Přinášíme vám  poslední reportáž o hubnutí s Ketodiet. Od čtenářky Miriam (Pajda) se dozvíte, jak vypadá přechod na „normální“ stravu a jak změnila svou celkovou vizáž.

m

Celková bilance: na začátku 87,2 kilogramů. Na konci 74,8 kilogramů - a to jsem se nijak extra nesnažila. Jen na vysvětlení k počáteční váze: začínala jsem o týden později, protože právě ten týden byl neuvěřitelně hektický, naplněný zařizování, běháním a sezením u počítače přes noc a zcela typicky jsem přibrala - v duchu filosofie „Běžím kolem stánku s jídlem, tak se najím, když ho vidím“.

A teď tedy jak vypadá taková „normální“ strava? Došla jsem k tomu, že snídám, což jsem ve svém štíhlém období nedělala. Nakolik je to rozumné, to uvidím v průběhu doby. Většinou chleba se šunkou nebo kvalitním sýrem a zeleninu. A  nebo ovesnou kaši s ovocem - pro případ hodně velkých chutí na něco sladkého mám po ruce kaši KetoDiet a hodlám ji mít doma i nadále - je úžasné, že stačí trocha vařící vody a za pár minut máte jídlo.

Svačím, co je, obvykle spíš smlsnu jenom nějakou zeleninu  nebo nic. Obědy řeším typicky bílkovinnou složkou ve formě kusu  masa a k němu zeleninový salát. Kupodivu se mi stává jenom výjimečně, že bych nic podobného nenašla ve školní jídelně, takže sice k nelibosti kuchařek nejím přílohy, ale taková treska na másle se zeleninovou oblohou  nebo špenát s vejci není špatná věc. Další svačina je různá - podle chuti. Když jdu odpoledne z práce, mám za sebou hlavní energetický výdej a můžu si dát i kousek pizzy nebo něco podobného.

A k večeři velkou porci zeleniny, doplněnou o bílkovinnou složku - vajíčka, sýr nebo nejčastěji kuřecí nebo libové vepřové. I kachnu už jsem si dala. Jediné, co hlídám, jsou sacharidy a škroby a to i ty v „nízkotučných“ jídlech. Jinak se mi osvědčilo mít jak doma, tak v práci pár proteinových jídel - tyčinek, nápojů nebo polívek, abych mohla kdykoliv jít a zahnat hlad. Jinak totiž jdu a sním  cokoliv.

O jejích pocitech a reakcích kolegyň se dočtete na následující straně


A pocity?

Koupila jsem si před měsícem nové kalhoty a už mi padají, což není nic moc. Bohužel změna šatníku ve výhře nefiguruje... jinak spokojenost. Žádné euforické pocity jsem  neměla až do chvíle, než se mi kolegyně přiznala, že ji tak moc štvu tím, jak dobře vypadám, že úplně přestala chodit do našeho poschodí. Samozřejmě to myslela jako pochvalu. :-) 

m

A jinak? Výhra mi splnila přesně to, co jsem potřebovala - nakoplo mě to, abych se sebou konečně začala něco dělat. Ze začátku to nebylo až tak o touze zhubnout, ale o té ostudě, kdybych s tím sekla... a pak už o tom, že v posledních týdnech jsem už měla nějaké následovnice, a to byl úžasný pocit, že jsem aspoň pár lidí inspirovala, aby taky něco udělali.

Myslím, že KetoDiet je jako startovní čára ideální v tom, že člověk pozná, že to jde a jde to mnohem jednodušeji, než by čekal. A pak už je to jenom na něm.

A obavy z  jojo efektu? Zatím nemám. Chutě na sladké nejsou, a pokud jsou, tak je mám čím zahnat, což je světlá stránka proteinových přípravků.

A zbytek se uvidí.

Miriam.

Milá Miriam, jako vaše redakční patronka vám moc blahopřeji ke krásnému úspěchu a jsem na vás pyšná. A budu se těšit, že mi napíšete, až se opět posadíte na koně. Pamatujete? Byl to jeden z hlavních motivů, proč začít hubnout...

Vybrané čtenářky získaly odborné poradenství a produkty pro jídelníček v podobě produktů na 3 měsíce, které díky dodržování předem daných zásad napomohou k efektivnímu zhubnutí. Hodnota balíčku je 15 tisíc Kč.

Více o produktech a značce Ketodiet najdete na www.ketodiet.cz. Velmi pozitivní zkušenost s touto dietou má i naše kolegyně Elly Kolaříková, kterou znáte z rubriky Vaření. Zhubla během 2,5 měsíce 12 kg a drží si kila i po roce dole.

Ketodiet

Přečtěte si všechny hubnoucí deníčky čtenářky Miriam

Reklama