Vztahy

Místo lásky prázdný účet

Vážené čtenářky, zasílám vám příběh své dlouhodobé kamarádky.
Je to takový příběh, který se čte v "ženských" časopisech a většina z nás si myslí, že něco takového se lidem z okolí stát nikdy nemůže. A přesto...

Jak jsem již předeslala, mám dlouholetou kamarádku do nepohody, Ilonu.
Je to osmatřicetilá žena, která vypadá na 30 let. Má 2 skoro dospělé syny, které po rozvodu vychovává sama.
Žena, která je velmi zodpovědná vůči sobě i svému okolí, žena, která sportuje a je hlavně výbornou mámou a zároveň kamarádkou pro své kluky.

Protože žije na malém městě, dá jí dost práce zabezpečit sebe i své skoro dospělé syny. Vedle hlavního zaměstnání si tedy našla ještě "vedlejšák", aby mohla ušetřit na věci, na které jí jinak nezbývalo.

Před pár měsíci se seznámila se sympatickým mužem.
O víkendu jela navštívit svoji přítelkyni na chalupu, večer si zašly do místního hostince. Tam se objevil muž kolem 40 let. Dali se do řeči a domluvili si schůzku v Praze.
Setkávali se pak asi 4 měsíce. Zval ji na večeře, chodili spolu na procházky, prostě jí bylo s ním fajn.

Minulý týden se spolu domluvili, že spolu stráví víc než jednodenní návštěvu. Po příjemně stráveném dnu šli do hotelu, kde plánovali přespat a zakončit vydařený víkend.
Ilona se šla vysprchovat do koupelny a najednou slyší, že bouchly dveře od pokoje. Chvíli tomu nevěnovala pozornost, ale pak, snad zásluhou telepatie, sprchu rychle ukončila a šla se podívat do pokoje, o co vlastně jde. Zjistila, že kabelka je na svém místě, ale chybí jí peněženka a mobil. Vyběhla ihned před hotel a uviděla muže svého srdce, jak stojí u bankomatu a vybírá její peníze.

Běžela k němu, ale byl rychlejší. Naskočil do svého auta a odjel. Ilona ihned volala policii, ale ti zjistili, že auto s takovou poznávací značkou vůbec neexistuje, číslo mobilu není na jeho jméno. Nic víc o něm nevěděla.
Věděla, kde bydlí, ale v bytě nikdy nebyla. Věděla, kde pracuje, ale po informaci na jeho údajném pracovišti, zjistila, že vše bylo jen dobře připravené.

Z účtu jí vybral 15 tisíc, bylo den po výplatě a ona si ji ještě nestihla vybrat.

Ale jsem si jistá, že bolest v srdci a zklamání na duši se nedá penězi vyplatit.
Je hrozné to šílené zklamání a šok z toho, že se připravujete na noc se "svým mužem", těšíte se na doteky lásky, a on mezi tím brakuje vaše osobní věci !!

Myslím, že i ty nejotrlejší z nás, by byly na nějaký čas otřeseny a ego na chvíli pošlapáno. Navíc moc dobře věděl, že Ilona není žádná zbohatlice a každou korunu si musí poctivě vydřít. Tak mi milé čtenářky napište, co si o tom myslíte.

Moc ráda jí dám vaše reakce přečíst, protože je opravdu na dně.

                                                                                                                 Dana  

    
   
17.07.2003 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [129] Ťapina [*]

    Naposled mi ve spořitelně nabízeli za ne moc velký poplatek pojištění platební karty proti zneužití. Zablokují ji do 24 hodin a peníze, které někdo vybere do té doby, do určité míry z toho pojištění uhradí. Ale nevzala jsem to, budu účet u spořitelny stejně rušit.

    superkarma: 0 23.11.2003, 12:18:19
  2. avatar
    [126] Exupery [*]

    Proboha, podpisy, ne podpisi!!

    superkarma: 0 21.07.2003, 12:55:21
  3. avatar
    [124] Exupery [*]

    N.: Jo, v krámech ty podpisi moc nekontrolujou. Já mám na tý kartě jinej podpis než mám vzor v bance (asi celkem logicky) a ten nemám moc nacvičenej, takže se mi každou chvíli nepovede a ještě nikdy nic neřekli. A mimochodem, vy znáte krám, kde se PIN potřebuje?

    superkarma: 0 21.07.2003, 12:24:53
  4. avatar
    [122] Drahuška [*]

    Petule: a co takhle využít možnosti omezení limitu na platby přes internet.

    superkarma: 0 20.07.2003, 00:12:59
  5. avatar
    [121] Drahuška [*]

    Ilono, promiň, i tak s Tebou cítím a přeju Ti lepší zážitky.

    superkarma: 0 20.07.2003, 00:07:32
  6. avatar
    [120] Drahuška [*]

    Kdo má PIN napsaný na kartě nebo někde na lístečku poblíž, tak je vůl a za případné zneužití si nese plnou zodpovědnost.

    superkarma: 0 20.07.2003, 00:05:19
  7. avatar
    [118] lumpici [*]

    Z vlastní zkušenosti vím, že ne vždy a všude je PIN potřeby. Například v takové Hypernově, nebo Globusu PIN vůbec nepotřebujete při placení u pokladny. Potom si stačí jenom dobře nacvičit podpis a můžete platit "zadarmo". Známé takhle někdo dokázal z karty vytáhnout přes 50 tisíc korun. Limit na kartě měla tisíc korun pro zaplacení, na kartě byl v okamžiku ztráty zůstatek 2 tisíce korun. Kartu jí buď někdo ukradl, nebo ji sama ztratila. Zjistila to po 3 dnech, kartu nechala hned zablokovat. Jenomže někdo ty peníze vytáhl ještě v době, kdy zablokovaná nebyla. Podle účtů v bance se zjistilo, že někdo objížděl právě takovéhle obchody ve kterých není potřeba PIN a nakupoval a platil a platil. Nikdy ho nechytli a ona musela útratu z karty zaplatit. Podpis byl prý dobře nacvičený a velmi zdařilý k originálu. Zloděj byl tak drzý, že dokázal u jedné pokladny zaplatit třeba i 10 krát během 15 minut. Pokaždé zaplatil 1000 Kč. Proto já v obchodech kartou neplatím a snažím se dávat na ní maximální pozor.

    superkarma: 0 19.07.2003, 12:15:12
  8. avatar
    [117] Léthé [*]

    A jak by řekla naše uklízečka,když jsem jí tuhle stěžovala na rýmu. "No hlavně že nemáte tu rýmu pektoris" Takže Danko,vyřiď své kamarádce že je to sice mrzuté co se jí stalo, PIN sem PIN tam,ale hlavně že nemá tu "rýmu pektoris".

    superkarma: 0 19.07.2003, 04:20:43
  9. avatar
    [116] klara.kr [*]

    Ale no tak....

    superkarma: 0 18.07.2003, 13:26:30
  10. avatar
    [112] Lucimo [*]

    Toniniella: To znamena, ze rada honi?

    superkarma: 0 18.07.2003, 12:35:05
  11. [111] Jasmína [*]

    Je to smutny pribeh. Doufam, ze si Ilona najde nejakeho hodneho chlapa, co ji pohladi dusicku.

    Toniniella:
    Monina: klara:

    superkarma: 0 18.07.2003, 11:06:23
  12. avatar
    [109] Toniniella [*]

    klara:
    Možná nerada nehoní??

    superkarma: 0 18.07.2003, 10:20:16
  13. avatar
    [108] klara.kr [*]

    Tedy sorry, to je pro Irka

    superkarma: 0 18.07.2003, 09:52:02
  14. avatar
    [107] klara.kr [*]

    Iljusin - nechtela jsi napsat nemusela honit???? Tedy dle meho selskeho rozumu........

    superkarma: 0 18.07.2003, 09:51:18
  15. avatar
    [106] klara.kr [*]

    Toniniella: dekuji za krasny komentar. Je to tak. Nemuzeme si tolik vazit krasnych veci, kdyz nemuzeme srovnavat s temi zlymi. A tech krasnych veci je tak malo a stesti vetsinou trva tak kratce......

    superkarma: 0 18.07.2003, 09:43:10
  16. avatar
    [104] Toniniella [*]

    Když byla moje maminka mladší, bývala něco na způsob Clarcy nebo Irky, nebo i některých jiných. Ve všem měla jasno, tamto se jí zásadně nemohlo stát, tamto by se jí taky nemohlo stát a komu se něco takového stane, je prostě hlupák a koneckonců dobře mu tak. Teď je mamince 67, před 5 lety jsme pochovali tatínka, vloni bratra (tedy manžela a syna), trápí ji těžká artroza kyčlí a čím dál více je sama - i vnoučata odrůstají a začínají žít vlastním životem.
    A ejhle, najednou maminka připouští, že tohle i támhleto se vlastně stát může, najednou i její sousedky, které dřívě měly tisíc chyb, jsou obyčejné milé ženy, které prostě uvažují svým způsobem atd, atd.
    Najednou maminka připouští, že každý člověk má právo mít svůj názor a může se na věci dívat jinak.
    Je mi 40 a jsem s dětmi sama, jak jsem psala prve. Mám přítele a je mi s ním moc dobře. ALe jsem natolik vytížená prací, péčí o děti, maminku a ještě i 90letou babičku, že si zábavu pečlivě vybírám. Nejsem příliš společenský typ a jsem ráda se svým přítelem sama. Naše společné chvíle jsou velmi vzácné, neboť je cizinec, že rozhodně ODMÍTÁM větší společnost. Jsem zamilovaná a chci být pouze s ním, prostě proto, že je mi s ním dobře. Neznám jeho sestry, neznám vůbec jeho přátele, neznám v podstatě nikoho z jeho okolí a vůbec mi to nevadí. Je mi s ním dobře!!! A máme pro sebe jen velmi málo času.
    Dokážu si představit, že žena v 38 letech se dvěma dětmi nepotřebuje tolik vyžití, že jí posezení a popovídání v kavárně jednou za čas docela stačí, že jí stačí pocit, že ji někdo poslouchá a chápe. Aťsi to působí na koho chce jakkoliv neuvěřitelně, i takoví pitomí, naivní a hloupí lidé jsou.
    Možná je to stojí více ztrát, ale věřte mi, taky více zisků. A pokud mohu soudit já ze své zkušenosti, jsou takovíto lidé mnohem plnější, mnohem moudřejší a mnohem klidnější. Protože a priori nikoho neodsuzují, nic předem neodmítají. Protože stát se opravdu může cokoliv. Protže nic člověka nakonec tak neposílí, jako opravdu prožitá velká bolest.
    Ještě jednou přeju hlavní hrdince tohoto příběhu hodně štěstí a odvahy.

    superkarma: 0 18.07.2003, 07:33:03
  17. avatar
    [101] clarCa [*]

    Sandy: já neříkám, že měla dětem shánět tatínka, ale kurník, než někam jdu s cizím chlapem, tak bych o něm chtěla něco vědět. A tím nemyslím, že přeměřuju kolik má jeho maminka v pase, ale prostě to, že znám ještě někoho kdo ho zná - kolega, kamarád, příbuzný... Já nevím - aŤ vzpomínám jak vzpomínám, tak jsem nikdy nic nepodnikala s člověkem, o kterém bych věděla jen to, co mi laskavě sdělil - buďto patřil do nějaké party, nebo jsem ho znala z práce, ze sportu atd. Nakonec i moje internetové známosti se různě znaly navzájem. A to není o tom, že bych ho při prvním spatření uháněla o rodné číslo jeho babičky, ale jestliže se scházím s chlapem, který nemá žádné kamarády, kolegy, příbuzné, koníčky... - tak by mi to asi bylo divný. Přiznám se, že bych asi hned nemyslela na ukradení peněženky, ale spíš na věci typu, že přede mnou něco tají (jako šťastné manželství obdařené šesti dětma ), nebo že se za mě stydí - a nebo že je to notorický žárlivec, který nechce, aby JEHO ženu někdo cizí spatřil.

    Monino - no, jestli ti připadá že jsem zlá - ehm... já nevím, proč bych někoho měla litovat za to, že udělal hloupost. Litováním jí moc nepomůžeme. Spíš si myslím, že by se dotyčná mohla poučit a neudělat podobnou chybu (to, že jde někam s chlapem, o kterém nic neví, že si napíše PIN do dokladů...) příště - mohla by jí stát víc než "pitomých" 15 tisíc.

    superkarma: 0 17.07.2003, 21:20:45
  18. avatar
    [100] Eva_CZ [*]

    Je mi te holky proste lito. Udelala normalni lidskou chybu, jako jich kazdy denne delame X. Ta jeji ji vysla draho a ted nemluvim o penezich.
    Podala na toho hajzla trestni oznameni?
    Treba .... treba udela stejnou vec podruhe ( ci ponekolikate ) a dojede na to.

    superkarma: 0 17.07.2003, 21:19:56
  19. avatar
    [96] clarCa [*]

    mikko - no jo, ale když s ním za 4 měsíce nezvládla nic jinýho než posedávat po kavárnách, tak proč s ním vůbec lezla do postele. Co jsem chtěla říct je to, že to není o době, kterou se ti dva znají, ale o tom, jak dobře se znají. A sorry - nemyslím, že v kavárně nebo hospůdce někoho poznám...

    superkarma: 0 17.07.2003, 19:46:48
  20. avatar
    [93] clarCa [*]

    Musím souhlasit s Pajdou a Irkou - čtyři měsíce vysedávat s někým po kavárnách není zárkukou toho, že ho "znám". Já sama jsem si svého muže BRALA po čtyřech měsících známosti - jenomže v té době jsem znala jeho kamarády, rodiče, spolupracovníky, na jeho telefonní čísla jsem mu telefonovala, měli jsme společné známé (nebyli to jen "jeho" kamarádi, ale "naši" kamarádi, které jsme znali každý nezávisle na sobě).... a kromě sezení v kavárně jsme spolu spoustu věcí prožili - od banalit jako byla voda až po setkání s medvědem.
    Samozřejmě - to ještě pořád neznamená, že mi za deset let nepláchne s peněženkou, ale myslím, že ta pravděpodobnost je mnohem menší.
    Myslím, že je i důležité znát kamarády, známé a rodinu toho partnera - a všímat si, jak se chovají oni k něm a on k nim. Myslím, že tohle hodně napoví. Víc než nějaké řečičky nad růží v hospodě.

    superkarma: 0 17.07.2003, 17:57:31
  21. avatar
    [88] pajda [*]

    Majucha: myslím, že o tom to tady je - najít kompromis mezi důvěrou a naivitou...já byla doma vždycky za tu blbou, která nikomu nevěří, zatímco můj muž věděl o hysterických slepicích co si čtou nesmysly o úchylech a podrazácích svoje. Dneska než se s někým sejde, zjišťuje málem i číslo jeho bot - bohužel peníze nám to už nevrátí...a policie se mu vysmála - prý je už kolikátý, kdo takhle naletěl, ale chlapa stejně není podle čeho najít.

    superkarma: 0 17.07.2003, 17:05:47
  22. avatar
    [85] klara.kr [*]

    I kdyz mas na nekoho cislo, jeste neznamena, ze ti ho nekdo overi. Na telecomu takovy info nesmej davat a tenhle nicema mel nejakou go kartu nebo oskartu, takze policajti taky nezjistili nic. Od chvile okradeni je samozrejme mimo provoz.

    superkarma: 0 17.07.2003, 16:39:54
  23. avatar
    [82] Lucimo [*]

    Jíťa*: Objasnila to redaktorka z-i, ktera zna jak autorku, tak tu, ktere se to stalo, staci jen cist o neco nize...

    superkarma: 0 17.07.2003, 15:32:30
  24. avatar
    [81] emma [*]

    *modra: ňáká chytrá ne? zajímalo by mě, jestli ty, po 4 měsících chození s klukem, odejdeš doma v jeho přítomnosti třeba na WC. taky by tě mohl okrást, ne? a co je "dost konkrétních ověřených informací"? jako žádáš svoje muže o výpis z tr. rejstříku, pracovní smlouvu, ověřuješ si, zda jeho mobil je psanej na něj nebo třeba na nějakou firmu.... atd.

    superkarma: 0 17.07.2003, 15:29:38
  25. avatar
    [80] pajda [*]

    Majucha: ne, 100% jistotu nemáš nikdy, ale přece jen mě třebas vadilo, že o tom našem podvodníkovi nikdo z lidí okolo něj nevěděl nic jiného, než co jim řekl sám. To je přece divné, ne? Obvykle lidi někam patří, mají nějaké "dobré" známé, kteří o nich něco vědí (byli u nich v práci, byli u nich v bytě, mají společné zájmy, u kterých je nutná registrace, někteří znají dotyčného několik let...)...mají příbuzné a podobně. Já nevím - mě tehdy ten náš případ připadal jasnej...prostě pro mě to byl úplně cizí chlap, jakých potkám tucty do roka a s jakým bych nešla ani na pivo beze svědků, natož mu půjčila peníze. Na druhou stranu je pravda, že i když se seznámím, tak se těžko někomu "otevřu" - dokud o něm nemám jistotu, držím si jej od těla. Je pravda, že Ilona to měla složitější, ale zase je v příběhu popsáno, že ho viděla několikrát...kolikrát to je? Dvakrát, třikrát, pětkrát? Asi bych se přece jen nějak informovala, přinejmenším mu zavolala do práce...v ten moment by to prasklo.

    superkarma: 0 17.07.2003, 15:12:42
  26. avatar
    [76] *modrá [*]

    Z celé této diskuse plyne jednoznačně 1) POZOR NA DOKLADY A KARTY ! 2) POZOR NA PIN 3) POZOR NA LIDI O KTERÝCH NEVÍME DOST KONKRÉTNÍCH OVĚŘENÝCH INFORMACÍ
    jinak je to riskování jako třeba jít na stopa.

    superkarma: 0 17.07.2003, 13:52:31
  27. avatar
    [75] Lucimo [*]

    Chudak zenska... A jak napsal tomas, ten chlap je hajzl a jeste k tomu debilni...
    No a jinak - doporucuju - na hotelu s cizim chlapem - predehra ve sprse...aspon nebude mit cas se hrabat v kabelce...

    superkarma: 0 17.07.2003, 13:44:15

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [74] pajda [*]

    Napíšu to jinak - my jsem přišli o část peněz na byt tak, že je manžel půjčil "dobrému známému" - přesně jak Ilona se spolehl na to, co mu ten chlap řekl o sobě při několika setkáních u známých a asi třech "schůzkách" v restauraci a na kulečníku a neověřil si jedinou informaci...dokonce ho ani nenapadlo zjistit si, jestli je adresa pravdivá - přesto, že po té ulici denně jezdí. A strašně se divil, když jsem se naštvala. Prostě povídání v restauraci není nic, co by mělo jakýkoliv identifikační význam. Podvodníci mezi námi jsou, jde o to ne jim nedat příležitost, ale nedávat jim ji úmyslně. Jinak mám dobrou zkušenost s mojí bankou - když jsem telefonicky ohlásila krádež dokladů, byl účet zablokovaný do necelé hodiny. Bez pasu a telefonicky sděleného hesla se s ním nedalo manipulovat ani u přepážky...Ilony je mi líto.

    superkarma: 0 17.07.2003, 13:34:29
  2. avatar
    [73] emma [*]

    lelišek:

    superkarma: 0 17.07.2003, 13:12:46
  3. avatar
    [71] klara.kr [*]

    lelišek:

    superkarma: 0 17.07.2003, 13:07:41
  4. avatar
    [68] Toniniella [*]

    klara: To fakt smutný je. A ještě možná smutnější je, že Tvoje kámoška asi nebyla zdaleka jediná. Možná ty peníze na merendy bral stejným způsobem zas někde jinde. Doufám, že ho kamoška aspoň udala na policajtech. Aby ho třeba začali honit. Třeba ho dohoní nějakej policajt, zatkne a okrade
    Není to veselý, já vím, ale tohle bych mu asi celkem přála.

    superkarma: 0 17.07.2003, 12:41:10
  5. avatar
    [67] klara.kr [*]

    Me prijde dulezitejsi nez pitvat kde mela pin nebo jestli neni behna, ze s nim sla po 4 mesicich do hotelu a ze o nem nic nevedla to, ze dneska aby si zesnka pomalu po prvnim radne ofocovala chlapovu obcanku. Nebo overovala kde bydli atd..... Nebo to, ze vas nekdo , kdo si myslite ze je vam blizky, takhle zklame. Jeste kdyz se priparvujete ve sprse. To mi prijde na

    superkarma: 0 17.07.2003, 12:28:30
  6. avatar
    [65] klara.kr [*]

    Tak snad vam objasnim nektere veci. Tento pribeh se stal a kdyz mi ho dotycna Dana vypravela, ze se stal nasi dalsi kamaradce Ilone, tak jsem ji pozadala, aby nam to napsala, protoze mi cely pribeh pripadal opravdu sileny.
    Co se tyka PINU - bohuzel ho mela zapsany mezi doklady. Mozna budete rikat, ze je hloupa a ze si tedy za to muze sama, ale z vlastni zkusenosti vim, ze mnoho mych znamych zen ma takto PIN poznamenany, treba v penezence, dokonce dve z nich maji pin napsany zezadu na karte.

    Pak tady mam jeste takovy usmevny komentar, me tedy doba 4 mesice prijde dost dlouha na to, abych si mela pripadat blbe, ze ve veku 38 let jdu s nekym poprve do postele. Myslim, ze ve skutecnosti je obecne tato doba mnohem kratsi, nerkuli ze je to v nekterych pripadech nekolik hodin.

    superkarma: 0 17.07.2003, 12:18:30
  7. avatar
    [62] klara.kr [*]

    Tak snad vam objasnim nektere veci. Tento pribeh se stal a kdyz mi ho dotycna Dana vypravela, ze se stal nasi dalsi kamaradce Ilone, tak jsem ji pozadala, aby nam to napsala, protoze mi cely pribeh pripadal opravdu sileny.
    Co se tyka PINU - bohuzel ho mela zapsany mezi doklady. Mozna budete rikat, ze je hloupa a ze si tedy za to muze sama, ale z vlastni zkusenosti vim, ze mnoho mych znamych zen ma takto PIN poznamenany, treba v penezence, dokonce dve z nich maji pin napsany zezadu na karte.

    Pak tady mam jeste takovy usmevny komentar, me tedy doba 4 mesice prijde dost dlouha na to, abych si mela pripadat blbe, ze ve veku 38 let jdu s nekym poprve do postele. Myslim, ze ve skutecnosti je obecne tato doba mnohem kratsi, nerkuli ze je to v nekterych pripadech nekolik hodin.

    superkarma: 0 17.07.2003, 12:11:18
  8. avatar
    [57] femme [*]

    Tady přece nejde o to, jestli s ním šla do postele příliš brzo po seznámení , tady jde o to, že ji vybral její peníze , to mohl udělat kdykoliv já jsem se například vyspala s mým mužem už po několika hodinách známosti a příští rok budeme slavit 30.výročí svatby

    superkarma: 0 17.07.2003, 12:01:36
  9. avatar
    [54] Exupery [*]

    Mně se nejvíc líbí, jak sem jedna Irka napíše něco jako, že 4 měsíce je krátká doba, nikdo jinej si to nemyslí. ale všicni se o tom rozepisujouu a nakonec Tomáš napíše "co VÁM připadá na 4 měsících za krátko testovací dobu?
    Myslím, že je to stejně vymyšlený. Mimochodem můj PIN nezná nikdo, ani přítel,ale je dost lidí, kterejm bych ho klidně řekla bez obav. A taky je opravdu divný, že za ty 4 měsíce toho o něm věděla tak málo. Nemyslím povahu, ale ty telefony, bydliště a tak.

    superkarma: 0 17.07.2003, 11:47:34
  10. avatar
    [52] emma [*]

    tomas: morová epidemie
    přepážky: a ještě jinou informaci dostaneš na infolince

    superkarma: 0 17.07.2003, 11:33:15
  11. avatar
    [48] Toniniella [*]

    já: Znám chlápka, co zas pro změnu dělá průvan v ženskejch peněženkách. Holt, průvanisti sou všude.

    superkarma: 0 17.07.2003, 11:03:27
  12. avatar
    [45] k@tchabinka [*]

    No nazdar Irko,
    nevim, jak dlouhe obdobi je pro tebe "ja si pockam"..ale ja znam osobne pripad, kdy manzel okradl vlastni zenu (ne nepodobnym zpusobem jako v uvedenem clanku)po 11 letech manzelstvi - ve fungujicim vztahu(bez debaty o tom jak fungujici je ci neni ).

    Odsuzovat Daninu pritelkyni za "vrh se v postel" nenalezi nikomu z nas at uz byla "testovaci" doba pro nekoho neumerne kratka .

    superkarma: 0 17.07.2003, 10:30:38
  13. avatar
    [43] mirrea [*]

    Hm, taky mi připadá, že už jsem tohle někde četla. Jinak naprostý souhlas s Mírou a Emmou. Jo a i kdyby to byla pravda, přeju Iloně příště více štěstí a uvážlivosti. Teď už s tím asi nic nenadělá, a jak už tady někdo řekl, nejde o život...

    superkarma: 0 17.07.2003, 10:16:50
  14. avatar
    [40] emma [*]

    nevim, nevim, , ale aby s někým chodil 4 měsíce jen kvůli 15.000? a přece musel vědět, jak na tom ona je, že nemá na kontě miliony. a myslím, že ani ten mobil, kvůli ní nezahodil, takže jestli z něj dále volá, může ho policie vystopovat. a číslo do zaměstnání: jak dobře připravené? že mu tam volala a někdo jí řekl, že tam pracuje a le zrovna tam není?? a PIN by asi taky nezjistil během úprku z hotelu.
    a na závěr: taky mi to připadá vykonstruovaný a jak píše Míra - obehraný...
    redakce Ž-i nás podceňuje! (ale na druhou stranu, reaktivita na tenhle článek je vysoká, což jim zase zvedá cenu za reklamu... )

    superkarma: 0 17.07.2003, 09:52:34
  15. avatar
    [37] borůvka [*]

    S tím PINem se mi to taky nezdá, ale vemte si zamilovanou ženskou, která si jde vybrat z bankomatu a odstrkuje toho svýho miláčka aby jí nekoukal přes rameno. A já mám nějakou obyčejnou kartu ČS a denní limit mám automaticky nastavenej na 15.000,-. A to tam těch 15.000,- každej měsíc ani nemám.

    superkarma: 0 17.07.2003, 09:31:39
  16. avatar
    [36] megrin [*]

    A ještě doufám, že ten příběh nemá pokračování typu...příští týden jí volal, řekl jí, že to byla zkratová situace, že po něm šla mafie, protože jí dlužil peníze, on jí nechtěl do věci tahat, aby jí chránil, atd atd....to už by byl ale fakt vtip

    superkarma: 0 17.07.2003, 09:30:43
  17. avatar
    [34] megrin [*]

    Ošklivej příběh, špatnej zážitek Možná bych se zabývala praktickou stránkou věci - když už mi vybrakoval učet (ale kde vzal ten PIN to je záhada ), zvážila bych, jestli náhodou nemám vyměnit i klíče od bytu, jestli nemá moje číslo občanky, pasu nebo bůh ví čeho.
    Je to chlap na , i když jsem možná byla blbka a měla jsem ten PIN napsaný někde v kabelce.
    Přeju hodně štěštíčka a sílu na vypořádání se situací

    superkarma: 0 17.07.2003, 09:28:22
  18. avatar
    [21] Dudlajlama [*]

    Mila Irko, co dodat k tve reakci ?! Preju ti jen, at ti ve skutecnem zivote vychazi vse dle tvych predstav a neublizi ti prave ten radne provereny panacek, pokud tento mezitim neprchne. Predpokladam ale, ze po tvem boku musi byt stejne uslechtily jedinec. Jinak, o mych zivotnich hodnotach vis, s prominutim, prdlacku.

    superkarma: 0 17.07.2003, 08:16:32
  19. avatar
    [20] Brett [*]

    Tady je kazda rada draha. Predpkladam, ze kamaradka hrala s onim grazlem fair hru a cekala, ze on bude taky fair. Je to podle vzoru podle sebe soudim tebe. Je mi kamaradky lito, ale na druhe strane kdyz nejde o zivot, jde o houby. A 15 tisic neni zase tak moc, holt se bude muset nejakou dobu omezit. Vim ze ve veku, ve kterem je, se clovek tezko s nekym seznamuje a po spatnych zkusenostech to bude jeste tezsi.
    A navic na malem meste, kde se lide znaji, je to o to horsi.Pokud jde o charaktery, je pravda, ze dnes je vice grazlu nez hodnych lidi. Neosobuji si pravo hodnotit, jestli po 4 mesicich znamosti je brzy nebo pozde jit spolu do postele. To zalezi na kazdem, jak se rozhodne. Jsme preci svobodni lide a urcite veci delame dobrovolne a nasledky neseme sami. A pravda je, ze do druheho cloveka nevidis, at se snazis jakkoliv. Muze byt rada, ze se projevil po 4 mesicich a ne treba az po 4 letech spolecneho zivota.Preji Tve kamaradce, aby se v budoucnu setkala jen s temi hodnymi. Mozna, ze za nejakou dobu se teto prihode, ktera se ji dnes zda tragicka, zasmeje. Hodne stesti.

    superkarma: 0 17.07.2003, 08:11:05
  20. avatar
    [19] pajda [*]

    Myslím, že to s tím výběrem bylo myšleno jinak - karta přece má svůj denní limit, který nelze překročit, a ten je nastavitelný podle typu karty. Ta se zase pro změnu přiděluje podle toho, kolik peněz je jakosi dobu na účtu - i když tam mám, řekněme, 60 000,- Kč, tak moje banka mi dá kartu na jednorázový výběr 4 000,- a víc ani ťuk. Jinak nevím, určitě mu na mobil volala, určitě bych zavolala i do práce nebo bych to asi zkoušela, prostě připadá mi, že toho o něm věděla hodně málo, tím spíš, když byl úplně z jiného města. Ale těžko soudit...

    superkarma: 0 17.07.2003, 08:00:15
  21. avatar
    [17] Agátka [*]

    Taky se mi to s tim PINem nezda, je to soukroma zalezitost, ne ze bych to nekomu prala, ale muze si za tu bankovni kartu sama.Neco jineho by bylo, kdyby ji tu sumu vzal v hotovosti

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:47:17
  22. avatar
    [15] Agátka [*]

    Taky se mi to s tim PINem nezda, je to soukroma zalezitost, ne ze bych to nekomu prala, ale muze si za tu bankovni kartu sama.Neco jineho by bylo, kdyby ji tu sumu vzal v hotovosti

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:43:18
  23. avatar
    [14] Toniniella [*]

    zeva: Sorry, trošku jsem Tvůj dotaz špatně pochopila. ALe i tak, můžu si vybrat najednou 10000 korun a on mohl vybrat kartu nadvakrát. Ani když kartu zablokuješ, neprovede se to okažitě.

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:31:02
  24. avatar
    [13] aninas [*]

    To: Irko: spatne si rozumela Galadriel. Ona se preci nevrha do postele s nekym cizim po par mesicich. Jo a je prinejmensim podivne, nazvat nekoho cizim, po nekolika mesicich znamosti. Tolik ke tve odpovedi Galadriel.
    A k pritelkyni:
    Ale ona si myslela, ze ho zna. Mela adresu bydliste, mela cislo do zamestnani [ze to byla kamuflaz preci nemohla tusit]. Jit se s nekym vyspat po 4 mesicich znamosti mi take nepripada nezodpovedne. A to, co si o tom myslime tvoji kamaradce nepomuze. Penize byly a budou, ale sram na podvedene dusi se bude tezce hojit - jestli se vubec kdy zahoji. Proste padla na grazla a s tim se holt bude muset vyrovnat sama. Bylo by snadne byt po boji general a rikat co mela a co ne. Kdyz se s nekym seznamis, zamilujes, mas jeho mobil, adresu bytu a zamestnani, tak tezko budes nekde zjistovat, jestli je vsechno pravda. Proste cloveku duverujes.
    Pokud bystve kamaradce zprostredkovala moji radu, tak ji vyrid, aby kvuli jednomu pitomci nehazela vsechny chlapi do jednoho pytle a i pres tuhle bolestnou zkusenost verila, ze nekde je nejake rameno, na ktere si jednou s duverou polozi hlavu.

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:26:32
  25. avatar
    [12] Toniniella [*]

    zeva: Na tohle je jednoduchá odpověď. Jsem v podstatě ve stejné situaci - je mi 40, vychovávám sama dva kluky a mám se co ohánět. Dneska máme shodou okolností taky po výplatě a já bych na svém účtu našla asi podobnou částku, která tam vydrží ještě asi 24 hodin. Pak se začne platit inkaso, pojištění, telefon, splátky za pračku a pak přijde na řadu jídlo a oblečení - každý měsíc kousek, jak to vyjde, takž do měsíce tam zbyde asi 1000 kaček a začne to znovu dokola. Když si představím, že by mi tohle někdo vzal, dou na mě mdloby.
    S tím pinem to možná taky může být tak, že ho měla někde napsaný. Hodně lidí to dělá, i když je to nebetyčná hloupost.
    A taky souhlasím s názory, že spoustu lidí člověk nepozná ani za 17 let. Já jsem svého bývalého taky dokonale poznala až poté, co nezaplatil výživné na vlastní děti. A to sem teprvá koukala!
    Držím Vaší kamarádce

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:24:09
  26. avatar
    [11] zeva [*]

    První co mě napadlo, stejně jako clarCu, že mu svěřila svůj PIN? To by se pak neměla tak divit, že jí něco vybral.
    Navíc mi přijde zvláštní, že když si musela k práci vzít i tzv. vedlejšák, aby měla na věci na které jí nezbývalo, že měla na účtu nastavený výběr kartou na poměrně vysokou částku.

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:14:12
  27. avatar
    [8] alpina [*]

    Gala:naprosto s tebou souhlasím .
    Milá Irka: moc bych ti přála, aby jsi nebyla někdy zklamaná člověkem, kterého znáš skoro půlku jeho života. Protože nikdy o nikom nemůžeš tvrdit, že jej 100%ně znáš a do hlavy nikomu nevidíš.

    superkarma: 0 17.07.2003, 07:08:14
  28. avatar
    [4] clarCa [*]

    hmm.... dát PIN chlapovi, o kterém nic nevím (nebo jak ty peníze z toho bankomatu vybral???)... nějak mi ten příběh přijde vycucanej z prstu.

    superkarma: 0 17.07.2003, 03:10:10
  29. avatar
    [2] Lída [*]

    Nemám slov,snad jen-takovýho chlapa

    superkarma: 0 17.07.2003, 00:38:59
  30. avatar
    [1] kubikm [*]

    je hrozné, že žijeme v době, kdy už člověk nemůže ničemu a nikomu věřit. Co říct? Snad je , že boží mlýny melou pomalu, ale jistě...ale to jí peníze nevrátí,že, tak snad

    superkarma: 0 17.07.2003, 00:27:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme