Korunku nejkrásnější dívky roku 2005 ve středu v noci nasadila prezidentka Nadačního fondu Kapka Naděje Vendula Svobodová šestnáctileté Kristýně Martínkové z Liberce. Ta totiž zvítězila v šestém ročníku prestižní soutěže Miss Junior ČR o nejkrásnější dívku republiky mezi 15. a 18. lety.

První vicemiss se stala osmnáctiletá Tereza Škopková z Plzně, druhou vicemiss sedmnáctiletá Aneta Roušová z Jesenice u Prahy. Miss Sympatie byla zvolena osmnáctiletá Barbora Čenková z Jablůnky.


 

Podle slov většiny porotců o vítězkách letošní miss nerozhodovala pouze krása. „Hledal jsem rovněž osobnost,“ přiznali svorně předseda poroty Jan Svoboda, marketingový ředitel TV Prima a porotci Richard Medek – ředitel ČRo Regina  a ČRo Region, prezidentka Nadačního fondu Kapka Naděje Vendula Svobodová a známý bavič Josef Mladý na tiskové konferenci po skončení finálového galavečera. „Ideálně krásná žena se totiž nedá popsat,“ doplnil je další porotce (dekoroval letošní Miss Sympatie) přední český plastický chirurg MUDr. Svatopluk Svoboda. „Znám několik skutečně krásných žen a každá je úplně jiná - jen cosi mají společné - zvláštní  kouzlo, které jejich krásu fyzickou ještě násobí.“

 

Po skončení finálového galavečera, který se konal 19. října 2005 v Národním domě na Vinohradech na Náměstí Míru v Praze 2, byla ve prospěch Nadačního fondu Kapka Naděje vydražena korunka Miss Junior ČR 2005. Získal ji jeden z generálních sponzorů soutěže, společnost Penta trading, za 30 000 Kč. Nadační fond Kapka Naděje pomáhá dětem s poruchou krvetvorby. 

 

Dvanáct finalistek z celé republiky soutěžilo o titul Miss Junior ČR 2005 v těchto disciplinách: módní přehlídka (oblečení pro volný čas zn. Litex), volná disciplína, rozhovor s moderátory soutěže Jitkou Kocurovou a Tomášem Krejčířem, plavky (opět zn. Litex). V úvodním a  finálovém defilé se dívky prezentovaly v šatech módní návrhářky Heleny Bedrnové, o líčení a vlasy se postaralo Studio Sára.

 

Miss Junior ČR je ve své kategorii zcela jedinečná. Každým rokem zaznamená více než 1000 přihlášených dívek. Z nich se pak čtrnáct (12 + 2 náhradnice) utká o titul miss ve velkém finále přístupném veřejnosti. V České republice není žádná jiná národní soutěž, která by zainteresovala tolik mladých lidí. Cílem Miss Junior je navrhnout mladým lidem takovou náplň volného času, která by uspokojovala jejich ambice a podporovala zdravé sebevědomí. Vždyť právě to je důležité pro úspěch v dalším životě – soukromém i pracovním.  Miss Junior je volbou pro dívky, které se chtějí dále vzdělávat a zároveň je láká svět modelingu, rády se baví, oblékají a líčí.

 

K nejvýznamnějším partnerům soutěže patří společnosti Penta trading, Loos international, Jablonex, Tomorrow systems, Fabia, Litex, Energy Consulting, B & P, Henyš, Mikysek a partneři, Studio Sára, Multimedia Nexus, Relativ Reality, volny.cz, tiscali.cz, MB investment a Pretia, e.a a Národní dům na Vinohradech.

Reklama