovat...

    Je mi 47 let a muj VON je stejne stary, jako ja... Zazili jsme stejnou dobu a stejne veci, poslouchali stejnou muziku a mame i spolecne zname... Vime, o cem to je...

    Nevim, co bych delala doma se 67letym dedkem...

    Ale jestli to takhle nekomu vyhovuje...

    superkarma: 0 18.08.2004, 14:23:33

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme